Βιομηχανία παραγωγής τούβλων ζητάει προσωπικό
- Χειριστές μηχανημάτων αυτοματισμού
- Βιομηχανικούς εργάτες για το τμήμα παραγωγής
Μοναδικές προσφορές από την Elektrostore24.gr
Μοναδικές προσφορές από την Elektrostore24.gr
Σας παρουσιάζουμε εκπληκτικές εκπτώσεις σε όλα τα προϊόντα τεχνολογίας και οικιακού εξοπλισμού από την Elektrostore24.gr. Βρείτε τηλεοράσεις τελευταίας τεχνολογίας, μικροσυσκευές, κινητά τηλέφωνα, καθώς και πολλά ακόμη με μεγάλες προσφορές.
Επωφεληθείτε από τις μειωμένες τιμές και τις αποκλειστικές προσφορές που ισχύουν για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Αναβαθμίστε τις συσκευές σας με άριστη ποιότητα και εξαιρετική εξυπηρέτηση. Μην χάσετε την ευκαιρία να αποκτήσετε προϊόντα αιχμής σε τιμές που δεν θα βρείτε αλλού!
Ηγουμενίτσα: Ζητείται Υπάλληλος Γραφείου
Σήμερα ο αγώνας Θεσπρωτός - Π.Α.Σ. Αμβρακικός
Σήμερα στο Πεδίον του Άρεως το ημερήσιο Ηπειρώτικο πανηγύρι
ΤΟ ΧΑΝΙ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΑ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ
«Ξενοδοχείο η Θεσπρωτία«», έγραφε η πινακίδα δεξιά της κυρίας εισόδου. Ήταν το ξενοδοχείο της γειτονιάς μου στα γυμνασιακά μου χρόνια στην Ηγουμενίτσα. Ήταν γνωστό ως «Χάνι του Φίλιππα». Όλη η γύρω περιοχή ήταν ελεύθερη με ελιές χωρίς άλλα κτίρια. Έμενα στο τέλος της ανηφόρας του δρόμου , που περνούσε από το παλιό δημαρχείο.
Τα θεωρητικά μαθήματα τα διάβαζα έξω από το μοναδικό δωμάτιο – σπίτι. Διάλεγα ένα ίσιωμα και πηγαινοερχόμουν διαβάζοντας δυνατά και χειρονομώντας.
Αν κάποιος με έβλεπε από μακριά σίγουρα θα νόμιζε ότι θα μου… έστριψε, ότι είμαι ολίγον… τρελός.
Τις πιο πολλές φορές πήγαινα κοντά στο ξενοδοχείο.
Ήταν το μοναδικό κτίριο στην περιοχή εκείνη. Ήταν ένα υπέροχο ισόγειο κτίριο με δίκλινη στέγη από κεραμίδια και αρκετά παράθυρα με γαλλικά μπατζούρια. Μέσα δεν μπόρεσα να μπω ποτέ.
Απλά περνώντας από την πόρτα είχα δει πως υπήρχε ένα πηγάδι και εσωτερική αυλή με λουλούδια. Και ζήλευα αυτούς που κοιμόταν στο ξενοδοχείο και έλεγα πότε θα κοιμηθώ και εγώ σε ξενοδοχείο!
Ήταν έτσι σαν ….το μικρό σπίτι στο λιβάδι που δίπλα του είχε το δάσος με τα πεύκα και το κάστρο, όπως θα λέγαμε σήμερα .
Από το πίσω μέρος υπήρχε ρέμα.
Εκεί έδεναν τα άλογα και τα γομάρια όσοι έρχονταν για ψώνια στο παζάρι από τα γύρω χωριά!
Και τα χρόνια πέρασαν. Πέρασαν πάνω –κάτω σαράντα χρόνια !
Η Ηγουμενίτσα έγινε πολιτεία.
Γκρεμίστηκαν τα παλιά σπίτια και έγιναν πολυκατοικίες ,χωρίς να δοθεί προσοχή στην ρυμοτομία και στην αρχιτεκτονική των κτιρίων.
Εκεί που ήταν οι ελιές δεν υπάρχει ούτε μια χούφτα χώμα.
Έγιναν καταστήματα, άλλες πολυκατοικίες, δρόμοι, μπετά, άσφαλτοι. Μπαλώθηκε και το ρέμα πίσω από το Χάνι του Φίλιππα και έγινε η Νέα Λαϊκή αγορά.
Κτίστηκαν όλα τα γύρω και ώ του θαύματος το « Ξενοδοχείο η Θεσπρωτία » , το «Χάνι του Φίλιππα» παραμένει ακόμη. Στενάζει ανάμεσα σε δυο περαστικές πολυκατοικίες ταπεινό και αγέραστο. Αλήθεια πως γλίτωσε από την πώληση και την αντιπαροχή ; Όσο καθυστερεί η αξιοποίηση του χώρου θα έχουμε τη δυνατότητα να το βλέπουμε και να μας θυμίζει εκείνα τα χρόνια που η Ηγουμενίτσα ήταν ανθρώπινη.
« Η οικογένεια του πατέρα μου έχει ρίζα από τη Μ. Ασία και μάλιστα από την Σμύρνη. Ήλθαν στην Ελλάδα το 1920, προβλέποντας τα όσα θα συμβούν. Εγκατεστάθηκαν στο Πλαίσιο. Κύρια ασχολία η γεωργία και κτηνοτροφία.
Σε ηλικία 14-15 ετών έρχεται στην Ηγουμενίτσα και δουλεύει αρχικά ως βοηθός και μετά ως σερβιτόρος στο καφενείο του Μηνά Παρούση.
Είναι το κτίριο στη γωνία των σημερινών οδών Ελευθερίου Βενιζέλου και Εθνικής Αντιστάσεως, πρώην Γεωργίου Βασιλάκου. Σήμερα στεγάζεται μία καφετέρια .
Αργότερα και πριν την Κατοχή το δούλεψε ο ίδιος .
Συγχρόνως έφερε στην Ηγουμενίτσα και τον μικρότερο αδελφό του Δημήτρη.
Μαζί αγόρασαν το χάνι του Βαζούκη ,που υπήρχε τότε και ήταν στην σημερινή οδό Γρηγορίου Λαμπράκη, στο πεζόδρομο.
Εκεί που ήταν το φαρμακείο του Βένου, δίπλα από το σημερινό ψαράδικο .
Ήταν το πρώτο χάνι στην Ηγουμενίτσα.
Εκεί άφηναν τα γαϊδούρια ,και κυρίως οι Πεστανιώτες , που έφερναν ξύλα για πούλημα. Πλήρωναν ένα ή δυο φράγκα. Μετά τα δύο αδέλφια αποφάσισαν να αγοράσουν μία έκταση εκεί που είναι σήμερα το γνωστό «Χάνι του Φίλιππα Διαμάντη».
Απέναντι από το σημερινό ξενοδοχείο η έκταση ανήκε στην οικογένεια του Ελευθέριου Κουφάλα και δεν επέτρεπαν να ανοίξει δρόμος. Υπήρχε ρέμα.
Συνέχεια της αρχικής έκτασης αγόρασαν το 1936 και άλλη έκταση από άλλον ιδιοκτήτη.
Τα δύο αδέλφια έδωσαν το καφενείο και ασχολήθηκαν με τον στάβλο [Το καφενείο πήρε ο Τσουτσουμπής] .
Έκτισαν δυο κτίρια στενόμακρα και κάθετα στο δρόμο. Τα έκτισαν το 1936-1937. Το ένα ήταν ξενοδοχείο ,δηλαδή το κτίριο που υπάρχει μέχρι σήμερα και τον στάβλο. Το 1940 με τον πόλεμο κάηκε από τους μουσουλμάνους τσάμηδες. [ Σιγά μην το άφηναν !].
Το ξανακτίσανε.
Μπροστά από το ξενοδοχείο ήταν ο στάβλος.
Εκεί που είναι το νέο ξενοδοχείο ήταν …κήπος.
Είχε οκτώ δωμάτια.
Η οικογένεια του όσο ήταν ο στάβλος ζούσε στο Πλαίσιο.
Ο γιός του κ. Κώστας Διαμάντης ήλθε στην Ηγουμενίτσα από το Πλαίσιο το 1948-1949. Περιποιόταν τα ζώα και βοηθούσε όλες τις εργασίες.
Συγχρόνως πήγαινε και στο Γυμνάσιο.
Θυμάται, ότι στο ξενοδοχείο κοιμόταν και ο γυμνασιάρχης Ιωάννης Σουρβίνος.
Μάλιστα τον παρακίνησε να γίνει κτηνίατρος. Και ακολούθησε την προτροπή του.
Σπούδασε στην Ιταλία [1954-1958] κτηνίατρος και υπηρέτησε στην περιοχή ως ιδιώτης και στην κτηνιατρική υπηρεσία του Ν. Θεσπρωτίας. Το Χάνι δούλευε μέχρι που έφυγε από τη ζωή ο πατέρας του Φίλιππας .
Είχε δώσει τον στάβλο και ένα μέρος από τα δωμάτια του ξενοδοχείου στα ανίψια του. Αυτοί δεν λειτούργησαν του ξενοδοχείο.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ στους ΦΙΛΙΑΤΑΙΣ
Προπολεμική η φωτό- δεν είναι το πρώτο αλλά είναι απο τα πρώτα αυτ/τα που ήρθαν στο Φιλιάτι το εικονιζόμενο που ¨κατέλαβαν¨ οι: αριστερά ο μεγάλος είναι ο αείμνηστος Αθανάσιος Μικρούλης, δεξιά ο μεγάλος ο Βασίλης Αναστασίου (Ρέφος) και πίσω ο μικρός με το φουστανάκι ο αείμνηστος γιατρός Λευτέρης Τσώνης, τα άλλα μικρά δεν μάθαμε ακόμη. |
ΞΕΝΙΑ Ηγουμενίτσας - Το μοτέλ της νοσταλγίας (+ΒΙΝΤΕΟ)
Τα ξενοδοχεία “Ξενία” αποτελούν έκφραση μιας Ελληνικής Μοντέρνας Αρχιτεκτονικής διεθνώς αναγνωρισμένης. Λόγω της αρχιτεκτονικής τους αξίας, του σημαντικού ρόλου που έπαιξαν στην ανάπτυξη του τουρισμού ενός κράτους που ανασυγκροτείται μετά από ένα παγκόσμιο πόλεμο και έναν εμφύλιο, κατά συνέπεια τη συμβολή τους στην ανάπτυξη της οικονομίας σε εθνικό και τοπικό επίπεδο, του γεγονότος ότι λειτούργησαν ως κοινωνικοί πυκνωτές για τις τοπικές κοινωνίες, της σημασίας τους για τη διατήρηση της μνήμης του τόπου’ τα “Ξενία” ανήκουν στη σύγχρονη αρχιτεκτονική και πολιτιστική κληρονομιά και αποτελούν κομμάτι της ιστορίας της χώρας.
Πρόκειται για τη σημαντικότερη παραγωγή δημόσιων κτιρίων μεταπολεμικά. Στις αρχές του 50′ ο νεοσύστατος Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) ξεκινά το πρόγραμμα των Ξενία, στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάπτυξης του τουρισμού και τη δημιουργία “πρότυπων ξενοδοχειακών μονάδων” υψηλών προδιαγραφών για τους ιδιώτες επιχειρηματίες, που θα προσελκύσουν επισκέπτες από όλον τον κόσμο σε ενδιαφέροντες τόπους με ελλιπή ή ανύπαρκτη μέχρι τότε υποδομή.
Ο Άρης Κωνσταντινίδης θεωρείται ο σημαντικότερος σύγχρονος Έλληνας Αρχιτέκτονας, πρωτοπόρος της ελληνικής έκφρασης του μοντέρνου κινήματος, που με το έργο και το λόγο του ενέπνευσε “σχολές” στην Ελληνική Αρχιτεκτονική.
Τα περισσότερα Ξενία «ρημάζουν» από τα τέλη της δεκαετίας του ΄80 με εμφανή τα σημάδια εγκατάλειψης και πολλά να κινδυνεύουν με κατάρρευση.
Σήμερα στην διαχείριση της η ΕΤΑ έχει 44 Ξενία σε όλη την Ελλάδα, από αυτά τα 7 που έχουν κριθεί ως Νεώτερα Μνημεία και είναι τα Ξενία Βυτίνας, Καλαμπάκας, Πλαταμώνα, Παλιουρίου Χαλκιδικής, Καστοριάς, Κοζάνης, Ηρακλείου, και φυσικά το μοτέλ ΞΕΝΙΑ της Ηγουμενίτσας.
Τα πρώτα πορθμεία στη γραμμή Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα
Μεταπολεμικά και για αρκετά χρόνια η συγκοινωνία με Ηγουμενίτσα εξυπηρετείται κυρίως από τη «Μακρίνα», ένα γρήγορο μετασκευασμένο βρετανικό Motor Launch που ανήκει στην εταιρεία Μπονέτη.
Στα τέλη Μάη του 1955 όλα είναι έτοιμα για να ξεκινήσει η σύνδεση Κέρκυρας-Ηγουμενίτσας με σκάφος το οποίο θα μεταφέρει φορτηγά αυτοκίνητα, λεωφορεία και «κούρσες». Η αθηναϊκή εφημερίδα «Βήμα» γράφει στις 31 Μάη ότι δρομολογείται φέρρυ μπωτ του Βασιλικού Ναυτικού επανδρωμένο με άνδρες του και το οποίο θα εκτελεί δύο διπλά δρομολόγια την ημέρα προκειμένου να εξυπηρετηθεί η τουριστική και εμπορική κίνηση του νησιού με την ηπειρωτική Ελλάδα. Αν υπάρχουν διαχειριστικά ελλείμματα, αυτά θα καλύπτονται από τα κονδύλια του Τουρισμού.
- Φορτηγά αυτοκίνητα: 200 δραχμές
- Λεωφορεία: 150 δραχμές
- Ταξί: 100 δραχμές
- Επιβάτες: 11 δραχμές
Το «Σέριφος» μένει στη γραμμή μέχρι το Δεκέμβρη του 1955 οπότε βγαίνει εκτός λόγω βλάβης. Οχτώ χρόνια αργότερα αγοράζεται από ιδιώτη και νηολογείται στον Πειραιά ως «Άγιος Ανδρέας». Στα 1972 μετανηολογείται στην Πάτρα και μένει στη γραμμή Ρίο- Αντίρριο μέχρι το 1982 οπότε πωλείται στο εξωτερικό.
Στις 15 Απρίλη του 1958 το βρίσκουμε στη γραμμή Ιτέα-Γαλαξίδι-Αίγιο, ενώ στις 2 Αυγούστου και στις 31 Οκτώβρη της ίδιας χρονιάς στη γραμμή Ωρωπός-Ερέτρια.
Το Νοέμβρη του 1958 το πορθμείο «Κέρκυρα» που εξυπηρετεί τη γραμμή Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα φεύγει για ετήσια επιθεώρηση και αντικαθίσταται από τον «Ευβοϊκό». Παραμένει για ένα διάστημα και την ημέρα των Θεοφανείων του 1959 φεύγει από την Κέρκυρα στις 10 π.μ. και επιστρέφει από Ηγουμενίτσα στις 7 μ.μ. Την επόμενη μέρα φεύγει από Κέρκυρα στις 6 π.μ. και από Ηγουμενίτσα στις 7.30 μ.μ.
Λίγο αργότερα, μέσα στην ίδια χρονιά το ξαναβρίσκουμε στη γραμμή Ιτέα-Γαλαξίδι-Αίγιο και το 1965 στο δρομολόγιο Αρκίτσα-Αιδηψός. Μέσα στο 1965 εξυπηρετεί και τη γραμμή Ρίο-Αντίρριο.
Περνά στην ιδιοκτησία διαφόρων εταιρειών όπως «Π. Παναγιωτάκης», «Πορθμεία της Ελλάδος» κ.ά. μέχρι το 1980 οπότε πωλείται σε εταιρεία του εξωτερικού.
ΠΗΓΕΣ:
- Εφημ. «Ελευθερία» (Αθήνας), φ. 19-10-1956, 29-10-1956, 23-11-1958
- Εφημ. «Βήμα», φ. 01-06-1955
- Εφημ. «Τα Νέα», φ. 07-06-1955
- Εφημ. «Εμπρός», φ. 09-07-1955
- Εφημ. «Εφημερίς των Ειδήσεων», φ. 03-01-1959
- www.nautilia.gr
- www.shipfriends.gr
- www.corfuhistory.eu
- Φωτ. αρχείο Θεόφιλου Τζίκα
Για τις αθλητικές εγκαταστάσεις Παραμυθιάς ρωτάει η Λαϊκή Συσπείρωση
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ: ΑΓΝΟΙΑ Ή ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ;
Σχολή θαλάσσιας οικονομίας επιδιώκει η δημοτική αρχή Ηγουμενίτσας
Σχολή θαλάσσιας οικονομίας επιδιώκει η δημοτική αρχή Ηγουμενίτσας
Εργασίες ανακαίνισης στην Εθνική Τράπεζα Φιλιατών
Λιγότερο από 60 μέρες μέχρι τη λήξη της προθεσμίας για τις δηλώσεις ακίνητης περιουσίας σε Κέρκυρα & Θεσπρωτία
Βήμα-βήμα όλη η διαδικασία
Το χρονόμετρο για τη δήλωση ακίνητης περιουσίας στο Κτηματολόγιο μετρά αντίστροφα για τους ιδιοκτήτες στην Κέρκυρα και τη Θεσπρωτία, με την προθεσμία να λήγει στις 30 Νοεμβρίου 2024. Με την ημερομηνία αυτή αμετάβλητη, όπως έχουν τονίσει επανειλημμένα τόσο ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνος Κυρανάκης όσο και τα στελέχη του Κτηματολογίου, οι ιδιοκτήτες καλούνται να δράσουν άμεσα.
Η δήλωση ακίνητης περιουσίας δεν είναι απλώς υποχρέωση – είναι το κλειδί για να αποφύγουν οι ιδιοκτήτες μελλοντικούς νομικούς πονοκεφάλους. Όσοι κινηθούν εγκαίρως, θα αποφύγουν δαπανηρές και χρονοβόρες δικαστικές περιπέτειες, διασφαλίζοντας παράλληλα τα δικαιώματά τους απέναντι σε τρίτους και το κράτος.
Μπορεί ο χρόνος να πιέζει, αλλά η διαδικασία είναι πλέον πιο απλή από ποτέ. Τα περίπλοκα γραφειοκρατικά εμπόδια έχουν περάσει στην ιστορία, δίνοντας τη θέση τους σε δύο εύκολες επιλογές. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να υποβάλουν τη δήλωσή τους είτε ηλεκτρονικά είτε διά ζώσης. Η ηλεκτρονική υποβολή γίνεται είτε μέσω της ειδικής εφαρμογής του Κτηματολογίου είτε μέσω του Ψηφιακού Χάρτη Κτηματογράφησης (https://maps.ktimatologio.gr/), ενώ όσοι προτιμούν να το κάνουν προσωπικά, μπορούν να επισκεφθούν ένα γραφείο Κτηματογράφησης.
Ό,τι κι αν επιλέξουν οι ιδιοκτήτες, το βασικό μήνυμα είναι σαφές: τώρα είναι η στιγμή να δράσουν και να διασφαλίσουν την περιουσία τους, πριν η προθεσμία εκπνεύσει.
Ακολουθεί ένας αναλυτικός οδηγός ερωτήσεων και απαντήσεων για τη διαδικασία δήλωσης ακίνητης περιουσίας, βήμα προς βήμα:
1. Τι είναι ο Ψηφιακός Χάρτης;
Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες και επαγγελματίες μπορούν να εντοπίσουν το ακίνητο τους, όπως αυτό έχει καταγραφεί στα προκαταρκτικά υπόβαθρα του αναδόχου κτηματογράφησης, στην ιστοσελίδα ktimatologio.gr, μέσω της εφαρμογής "Ψηφιακός Χάρτης Κτηματογράφησης" maps.ktimatologio.gr.
2. Πώς εντοπίζω και δηλώνω το ακίνητό μου μέσω του maps.ktimatologio.gr;
Μεταβαίνοντας στην εφαρμογή maps.ktimatologio.gr, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί στους χάρτες, με τον ίδιο τρόπο που θα περιηγούνταν σε μια πλατφόρμα όπως το Google Maps, ώστε να εντοπίσει το ακίνητό του, κάνοντας απλά ζουμ. Έχοντας διακρίνει το γεωτεμάχιό του, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να κάνει κλικ πάνω του και αμέσως θα εμφανιστούν οι υπάρχουσες πληροφορίες, όπως αυτές έχουν καταγραφεί μέχρι τώρα. Συγκεκριμένα, θα εμφανιστούν η περίμετρος, οι συντεταγμένες και η έκταση σε τετραγωνικά μέτρα.
Στην περίπτωση που ο χρήστης συμφωνεί με τις αναγραφόμενες πληροφορίες ή υπάρχουν μικρές αποκλίσεις στα όρια, δεν χρειάζεται να διαθέτει τοπογραφικό διάγραμμα από μηχανικό για να προβεί στη δήλωσή του, αποφεύγοντας συνεπώς περιττά έξοδα.
Επιλέγοντας τον σύνδεσμο της δήλωσης, ο χρήστης μπορεί να προχωρήσει την ηλεκτρονική διαδικασία, καταθέτοντας ηλεκτρονικά το συμβόλαιο και καταβάλλοντας 35 ευρώ με κάρτα ανά δικαίωμα. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι για φυσικά πρόσωπα με παραπάνω από δύο δικαιώματα σε αγροτικές περιοχές του ίδιου προκαποδιστριακού δήμου, δεν προβλέπεται επιπλέον χρέωση.
3. Τι κάνω αν διαφωνώ με την αποτύπωση του ακινήτου μου;
Στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος δεν συμφωνεί με τα όρια ενός γεωτεμαχίου όπως εμφανίζονται στο maps.ktimatologio.gr, μπορεί να χρησιμοποιήσει τη λειτουργία σχεδιασμού πολυγώνου και να δημιουργήσει το δικό του προσωρινό κτηματολογικό απόσπασμα, σχεδιάζοντας τα πραγματικά όρια του γεωτεμαχίου του στον χάρτη.
4. Πώς δηλώνω το ακίνητό μου σ’ ένα Γραφείο Κτηματογράφησης;
Πέρα από τη δυνατότητα ηλεκτρονικής δήλωσης, ο ενδιαφερόμενος πολίτης έχει την εναλλακτική να πραγματοποιήσει τη δήλωσή του διά ζώσης, επισκεπτόμενος ένα γραφείο Κτηματογράφησης. Εκεί, το έμπειρο προσωπικό μπορεί να κατευθύνει τον ιδιοκτήτη, παρέχοντας αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία και τον εντοπισμό του ακινήτου. Παράλληλα, το προσωπικό μπορεί να κατευθύνει τους πολίτες και για τις εξειδικευμένες περιπτώσεις όπου ισχύουν δικαιώματα κτήσης, όπως η χρησικτησία και η κληρονομιά.
5. Τι κάνω στην περίπτωση που δεν έχω τίτλο κτήσης (συμβόλαιο);
Συχνά σε αγροτικές περιοχές πολλοί ιδιοκτήτες δεν διαθέτουν συμβόλαια που πιστοποιούν την ιδιοκτησία τους.
Περίπτωση ιδιοκτησίας με χρησικτησία: Στην περίπτωση ιδιοκτησίας με χρησικτησία, ο πολίτης πρέπει να προβεί σε κατάθεση δύο εγγράφων με τη δήλωσή του: το πρώτο είναι το έντυπο Ε9 οποιουδήποτε έτους, στο οποίο πρέπει να δηλώνει την ιδιοκτησία του. Το δεύτερο έγγραφο πρέπει να αποδεικνύει την εικοσαετή κατοχή. Τέτοιας κατηγορίας έγγραφα γίνονται δεκτά η ένορκη βεβαίωση μάρτυρα ή άλλα αποδεικτικά έγγραφα, όπως το προσύμφωνο και η υποθήκη.
Περίπτωση μη αποδοχής κληρονομιάς ή ύπαρξης κληρονομητηρίου: Σε περίπτωση εξ αδιαθέτου διαδοχής προσκομίζονται υποχρεωτικά τα παρακάτω:
- Ληξιαρχική πράξη θανάτου
- Πιστοποιητικό εγγυτέρων συγγενών
- Πιστοποιητικό περί μη δημοσιεύσεως διαθήκης
- Πιστοποιητικό περί μη αποποίησης
- Ο τίτλος κτήσης του αποβιώσαντος
Σε περίπτωση διαδοχής εκ διαθήκης προσκομίζονται υποχρεωτικά τα παρακάτω:
- Ληξιαρχική πράξη θανάτου
- Αντίγραφο της δημοσιευμένης διαθήκης ή η απόφαση με την οποία κηρύχθηκε αυτή κυρία, εάν πρόκειται για ιδιόγραφη διαθήκη
- Πιστοποιητικό περί μη δημοσίευσης άλλης διαθήκης
- Πιστοποιητικό περί μη αποποίησης
- Ο τίτλος κτήσης του αποβιώσαντος
6. Τι κυρώσεις έχω αν δεν δηλώσω το ακίνητό μου;
Οι ιδιοκτήτες είναι κρίσιμο να προβούν άμεσα στη δήλωσή τους, διότι μετά τη λήξη της προθεσμίας, θα υπάρξουν δαπανηρές νομικές διαδικασίες προκειμένου να καταχωρηθεί ένα ακίνητο στο όνομα του ιδιοκτήτη του. Στο Κτηματολόγιο μια αδήλωτη ακίνητη περιουσία δεν μπορεί να αξιοποιηθεί, αφού δεν θα είναι δυνατή η πώληση, γονική παροχή, η δωρεά, κλπ., δίχως την διεκπεραίωση αυτών των νομικών διαδικασιών.
7. Πώς μπορώ να δω αν με επηρεάζουν οι Δασικοί Χάρτες;
Κάθε ιδιοκτήτης έχει τη δυνατότητα να δει αν και πόσο επηρεάζεται η ακίνητη περιουσία του, καθώς ο Ψηφιακός Χάρτης δίνει τη δυνατότητα προβολής των επικυρωμένων και αναρτημένων Δασικών Χαρτών. Η διαδικασία είναι απλή: χρειάζεται να ενεργοποιήσετε το εικονίδιο με τα "επίπεδα" και να επιλέξετε να δείτε τους δασικούς χάρτες ή τις περιοχές Natura.
26χρονος νεκρός σε τροχαίο δυστύχημα
Οι Καλύτερες Επιλογές για Ασφάλεια Αυτοκινήτου στην Ελλάδα το 2024
Οι Καλύτερες Επιλογές για Ασφάλεια Αυτοκινήτου στην Ελλάδα το 2024
Η τεχνολογία έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο που αγοράζουμε ασφάλειες. Πλέον, μπορείτε να βρείτε ασφάλεια αυτοκινήτου online σε λίγα μόλις λεπτά. Οι πλατφόρμες αυτές σας επιτρέπουν να συγκρίνετε τιμές και καλύψεις από διάφορες εταιρείες, εξασφαλίζοντας ότι θα βρείτε την καλύτερη δυνατή προσφορά.
Προσφορές Ασφάλειας Αυτοκινήτου
Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν ειδικές προσφορές ασφάλειας αυτοκινήτου για νέους πελάτες ή για όσους ανανεώνουν το συμβόλαιό τους. Είναι σημαντικό να ερευνήσετε αυτές τις προσφορές για να εξοικονομήσετε χρήματα.
Σύγκριση Ασφάλειας Αυτοκινήτου
Η σύγκριση ασφάλειας αυτοκινήτου είναι το κλειδί για να βρείτε την καλύτερη προσφορά. Με τόσες επιλογές διαθέσιμες, η σύγκριση τιμών και καλύψεων θα σας βοηθήσει να κάνετε μια ενημερωμένη επιλογή.
Ασφάλεια Αυτοκινήτου Τιμές
Οι τιμές ασφάλειας αυτοκινήτου ποικίλουν ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως η ηλικία, το ιστορικό οδήγησης και ο τύπος του οχήματος. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε αυτούς τους παράγοντες για να κατανοήσετε πώς επηρεάζουν το κόστος της ασφάλειάς σας.
Συμβουλές για Φθηνή Ασφάλεια Αυτοκινήτου Online
- Συγκρίνετε πολλαπλές προσφορές: Μην επιλέγετε την πρώτη προσφορά που θα βρείτε. Η σύγκριση θα σας βοηθήσει να βρείτε την καλύτερη τιμή.
- Εκμεταλλευτείτε τις εκπτώσεις: Πολλές εταιρείες προσφέρουν εκπτώσεις για ασφαλή οδήγηση ή για συνδυασμό πολλαπλών ασφαλειών.
- Επιλέξτε το κατάλληλο επίπεδο κάλυψης: Μην πληρώνετε για καλύψεις που δεν χρειάζεστε. Προσαρμόστε το συμβόλαιό σας στις πραγματικές σας ανάγκες.
Συμπέρασμα
Η εύρεση της κατάλληλης ασφάλειας αυτοκινήτου δεν χρειάζεται να είναι μια περίπλοκη διαδικασία. Με την κατάλληλη έρευνα και εργαλεία, μπορείτε να βρείτε φθηνή ασφάλεια αυτοκινήτου online που καλύπτει όλες τις ανάγκες σας.