Δήμος Σουλίου: Σε WTM και Philoxenia, το ενδιαφέρον για την προβολή του τουριστικού προϊόντος
thespro.gr
Κυριακή, Νοεμβρίου 04, 2018
5 με 7 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η Διεθνής Επαγγελματική Έκθεση Τουρισμού World Travel Market (WTM) στο Λονδίνο, το κορυφαίο παγκόσμιο γεγονός της τουριστικής βιομηχανίας.
Στην WTM που αποτελεί παραδοσιακά την αφετηρία των μεγάλων Διεθνών Τουριστικών Εκθέσεων στην Ευρώπη, βρίσκεται και η Περιφέρεια Ηπείρου σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και το Περίπτερό της θα βρίσκεται εντός του χώρου του.
Στο Περίπτερό έχουν τη δυνατότητα να φιλοξενηθούν επιχειρηματίες και φορείς της Ηπείρου που δραστηριοποιούνται στον χώρο του Τουρισμού προκειμένου να προωθήσουν τις προτάσεις τους στην παγκόσμια αγορά ή να πραγματοποιήσουν τις επαγγελματικές συναντήσεις που θα επιδιώξουν.
Το Περίπτερό του ΕΟΤ θα θα φιλοξενήσει συνολικά 70 συνεκθέτες από όλη τη χώρα (ξενοδοχειακοί όμιλοι, τουριστικά πρακτορεία κ.λπ.).
Στην WTM βρίσκεται και η δήμαρχος Σουλίου, ενώ σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, θα πραγματοποιήσει συναντήσεις με τουριστικά γραφεία με σκοπό την συνεργασία με ντόπιους επιχειρηματικές του τουρισμού για την ανάπτυξη της διαμονής στο δήμο Σουλίου.
Αξίζει να σημειωθεί, πως πέρυσι στην WTM πάνω από 5.600 εκθέτες από 186 χώρες συναντήθηκαν με παραπάνω από 50.000 επαγγελματίες και 3.000 δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο, κάλυψαν το γεγονός.
Για το 2018 καταγράφεται συνολικά αυξημένη ζήτηση για την Ελλάδα και σημαντικό ενδιαφέρον για την προώθηση νέων προορισμών.
2 μέρες μετά την World Travel Market, ξεκινά η μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού στην Ελλάδα, η Philoxenia.
Στην Philoxenia, η Περιφέρεια Ηπείρου θα βρίσκεται με δικό της περίπτερο, στο οποίο θα φιλοξενηθεί και ο δήμος Σουλίου αλλά και επιχειρήσεις τουρισμού της περιοχής.
Οι επισκέπτες της περσινής διοργάνωσης έφτασαν τους 20.000, οι εκθέτες ήταν 400 (άμεσοι και έμμεσοι) από 18 χώρες, ενώ πραγματοποιήθηκαν πάνω από 4.000 «ραντεβού» μεταξύ των εκθετών και μεγάλων τουριστικών «παικτών» από 36 αγορές-στόχους για την Ελλάδα, τα οποία προλείαναν το έδαφος για μελλοντικές συνεργασίες.
Δήμος Σουλίου: Σε WTM και Philoxenia, το ενδιαφέρον για την προβολή του τουριστικού προϊόντος
Reviewed by thespro.gr
on
Κυριακή, Νοεμβρίου 04, 2018
Rating: