Συνεδριάζει σήμερα το Δημοτικό Συμβούλιο Φιλιατών

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 28, 2016

Καλείστε να προσέλθετε σε τακτική συνεδρίαση του Δ.Σ. στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου ( οδός Ελ. Βενιζέλου 8 – Φιλιάτες ) την 28η του μηνός Δεκεμβρίου του έτους 2016 , ημέρα Τετάρτη και ώρα 18:00 , σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 95 του Ν. 3463/2006 (Δ.Κ.Κ.) και του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010 για συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα: 
1. Έγκριση αναμόρφωσης προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2016 
Εισηγητής: Αντιδήμαρχος κα Παππά Ουρανία 
2. Λήψη απόφασης παράτασης των συμβάσεων έτους 2016 της Προμήθειας υγρών καυσίμων και λιπαντικών του Δήμου Φιλιατών. 
Εισηγητής: Αντιδήμαρχος κ. Κατσάρης Πέτρος 
3. Λήψη απόφασης παράτ α σης των συμβάσεων έτους 2016 για την προμήθεια τροφίμων ( ειδών Γαλακτοκομείου, Παντοπωλείου, Οπωροπωλείου , Αρτοποιείου, Κρεοπωλείου , Είδη ατομικής προστασίας) του Δήμου Φιλιατών. 
Εισηγητής: Αντιδήμαρχος κ. Παππά Ουρανία



Read More »
Συνεδριάζει σήμερα το Δημοτικό Συμβούλιο Φιλιατών Συνεδριάζει σήμερα το Δημοτικό Συμβούλιο Φιλιατών Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Δεκεμβρίου 28, 2016 Rating: 5

O άγνωστος Θεσπρωτός ευεργέτης, που δεν είχε οικογένεια και άφησε την περιουσία του στο χωριό του

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 28, 2016


 
Άγνωστος Θεσπρωτός ευεργέτης, που έζησε λιτά και αθόρυβα, ένας πολύ φιλήσυχος άνθρωπος, ο Σταύρος Μπέλλος από τον Τσαμαντά Φιλιατών, άφησε το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας του στο χωριό του. 
«Για την ανόρθωση διατήρηση και υποστηριξή του», όπως έγραψε στην διαθήκη του. 
Γιός του Δημητρίου Μπέλλου και της Μαρίνας, το γένος Σταυρούλη, γεννήθηκε το 1913 στον Τσαμαντά Θεσπρωτίας. 
Πολύ νωρίς έχασε τους γονείς του και μεγάλωσε μαζί με τα αδέρφια του κοντά στούς παπούδες του. 
Το 1939 έφυγε για τις ΗΠΑ όπου βρισκόταν ήδη ο μεγαλύτερος αδελφός του Θανάσης. 
Απο τότε έζησε στο Worcester Mass των ΗΠΑ, όπου και πέθανε το 1999. 



 
Read More »
O άγνωστος Θεσπρωτός ευεργέτης, που δεν είχε οικογένεια και άφησε την περιουσία του στο χωριό του  O άγνωστος Θεσπρωτός ευεργέτης, που δεν είχε οικογένεια και άφησε την περιουσία του στο χωριό του Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Δεκεμβρίου 28, 2016 Rating: 5

9 συλλήψεις τα ξημερώματα στην Ηγουμενίτσα

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 28, 2016



Δύο αλλοδαποί (02) διακινητές και επτά (07) αλλοδαποί συνελήφθησαν, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, εντός του λιμένα εξωτερικού Ηγουμενίτσας από στελέχη του γραφείου Ασφαλείας της οικείας Λιμενικής Αρχής.

Συγκεκριμένα, έπειτα από έλεγχο που διενεργήθηκε σε Φ/Γ όχημα με επικαθήμενο, με οδηγό και συνοδηγό τους ανωτέρω διακινητές, εντοπίστηκαν οι ανωτέρω αλλοδαποί κρυμμένοι εντός του επικαθημένου το οποίο είχε φορτίο από παλέτες, με σκοπό την παράνομη έξοδό τους από τη χώρα.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.



 
Read More »
9 συλλήψεις τα ξημερώματα στην Ηγουμενίτσα 9 συλλήψεις τα ξημερώματα στην Ηγουμενίτσα Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Δεκεμβρίου 28, 2016 Rating: 5

Δύο χρόνια από τη τραγωδία του Norman Atlantic (+ΒΙΝΤΕΟ)

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 28, 2016




Σήμερα 28 Δεκεμβρίου, συμπληρώνονται δύο χρόνια από εκείνη τη μοιραία νύχτα για τους επιβάτες του Norman Atlantic

Έπειτα από αρκετή καθυστέρηση, το τελικό πόρισμα των εμπειρογνωμόνων που έχουν οριστεί από την ιταλική δικαιοσύνη αναμένεται στα τέλη Ιανουαρίου. Στο μεταξύ, μεγάλος αριθμός των επιβατών (περίπου το 65% όσων ταξίδευαν με το πλοίο) έχει έρθει σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με τις εταιρείες που διαχειρίζονταν το πλοίο.

Αυτή την εβδομάδα κατατέθηκε στην Ιταλία από διασωθέντες και συγγενείς θανόντων αγωγή για αποζημιώσεις. Οι ενάγοντες φτάνουν τους 105. Σε αυτούς περιλαμβάνονται 49 επιβάτες και συγγενείς επτά θυμάτων, μεταξύ των οποίων και οι γονείς ενός 6χρονου Σύρου πρόσφυγα που φέρεται να είχε επιβιβαστεί παράτυπα στο πλοίο. Μέχρι σήμερα η σορός του δεν έχει βρεθεί. Εναγόμενοι είναι η πλοιοκτήτρια εταιρεία Visemar di Navigazione, η ιδιοκτήτρια Visemar Transporti, η κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Superfast, καθώς και ο ιταλικός νηογνώμονας RINA Services S.p.A. και το ιταλικό ναυπηγείο Cantiere Navale Visentini.

Oι ενάγοντες ισχυρίζονται, σύμφωνα με τους δικηγόρους τους σε Ιταλία και Ελλάδα, ότι «μία σειρά από αμέλειες και λάθη οδήγησαν στο δυστύχημα». Συγκεκριμένα, υποστηρίζουν ότι τα φορτηγά φορτώθηκαν υπερβολικά στενά στο πλοίο και κάποια διατήρησαν αναμμένες μηχανές εν πλω, δυσκολεύοντας τις περιπολίες πυρασφάλειας. Θέτουν ζητήματα ελλιπούς εκπαίδευσης, προβλημάτων συντονισμού μεταξύ του ιταλικού και ελληνικού πληρώματος του πλοίου, καθώς και μη τήρησης κανονισμών κατά τη διαχείριση του συμβάντος και κατά τη διαδικασία εκκένωσης.

Ακόμη οι ενάγοντες υποστηρίζουν ότι, μεταξύ άλλων, και η κατασκευή του συγκεκριμένου πλοίου (μεγάλα ανοίγματα σαν παράθυρα στο πίσω μέρος και στην αριστερή και δεξιά πλευρά στο κατάστρωμα 4) δεν βοήθησε στην κατάσβεση της πυρκαγιάς. «Θεωρούμε ότι κατά την πυρκαγιά ο αέρας που έμπαινε από τα μεγάλα ανοίγματα επηρέαζε τους ανιχνευτές καπνού», λέει στην ο δικηγόρος Στέφανο Μπερτόνε, ένας εκ των εκπροσώπων των εναγόντων.
«Το πλοίο με τα ανοίγματα ήταν ουσιαστικά σαν ένας φούρνος που ανατροφοδοτείτο με αέρα», συμπληρώνει η συνάδελφός του Σιλίνα Παυλάκη, από το δικηγορικό γραφείο Παυλάκη-Μόσχου που συνεργάζεται σε αυτή την υπόθεση με τους Ιταλούς. Ως αντίστοιχο παράδειγμα φέρνουν το «Sorrento», αδερφό πλοίο του «Norman Atlantic» με παρόμοια κατασκευή, στο οποίο εκδηλώθηκε φωτιά χωρίς θύματα ανοιχτά της Μαγιόρκας τον Απρίλιο του 2015.

Όπως φαίνεται και από τη μαρτυρία της κ. Σαμαρά, διασωθέντες του «Norman Atlantic» προσπαθούν εδώ και δύο χρόνια να διαχειριστούν τις επιπτώσεις του δυστυχήματος στην ψυχική τους υγεία. «Η βασική τους ζημιά είναι το μετατραυματικό στρες», λέει η κ. Παυλάκη.

Μιλάει για οδηγούς φορτηγών που πλέον έχουν σταματήσει τα δρομολόγια στην Ιταλία γιατί δεν θέλουν να ταξιδέψουν ξανά με πλοίο, αλλά και άλλους διασωθέντες που ανέπτυξαν φοβίες και δυσκολεύονται στην κοινωνική τους ζωή. «Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ακόμα εφιάλτες ή αναδρομές στο παρελθόν και άλλοι που ακολουθούν ακόμα φαρμακευτική αγωγή», λέει.

Το δάπεδο είχε πυρακτωθεί
Δεν θυμάται να άκουσε κάποιο συναγερμό. Μόνο τον κόσμο έξω από την καμπίνα της που φώναζε «βγείτε έξω!». «Είδα από το σιφώνι του μπάνιου να βγαίνει ατμός με τρομερό θόρυβο και κατάλαβα ότι τα πράγματα ήταν σοβαρά», λέει η κ. Σαμαρά καθώς διηγείται στην «Κ» όσα έζησε τη νύχτα της πυρκαγιάς. Προτού βγει από την καμπίνα, έψαξε για σωσίβια χωρίς επιτυχία. Πρόφτασε να φορέσει το παλτό της, να πάρει μαζί της διαβατήριο, ταυτότητα και βγήκε στον διάδρομο.

  
Προοδευτικά η ρεσεψιόν, το μπαρ και άλλα μέρη του πλοίου γέμισαν με καπνό. Σύμφωνα με καταθέσεις διασωθέντων στις ιταλικές αρχές, δεν υπήρχε εκείνη τη στιγμή καθοδήγηση από μέλη του πληρώματος, ούτε δίνονταν οδηγίες από τα μεγάφωνα. Καθένας ενεργούσε όπως έκρινε ότι ήταν καλύτερο.

Επιβάτες σε ανοιχτό κατάστρωμα του «Norman Atlantic» έχουν φορέσει σωσίβια και περιμένουν τη διάσωσή τους.

Στο κατάστρωμα 5 κάποιοι επιβάτες μοιράστηκαν σωσίβια που βρήκαν σε ένα κιβώτιο – ορισμένοι εξ αυτών κατέθεσαν έπειτα ότι το κουτί ήταν κλειδωμένο και αναγκάστηκαν να το σπάσουν. Όταν η κ. Σαμαρά βγήκε σε ανοικτό κατάστρωμα μαζί με τον συνταξιδιώτη της Ανδρέα Τολάρο, ζύγισε προς στιγμήν τις επιλογές της.

«Φυσούσε μανιασμένος αέρας, η θάλασσα ήταν φουρτουνιασμένη και αριστερά μας από μια γυάλινη πόρτα βλέπαμε τις φλόγες», λέει. «Κοιταζόμαστε για να πηδήξουμε στη θάλασσα. Βλέπω τα τεράστια κύματα και λέω “Ανδρέα, δεν πέφτω στη θάλασσα. Θα μείνουμε εδώ και ό,τι γίνει”».

Το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων αναμένεται να φωτίσει τα ακριβή αίτια της φωτιάς. Σε κατάθεσή του, πάντως, μέλος του ιταλικού πληρώματος ανέφερε ότι στο γκαράζ 4 τουλάχιστον δύο φορτηγά διατηρούσαν σε λειτουργία τις μηχανές τους εν πλω, καθώς δεν ήταν συνδεδεμένα με την ηλεκτρολογική εγκατάσταση του πλοίου. Τα φορτηγά φαίνεται πως είχαν τοποθετηθεί τόσο κοντά το ένα στο άλλο που συνάδελφός του κατέθεσε ότι με δυσκολία κατάφερε να στριμωχθεί ανάμεσά τους σε μία από τις περιπολίες πυρασφάλειας.

Σε άλλες καταθέσεις φαίνεται ότι υπήρχαν και οδηγοί που είχαν παραμείνει μέσα στα οχήματά τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και πάλεψαν για να σωθούν κατά την πυρκαγιά.

Όσο περνούσε η ώρα η φωτιά εξαπλωνόταν. Στο πλοίο επικράτησε συσκότιση (μπλακ άουτ), ενώ από το εσωτερικό του ακούγονταν εκρήξεις. Μέχρι και οι λαμαρίνες είχαν πυρώσει και τα παπούτσια επιβατών κολλούσαν στο δάπεδο. Σε μία από τις φωτογραφίες φαίνεται πως είχαν λιώσει οι σόλες παπουτσιού επιβάτη.

«Επειδή υπήρχε φωτιά από κάτω κατά τόπους στο κατάστρωμα η μπογιά άρχισε να βράζει», λέει η κ. Σαμαρά.

Ο δικηγόρος Στέφανο Μπερτόνε διαπίστωσε τη δύναμη της φωτιάς σε αυτοψία που πραγματοποίησε στο πλοίο. Ηταν 12 Ιουνίου 2015 όταν μπόρεσαν να μπουν σε αυτό δικηγόροι διασωθέντων και οικογενειών αγνοουμένων με τους τεχνικούς τους συμβούλους, αλλά και εμπειρογνώμονες της ναυλώτριας και της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

«Ήταν λυπηρό. Καταλάβαινες πόσο έντονη ήταν η θερμότητα», λέει ο κ. Μπερτόνε.

Χρειάστηκε να περάσουν τουλάχιστον δύο εβδομάδες μέχρι να σβήσει και η τελευταία εστία φωτιάς μετά την αρχική μεταφορά του «Norman Atlantic» στο λιμάνι του Μπρίντιζι. Επειτα οι ιταλικές αρχές χρησιμοποίησαν ειδικά μηχανήματα απορρόφησης καπνού για να καθαρίσουν –όσο ήταν εφικτό– τους χώρους. Στη συνέχεια το πλοίο ρυμουλκήθηκε στο Μπάρι, όπου παραμένει μέχρι σήμερα. Εκεί κατάφεραν να εισέλθουν στο πλοίο οι νομικοί και τεχνικοί εμπειρογνώμονες και των δύο πλευρών.

Σε γκαράζ του πλοίου είδαν εικόνες ολικής καταστροφής.

Κρυμμένοι σε φορτηγά

Από τις πρώτες ώρες του συμβάντος επικράτησε σύγχυση σχετικά με τον ακριβή αριθμό των επιβατών. Το πλοίο της εταιρείας Visemar, ναυλωμένο από την ΑΝΕΚ, είχε ιταλικό και ελληνικό πλήρωμα που αριθμούσε 56 μέλη και οι επιβάτες του ξεπερνούσαν τους 400. Ωστόσο, από καταθέσεις διασωθέντων φαίνεται ότι στο πλοίο είχαν επιβιβαστεί στα κρυφά πρόσφυγες και μετανάστες.

Ο έλεγχος των φορτηγών κατά την επιβίβαση ήταν δειγματοληπτικός. Στο λιμάνι της Πάτρας πέρασαν από ακτίνες X (X-ray) ένα στα δέκα οχήματα που φορτώθηκαν και στην Ηγουμενίτσα τρία στα δέκα. Δύο Αφγανοί και ένας Σύρος κατέθεσαν στις ιταλικές αρχές ότι εισήλθαν στο πλοίο κρυμμένοι κάτω από φορτηγά. Έλληνας οδηγός φορτηγού ανέφερε ότι κατά την προσπάθεια διαφυγής του, αλλά και στη σωσίβια σχεδία στην οποία ανέβηκε αργότερα, συνάντησε λαθρεπιβάτες.

Ο ακριβής αριθμός όσων είχαν επιβιβαστεί με τον ίδιο τρόπο στο «Norman Atlantic» δεν είναι ξεκάθαρος. Ανάμεσά τους πάντως φαίνεται, σύμφωνα με τους ενάγοντες, πως υπήρχε και ένας 6χρονος Σύρος. Ταξίδευε μόνος του. Ο πατέρας του και ο μεγαλύτερος αδερφός του δεν είχαν καταφέρει να μπουν μαζί του στο πλοίο.

Ώρες αγωνίας

Η κ. Σαμαρά μαζί με τον συνεπιβάτη της Ανδρέα Τολάρο πέρασαν σχεδόν 17 ώρες πάνω στο φλεγόμενο πλοίο μέχρι τη διάσωσή τους. Εκτεθειμένοι στον αέρα και στη βροχή προσπαθούσαν να κρατηθούν ζεστοί. Για να προφυλαχθούν από τις καιρικές συνθήκες κάποιοι επιβάτες είχαν στριμωχτεί σε έναν διάδρομο. Μέχρι να ξημερώσει άλλαζαν με βάρδιες θέσεις με άλλους που βρίσκονταν στο ανοιχτό κατάστρωμα.

«Έλεγα δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό το πράγμα. Μου φαινόταν σαν να είναι ψέματα», λέει η κ. Σαμαρά.

Όταν πλέον όλοι ανέβηκαν στο τελευταίο κατάστρωμα του πλοίου είχαν να αντιμετωπίσουν και άλλες δυσκολίες. Το δάπεδο ήταν ιδιαίτερα ολισθηρό και κάποιοι πάσχιζαν να κρατηθούν όρθιοι. Η κ. Σαμαρά θυμάται μια γυναίκα που είχε βγει βιαστικά από την καμπίνα μόνο με τις παντόφλες και δεν μπορούσε να σηκωθεί από το κατάστρωμα ενώ ο γιος της καλούσε σε βοήθεια. Περιγράφει πώς κάποιο μέλος του πληρώματος έδωσε το μπουφάν του στον συνεπιβάτη της, αλλά και πώς ένα παιδί παρασύρθηκε από τα νερά που έριχναν με μάνικες τα πυροσβετικά σκάφη.

Υπήρξαν μέλη πληρώματος που προσπάθησαν να βοηθήσουν οδηγώντας τους επιβάτες στα ανώτερα καταστρώματα και άλλοι που έτρεξαν στα σωστικά μέσα. Μια λέμβος μάλιστα, σύμφωνα με καταθέσεις στις ιταλικές αρχές, κατέβηκε στη θάλασσα χωρίς οργανωμένο σχέδιο, ενώ από κάτω της υπήρχαν άνθρωποι που είχαν πέσει στο νερό. Πρόλαβαν να επιβιβαστούν σε αυτή 39 άτομα ενώ χωρούσε πάνω από 100.

Μια από τις λέμβους βγήκε στις αλβανικές ακτές.

Χρειάστηκαν περίπου 45 λεπτά λόγω των ισχυρών ανέμων και των κυμάτων μέχρι η λέμβος να φτάσει στο πλοίο «Spirit of Piraeus», το οποίο είχε προσεγγίσει στο σημείο για να βοηθήσει. Κατά την προσπάθεια επιβίβασης όμως με ανεμόσκαλα δύο άνθρωποι χάθηκαν στη θάλασσα.

Προβλήματα στη λειτουργία του είχε και το σύστημα ναυτικού τύπου εγκατάλειψης, με επιβάτες να εγκλωβίζονται στη γλίστρα (σωλήνας καθόδου) του πλοίου.

Μία από τις γλίστρες του πλοίου μετά το δυστύχημα του 2014.

Ελληνικά και ιταλικά ελικόπτερα που εμφανίστηκαν το πρωί, αποδείχτηκε πως ήταν η μόνη ελπίδα διαφυγής.

Η αλλαγή της κατεύθυνσης του ανέμου ανάγκασε τους επιβάτες να ξαπλώσουν στο βρεγμένο δάπεδο περιμένοντας τους διασώστες, καθώς ο καπνός πλέον έπεφτε πάνω τους και κινδύνευαν με δηλητηρίαση από τις εισπνοές.

Ένας Ελληνας και ένας Ιταλός από το πλήρωμα προσπαθούσαν να βάλουν σε σειρά τον κόσμο για να επιβιβαστούν στα ελικόπτερα πρώτα τα παιδιά και όσοι είχαν προβλήματα υγείας. Ήταν μια διαδικασία που κράτησε πολλές ώρες, ενώ δεν έλειψαν σύμφωνα με μαρτυρίες και στιγμές πανικού.

Τελικά με ελικόπτερο μέσα στη νύχτα μεταφέρθηκαν στην Ιταλία και η κ. Σαμαρά με τον κ. Τολάρο και άλλους επιβάτες. Τους οδήγησαν στο νοσοκομείο του Λέτσε. Η ειρωνεία είναι ότι και οι δύο είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν στην Ιταλία με άλλο πλοίο στις 28 Δεκεμβρίου. Φτάνοντας όμως στο λιμάνι της Πάτρας πληροφορήθηκαν ότι τελικά θα τους παραλάβει το «Norman Atlantic».

Ο κ. Τολάρος δεν έχει σβήσει από το κινητό του τηλέφωνο τις φωτογραφίες του με τους διασώστες και την εικόνα από την επιστροφή του στην Ελλάδα. «Μπήκαμε σε ένα καράβι ανοργάνωτο. Θα μπορούσε σήμερα να μην υπάρχει κανένας από εμάς», λέει.

Σύμφωνα με τους δικηγόρους των εναγόντων επιλέχθηκε η Ιταλία για την κατάθεση της αγωγής γιατί εκεί βρίσκεται δεμένο το πλοίο και διεξάγεται το βασικό κομμάτι των ερευνών. «Είναι μια περίπλοκη υπόθεση για την οποία χρειάστηκε μεγάλη έρευνα από ειδικούς και τεχνικούς», λέει ο δικηγόρος Στέφανο Μπερτόνε. Χρειάστηκε να περάσει πάνω από ένας χρόνος μετά το συμβάν για να ολοκληρωθεί τον περασμένο Φεβρουάριο η επιχείρηση απομάκρυνσης οχημάτων από τα καταστρώματα 3 και 4 του πλοίου.

Πέρα από το κομμάτι των ερευνών και τη δικαστική εξέλιξη της υπόθεσης οι διασωθέντες αλλά και οι συγγενείς θανόντων και αγνοουμένων αυτά τα δύο χρόνια καλούνται καθημερινά να διαχειριστούν τις μνήμες εκείνου του ταξιδιού.

«Πλησιάζει η ημερομηνία του δυστυχήματος. Είναι ημέρα μνήμης. Εύχομαι στους ανθρώπους που έχασαν τους δικούς τους, δύναμη», λέει ο κ. Τολάρος. «Δεν είμαι ο Ανδρέας που ήμουν πριν από το δυστύχημα. Τι έχει αλλάξει; Δεν έχω αντοχές, δεν έχω ανοχές. Υπέφερα από κατάθλιψη για πάρα πολύ καιρό. Κάθε φορά που θα αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα δεν μπορώ να το διαχειριστώ όπως στο παρελθόν». Παρόμοια είναι η εικόνα που δίνει και η κ. Σαμαρά. «Αλλαξε η συμπεριφορά μας. Γίναμε ευερέθιστοι, χάσαμε την ενέργειά μας, ό,τι θέλουμε να κάνουμε μας φαίνεται βουνό», λέει. «Δεν ξεχνάμε το γεγονός. Κάθε μέρα, κάτι θα θυμηθούμε».





Read More »
Δύο χρόνια από τη τραγωδία του Norman Atlantic (+ΒΙΝΤΕΟ) Δύο χρόνια από τη τραγωδία του Norman Atlantic (+ΒΙΝΤΕΟ) Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Δεκεμβρίου 28, 2016 Rating: 5

Ηγουμενίτσα: Jagermeister party σήμερα στο Social All Day Cafe

Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016




Read More »
Ηγουμενίτσα: Jagermeister party σήμερα στο Social All Day Cafe Ηγουμενίτσα: Jagermeister party σήμερα στο Social All Day Cafe Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016 Rating: 5

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή του Λαϊκού Φροντιστηρίου του Εργατικού Κέντρου Θεσπρωτίας

Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016



Με πολύ κέφι και χαρά πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή που για πρώτη χρονιά φέτος διοργάνωσαν οι μαθητές του Λαϊκού Φροντιστηρίου του Εργατικού Κέντρου Θεσπρωτίας.

Οι μικροί μαθητές χόρεψαν, έπαιξαν, αντάλλαξαν δώρα μεταξύ τους, γεμίζοντας την αίθουσα του Εργατικού Κέντρου με χαμόγελα, χαρούμενες φωνές και ζωντάνια.

Προχωράμε με νέες εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν από τους μικρούς μαθητές στα πλαίσια καλλιέργειας της μεταξύ τους αλληλεγγύης και ευχόμαστε σε όλους καλή χρονιά με υγεία και δύναμη για τους αγώνες που έρχονται!




Read More »
Η χριστουγεννιάτικη γιορτή του Λαϊκού Φροντιστηρίου του Εργατικού Κέντρου Θεσπρωτίας Η χριστουγεννιάτικη γιορτή του Λαϊκού Φροντιστηρίου του Εργατικού Κέντρου Θεσπρωτίας Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016 Rating: 5

Παραδόθηκε το πρώτο αυτοτελές τμήμα της Ιόνιας Οδού

Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016


Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης παρουσία του υπουργού Επικρατείας κ. Αλέκου Φλαμπουράρη και της υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Ολγας Γεροβασίλη, πραγματοποίησε τη δέσμευση του απέναντι στους πολίτες της Αιτωλοακαρνανίας και της Ηπείρου την οποία έδωσε στις αρχές του μήνα: Την παράδοση του πρώτου αυτοτελούς τμήματος του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας οδού.

«Μέχρι τέλος του χρόνου γίνεται πολύ μεγάλη προσπάθεια να δοθεί στους πολίτες ένα τμήμα του δρόμου», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά, κατά τη διάρκεια επιθεώρησης των κατασκευαστικών εργασιών του έργου, στις 9 Δεκέμβρη.

Σε μία συμβολική κίνηση και θέλοντας να καταδείξει τη συλλογική προσπάθεια που καταβάλλει η κυβέρνηση έναντι των Ελλήνων πολιτών μέσω της ολοκλήρωσης μίας σειράς σημαντικών έργων με όρους προστασίας του δημόσιου συμφέροντος, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Σπίρτζης, κάλεσε τον υπουργό Επικρατείας κ. Αλέκο Φλαμπουράρη να παραδώσει «εκείνος σε ένδειξη της συλλογικής προσπάθειας που γίνεται το σημερινό τμήμα του δρόμου στους πολίτες της Ηπείρου και της Αιτωλοακαρνανίας». Γιατί όπως είπε, «πρέπει να υπάρχει ο άνθρωπος που θα διαμορφώσει και το κλίμα της καλής συνεργασίας και των καλών σχέσεων. Κι αυτός ο άνθρωπος είναι ο Αλέκος Φλαμπουράρης».

Ο υπουργός Επικρατείας κ.Αλέκος Φλαμπουράρης από την πλευρά του, αναφέρθηκε «στις συνθήκες στις οποίες παραλάβαμε τη διακυβέρνηση της χώρας. Στα έργα, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως και συνολικά σε ένα κράτος και μια κοινωνία, τα οποία ήταν στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Καταλαβαίνετε τις δυσκολίες που είχαμε να αντιμετωπίσουμε. Δυσκολίες, οι οποίες δεν προέρχονταν μόνο από τις αντικειμενικές συνθήκες οι οποίες υπήρχαν, αλλά και από αυτούς οι οποίοι τις δημιούργησαν. Από τη μια μεριά εσωτερικές δυνάμεις, αλλά και από τις εξωτερικές δυνάμεις, οι λεγόμενοι δανειστές, οι οποίοι συνεχώς πίεζαν την Κυβέρνησή μας να προχωρήσει σε ακόμη μεγαλύτερα μέτρα, τα οποία θα οδηγούσαν τη χώρα στην καταστροφή».

Νωρίτερα, το λόγο πήρε και η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Ολγα Γεροβασίλη, η οποία ανέφερε μεταξύ άλλων:«Σήμερα ήμουνα από τους πρώτους που περάσαμε αυτό το κομμάτι και αισθάνθηκα τη διαφορά. Ξέρουμε όλοι ότι μια από τις αιτίες που η περιφέρεια και της Δυτικής Ελλάδας, αλλά και της Ηπείρου, υστέρησαν αναπτυξιακά τα τελευταία χρόνια, είναι και η οδική απομόνωση».

Η κ. Γεροβασίλη πρόσθεσε επίσης, ότι «Κάθε βήμα λοιπόν που μας φέρνει πιο κοντά στη λύση του προβλήματος, όπως είναι αυτό το σημερινό σημαντικό βήμα, μας φέρνει και πιο κοντά σε άλλους τόπους, τόπους ανάπτυξης. Και βεβαίως όχι μόνο της ανάπτυξης τοπικά, καθώς η ολοκλήρωση αυτού του δρόμου θα σημάνει τη σύνδεση δυο περιφερειών και τεσσάρων νομών».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε από την πλευρά του, ότι η σημερινή παράδοση του πρώτου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού και η εν συνεχεία λειτουργική ολοκλήρωσή του, τον Μάρτιο του 2017 δεν ήταν κάτι αυτονότητο «Δώσαμε μια πολύ μεγάλη μάχη σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Μια μάχη για την ολοκλήρωση των έργων, παράλληλα με τη μεγάλη μάχη για την έξοδο της χώρας από την κρίση».

Στην επιθέωρηση που πραγματοποίησαν κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου ο κ. Σπίρτζης με τον κ. Φλαμπουράρη και την κ.Γεροβασίλη λίγο πριν την παράδοση του ολοκληρωμένου τμήματος, διαπίστωσαν ότι οι κατασκευαστικές εργασίες προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς σε όλα τα μέτωπα. Οπως χαρακτηριστικά τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, «Το έργο της «Ιόνιας Οδού» βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία της ολοκλήρωσης του. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο η Κυβέρνηση μας πέτυχε σε πολύ δύσκολες συνθήκες να βγάλει την «Ιόνια Οδό» από το πλήρες τέλμα». Και πρόσθεσε: «Η συνέχιση των πολιτικών των προηγούμενων κυβερνήσεων, συνεπαγόταν τη μη ολοκλήρωση των έργων. Και οι συνέπειες θα ήταν τραγικές. Αρκεί κανείς να σκεφτεί, ότι θα επιστρέφαμε 4 δισεκατομμύρια ευρώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση και πολλά ακόμη σε ρήτρες».

Εξήγησε ακόμη, ότι «Θα χρειαζόμασταν πάνω από ένα μνημόνιο για τους αυτοκινητόδρομους, για τα πέντε έργα παραχώρησης. Είναι προφανές, ότι μέλημά μας ήταν και είναι η λειτουργική ολοκλήρωση των έργων τέλος Μαρτίου του 2017».

Ο υπουργός ανέφερε επίσης, ότι «με την ολοκλήρωση των έργων θα υπάρχει εντός του 2017 η ολοκλήρωση της μελέτης για το αναλογικό ηλεκτρονικό σύστημα των διοδίων και εντός του 2018 η λειτουργία του αναλογικού ηλεκτρονικού συστήματος». Τόνισε δε εμφατικά, ότι είναι

«Είναι καθήκον μας, σε συνεργασία με τους παραχωρησιούχους να βρούμε εκείνες τις λύσεις που θα μειώσουν τα διόδια. Στη συνέχεια είναι επίσης καθήκον μας, να ολοκληρώσουμε τις οδικές συνδέσεις με τα μεγάλα αστικά κέντρα και τους παραγωγικούς και αναπτυξιακούς κόμβους των περιοχών που διέρχεται η Ιόνια Οδός».







Ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι αυτοκινητόδρομος της Ιόνιας Οδού, μήκους 196 χιλιομέτρων θα αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά της συγκοινωνιακής υποδομής στη Δυτική Ελλάδα, καθώς διασχίζει δύο περιφέρειες και τέσσερις νομούς. Υπογράμμισε ότι έρχεται να καλύψει μια απαίτηση πολλών ετών, καθώς θα δώσει νέα ώθηση ανάπτυξης, αναβαθμίζοντας σημαντικά τα αστικά και αγροτικά κέντρα των προαναφερθεισών περιοχών.

Το οδικό τμήμα της Ιόνιας οδού που παραδόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία και στους πολίτες της Αιτωλοακαρνανίας και της Ηπείρου, εκτείνεται από τον ανισόπεδο κόμβο Κουβαρά έως και τον ανισόπεδο κόμβο Αμφιλοχίας.

Το εν λόγω τμήμα, έρχεται να συνδεθεί με το ήδη λετουργούν, (Κεφαλόβρυσο έως Κουβαρά), δημιουργώντας ένα αυτοτελές οδικό τμήμα 59 χιλιομέτρων, μέσω του οποίου θα μειωθούν αισθητά οι χρονοαποστάσεις και θα δώσει μια πρώτη ανάσα στους ταξιδιώτες της Πρωτοχρονιάς.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο υπουργός Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, καταβάλλονται προσπάθειες για να παραδοθεί μέσα στο Φεβρουάριο το τμήμα από την Κλόκοβα μέχρι και τα όρια του τμήματος που παραδόθηκε σήμερα, δίνοντας ουσιαστικά στην κυκλοφορία το μισό αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού, δύο μήνες νωρίτερα από τη συμβατική ημερομηνία περάτωσης του έργου.



Ακολουθεί ολόκληρη η ομιλία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη



Χρόνια πολλά και καλές γιορτές να έχουμε και καλή χρονιά.

Κύριοι Δήμαρχοι, αγαπητοί συνάδελφοι, φίλες και φίλοι, όλοι γνω ρίζουν την εγκατάλειψη εδώ και 10ετίες της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου. Όλοι γνωρίζουν τον εφιάλτη που ζούσαμε όλα αυτά τα χρόνια στις οδικές μεταφορές και τις μετακινήσεις, κυρίως οι πολίτες της Ηπείρου και της Αιτωλοακαρνανίας.

Από το 2006 που υπεγράφησαν οι συμβάσεις παραχώρησης, η απομόνωση αυτή υπήρξε πιο έντονη. Από την Κόρινθο έως το Ρίο και από το Αντίριο έως τα Γιάννενα, ο δρόμος, ο αιματοβαμμένος αυτός δρόμος, θύμιζε μονοπάτι παρά εθνική οδό.

Το Φεβρουάριο του 2015 που αναλάβαμε τη διακυβέρνηση της χώρας, εννέα χρόνια μετά την έναρξη των αυτοκινητόδρομων, δυστυχώς τα μεγάλα έργα οδοποιίας ήταν τελματωμένα, κολλημένα, με πλήθος προβλημάτων.

Η Ιόνια Οδός περίπου 200 χιλιόμετρα, έπρεπε το 2015 να έχει παραδοθεί στο σύνολό της. Δυστυχώς το Φεβρουάριο του 2015 δεν είχαν ολοκληρωθεί καν οι απαλλοτριώσεις, οι αρχαιολογικές εργασίες, η μεταφορά δικτύου κοινής ωφέλειας.

Δώσαμε μια πολύ μεγάλη μάχη σε πολύ δύσκολες συνθήκες, μια μάχη για την ολοκλήρωση των έργων, παράλληλα με τη μεγάλη μάχη για την έξοδο της χώρας από την κρίση.

Η συνέχιση των πολιτικών των προηγούμενων κυβερνήσεων, συνεπαγόταν τη μη ολοκλήρωση των έργων. Και οι συνέπειες θα ήταν τραγικές. Αρκεί κανείς να σκεφτεί. ότι θα επιστρέφαμε 4 δισεκατομμύρια ευρώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση και πολλά ακόμη σε ρήτρες.

Θα χρειαζόμασταν πάνω από ένα μνημόνιο για τους αυτοκινητόδρομους, για τα πέντε έργα παραχώρησης. Είναι προφανές, ότι μέλημά μας ήταν και είναι η λειτουργική ολοκλήρωση των έργων τέλος Μαρτίου του 2017.

Είναι επίσης προφανές ότι οι συμβάσεις που παραλάβαμε, ήταν συμβάσεις που δεν υπηρετούσαν το δημόσιο συμφέρον. Βελτιώθηκαν μετά από μια κοπιαστική διαβούλευση όλων των συντελεστών και με καλή διάθεση όλων των συντελεστών. Έτσι με την ολοκλήρωση των έργων θα υπάρχει εντός του 2017 η ολοκλήρωση της μελέτης για το αναλογικό ηλεκτρονικό σύστημα των διοδίων και εντός του 2018 η λειτουργία του αναλογικού ηλεκτρονικού συστήματος.

Πετύχαμε με τη διαπραγμάτευση που κάναμε, την ελεύθερη διέλευση των αυτοκινήτων που μετέφεραν πολίτες με άτομα με ειδικές ανάγκες. Ειδικά τιμολόγια για τους συχνούς, καθημερινούς χρήστες, ειδικούς όρους για τους δήμους που δεν είχαν εναλλακτικές οδεύσεις και πολλά συνοδά έργα.

Είναι καθήκον μας σε συνεργασία με τους παραχωρησιούχους να βρούμε εκείνες τις λύσεις που θα μειώσουν τα διόδια. Στη συνέχεια είναι επίσης καθήκον μας, να ολοκληρώσουμε τις οδικές συνδέσεις με τα μεγάλα αστικά κέντρα και τους παραγωγικούς και αναπτυξιακούς κόμβους των περιοχών που διέρχεται η Ιόνια Οδός.

Βλέπω τον Δήμαρχο Αγρινίου. Ενα από τα συνοδά έργα που πρέπει να γίνουν στην Πρέβεζα και σε άλλες περιοχές. Η Ιόνια Οδός περιλαμβάνει 19 κόμβους, 9 σταθμούς εξυπηρέτησης, 4 σήραγγες πολύ μεγάλες, 17 μεγάλες γέφυρες, 3 κέντρα συντήρησης και θα παραδοθεί σε λίγους μήνες στο σύνολό της από τον Πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα.

Γίνεται προσπάθεια να ολοκληρωθεί το τμήμα από την Κλόκοβα μέχρι το σημείο που θα παραδοθεί σήμερα, στα τέλη Φεβρουαρίου. Θα ήθελα να συγχαρώ επίσης, τις εργοληπτικές εταιρείες για την προσπάθεια που έκαναν, αλλά και για τις ενέργειές τους. Γιατί πρέπει να ακούγονται αυτά τα πράγματα. Αν δεν είχαν συμμετάσχει με τον τρόπο που συμμετείχαν στην ολοκλήρωση των δρόμων, θα είχαμε πολύ μεγάλα προβλήματα και αυτοί δεν θα ολοκληρώνονταν.

Φίλες και φίλοι, όπως λέμε συνέχεια, τα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανέναν Υπουργό, σε κανέναν Περιφερειάρχη, ή Δήμαρχο. Τα έργα ανήκουν στους πολίτες. Αυτοί είναι και οι χρήστες, αυτοί είναι που τα χρηματοδοτούν. Εμείς κρινόμαστε για την αποτελεσματικότητα, τη διαφάνεια και το κόστος των έργων. Για να γίνει όλο αυτό που κάναμε με τους αυτοκινητόδρομους και τα μεγάλα έργα, απαιτούνταν συλλογική δουλειά και θεσμικές αλλαγές. Υπάρχει ο νέος νόμος για τις δημόσιες συμβάσεις και για τις παραχωρήσεις. Πρέπει να μαθαίνουμε από τα λάθη των προηγούμενων.



Καλημέρα σας και χρόνια πολλά σε όλους.​



​Απαντήσεις σε ερωτήσεις δημοσιογράφων​

.ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Υπουργέ θα μας πείτε δυο λόγια για αυτή την πρώτη παράδοση τμήματος στην Ιόνια Οδό; Τι σημαίνει για το Υπουργείο και τι σημαίνει κυρίως για την περιοχή;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Πιστεύω ότι το Υπουργείο αποδεικνύει την πολύ εντατική δουλειά που έχει γίνει και τις προσπάθειες που γίνονται τόσο από το Υπουργείο όσο και από τους εργολήπτες, γιατί είναι σημαντικό και πρέπει να το αναφέρουμε.

Για την περιοχή δεν είναι ανάγκη να επιχειρηματολογήσει κανείς. Μια απλή διέλευση μέσα από την Αμφιλοχία και από τους οικισμούς της περιοχής, μιλάει από μόνη της. Είναι απίστευτη η ταλαιπωρία και των μόνιμων κατοίκων και των διερχόμενων. Είναι πολύ κακές οι συνθήκες οδικής ασφάλειας. Αυτά όλα με αυτό το κομμάτι βελτιώνονται. Πιστεύουμε και προσπαθούμε μέχρι τέλος Φεβρουαρίου από την Κλόκοβα μέχρι την Αμφιλοχία να έχουμε ένα ολοκληρωμένο δρόμο και τέλος Μαρτίου να δοθεί και η σήραγγα της Κλόκοβας και ο υπόλοιπος δρόμος μέχρι την Εγνατία, μέχρι τα Γιάννενα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα μείνει κάποιο υπόλοιπο για μετά το Μάρτη;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι. Πιθανόν εάν χρειαστεί σε ένα σημείο να γίνουν κάποιες πρόσθετες εργασίες, αλλά ο δρόμος θα είναι σε λειτουργική ολοκλήρωση.

Και εδώ θα ήθελα να πω κάτι. Εκτός από το θεσμικό πλαίσιο που διορθώσαμε για να μην έχουμε στα έργα τα προβλήματα που τα καθυστέρησαν τόσο πολύ, θα είναι καλό και η συνείδηση κάποιων πολιτών να είναι διαφορετική. Εάν τρέξουμε το νέο δρόμο θα δείτε ότι πολύ μεγάλα τμήματα του δρόμου δεν παραδίδονται γιατί κάποιος αρνιόταν στο παρελθόν, μέχρι να αλλάξουμε το θεσμικό πλαίσιο, για 100 μέτρα να παραδώσει ένα οικόπεδο που είχε και μάλιστα ένα οικόπεδο στη μέση του πουθενά.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μόνο για να ….

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Για να πάρει λεφτά παραπάνω εκβιάζοντας ή τους εργολάβους. Για τις απαλλοτριώσεις και την αποζημίωση που θα βγάλει το δικαστήριο, ούτε την αρνήθηκε ποτέ κανείς, ούτε μπορεί να κάνει και διαφορετικά.

Αυτά θα είναι καλό και σαν κοινωνία να τα λέμε για να μην υπάρχουν τέτοιες καθυστερήσεις σε τόσο σημαντικά έργα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα μας πεις και δυο λόγια για το Άκτιο – Αμβρακία για το τι πρόκειται να γίνει;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βεβαίως. Όπως γνωρίζετε το Άκτιο – Αμβρακία έχει τέσσερις εργολαβίες που καθυστερούν κι αυτές πάρα πολύ. Έχουμε καθυστερήσεις με πάρα πολλά προβλήματα. Η μία σύμβαση προχωράει κανονικά, έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Η πρώτη.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Η πρώτη. Πιστεύω ότι δεν θα έχουμε κάποιο πρόβλημα. Για τις υπόλοιπες τρεις θα προγραμματίσουμε μια – μια εργολαβία σκούπα για την ολοκλήρωση του έργου.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και μια δήλωση για το Πάτρα – Πύργος. Επαναδημοπρατήθηκε η τέταρτη εργολαβία.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Εγινε η τέταρτη δημοπρασία Πάτρα – Πύργος και πολύ σύντομα θα γίνει και η Πέμπτη. Κι αυτό είναι μια απάντηση σε όσους κινδυνολογούσαν όλο αυτό το διάστημα ότι κόλλησε αυτό το έργο και σε όσους ήταν γυρολόγοι δημιουργώντας γεγονότα που δεν υπήρχαν.

Συνεχίζουν κάποιοι να λαϊκίζουν ακολουθώντας τις κακές συνήθειες του παρελθόντος. Καλό θα είναι όταν δεσμευόμαστε για κάτι να γίνεται . Και να υπάρχει καλή πίστη από όλες τις πλευρές.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ευχαριστούμε πολύ. Καλορίζικο.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Να είστε καλά. 



Read More »
Παραδόθηκε το πρώτο αυτοτελές τμήμα της Ιόνιας Οδού Παραδόθηκε το πρώτο αυτοτελές τμήμα της Ιόνιας Οδού Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016 Rating: 5

ΙΧ βρέθηκε στο χαντάκι έπειτα από τροχαίο ατύχημα (+ΦΩΤΟ)

Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016


Ένα ΙΧ βρέθηκε στο χαντάκι, έπειτα από τροχαίο ατύχημα το οποίο συνέβη το μεσημέρι στην έξοδο της πόλης της Πρέβεζας, λίγο μετά το κατάστημα Λαινά.

Συγκεκριμένα, τα δύο ΙΧ οχήματα που ενεπλάκησαν στο τροχαίο κινούνταν στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας εξόδου της πόλης, και σύμφωνα με μαρτυρίες η σύγκρουση ήταν πλαγιομετωπική όταν το προπορευόμενο όχημα επιχείρησε να στρίψει αριστερά προς ΒΙΠΕ, δεν έγινε αντιληπτό από τον οδηγό του οχήματος που ακολουθούσε με αποτέλεσμα να προκληθεί σύγκρουση με το προπορευόμενο όχημα να βρεθεί στο χαντάκι.

Από το τροχαίο δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός παρά μόνο υλικές ζημιές των αυτοκινήτων. 
Στο σημείο για την απομάκρυνση των οχημάτων βρέθηκε η οδική βοήθεια Xristakis Assistance, ενώ προανάκριση διενεργεί το τμήμα τροχαίας Πρέβεζας. 



 
Read More »
ΙΧ βρέθηκε στο χαντάκι έπειτα από τροχαίο ατύχημα (+ΦΩΤΟ) ΙΧ βρέθηκε στο χαντάκι έπειτα από τροχαίο ατύχημα (+ΦΩΤΟ) Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016 Rating: 5

Ηγουμενίτσα: Μοναδική δημοτική βραδυά την Τετάρτη στο SHISHA

Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016


Τετάρτη 28/12... 
Ωρα έναρξης 22:00... 
τραγούδι : Δημητρης Τζιμας ... 
Κλαρίνο : Θοδωρής Χαλιασος ... 
Μαζι τους στο τραγούδι η : Ρανια Θεοχαρη .. !!!


 
Read More »
Ηγουμενίτσα: Μοναδική δημοτική βραδυά την Τετάρτη στο SHISHA Ηγουμενίτσα: Μοναδική δημοτική βραδυά την Τετάρτη στο SHISHA Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016 Rating: 5

Ο Άγιος Βασίλης έφτασε στην Παραμυθιά με skateboard (+BINTEO)

Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016



Φέτος τα Χριστούγεννα ο Άγιος Βασίλης έρχεται με διαφορετική άποψη για την διασκέδαση! 

Προσπαθεί να μας αλλάξει νοοτροπία με τον δικό του τρόπο! Ας τον ακολουθήσουμε! 

Καλά Χριστούγεννα και THINK DIFFERENT! ;)


Filmed by Gorilla team using the Nikon D7000 in 1080p with Glidecam HD 2000 for the stabilizing shots and a Benro tripod.
Edited by Gorilla Team using Adobe Premiere Pro CC.

Gorilla Team:
Alexandros Mastoras https://www.instagram.com/alexandros....
Giorgos Kalogiors https://instagram.com/gkalogiros/
John Hovolos https://instagram.com/jthovolos/
Fanis Kourtis https://www.instagram.com/fkourtis/

Music : 1st: Deck The Hall With Boughs of Holly (Instrumental)
2st: Another Christmas Rock Medley
Support the artist here : https://itunes.apple.com/album/id1167...

MSboarding
https://www.facebook.com/msboardingco/

Subscibe/Εγγραφή on YouTube :
https://goo.gl/JirIo7
Like us on Facebook : https://www.facebook.com/gorillaenter...
Follow us on Instagram: https://www.instagram.com/gorilla_ent...
Follow us on Twitter: https://twitter.com/gorillateam2015





Read More »
Ο Άγιος Βασίλης έφτασε στην Παραμυθιά με skateboard (+BINTEO) Ο Άγιος Βασίλης έφτασε στην Παραμυθιά με skateboard (+BINTEO) Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016 Rating: 5

Φιλιάτες: Μια χοροεσπερίδα το 1932

Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016



Από την εφημερίδα ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΧΟΡΟΕΣΠΕΡΙΣ ΤΟΥ Π.Π.Ι.Π.Π.

Το εσπέρας του παρελθόντος Σαββάτου έλαβε χώραν η επιμέλεια και φροντιδι των ευγενεστάτων του Π.Π.Ι. τ. Π. Φιλιατών Κυρίων εν Συμπράξει μετά των Κυρίων της Διοικούσης Επιτροπής του αυτού Παραρτήματος, διοργανωθείσα χοροεσπερίς, υπέρ του συσσιτίου των απόρων μαθητών της πόλεώς μας.

Η χοροεσπερίς εδόθη εις την φιλοτεχνώς, τη καλλιτεχνική του κ. Δ. Αρώνη φροντίδι, εστολισμένην αίθουσαν του κ. Κ. Βενέτη.

Συνολικά κρινομένη η χοροεσπερίς επέτυχε αι δε εξ αυτής εισπράξεις υπήρξαν ικανοποιητικαί. Κατά συνέπειαν και ως προς τον σκοπόν της είχε επιτυχίαν αυτή.

Παρέστησαν οι Έπαρχος Θυάμιδος κ. Αθανασάκος, ο Μουφτής Φιλιατών, ο Φρούραρχος κ. Στρατήγης, ο Υπομοίραρχος κ. Μακρυνιώτης, ο Επιθεωρητής κ. Φωτόπουλος μετά της Κυρίας του, ο Ειρηνοδίκης κ. Αντωνόπουλος μετά της Κυρίας του, ο Έφορος κ. Παπαδόπουλος μετά της Κυρίας του, ο κ. Μουσά Ντέμης, αι αξιωματικοί κ. κ. Μπιτζαράκης μετά της Κυρίας του, Ράφτης μετά της Κυρίας του, Πρίφτης μετά της δ)ίδος θυγατρός του, ο κ. Αθ. Κέκας μετά της Κυρίας του, ο κ. Βράσκος μετά της Κυρίας του και μετά της δ)δος αδελφής της, ο κ.κ. Χέλμης καθηγητής, Αντ. Μαυρούδης, Χ.Γώγκας ιατροί, Μεταξάς, Τσατσόπουλος, Στάρρας δημοδιδάσκαλοι, Σ. Καραδήμας Β. Παπαγεωργίου, Ε. Κοτσώνης, Σ. Βέκος, Δ. Ζούλας κ.α.

Περί την εννάτην και ηυμσίαν προσέρχεται η ευγενώς, λόγω του σκοπού της χοροεσπερίδος παραχωρηθείσα Μουσική του Εθν. Οικοτροφείου υπό τους ήχους της οποίας πρώτος σέρνει το χορό ο κ. Αθανασάκος.

Παύει σε λίγο η Μουσική και επωφελείται του μικρού τούτου διαλείμματος ο κ. Αρώνης να συνάψη τας πρώτας, υπό τους ήχους του ιδιοκτήτου ραδιοφώνου του κ. Χρ. Γώγκα χαρτοπολέμου αψιμαχίας. Και σε λίγο η μάχη γενικεύεται. Ηλεκτρίζονται οι παρευρισκόμενοι, οι τσέπες γεμίζονται βιαστικά με κομφετί, και λουλουδίζουν παρδαλές αι Κυρίαι της συγκεντρώσεως. Σύγχρονα καταφθάνουν τα πρώτα μπουκάλια μπύρας και το κέφι ζωηρεύει.

Η Μουσική παίζει ένα φοξ δεύτερο και φεύγει.

Κι ο φωνογράφος τίθεται εις ενέργειαν διά να εξυπηρετήση την εκτέλεσιν του τοιχοκολλημένου προγράμματος το οποίον, φευ, πολλάκις κατεστρατηγήθη.

Τα εγχώρια όργανα τοποθετημένα σε μια γωνιά. Περιμένουν τη σειρά τους. Και σε λίγο το παράγγελμα δίδεται- . «Στα Σάλωνα» – .

Ο κ. Φωτόπουλος σέρνει το χορό που σε λίγο γίνεται τρικούβερτος για να κρατήση απάνω απ’ ώρα. Τους Κυρίους διαδέχονται αι Κυρίαι στους Ελληνικούς χορούς με επί κεφαλής την Κυρία Αθ. Κίτσου που ενθουσίασε όλους με τον Ζαγορίσιο της «Αράχωβα» .

Επανερχόμεθα εις το πρόγραμμα του χορού. Φοξ, Ταγκό, Φοξ..

Τα ζεύγη στροβιλίζονται, οι ολίγες σχετικώς ντάμες γίνονται ανάρπαστες το κέφι διαρκώς ζωηρεύει οι Ελληνικοί χωροί ανακατεύονται με τους Ευρωπαϊκούς οι ήχοι του φωνογράφου και τα τραγούδια των χορευτών με τους ήχους των εγχωρίων οργάνων και της μικράς μαντολινάτας των κ.κ. Στάρρα, Βράσκου, Τσατσόπουλου, Μαυρουδη Φωτεινού κ.τ.λ. τα κομφετί με τον αφρό της μπύρας και μονάχα ο κ. Ι. Σιαλμάς δεν ανακατεύεται σε τίποτε σφινωμένος σε μια γωνιά και – ασφυκτικά γι’ αυτόν – περικυκλωμένος από τες κυρίες της παρέας του.

Το σεμνόπρεπο και ζωηρό γλέντι διαρκεί εως την 4ην περίπου ώραν της πρωΐας, τελειώνει με τας υπό την οδηγίαν και γαλοπρεπή προφοράν του κ. Μαυρούδη θαμασίως εκτελεσθείσας καντρίλιας και επισφραγίζεται με την εκ μέρους του κ. Αθανασάκου προτροπήν όπως δοθή και άλλη χοροσπερίς επί τη ευκαιρία των Απόκρεω την οποίαν οι πλείστοι των παρευρισκομένων ασμένως αποδέχονται.

Εις τε τοις Ελληνικούς και ευρωπαϊκούς χορούς διεκρίθησαν άπασαι αι Κυρίαι και άπαντες οι Κύριοι. Πιο πολύ διεκρίθη ο κ. Πρίφτης που απετέλεσε την ψυχήν της Παρέας, το πρόγραμμα για την καταστρατήγησίν τουτής οποίας επωφελήθη ο κ. Μπιτζαράκης να δείξη δείγματα του θαυμασίου Κρητικού χορού του, ο κ. Έπαρχος διά την εξαιρετικήν του προτίμησιν δι’ όλους τους χορούς ανεξαιρέτως, οι αποτελούντες το γκρουπ Κύριοι για τα θαυμάσια κομμάτια μαντολινάτας των ο κ. Επιθερητής για την μετά φειδούς – χρήσιν του χαρτοπολέμου- δις εκαπέλωσε τον Αρώνην με ολόκληρο το κουτί του ο κ. Έφορος για την αφάνειαν του ο κ. Φωτεινός ως συνήγορος του κ. Πρίφτη ο κ. Μαυρούδης με της καντρίλιες και τα γαλλικά του κ.α.

Τέλος όλοι διεκρίθησαν και κανένας αδιάκριτος.

ΔΙΠΙΚ



Read More »
Φιλιάτες: Μια χοροεσπερίδα το 1932  Φιλιάτες: Μια χοροεσπερίδα το 1932 Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016 Rating: 5

Συνελήφθησαν στην Ηγουμενίτσα, τέσσερις αλλοδαποί, με πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα

Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016



Συνελήφθησαν, χθες (26-12-2016) αργά το βράδυ στην Ηγουμενίτσα, από αστυνομικούς του Τμήματος Αλλοδαπών Ηγουμενίτσας, τέσσερις αλλοδαποί, για πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα.

Πρόκειται για δύο υπηκόους Ιράν (έναν 28χρονο άνδρα και μία 45χρονη γυναίκα) καθώς και δύο υπηκόους Ιράκ (έναν 27χρονο άνδρα και μία 25χρονη γυναίκα, η οποία συνόδευε και το ανήλικο παιδί της).

Ειδικότερα, σε γενόμενο αστυνομικό έλεγχο, οι παραπάνω αλλοδαποί επέδειξαν πλαστά έγγραφα και συγκεκριμένα πλαστά διαβατήρια Δανίας και πλαστές ταυτότητες Ιταλίας.

Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, οι τέσσερις αλλοδαποί είχαν προμηθευθεί τα πλαστά έγγραφα από περιοχή της Αττικής, έναντι του συνολικού χρηματικού ποσού των (1.600) ευρώ, ενώ είχαν σκοπό να ταξιδέψουν λάθρα στο εξωτερικό μέσω του λιμανιού της Ηγουμενίτσας.

Τα πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα κατασχέθηκαν.

Οι συλληφθέντες, με την σε βάρος τους, σχηματισθείσα δικογραφία θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσπρωτίας ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Αλλοδαπών Ηγουμενίτσας.




Read More »
Συνελήφθησαν στην Ηγουμενίτσα, τέσσερις αλλοδαποί, με πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα Συνελήφθησαν στην Ηγουμενίτσα, τέσσερις αλλοδαποί, με πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016 Rating: 5

Ηγουμενίτσα: "Το κορίτσι με τα σπίρτα" σήμερα από το Καλλιτεχνικό Εργαστήρι "ΤΟ ΑΒΓΟ"

Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016


Είσοδος Ελεύθερη


Read More »
Ηγουμενίτσα: "Το κορίτσι με τα σπίρτα" σήμερα από το Καλλιτεχνικό Εργαστήρι "ΤΟ ΑΒΓΟ" Ηγουμενίτσα: "Το κορίτσι με τα σπίρτα" σήμερα από το Καλλιτεχνικό Εργαστήρι "ΤΟ ΑΒΓΟ" Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016 Rating: 5

Ηγουμενίτσα: Στα 4,4 εκ. ευρώ έφτασε ο κύκλος εργασιών στο λιμάνι

Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016


Στο ποσό των 4.320.032 ευρώ έφτασε για το 9άμηνο του 2016 ο κύκλος εργασιών στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, με τα κέρδη να φτάνουν τα 2.108.750 ευρώ, ενώ αντίστοιχα τα έξοδα άγγιξαν το ποσό των 2.211.182 ευρώ. 
Ο κύκλος εργασιών είναι μειωμένος κατά 5,31% σε σχέση με τοαντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ σημαντική κατά 10,50% είναι και η μείωση στα έξοδα σε σχέση με πέρυσι. 
Η συνολική εικόνα για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας αποτιμάται ως θετική, καθώς υπάρχει αύξηση των κερδών σε ποσοστό 0,01%, με σαφώς βελτιωμένα τα οικονομικά μεγέθη. 
Επισημαίνουμε ότι ο ΟΛΗΓ λειτουργεί τη μορφή της ανώνυμης εταιρείας και μοναδικός μέτοχός του είναι το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ).



 
Read More »
Ηγουμενίτσα: Στα 4,4 εκ. ευρώ έφτασε ο κύκλος εργασιών στο λιμάνι Ηγουμενίτσα: Στα 4,4 εκ. ευρώ έφτασε ο κύκλος εργασιών στο λιμάνι Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016 Rating: 5

Συνελήφθη 24χρονος για κλοπή από ξενοδοχείο

Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016



Συνελήφθη, χθες (26-12-2016) το μεσημέρι στην Πυρσόγιαννη Ιωαννίνων, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Πυρσόγιαννης, ένας 24χρονος ημεδαπός, κατηγορούμενος για κλοπή.

Ειδικότερα, όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα και την κατάλληλη αξιοποίηση στοιχείων, ο 24χρονος δράστης, χθες νωρίς το πρωί, εκμεταλλευόμενος την ολιγόλεπτη απουσία ιδιοκτήτριας ξενοδοχείου στην Πυρσόγιαννη Ιωαννίνων, αφαίρεσε από την ταμειακή μηχανή χρηματικό ποσό.

Το αφαιρεθέν χρηματικό ποσό που βρέθηκε στην κατοχή του 24χρονου δράστη κατασχέθηκε και αποδόθηκε στην παθούσα.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ιωαννίνων ενώ την προανάκριση ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Πυρσόγιαννης.




Read More »
Συνελήφθη 24χρονος για κλοπή από ξενοδοχείο Συνελήφθη 24χρονος για κλοπή από ξενοδοχείο Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2016 Rating: 5
Blog Pop-ups

Σελίδες

Από το Blogger.