Συνεδριάζει σήμερα το Δημοτικό Συμβούλιο Φιλιατών

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 29, 2014
Συνεδριάζει σήμερα το Δημοτικό Συμβούλιο Φιλιατών
 
 
 
Συνεδριάζει σήμερα 29η του μηνός Δεκέμβρη του έτους 2014, ημέρα Δευτέρα, και ώρα 18.00, το Δημοτικό Συμβούλιο Φιλιατών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 95 του Ν. 3463/2006 (Δ.Κ.Κ.) και του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010 για συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα:
 
1. Έγκριση Αναμόρφωσης προϋπολογισμού και τεχνικού προγράμματος – Αποδοχή Επιχορήγησης.
- Εισηγητές : Α/δήμαρχοι κ. Παππά Ουρανία @ Έξαρχος Σπυρίδων
 
2. Λήψη απόφασης για την σύναψη δανείου για την ολοκλήρωση της υλοποίηση του έργου «Κατασκευή Συνδέσεων Δικτύου Αποχέτευσης Φιλιατών» Εισηγητής : Δήμαρχος κ. Παππάς Σπυρίδων
 
3. Συγκρότηση επιτροπής Μαθητικών Κατασκηνώσεων Φιλοξενίας Σαγιάδας
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Παππά Ουρανία
 
4. Συγκρότηση επιτροπής ανέλκυσης ναυαγίων
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Γκίκας Θωμάς
 
5. Ορισμός εκπροσώπου με τον αναπληρωτή του στο Σύνδεσμο Παρακαλάμιων Δήμων Προστασίας και Αξιοποίησης Ποταμού Καλαμά
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Γκίκας Θωμάς
 
6. Ορισμός ορκωτού λογιστή για το οικονομικό έτος 2015
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Παππά Ουρανία
 
7. Μείωση μισθώματος Δημοτικού καταστήματος στην Τ.Κ. Λεπτοκαρυάς
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Παππά Ουρανία
 
8. Λογαριασμοί καταθέσεων με δικαιούχο το κοινοτικό Συμβούλιο Αμπελώνας
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Παππά Ουρανία
 
9. Διαγραφή οφειλής ύδρευσης
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Κατσάρης Πέτρος
 
10. Πολυετής εκμίσθωση ελαιώνα Τοπικής κοινότητας Ασπροκκλησίου Δήμου Φιλιατών
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Γκίκας Θωμάς
 
11. Εκμίσθωση δημοτικής έκτασης 10 στρ. από το υπ΄αριθμ. 350 τεμάχιο ( με στοιχεία Α- Β-Γ-Δ-Α) στη θέση << Μαυρομαντήλα >>της Τ.κ. Κεστρίνης για δημιουργία σταβλικών εγκαταστάσεων.
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Γκίκας Θωμάς
 
12. Δημοπράτηση βοσκήσιμων εκτάσεων της Τοπικής κοινότητας Λιά για το οικ. έτος 2015.
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Γκίκας Θωμάς
 
13. Δημοπράτηση βοσκήσιμων εκτάσεων της τοπικής Κοινότητας Βαβουρίου για το οικ. έτος 2015.
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Γκίκας Θωμάς
 
14. Έγκριση του 1ου και τελικού Ανακεφαλαιωτικού – Τακτοποιητικού Πίνακα του έργου «ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΗ ΔΡΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΡΥΣΟΥΛΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΞΕΧΩΡΟ»
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Έξαρχος Σπυρίδων
 
15. Έγκριση του 1ου και τελικού Ανακεφαλαιωτικού – Τακτοποιητικού Πίνακα του έργου «ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΚ ΑΜΠΕΛΩΝΑ»
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Έξαρχος Σπυρίδων
 
16. Έγκριση του 1ου και τελικού Ανακεφαλαιωτικού – Τακτοποιητικού Πίνακα του έργου «ΤΣΙΜΕΝΤΟΣΤΡΩΣΕΙΣ ΔΡΟΜΩΝ ΣΤΟ Τ.Δ. ΧΑΡΑΥΓΗΣ».
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Έξαρχος Σπυρίδων
 
17. Έγκριση του 2ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα – 1η Συμπληρωματική σύμβαση του έργου «ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗ ΚΕΣΤΡΙΝΗΣ».
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Έξαρχος Σπυρίδων
 
18. Χορήγηση παράτασης προθεσμίας του έργου «Αποκαταστάσεις δρόμων και μονοπατιών εντός οικισμού στα τ.δ. Γιρομερίου»
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Έξαρχος Σπυρίδων
 
19. Χορήγηση παράτασης προθεσμίας του έργου «Συντήρηση οδικού δικτύου στην τ.κ. Κάτω Ξεχώρου».
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Έξαρχος Σπυρίδων
 
20. Χορήγηση παράτασης προθεσμίας του έργου «Κατασκευή τοιχίου αντιστήριξης μεταξύ σχολείου και Κίτσιου στο τ.δ. Αμπελώνας».
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Έξαρχος Σπυρίδων
 
21. Συγκρότηση επιτροπής παραλαβής φυσικού εδάφους του έργου «Κατασκευή πεζοδρομίων στην τ.κ. Ασπροκκλησίου»
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Έξαρχος Σπυρίδων
 
22. Συγκρότηση επιτροπής παραλαβής φυσικού εδάφους του έργου «Κατασκευή τοίχου αντιστήριξης στο νεκροταφείο συν. Νεροχωρίου στην τ.κ. Κοκκινολιθαρίου
- Εισηγητής : Α/δήμαρχος κ. Έξαρχος Σπυρίδων
Read More »
Συνεδριάζει σήμερα το Δημοτικό Συμβούλιο Φιλιατών Συνεδριάζει σήμερα το Δημοτικό Συμβούλιο Φιλιατών Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 29, 2014 Rating: 5

Η ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥ NORMAN ATLANTIC ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΕΙΡΑ

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 29, 2014
Η ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥ NORMAN ATLANTIC ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΕΙΡΑ


Ακούσαμε πολλά χτες από τα κανάλια. Ζαλιστήκαμε. Τι είναι αλήθεια και τι ψέμα. Στο τέλος αρχίσαμε να μαθαίνουμε την άλλη όψη των γεγονότων αναζητώντας μόνοι την άκρη στο διαδίκτυο. Σας παρουσιάζουμε τι ανακαλύψαμε. Πώς έγιναν τα πράγματα...

19 Δεκεμβρίου. Το πλοίο περνά από έλεγχο. Και εντοπίζονται ελλείψεις.

http://www.enikos.gr/society/287400,Oi_elleiyeis_toy_Norman_Atlantic_ston_te.html

Kλιμάκιο του Λιμενικού είχε επιθεωρήσει το Norman Atlantic στις 19 Δεκεμβρίου στην Πάτρα και είχε κάνει σοβαρές παρατηρήσεις για τη στεγανότητα, τα σωστικά μέσα και τα φώτα εκτάκτου ανάγκης.  Οι λιμενικές αρχές είχαν δώσει προθεσμία 15 ημερών στην πλοιοκτήτρια εταιρεία για να γίνουν αυτές οι εργασίες και να καλυφθούν οι ελλείψεις. Συγκεκριμένα εντοπίστηκαν ελλείψεις στους μηχανισμούς κλεισίματος των υδατοστεγών θυρών και παράλληλα είχε διαπιστωθεί ότι δεν υπήρχε σαφές σχέδιο διαχείρισης για επιχειρήσεις Έρευνας και Διάσωσης σε επιβατηγά πλοία.

Το πλοίο όμως παρά τις ελλείψεις παίρνει το ΟΚ να ταξιδέψει. Ανάμεσα στους επιβάτες και κάποιος Δημήτρης Κ.

Χριστούγεννα, 25 Δεκεμβρίου 2014, ο Δ.Κ. αναρτά σε σελίδα της ναυλώτριας εταιρίας, της ΑΝΕΚ, το ακόλουθο σχόλιο. Για το ταξίδι του λίγες μέρες πριν με το μοιραίο πλοίο. Αυτό που τώρα φλέγεται στα παγωμένα νερά της Αδριατικής:

https://www.facebook.com/kechagias/activity/10152923691660915?comment_id=10152932444770915&notif_t=like

Ο Dimitris Kechagias έγραψε κριτική για την τοποθεσία "Anek Lines" — 1 αστέρι
25 Δεκεμβρίου στις 2:36 μ.μ. · 
Το να έχεις 7 ώρες καθυστέρηση (Πάτρα - Ανκόνα 19/12 Norman Atlantic) με υπαιτιότητα της εταιρίας δεν είναι από μόνο του τόσο κατακριτέο. Αλλά η συνήθης εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της θα ζητήσει ταπεινά συγνώμη και τουλάχιστον θα προσπαθήσει να κάνει τις επιπλέον 7 ώρες ευκολότερες (ίσως δωρεάν WiFi, κάποιο κέρασμα κλπ). Το να συνεχίζεις να χρεώνεις (ξανα-ανοίγοντας το εστιατόριο για βραδινό) και να υπόσχεσαι απλά 25% έκπτωση αν κλείσει κάποιος την επιστροφή ενώ η στάνταρ εποχιακή έκπτωση αν πας από το επίσημο website είναι 30% θεωρώ πως είναι θράσος, ειδικά όταν έχουν προηγηθεί και άλλα "ευτράπελα" στο ταξίδι (π.χ. με τις κρατήσεις pet cabin που λόγω αλλαγής καραβιού μας έλεγαν ότι δεν υπάρχουν, μυρωδιά καμμένου από τον εξαερισμό το βράδι κλπ). Ήταν η πρώτη φορά που δοκίμασα την ΑΝΕΚ για τη διαδρομή και προφανώς θα είναι η τελευταία. ΑΝΕΚδιήγητοι...

Κανείς δεν του δίνει σημασία. Ούτε καν στο σχόλιο για μυρωδιά καμένου...

Σάββατο προς Κυριακή ξημερώματα. Μια άλλη επιβάτιδα του μοιραίου πλοίου στέλνει το δικό της μήνυμα. Αυτή βρίσκεται μέσα στο πλοίο. Ταξιδεύει με την παρέα της για Αγκόνα. Η φωτιά δεν έχει ακόμη ξεσπάσει.  Γράφει:

https://www.facebook.com/aneklines/posts/843706818983020

Femia Ar‎ANEK LINES Οfficial Fan Page
Χθες στις 1:14 π.μ. · 
Κατ'αρχήν Χρόνια Πολλά!
Ευτυχώς που μπορώ να δημοσιεύσω στη σελίδα χωρίς να κάνω like, γιατί η μέχρι στιγμής μας εμπειρία μόνο για like δεν είναι.
Από που να ξεκινήσω.. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε Ηγουμενίτσα, με καθυστέρηση ήδη στην ώρα άφιξης/αναχώρησης (Πάτρα-Ανκόνα).
Εκτός από παστωμένοι και υπερφορτωμένοι για τη χωρητικότητα του συγκεκριμένου πλοίου, δεν υπάρχει και απολύτως καμία ανακοίνωση-ενημέρωση για το πόσο θα καθυστερήσουμε να φτάσουμε Ανκόνα.
Ενοχλητική δυσωδία διάχυτη σε όλους τους χώρους του πλοίου, τουαλέτες απαράδεκτες, καρέκλες σπασμένες και όλα αυτά στην ίδια τιμή που θα έπρεπε κανονικά να ταξιδέψουμε με ένα αξιοπρεπές και αξιόπιστο πλοίο της γραμμής.
Και αυτό λόγω "αλλαγής πλοίου" και "αντικατάστασης με ένα καινούργιο", όπως ενημερωθήκαμε από το προσωπικό στο λιμάνι της Πάτρας.
Εμείς εδώ έχουμε μαζευτεί παρέα στο κατάτρωμα και κλαίμε τα λεφτά που δώσαμε.
Και σας ρωτάω λοιπόν: Για πόσο ηλίθιους και κορόιδα μας έχετε?
Πόσο ασφαλές είναι να υπερφορτώνετε ένα πλοίο τέτοιας κατηγορίας για να μη χάσετε τα ευρωπουλάκια?
Ποιός και πως θα δικαιολογήσει την έξτρα ώρα καθυστέρησης από δουλειές/άλλα μέσα κυκλοφορίας/ακύρωση κρατήσεων ξενοδοχείων κ.λπ.?
Ο κόσμος κάθεται στο πάτωμα, άλλοι φουσκώνουν στρώμα γιατί οι καμπίνες είναι πλήρεις, άλλοι κοιμούνται κάτω. Φεύγοντας, βάλτε μας και να το καθαρίσουμε κιόλας.
Έχουν γίνει μπερδέματα με τις καμπίνες, έχουν βγάλει τον κόσμο έξω στο σαλόνι με μικρά παιδιά και περιμένει.
Παρακαλώ, να επισημάνω ότι τα παραπάνω παράπονα δε προορίζονται για το πλήρωμα αλλά για τη διοίκηση της εταιρείας. Ευτυχώς το πλήρωμα προσπαθεί να παραμένει ψύχραιμο.
Πολύ που σας ενδιαφέρει βέβαια..
Μπάχαλο!!!

Αυτό το σχόλιο και να θέλουν να το προσέξουν και να κάνουν κάτι, είναι πια πολύ αργά. Το πλοίο είναι πια στην Ηγουμενίτσα και ετοιμάζεται να αποπλεύσει.

Σηκώνει τις άγκυρες και ξεκινά. Στο πέλαγος οι άνεμοι λυσσομανούν. Ούτε όμως και αυτός κρίνεται λόγος σοβαρός για απαγόρευση απόπλου. Σε ένα πλοίο που έχει ήδη σημειωθεί με ελλείψεις. Πού το αφήνουν να πάει;  Εκεί που τελικά πήγε... Στο χαμό!

Στις 4 το πρωί ξεσπάει η φωτιά. Πώς; Δεν έχει σημασία πια. Εκείνο που ενδιαφέρει είναι ότι το πλήρωμα δεν καταφέρνει να τη θέσει σε έλεγχο. Ήξερε; Μπορούσε; Αυτά θα τα διερευνήσουν οι αρχές αργότερα. Όπως και αν δόθηκε έγκαιρα το σήμα κινδύνου.

Από τις 6 παρά όμως ξέρουμε ότι το νέο έχει σίγουρα φτάσει στις αρχές της Ελλάδας. Φτάνει και στα κανάλια. Τα πρωινάδικα παίζουν την είδηση. Την παίζει και το MEGA. Οι δημοσιογράφοι συνομιλούν με επιβάτη. Και δείτε πώς τον αντιμετωπίζουν...

http://www.dailymotion.com/video/x2dj8be_%CE%B5%CF%80i%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%83-%CF%80%CE%BBoio%CF%85_news#from=embediframe




Να τρελαίνεσαι. Η ώρα είναι 8 το πρωί. Αυτός ο έρμος τους λέει πως καίγονται. Και οι δημοσιογράφοι του βάζουν τις φωνές! Που δεν αναγνωρίζει τι κάνει ο χι υπουργός............

Η ώρα περνάει και καμία βοήθεια δε φτάνει. Στις 10 πλέον το πλοίο παρασυρμένο φτάνει στα νερά της Ιταλίας. Και αναλαμβάνει το κέντρο διάσωσης της Ρώμης. Από κει και μετά ξεκινά και η διάσωση. Προσεγγίζουν ιταλικά ελικόπτερα και ιταλικά πλοιάρια.

Μόνο αργά το απόγευμα η Ελλάδα καταφέρνει να στείλει ένα και μοναδικό super puma ελικόπτερο. Δικαιολογία είναι ο καιρός. Το φράγμα καιρού ανάμεσα σε Ελλάδα και φλεγόμενο πλοίο. Κανείς δεν αμφισβητεί πως ο καιρός ήταν όσο χειρότερος μπορούσε. Μα γιατί τότε άφησαν το πλοίο να αποπλεύσει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;  Ε;;;;;;;;;;;;  Ας μας το εξηγήσουν αυτό!

Και αφού ένα τουλάχιστον ελικόπτερο κατάφερε ταξιδεύοντας περιμετρικά όπως είπαν να πάει στο πλοίο, γιατί δεν έστειλαν και άλλα; 12 τέτοια ελικόπτερα διαθέτει η χώρα μας. Και από τα 12 κάλεσε να πάνε 2 που σταθμεύουν στη Λήμνο!!!! Το θέμα σχολίασαν και άνθρωποι των ενόπλων δυνάμεων:

http://www.onalert.gr/stories/oi-ed-to-norman-atlantic-kai-poioi-prepei-na-rapsoun-to-stoma-tous/39592

Δώδεκα ελικόπτερα Super Puma διαθέτει η Ελλάδα. Κι όμως για να αντιμετωπίσουμε το μεγάλο ζήτημα του Norman Atlantic και να επιχειρήσουμε να σώσουμε ανθρώπινες ζωές αναγκαστήκαμε να διατάξει το ΓΕΕΘΑ να φύγουν από την Λήμνο και την Χίο τα ελικόπτερα επιφυλακής!!! 

Τα ερωτήματα λοιπόν που πρέπει τώρα να απαντηθούν είναι:

•Που είναι τα υπόλοιπα Super Puma;

•Πετάνε ή δεν πετάνε; Κι αν όχι γιατί; Δεν έχουν ανταλλακτικά; Δεν έχουν τεχνική υποστήριξη; Δεν έχουν προσωπικό;

Ας μας απαντήσει κάποιος και αυτά τα ερωτήματα. Όπως και το άλλο που εντοπίσαμε στο ίδιο ιστολόγιο:

http://www.onalert.gr/stories/giati-apexoun-ta-elikoptera-dauphin-tou-ls/39600

Ο κρατικός μηχανισμός υποτίθεται κινητοποιήθηκε για να παρασχεθεί κάθε δυνατή βοήθεια στους επιβάτες του φλεγόμενου πλοίου Norman Atlantic.Οι Ένοπλες Δυναμεις σηκωσαν πάλι μόνες τους το τεράστιο βάρος της επιχείρησης και της ευθύνης. Θα πουν πολλοί “μα αυτές έχουν μόνο τα μέσα”. Κι όμως δεν είναι έτσι. Μπορεί μήπως κάποιος να μας απαντήσει που ήταν τα έξι αχρησιμοποίητα ελικόπτερα Dauphin του Λιμενικού Σώματος; Αγορασμένα και πληρωμένα από τους Έλληνες φορολογούμενους που πλήρωσαν 50 εκατομμύρια ευρώ, πεταξαν κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων κι ένα τελευταίο πέταξε στην αεροπορική επίδειξη Athens Flying Week! Δεν θυμόμαστε όμως πότε πέταξαν σε επιχείρηση έρευνας διάσωσης για τις οποίες αγοράστηκαν.
Από το 2005 που αγοράστηκαν δώσαμε άλλα 280 εκατομμύρια ευρώ για να πάρουμε άλλα 17 ελικόπτερα για τον ίδιο λόγο! Τα Dauphin δεν πέταξαν μετά από τους Ολυμπιακούς γιατί προέκυψαν προβλήματα τεχνικής υποστήριξης!
Τότε προσπάθησε να τα αναλάβει το ΠΝ γιατί η ΠΑ δεν τα ήθελε. Πληρώσαμε και εκπαιδεύσεις για πιλότους του ΠΝ στην Γαλλία.Αυτοί θα ¨έπρεπε να συμπληρώσουν έναν ικανό αριθμό ωρών πτήσης, ώστε να καταστούν οι ίδιοι εκπαιδευτές. Μετά να εκπαιδεύσουν προσωπικό του λιμενικού, που με τη σειρά του έπρεπε να γράψει αρκετές ώρες στον αέρα ώστε να γίνουν οι πιλότοι του εκπαιδευτές και να εκπαιδεύσουν άλλους κυβερνήτες και συγκυβερνήτες του λιμενικού”,όπως έγραφε ο Πασχάλης Κορωναίος σε ρεπορτάζ του.
Οι λιμενικοί εκπαιδεύτηκαν αλλά τα Dauphin πάλι δεν τα ακούσαμε χθες. Μήπως μπορεί λοιπόν να μας απαντήσει κάποιος γιατί απέχουν;

Το βέβαιο είναι πως αν η Ελλάδα είχε στείλει από τη πρώτη στιγμή που μαθεύτηκε το νέο τα ελικόπτερα που διαθέτει, δε θα υπήρχαν ακόμη αυτή την ώρα που γράφουμε 300 σχεδόν άνθρωποι μέσα στο φλεγόμενο πλοίο. Θα είχαν όλοι απομακρυνθεί!!!!

Βέβαια δεν ξεχνάμε πως πέρα από αυτούς τους 300, υπάρχουν και οι άλλοι 300. Που τσουρουφλίζονται τι να ψηφίσουν σε λίγες ώρες. Να βγάλουν πρόεδρο δημοκρατίας ή να στείλουν τη σημερινή κυβέρνηση στο σπίτι της και τη χώρα σε εκλογές; Σχετικό και το διάγγελμα που ακούσαμε χτες, Σάββατο,  στους τηλεοπτικούς μας δέκτες. Για το μέγα διακύβευμα. Έτσι και δε βγει ούτε στην τρίτη ψηφοφορία πρόεδρος!

Την Κυριακή δεν είχε διάγγελμα. Είχαμε μόνο τηλεφωνήματα. Από τη μια ο πρωθυπουργός της Ιταλίας, από την ώρα που η χώρα του ανέλαβε τη διάσωση, έγραφε το ένα μετά το άλλο τα τουίτ. Τι κάνουν και τι δε κάνουν για να σώσουν το πλοίο. Και από την άλλη ο δικός μας πρωθυπουργός τον τρέλανε, διαβάζαμε, στα τηλέφωνα για να μάθει πως πάει η επιχείρηση διάσωσης. Του πλοίου που είχε αποπλεύσει από την Ελλάδα, πήρε φωτιά ενώ βρισκόταν στην περιοχή της δικής μας ευθύνης, δεν καταφέραμε να το βοηθήσουμε...  πλοίο ναυλωμένο από ελληνική εταιρία, την ΑΝΕΚ, και με τη συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών Έλληνες...

Έλληνας και ο νεκρός. Μετανάστης στη Ζυρίχη. Είχε έρθει στα Γιάννενα για χριστουγεννιάτικες διακοπές. Πήρε το καράβι με τη γυναίκα του από την Ηγουμενίτσα. Πού να ήξερε ότι θα είναι το τελευταίο ταξίδι της ζωής του.

Κάπου εκεί, την ώρα που μαθεύτηκε το νέο για τον νεκρό, κατάφεραν να στείλουν και το ελικόπτερο το ελληνικό να βοηθήσει. Το πλήρωμα κατέβαλε ηρωικές προσπάθειες. Βγάζοντας ασπροπρόσωπες τις ένοπλες δυνάμεις της χώρας:


Θερμά συγχαρητήρια στα παλικάρια μας!

Το ίδιο και τους Ιταλούς. Συνολικά από τους 478 επιβάτες, αυτή την ώρα έχουν διασωθεί οι 190. 24 ώρες μετά την εκδήλωση της φωτιάς. 4 τα ξημερώματα...

Μαθαίνουμε επίσης από τα κανάλια ότι ένα πολεμικό πλοίο της Ιταλίας έχει προσδεθεί στο Norman Atlantic. Και θα προσπαθήσει για μαζικό απεγκλωβισμό επιβατών. Ο καιρός έχει πέσει. Είναι γύρω στα 4 με 5 μποφόρ. Οι προσευχές όλων μας είναι κοντά τους. Να τα καταφέρουν! Πριν η κλίση που παρουσιάζει το σκάφος μεγαλώσει. Κι έχουμε χειρότερες εξελίξεις...

Φωτογραφίες από τις προσπάθειες διάσωσης των Ιταλών:









Άγιε μου Νικόλα και οι άλλοι θεοί της θάλασσας, κάντε το θαύμα σας!

ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΕΣ

Read More »
Η ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥ NORMAN ATLANTIC ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΕΙΡΑ Η ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥ NORMAN ATLANTIC ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΕΙΡΑ Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 29, 2014 Rating: 5

Norman Atlantic: Συγκεντρωτική λίστα με τους μέχρι τώρα Έλληνες διασωθέντες

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 29, 2014
Norman Atlantic: Συγκεντρωτική λίστα με τους μέχρι τώρα Έλληνες διασωθέντες

Νέες λίστες με τους διασωθέντες Έλληνες επιβάτες, που περισυνελέγησαν από το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Νorman Αtlantic», στο οποίο εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο γκαράζ του ενώ αυτό έπλεε 45 ναυτικά μίλια από την Κέρκυρα, δόθηκαν στη δημοσιότητα από το υπουργείο Ναυτιλίας.

Ο συνολικός αριθμός των επιβατών που έχει διασωθεί έχει ανέλθει μέχρι στιγμής στους 251.

Ειδικότερα, οι Έλληνες που βρίσκονται στο «Cruise Europa» είναι οι: Αποστόλου Παύλος, Αποστόλου Κωνσταντίνος, Τσαντούκλα Βασιλική, Θεοχάρη Αικατερίνη, Θεοχάρης Ιωάννης, Γεωργότα Ειρήνη, Αντωνάκης Ανδρέας, Αντωνάκης Λεωνίδας, Αραμπατζής Χρήστος, Λέφα Βαρβάρα, Κοντονικολάου Ευάγγελος, Παλαμάρι Μαρία, Σκουτάς Ιωάννης, Αραμπατζή Ιωάννα, Κουτρόπουλος Παναγιώτης, Ψαθά Ευσταθία, Ποτιριάδη Αλεξάνδρα, Φωτιάδης Θεόδωρος, Περλής Χρήστος, Μπαχάρη Μαρία, Αναστασίου Αριάδνη, Αρβανίτη Ευθυμία, Δημητρουλάκη Πολιμία, Γκολφομίτσου Ελένη, Βαρτσιώτη Ειρήνη, Κρεβαικά Σουλτάνα, Παπαντωνίου Ευθύμιος, Παπαντωνίου Ευτυχία, Σταυροπούλου Σταυρούλα, Gondolo-Gordon Φαίδρα, Gondolo-Gordon Μαρία. 


 
Οι Έλληνες που βρίσκονται στο «Spirit of Piraeus» είναι οι: Πατούνας Νίκος, Πατούνα Αλεξάνδρα, Πατούνας Γιάννης, Βραβορίτη Ματίνα, Τουζλούδης Γεώργιος, Νάνος Βασίλης, Τσαντακίδης Φώτιος, Θεοδωρίδης Αντώνιος, Κενανίδης Μάκης, Τσούκις Ευάγγελος, Νατσιοπούλου Ευαγγελία, Τσιλιόπουλος Κωνσταντίνος, Καλογεράκης Ιωάννης, Μαυραγάνης Βασίλειος, Σταμπολίτης Σωτήριος, Κωνσταντινίδης Ιωάννης, Ευτηριάδης Νικόλαος, Μέσκας Μιχαήλ, Κωνσταντινίδης Λεωνίδας, Σούφης Παναγιώτης, Τσόνας Αθανάσιος, Τσόνας Δημήτριος, Τσόνας Σεβαστιανός, Μάμιλλος Πετράκης και Φερμαντζής Αθανάσιος.

Οι Έλληνες που βρίσκονται στο «Aby Jeanette» είναι οι: Παππά Αθηνά, Ζήσης Γεώργιος, Παπαβασιλείου Κωνσταντίνος, Κοσταδήμα Βασιλική, Οικονόμου Ανδρέας, Οικονόμοιυ Αγγελική, Μαρτίνη Ελένη, Ζαχαράτος Σπύρος, Αντονάκου Ουρανία, Ζαχαράτου Κυρίνα, Ζαχαράτος Νίκος, Ματσανιώτη Αλεξάνδρα, Τέρζογλου Πέτρος, Κτενάκης Χριστόφορος, Μανδραπίλλας Νικήτας, Παναγιωτίδης Σάββας, Huntjens Frans, Αγγελόπουλος Χρήστος, Δούλη Θεοδώρα (η σύζυγος του αδικοχαμένου Γιώργου Δούλη, του Έλληνα επιβάτη που σκοτώθηκε στην προσπάθεια εγκατάλειψης του πλοίου). Βεργιανίδου Αγάπη, Τζιάμος Γεώργιος, Χρήστου Γεώργιος.


 
Οι Έλληνες που μεταφέρθηκαν στο Λέτσε: Μπονάρου Μαρία, Ταβριζέλου Βασιλική και Κεραμά Νεφέλη.

Οι διασωθέντες που μεταφέρθηκαν με ελληνικό Super Puma στο Λέτσε είναι οι: Θηραίου Ουρανία, Αγγελοπούλου Έλενα, Θεοφίλη Ρεγγίνα.


 
Μιλώντας στο Mega, ένας από τους διασωθέντες ο Τσαντακίδης Φώτιος, δήλωσε ότι βρέθηκε στη λέμβο με αρκετή δυσκολία και υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, μέχρι να βρεθεί τελικά στο «Spirit of Piraeus». «Aνεβήκαμε στο πλοίο με σκάλα. Ήμασταν από τους πρώτους που ανεβήκαμε» τόνισε.

Οι εθνικότητες των επιβατών: 1 Ρουμάνος, 2 Ρώσοι, 6 Αυστριακοί, 2 Ούγγροι, 10 Ελβετοί, 1 Κροάτης, 8 Γεωργιανοί, 5 Σύροι, 1 Σουηδός, 1 Καναδός, 2 Ουκρανοί, 1 Αιγύπτιος, 18 Γερμανοί, 54 Τούρκοι, 2 Αφγανοί, 22 Αλβανοί, 1 Μαλτέζος, 7 Βούλγαροι, 3 από την ΠΓΔΜ, 2 Βρετανοί, 22 Ιταλοί, 3 Ολλανδοί, 3 Βέλγοι, 9 Γάλλοι, 2 Ιρακινοί, 234 Έλληνες.

Από το πλήρωμα: 22 Ιταλοί και 34 Έλληνες.
Read More »
Norman Atlantic: Συγκεντρωτική λίστα με τους μέχρι τώρα Έλληνες διασωθέντες  Norman Atlantic: Συγκεντρωτική λίστα με τους μέχρι τώρα Έλληνες διασωθέντες Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 29, 2014 Rating: 5

Νέες σοκαριστικές εικόνες από το Norman Atlantic (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 29, 2014
Νέες σοκαριστικές εικόνες από το Norman Atlantic (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)













Read More »
Νέες σοκαριστικές εικόνες από το Norman Atlantic (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ) Νέες σοκαριστικές εικόνες από το Norman Atlantic (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ) Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 29, 2014 Rating: 5

Στη Ιταλία μεταφέρονται οι διασωθέντες από το φλεγόμενο Norman Atlantic ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ +ΒΙΝΤΕΟ

Κυριακή, Δεκεμβρίου 28, 2014
Στη Ιταλία μεταφέρονται οι διασωθέντες από το φλεγόμενο Norman Atlantic
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ +ΒΙΝΤΕΟ


Στη στρατιωτική βάση της Γκαλατίνα και από εκεί στα νοσοκομεία του Λέτσε,μεταφέρουν οι Ιταλικές αρχές τους διασωθέντες από το φλεγόμενο Norman Atlantic. 
Ανάμεσα στους διασωθέντες είναι και πολλά μικρά παιδιά τα οποία επέβαιναν με τους γονείς τους στο πλοίο. 
Οι διασωθέντες είναι καλά στην υγεία τους και τα μόνα προβλήματα είναι ελαφρά συμπτώματα υποθερμίας.
 




 
 
Read More »
Στη Ιταλία μεταφέρονται οι διασωθέντες από το φλεγόμενο Norman Atlantic ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ +ΒΙΝΤΕΟ  Στη Ιταλία μεταφέρονται οι διασωθέντες από το φλεγόμενο Norman Atlantic  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ +ΒΙΝΤΕΟ Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Δεκεμβρίου 28, 2014 Rating: 5

Από την Πάργα ο νεκρός στο Norman Atlantic

Κυριακή, Δεκεμβρίου 28, 2014
Από την Πάργα ο νεκρός στο Norman Atlantic
 
Διάσωση επιβάτη

Από την Πάργα  κατάγεται σύμφωνα με πληροφορίες του Ράδιο Ηγουμενίτσα ο μοναδικός νεκρός στο Norman Atlantic.
Πρόκειται για τον 63χρονο Γιώργο Δούλη.

Δείτε την ανακοίνωση του Υπουργείου
Επιβεβαιώθηκε από το αρμόδιο Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης της Ιταλίας (RCC ROMA) η ανάσυρση νεκρού ανδρός από τη γλίστρα διάσωσης επιβατών του κινδυνεύοντος πλοίου “Norman Atlantic”.

Από την ταυτοποίηση των στοιχείων προέκυψε ότι, σύμφωνα με τη λίστα επιβατών που προώθησε η εταιρεία του πλοίου, πρόκειται για τον ελληνικής υπηκοότητας Δούλη Γεώργιο.

Από την ίδια γλίστρα, διεσώθη η γυναίκα η οποία είχε επίσης εγκλωβιστεί, με στοιχεία Δούλη Θεοδώρα και μεταφέρθηκε ασφαλώς με σκάφος της ιταλικής ακτοφυλακής στο Πρίντεζι της Ιταλίας.
Read More »
Από την Πάργα ο νεκρός στο Norman Atlantic Από την Πάργα ο νεκρός στο Norman Atlantic Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Δεκεμβρίου 28, 2014 Rating: 5

Νέο βίντεο από το Norman Atlantic

Κυριακή, Δεκεμβρίου 28, 2014
Νέο βίντεο από το Norman Atlantic 

 
Read More »
Νέο βίντεο από το Norman Atlantic Νέο βίντεο από το Norman Atlantic Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Δεκεμβρίου 28, 2014 Rating: 5

Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος σημειώθηκαν σε περιοχές της Ηγουμενίτσας

Κυριακή, Δεκεμβρίου 28, 2014
Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος σημειώθηκαν σε περιοχές της Ηγουμενίτσας

 
 
Σοβαρό πρόβλημα στην ηλεκτροδότηση αντιμετώπισαν περιοχές της πόλης της Ηγουμενίτσας.
 
Λόγο βλάβης στο δίκτυο της ΔΕΗ,σημειώθηκε λίγο πριν τις 5 το απόγευμα,διακοπή στην ηλεκτροδότηση στις μισές περιοχές της πόλης και κυρίως στο Λαδοχώρι, το Γραικοχώρι και την Κόκλυζα, η οποία διήρκεσε περίπου 40 λεπτά.
Read More »
Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος σημειώθηκαν σε περιοχές της Ηγουμενίτσας  Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος σημειώθηκαν σε περιοχές της Ηγουμενίτσας Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Δεκεμβρίου 28, 2014 Rating: 5

Δραματικό βίντεο με τους επιβάτες πάνω στο φλεγόμενο πλοίο

Κυριακή, Δεκεμβρίου 28, 2014
Δραματικό βίντεο με τους επιβάτες πάνω στο φλεγόμενο πλοίο



Read More »
Δραματικό βίντεο με τους επιβάτες πάνω στο φλεγόμενο πλοίο Δραματικό βίντεο με τους επιβάτες πάνω στο φλεγόμενο πλοίο Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Δεκεμβρίου 28, 2014 Rating: 5

Βίντεο και φωτογραφίες από την επιχείρηση διάσωσης

Κυριακή, Δεκεμβρίου 28, 2014
Βίντεο και φωτογραφίες από την επιχείρηση διάσωσης







Read More »
Βίντεο και φωτογραφίες από την επιχείρηση διάσωσης Βίντεο και φωτογραφίες από την επιχείρηση διάσωσης Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Δεκεμβρίου 28, 2014 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.