Κτηματολόγιο: Στις 30 Νοεμβρίου λήγει η προθεσμία υποβολής δηλώσεων - Ποιοι εξαιρούνται σύμφωνα με τον Κυρανάκη

Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024

Κτηματολόγιο: Στις 30 Νοεμβρίου λήγει η προθεσμία υποβολής δηλώσεων - Ποιοι εξαιρούνται σύμφωνα με τον Κυρανάκη


Στις 30 Νοεμβρίου εκπνέει η προθεσμία για την υποβολή δηλώσεων των περιουσιακών στοιχείων των πολιτών στο Κτηματολόγιο, όπως υπενθύμισε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνος Κυρανάκης μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ” Συνδέσεις”.

Εξαιρέσεις θα υπάρξουν μόνο στους πολίτες που έχουν ζητήσει κάποιο έγγραφο από το Ελληνικό Δημόσιο και δεν το έχουν λάβει ακόμα, τόνισε με έμφαση. Παράλληλα ο κ. Κυρανάκης επεσήμανε πως αντιστοιχούν τέσσερα περουσιακά δικαιώματα κατά μέσο όρο σε κάθε Έλληνα πολίτη.

Επίσης, ρωτήθηκε τι γίνεται με τους πολίτες που ξέχασαν να δηλώσουν τα περιουσιακά τους στοιχεία στο Κτηματολόγιο και τα ακίνητα εμφανίζονται ως «αγνώστου ιδιοκτήτη». Αυτό διορθώνεται με τη διαδικασία του προδήλου σφάλματος και εφόσον κάποιος έχει εγγεγραμμένο συμβόλαιο αγοραπωλησίας σε παλιό υποθηκοφυλακείο, είτε αποδοχή κληρονομιάς, είτε δικαστική απόφαση για τη χρησικτησία, απάντησε. Και πρόσθεσε πως η διαδικασία αυτή γίνεται ηλεκτρονικά.

Όπως τόνισε από τον Ιανουάριο του 2025 θα ανοίξει η απλοποιημένη ψηφιακή πλατφόρμα «μεταβολές» για υποβολή αίτησης χωρικής μεταβολής. Στις περιπτώσεις διαφορών μεταξύ ιδιοκτητών που δεν έχουν υποβάλει δήλωση στο κτηματολόγιο, η προθεσμία για διορθώσεις και αγωγές είναι μέχρι το τέλος του 2026. Για τις περιπτώσεις χρησικτησίας ανέφερε ότι οι απόπειρες απάτης διαπιστώνονται από το σύστημα ενώ γίνονται πλέον και αναδρομικοί έλεγχοι μέχρι 20 χρόνια πίσω και υπάρχουν αυστηροποιημένες ποινές.

Το υπουργείο, πρόσθεσε, θα δώσει νέα τεχνολογικά, ψηφιακά εργαλεία στις υπηρεσίες για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Επίσης θα ψηφιοποιηθούν τα αρχεία των υποθηκοφυλακείων. Ενώ στις αρχές του 2025 επισήμανε ότι θα έχουμε δορυφορικές εικόνες από όλη την Ελλάδα με Ελληνικής κυριότητας δορυφόρους, ανέφερε.
Read More »
Κτηματολόγιο: Στις 30 Νοεμβρίου λήγει η προθεσμία υποβολής δηλώσεων - Ποιοι εξαιρούνται σύμφωνα με τον Κυρανάκη Κτηματολόγιο: Στις 30 Νοεμβρίου λήγει η προθεσμία υποβολής δηλώσεων - Ποιοι εξαιρούνται σύμφωνα με τον Κυρανάκη Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024 Rating: 5

Γιατί πρέπει να εμπιστευτείτε το thespro.gr για την προβολή και διαφήμιση της επιχείρησής σας

Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024
Γιατί πρέπει να εμπιστευτείτε το thespro.gr για την προβολή και διαφήμιση της επιχείρησής σας


Σε έναν κόσμο όπου ο ανταγωνισμός στις επιχειρήσεις είναι σκληρός και αδιάκοπος, η σωστή προβολή και διαφήμιση της επιχείρησής σας είναι απαραίτητη για την επιτυχία. 
Αντί να προσπαθείτε να αναλάβετε μόνοι σας τις καμπάνιες μάρκετινγκ, η συνεργασία με ειδικούς όπως η διαφημιστική ομάδα του thespro.gr μπορεί να αποδειχθεί η πιο σοφή απόφαση. 

Εδώ είναι μερικοί από τους λόγους για τους οποίους πρέπει να εμπιστευτείτε το thespro.gr για την προβολή και διαφήμιση της επιχείρησής σας:

Πολυετής εμπειρία στον χώρο της διαφήμισης
Το thespro.gr διαθέτει πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Η μακροχρόνια παρουσία μας στον χώρο μας έχει δώσει τη δυνατότητα να αποκτήσουμε βαθιά γνώση και εξειδίκευση, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις προβολής που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας. Γνωρίζουμε τις τελευταίες τάσεις, τις καλύτερες πρακτικές και τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον του κοινού σας.

Το νούμερο 1 ενημερωτικό site της Θεσπρωτίας
Το thespro.gr είναι το νούμερο 1 ενημερωτικό site της Θεσπρωτίας, με πάνω από 40.000 μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα. Επιπλέον, η σελίδα μας στο Facebook έχει περισσότερους από 23.000 ακόλουθους, εξασφαλίζοντας ότι οι διαφημίσεις σας θα φτάσουν σε ένα ευρύ και ποικιλόμορφο κοινό, μεγιστοποιώντας την προβολή και την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σας.

Εξοικονόμηση χρόνου και πόρων
Η ανάπτυξη και υλοποίηση μιας διαφημιστικής καμπάνιας απαιτεί σημαντικό χρόνο και πόρους. Αναθέτοντας αυτή την ευθύνη στην ομάδα του thespro.gr, μπορείτε να επικεντρωθείτε στις βασικές λειτουργίες της επιχείρησής σας, ενώ παράλληλα εξασφαλίζετε ότι η διαφημιστική καμπάνια σας διαχειρίζεται επαγγελματικά και αποτελεσματικά.

Στρατηγική προσέγγιση και προσαρμογή
Η ομάδα του thespro.gr αναπτύσσει μια προσαρμοσμένη στρατηγική που ανταποκρίνεται στις μοναδικές ανάγκες και στόχους της επιχείρησής σας. Εξετάζουμε το κοινό-στόχο, τον ανταγωνισμό και τις ιδιαιτερότητες του κλάδου σας για να δημιουργήσουμε μια στρατηγική που θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ανταγωνιστικές τιμές
Προσφέρουμε ανταγωνιστικές τιμές για τις διαφημιστικές μας υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας ότι θα λάβετε την καλύτερη δυνατή αξία για την επένδυσή σας. Στόχος μας είναι να παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες σε προσιτές τιμές, ώστε να μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας.

Μέτρηση και ανάλυση αποτελεσμάτων
Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της συνεργασίας με το thespro.gr είναι η δυνατότητα μέτρησης και ανάλυσης των αποτελεσμάτων των διαφημιστικών καμπανιών. Χρησιμοποιούμε προηγμένα εργαλεία για να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών μας και να προβούμε σε απαραίτητες προσαρμογές για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων.

Διαχείριση κρίσεων
Οι ειδικοί μας είναι επίσης εξοικειωμένοι με τη διαχείριση κρίσεων και μπορούν να παρέχουν άμεσες λύσεις σε περίπτωση προβλημάτων. Η εμπειρία μας επιτρέπει να αντιμετωπίζουμε γρήγορα και αποτελεσματικά οποιαδήποτε αναπάντεχη κατάσταση, προστατεύοντας την εικόνα και τη φήμη της επιχείρησής σας.

Τρόποι επικοινωνίας
Για περισσότερες πληροφορίες ή για να ξεκινήσετε τη συνεργασία μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με:
  • Χριστίνα Ευαγγέλου, υπεύθυνη marketing: 6955804142, sales@thespro.gr
  • Βαγγέλης Αναστασίου, δημοσιογράφος: 6937784937, info@thespro.gr

Η επιλογή του thespro.gr για την προβολή και διαφήμιση της επιχείρησής σας δεν είναι απλά μια δαπάνη, αλλά μια στρατηγική κίνηση που μπορεί να φέρει σημαντικά οφέλη. 
Με την πολυετή εμπειρία μας, την υψηλή επισκεψιμότητα, την ισχυρή παρουσία στα κοινωνικά μέσα και τις ανταγωνιστικές τιμές, μπορούμε να συμβάλλουμε καθοριστικά στην ανάπτυξη και επιτυχία της επιχείρησής σας. 
Εμπιστευτείτε το thespro.gr και δείτε την επιχείρησή σας να ανθεί σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό κόσμο.
Read More »
Γιατί πρέπει να εμπιστευτείτε το thespro.gr για την προβολή και διαφήμιση της επιχείρησής σας Γιατί πρέπει να εμπιστευτείτε το thespro.gr για την προβολή και διαφήμιση της επιχείρησής σας Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024 Rating: 5

Αναλυτικά τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων για την επόμενη εβδομάδα (02-08/12/2024)

Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024

Αναλυτικά τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων για την επόμενη εβδομάδα (02-08/12/2024)


Ανακοινώνεται ότι για την επόμενη εβδομάδα (2 έως 8 Δεκεμβρίου 2024) τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων της Διεύθυνσης Αστυνομίας Θεσπρωτίας θα είναι τα ακόλουθα:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ 02/12/2024 Φοινίκι - Δάφνη - Άνω Ξέχωρο - Ριζό (Αράχωβα) – Κοκκινο Λιθάρι - Νεροχώρι-Κεραμίτσα - Αχουρία Κεραμίτσας - Μαλούνι - Αχουρία Μαλουνίου 08:00-15:00

ΤΡΙΤΗ 03/12/2024 Φανερωμένη - Γηρομέρι - Μαυρονέρι - Κάτω Ξέχωρο - Κερασοχώρι - Παλαμπάς - Άγιος Νικόλαος - Άγιοι Πάντες - Κρυονέρι - Αμπελώνας 18:00-01:00

ΤΕΤΑΡΤΗ 04/12/2024 Τσαμαντάς - Βαβούρι - Λιάς - Λίστα- Κουρεμάδι- Κεφαλοχώρι - Μηλέα - Γαρδίκι Φιλιατών - Αναβρυτός. 08:00-15:00

ΠΕΜΠΤΗ 05/12/2024 Γεροπλάτανος-Πηγαδούλια - Άγιος Αρσένιος-Σμπόκια - Κυπάρισσος-Παλαιοχώρι–Δονάτος – Γολά - Ροδοστίβα. 18:00-01:00

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 06/12/2024 Αετός - Άνω Παλαιοκκλήσι - Κάτω Παλαιοκκλήσι - Κοκκινιά (Τσατσουλέϊκα) – Χλωμός - Αχλαδιά. 08:00-15:00

ΣΑΒΒΑΤΟ 07/12/2024 Πολύδροσο - Πέντε Εκκλησιές – Πλακωτή – Πετροβίτσα - Ραβενή – Καλλιθέα – Χαραυγή –Λεπτοκαρυά 08:00-15:00

Read More »
Αναλυτικά τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων για την επόμενη εβδομάδα (02-08/12/2024) Αναλυτικά τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων για την επόμενη εβδομάδα (02-08/12/2024) Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024 Rating: 5

O Ηλίας Λαμπρούσης υποψήφιος με τον συνδυασμό του Αντώνη Νικολάου «Συνεργασία για Ανανέωση και Νέα Πορεία»

Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024

O Ηλίας Λαμπρούσης υποψήφιος με τον συνδυασμό του Αντώνη Νικολάου «Συνεργασία για Ανανέωση και Νέα Πορεία»


Ονομάζομαι ΛΑΜΠΡΟΥΣΗΣ ΗΛΙΑΣ είμαι παντρεμένος με την ΑΝΝΑ ΜΠΟΥΣΗ και έχουμε μαζί 3 παιδιά. Μεγάλωσα και εργάζομαι στην πόλη της Ηγουμενιτσας με έναρξη εργασιών από το 2004 στον χώρο της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ e-Service 4U και παλαιότερα έχω εργαστεί ως ιδιωτικός υπάλληλος σε διάφορες ναυτιλιακές εταιρείες (MINOAN LINES, VENTOURIS FERRIES). Στον 20 έτη κύκλο εργασιών μου έχω συνεργαστεί με πολλές επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους του Νομού μας με αποτέλεσμα να έχω αφουγκραστεί αρκετά χρόνια τον παλμό και τα προβλήματα τους, πράγμα το οποίο με ώθησε να υποβάλω την υποψηφιότητα μου για δεύτερη συνεχή φορά στο Τμήμα Υπηρεσιών, στην εκλογική διαδικασία του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας, αυτή την φορά με τον συνδυασμό του Αντώνη Νικολάου με στόχο την Συνεργασία για Ανανέωση και Νέα Πορεία πράγματα που τόσα χρόνια λείπουν από τον θεσμό του Επιμελητηρίου. Να ευχηθώ σε όλους τους υποψήφιους καλή επιτυχία, μιας και κοινός μας στόχος είναι η ανάδειξη όλων των επαγγελματικών κλάδων του Νομού και ιδιαίτερα των μικρομεσαίων που πλήττονται καθημερινά ολοένα και περισσότερο. Αφήνουμε πίσω το παρελθόν και πάμε μπροστά την ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΜΑΣ, χωρίς πολιτικούς χρωματισμούς εκεί που πραγματικά της αξίζει με Όραμα και Δημιουργία.

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αδιαμφισβήτητα ο τουρισμός είναι ο κλάδος ο οποίος συνεισφέρει τα μέγιστα άμεσα και έμμεσα στην οικονομία του τόπου μας. Παρόλα αυτά όμως η τουριστική ανάπτυξη και ανάδειξη του δεν είναι μόνο η θάλασσα. Είναι το Ποτάμι (Γλυκή-Αχέροντας) τα Βουνά (ΓΚΟΡΙΛΑΣ,ΜΟΡΓΚΑΝΑ), τα Αρχαία (ΒΕΛΙΑΝΗ,ΓΙΤΑΝΗ), η Ιστορία (ΣΟΥΛΙ) και η Θρησκεία μας (Ιερά Μόνη Γηρομεριου, ΟΣΔΙΝΑ). Αρκετές υφιστάμενες αλλά και νεοσύστατες επιχειρήσεις μπορούν να επενδύσουν και να βιοπορισθούν στα προαναφερθέντα είδη εναλλακτικού τουρισμού που τόσα χρόνια δεν προβάλλονται σωστά μέσα από τον θεσμό του Επιμελητηρίου.

ΕΜΠΟΡΙΟ και ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Το Επιμελητήριο είναι αυτό που θα πρέπει να ενημερώνει τους επαγγελματίες για τυχόν χρηματοδοτικά προγράμματα μέσω ΕΣΠΑ για την ανάπτυξη τόσο των παρεχόμενων υπηρεσίων αλλά και του χονδρικού και λιανικού εμπορίου. Άμεση θα πρέπει να είναι δημιουργία τμήματος marketing όπου θα ζωντανέψει την επικοινωνία μεταξύ του Επιμελητηρίου και των τοπικών επιχειρήσεων έτσι ώστε ο μέχρι τώρα θεσμός να γίνει πηγή πληροφοριών τόσο για τις νέες φορολογικές (My Data, esend) όσο και για τις ασφαλιστικές (Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας) μεταρρυθμίσεις που ήδη τρέχουν και θα τρέξουν και στα επόμενα χρόνια. Τέλος, αλλά εξίσου σημαντική είναι η αξιοποίηση της κρουαζιέρα πράγμα το οποίο θα επιφέρει «ξένο» χρήμα στην αγορά των καταστημάτων του εμπορίου και της εστίασης καθώς και την τουριστική προβολή του τόπου μας.

ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ

Μεγάλη μερίδα του κλάδου σίγουρα είναι ο κάμπος της Κεστρινης και οι Ιχθυοκαλλιέργιες του Νομού μας με εξαγωγές τόσο σε μανταρίνια και πορτοκάλια όσο και σε ψαρια. Παρόλα αυτά και οι δυο κλάδοι παρουσιάζουν μείωση εξαγωγών το 2023 πράγμα το οποίο χρειάζεται ιδιαίτερη μεταχείριση από τον θεσμό του Επιμελητηρίου. Παράλληλα δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και την ανάδειξη και προώθηση της βρώσιμης ελιάς, του ελαιολάδου, της τυροκομίας και της οινοποιίας του Νόμου μας, προϊόντα ιδιαίτερης ποιότητας και γεύσης.
Όλοι μας είμαστε υπεύθυνοι για την πορεία του θεσμού του Επιμελητηρίου του Νόμου μας των τελευταίων ετών και για αυτό καλούμαστε να δώσουμε το παρόν στην εκλογική διαδικασία στις 8 και 9 Δεκεμβρίου ψηφίζοντας με σύνεση και χωρίς πολιτικές ταυτότητες.
Είμαστε μαζί με τον συνδυασμό του Antonis Nikolaou «Συνεργασία για Ανανέωση και Νέα Πορεία»
Read More »
O Ηλίας Λαμπρούσης υποψήφιος με τον συνδυασμό του Αντώνη Νικολάου «Συνεργασία για Ανανέωση και Νέα Πορεία» O Ηλίας Λαμπρούσης υποψήφιος με τον συνδυασμό του Αντώνη Νικολάου «Συνεργασία για Ανανέωση και Νέα Πορεία» Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024 Rating: 5

Πρωταθλήτρια η αυτοδιοίκηση στις απευθείας αναθέσεις

Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024

Πρωταθλήτρια η αυτοδιοίκηση στις απευθείας αναθέσεις


Ακόμη μεγαλύτερη… θραύση έκαναν το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου του 2024 οι απευθείας αναθέσεις, καθώς «κατέχουν» πλέον το 75% του συνολικού αριθμού των δημοσίων συμβάσεων που υπογράφηκαν στο συγκεκριμένο διάστημα.

Το πρόβλημα ωστόσο δεν περιορίζεται μόνο στον μεγάλο αριθμό των δημοσίων συμβάσεων με απευθείας ανάθεση. Επεκτείνεται και στο εύρημα ότι στην κορυφή των δαπανών στο ισοζύγιο των δημοσίων συμβάσεων, δηλαδή των δαπανών του Δημοσίου, βρίσκεται η «αγορά» υπηρεσιών, που πλέον υποσκελίζουν τις δαπάνες για την κατασκευή έργων, αλλά και την προμήθεια αγαθών, όπως θα παραθέσουμε με στοιχεία στη συνέχεια. Με βάση τα στοιχεία που αντλήθηκαν από το Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ), από 1/1/2024 έως και τις 30/9/2024, επί συνόλου 169.928 συμβάσεων οι 127.703 έγιναν με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης.

Δηλαδή για τις τρεις στις τέσσερις συμβάσεις που συνάπτει το Δημόσιο ακολουθείται η εν λόγω διαδικασία. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο αριθμός των συμβάσεων με απευθείας ανάθεση κινείται συνεχώς ανοδικά, φτάνοντας να αντιστοιχούν στο 75%, ποσοστό αυξημένο κατά περίπου 10% σε σχέσηΟΤΑμε τρία χρόνια πριν, αλλά και σε σχέση με το εξάμηνο του τρέχοντος έτους (74%). Σε ό,τι αφορά το ποσό που διατέθηκε για τις συμβάσεις με απευθείας ανάθεση, ανέρχεται στο 1,8 δισ. ευρώ και είναι αυξημένο κατά 600 εκατ. ευρώ (50%) από το συνολικό ποσό των απευθείας αναθέσεων του πρώτου εξαμήνου του 2024 (80.361 συμβάσεις).

Επισημαίνεται ότι το ποσό που διατέθηκε για το σύνολο των δημοσίων συμβάσεων του εννεαμήνου Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου ανήλθε στα 12,035 δισ. ευρώ. Στις απευθείας αναθέσεις «ενεπλάκησαν» 1.791 αναθέτουσες αρχές, που σημαίνει ότι κατά μέσο όσο η κάθε αρχή υπέγραψε το εννεάμηνο 71 συμβάσεις με απευθείας ανάθεση. Αν διαιρέσουμε το συνολικό ποσό ύψους 1,8 δισ. ευρώ με τον αριθμό των απευθείας αναθέσεων, προκύπτει ότι η αξία για κάθε σύμβαση κινείται λίγο πάνω από τις 14.000 ευρώ.

Πρωτοπόροι οι ΟΤΑ

Στο «σπορ» των απευθείας αναθέσεων, αδιαμφισβήτητοι πρωταθλητές είναι οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ). Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι με τις πρακτικές των ΟΤΑ στις δημόσιες συμβάσεις και ειδικότερα με τον «εθισμό» που έχουν στις απευθείας αναθέσεις ασχολήθηκε πέρυσι τέτοια εποχή το Ελεγκτικό Συνέδριο, το οποίο σε έκθεσή του κατέγραφε τις πρακτικές που ακολουθούν, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται: αδικαιολόγητες απευθείας αναθέσεις, σπάσιμο των συμβάσεων ώστε να εμπίπτουν στα όρια των απευθείας αναθέσεων, επίκληση επειγουσών καταστάσεων χωρίς να υφίστανται, φωτογραφικοί διαγωνισμοί κ.ο.κ.

Παρά τις επικρίσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου αλλά και της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων, οι ΟΤΑ συνεχίζουν και φέτος τον πρωταθλητισμό.

Συγκεκριμένα, το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου προχώρησαν σε 53.913 συμβάσεις αξίας 646 εκατ. ευρώ με απευθείας ανάθεση. Αυτές υπογράφηκαν από 973 αναθέτουσες αρχές και οι ανάδοχοι ανήλθαν σε 24.782. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κεντρική Διοίκηση με 15.971 απευθείας αναθέσεις αξίας 438,7 εκατ. ευρώ. Οι συμβάσεις προήλθαν από 260 αναθέτουσες αρχές και αποδέκτες ήταν 7.119 ανάδοχοι. Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι Φορείς Υγείας με 40.685 συμβάσεις απευθείας ανάθεσης, αξίας 383 εκατ. ευρώ. Υπογράφηκαν από 149 αναθέτουσες αρχές και δόθηκαν σε 3.375 αναδόχους.

Στην τελευταία θέση, παρά τον δικαιολογημένα πολύ μεγάλο θόρυβο που προκάλεσε η υπόθεση του λογότυπου του Μετρό Θεσσαλονίκης, βρίσκονται οι Λοιποί Φορείς με 17.331 συμβάσεις αξίας 331,3 εκατ. ευρώ. Εγκρίθηκαν από 409 αναθέτουσες αρχές και τις έλαβαν 9.074 ανάδοχοι. Αγοράζουμε υπηρεσίες Πώς κατανεμόνονται όμως ο συνολικές δαπάνες για τις δημόσιες συμβάσεις των 12 και πλέον δισ. ευρώ; Τα περισσότερα δίνονται για την αγορά υπηρεσιών.

Συγκεκριμένα, το εξεταζόμενο διάστημα διατέθηκαν για την αγορά υπηρεσιών 4,631 δισ. ευρώ που αντιστοιχούν στο 38,5% των συνολικών δαπανών. Δηλαδή, τα 4 στα 10 ευρώ πάνε για… υπηρεσίες. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι δαπάνες για έργα με 3,980 δισ. ευρώ και ποσοστό 33%, στην τρίτη θέση οι δαπάνες για προμήθειες (αγαθά) με 3,218 δισ. ευρώ, ακολουθούν οι μελέτες με 139,5 εκατ ευρώ και ποσοστό 1,16% και στην τελευταία θέση οι τεχνικές ή λοιπές συναφείς υπηρεσίες.

Δηλαδή, σε μια χώρα που πέρυσι βίωσε τις συνέπειες της κακοκαιρίας «Daniel», όπου οι ζημιές σε υποδομές ανέρχονται σε δισ. ευρώ και η αποκατάστασή τους δεν έχει καν ξεκινήσει, σε μια χώρα που στερείται βασικών υποδομών -νοσοκομείων, σχολείων, οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου κ.ο.κ.-, το Δημόσιο και για την ακρίβεια ο ευρύτερος δημόσιος τομέας, όπως θα δούμε στη συνέχεια, ξοδεύει το 40% των κονδυλίων για την αγορά υπηρεσιών.

Στην Ελλάδα, αυτή τη στιγμή, μπορούν να συνάψουν δημόσιες συμβάσεις περίπου 3.500 φορείς, που αποκαλούνται αναθέτουσες αρχές και υπάγονται σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ), Υγείας, Κεντρικής Διοίκησης (υπουργεία) και Λοιπούς Φορείς (ευρύτερος δημόσιας τομέας). Από τα 12,035 δισ. ευρώ των συμβάσεων του εννεαμήνου, τα 4,620 δισ. ευρώ (ποσοστό 38,4%) ξοδεύτηκαν από τους Λοιπούς Φορείς. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι φορείς ΟΤΑ με συμβάσεις ύψους 3,524 δισ. ευρώ (ποσοστό 29,3%), στην τρίτη θέση η Κεντρική Διοίκηση με 2,546 δισ. ευρώ (ποσοστό 21,15%) και στην τελευταία θέση οι φορείς Υγείας με 1,343 δισ. ευρώ (ποσοστό 11,17%).

Ανά είδος διαδικασίας

Παρά την έξαρση των απευθείας αναθέσεων, ευτυχώς, στην πρώτη θέση βρίσκονται οι δημόσιες συμβάσεις με ανοικτή διαδικασία, όπου σε αξία στο εξεταζόμενο διάστημα ανήλθαν σε 7,6 δισ. ευρώ.

Στη δεύτερη θέση σε αξία βρίσκονται οι συμβάσεις με απευθείας ανάθεση με 1,8 δισ. ευρώ και ακολουθούν οι συμβάσεις σε αξία:
  • Κλειστή διαδικασία με 1,22 δισ. ευρώ
  • Διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη γνωστοποίηση με 1,15 δισ. ευρώ
  • Διαδικασία άρθρου 128 με 143,5 εκατ. ευρώ
  • Συνοπτικός διαγωνισμός με 41,25 εκατ. ευρώ
  • Ανταγωνιστική διαδικασία με διαπραγμάτευση με 25,7 εκατ. ευρώ
  • Διαπραγμάτευση με προηγούμενη προκήρυξη διαγωνισμού με 22 εκατ. ευρώ
  • Απευθείας ανάθεση (Covid-19) με 11,25 εκατ. ευρώ
  • Ανταγωνιστικός διάλογος με 2,5 εκατ. ευρώ
  • Διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση με 1,75 εκατ. ευρώ
  • Σύμπραξη καινοτομίας με 138 χιλιάδες ευρώ.
Από τα 4,620 δισ. ευρώ των συμβάσεων των Λοιπών Φορέων, τα 2,306 δισ. ευρώ (50%) διατέθηκαν μέσω 13.563 συμβάσεων από 405 αναθέτουσες αρχές σε 7.531 αναδόχους για υπηρεσίες.

Για έργα υπογράφηκαν 690 συμβάσεις, αξίας 1,766 δισ. ευρώ, από 83 αναθέτουσες αρχές, με τους αναδόχους να ανέρχονται στους 517.

Για προμήθειες διατέθηκαν 444 εκατ. ευρώ από 290 αρχές με 7.358 συμβάσεις σε 2.990 αναδόχους, ενώ για συμβάσεις μελετών υπογράφηκαν 306 συμβάσεις αξίας 93 εκατ. ευρώ.

Ο αριθμός των αναδόχων ανήλθε σε 323 και οι αναθέτουσες αρχές σε 57. Οι συμβάσεις για τεχνικές ή λοιπές συναφείς υπηρεσίες ανήλθαν σε 293, συνολικής αξίας 11,521 εκατ. ευρώ.

Οι συμβάσεις αυτές υπογράφηκαν από 77 αναθέτουσες αρχές με 255 αναδόχους.

Φορείς ΟΤΑ

Από τους φορείς ΟΤΑ, για έργα υπογράφηκαν 2.936 συμβάσεις, αξίας 1,382 δισ. ευρώ, από 433 αναθέτουσες αρχές προς 1.558 ανάδοχους. Για υπηρεσίες υπογράφηκαν 39.108 συμβάσεις, αξίας 1.019 δισ. ευρώ, από 929 αναθέτουσες αρχές οι οποίες ανατέθηκαν σε 18.773 ανάδοχους. Για προμήθειες υπογράφηκαν 22.693 συμβάσεις, αξίας 1,054 δισ. ευρώ, από 862 αναθέτουσες αρχές σε 10.508 ανάδοχους. Για μελέτες υπέγραψαν 574 συμβάσεις, αξίας 37,33 εκατ. ευρώ.

Ενεπλάκησαν 226 αναθέτουσες αρχές και 478 ανάδοχοι. Για τεχνικές ή λοιπές συναφείς υπηρεσίες υπογράφηκαν 1.155 συμβάσεις, αξίας 30,750 εκατ. ευρώ, από 195 αναθέτουσες αρχές σε 788 ανάδοχους.

Κεντρική Διοίκηση

Σε επίπεδο κεντρικής διοίκησης, το εξεταζόμενο εννεάμηνο υπογράφηκαν 7.765 συμβάσεις για υπηρεσίες αξίας 965 εκατ. ευρώ από 198 αναθέτουσες αρχές, τις οποίες ανέλαβαν 4.034 ανάδοχοι. Ο αριθμός των συμβάσεων για προμήθειες ανήλθε σε 10.567, αξίας 954 εκατ. ευρώ.

Οι αναθέτουσες αρχές που ενεπλάκησαν ήταν 214, ενώ οι ανάδοχοι 4.297. Για έργα, η κεντρική διοίκηση υπέγραψε 342 συμβάσεις, αξίας 600 εκατ. ευρώ. Οι αναθέτουσες αρχές ήταν μόλις 34, ενώ οι ανάδοχοι 266.

Για μελέτες υπογράφηκαν 223 συμβάσεις, αξίας 8,772 εκατ. ευρώ, από 14 αναθέτουσες αρχές προς 171 ανάδοχους, ενώ τέλος για τεχνικές ή λοιπές συναφείς υπηρεσίες υπογράφηκαν 345 συμβάσεις, αξίας 19 εκατ. ευρώ (39 αναθέτουσες αρχές, 262 ανάδοχοι).

Φορείς Υγείας

Οι φορείς Υγείας υπέγραψαν 53.830 συμβάσεις για προμήθειες αξίας 766,5 εκατ. ευρώ (150 αναθέτουσες αρχές, 2.943 ανάδοχοι), για υπηρεσίες 7.464 συμβάσεις αξίας 340,5 εκατ. ευρώ (151 αναθέτουσες αρχές, 1.981 ανάδοχοι), για έργα 169 συμβάσεις αξίας 231,1 εκατ. ευρώ (17 αναθέτουσες αρχές, 101 ανάδοχοι), για τεχνικές ή λοιπές συναφείς υπηρεσίες 544 συμβάσεις αξίας 5,342 εκατ. ευρώ (57 αναθέτουσες αρχές, 243 ανάδοχοι) και τέλος για μελέτες υπέγραψαν 34 συμβάσεις αξίας 380 χιλιάδες ευρώ (20 αναθέτουσες αρχές, 31 ανάδοχοι).

ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
Read More »
Πρωταθλήτρια η αυτοδιοίκηση στις απευθείας αναθέσεις Πρωταθλήτρια η αυτοδιοίκηση στις απευθείας αναθέσεις Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024 Rating: 5

Προσφορά στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Σουλίου από την “Ποτοποιία Διαμάντης”

Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024

Προσφορά στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Σουλίου από την “Ποτοποιία Διαμάντης”


Εκ μέρους της Αστικής µη Kερδοσκοπικής Εταιρείας ΚΟΙΝΩΝΙΑ 3/3*, ευχαριστούμε την «Ποτοποιία Διαμάντη», για τη Χριστουγεννιάτικη προσφορά τους, στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου μας.

Είναι πολύ σημαντικό σήμερα με τόσα κοινωνικοοικονομικά προβλήματα, να υπάρχουν άνθρωποι, φορείς, σύλλογοι και επιχειρήσεις, με ανεπτυγμένο το αίσθημα της κοινωνικής ευαισθησίας και αλληλεγγύης.

Καλές γιορτές!

Με εκτίμηση,
Για την ΑΜΚΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 3/3
Έρρικα Ντούμα
Φωτεινή Παππά
Read More »
Προσφορά στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Σουλίου από την “Ποτοποιία Διαμάντης” Προσφορά στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Σουλίου από την “Ποτοποιία Διαμάντης” Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024 Rating: 5

Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι σήμερα και αύριο στο Προδρόμι

Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024

Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι σήμερα και αύριο στο Προδρόμι


Σας προσκαλούμε μικρούς και μεγάλους να μπούμε μαζί σε χριστουγεννιάτικο κλίμα συμμετέχοντας στο χριστουγεννιάτικο εργαστήρι που διοργανώνει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του δημοτικού σχολείου Ξηρολόφου με τον Μ.Ε.Σ.Προδρομιου.

Παρασκευή 29 και Σάββατο 30/11 στις 16.00 στο Κοινοτικό Γραφείο Προδρομίου.
Read More »
Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι σήμερα και αύριο στο Προδρόμι Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι σήμερα και αύριο στο Προδρόμι Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024 Rating: 5

Black Friday σήμερα -Τι θα ψωνίσουν φέτος οι Έλληνες καταναλωτές

Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024

Black Friday σήμερα -Τι θα ψωνίσουν φέτος οι Έλληνες καταναλωτές


Σήμερα κάνει πρεμιέρα η «Black Friday» για το 2024, όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν δελεαστικές προσφορές προϊόντων στα καταστήματα της χώρας.

Ακολουθεί η Cyber Monday, τρεις ημέρες αργότερα, και συγκεκριμένα τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024.

Παραδοσιακά, η Black Friday (Μαύρη Παρασκευή) σηματοδοτεί την έναρξη της χριστουγεννιάτικης εμπορικής σεζόν και ο θεσμός έχει φθάσει και στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια.

Black Friday 2024: Τι πρέπει να προσέχουμε στις αγορές μας

H Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με την ευκαιρία της Black Friday έχει δημιουργήσει τον «χρυσό δεκάλογο» των καταναλωτών για τη συγκεκριμένη ημέρα.

1. Προσοχή σε επίδοξους απατεώνες και απατηλές πρακτικές

Η Black Friday αποτελεί ευκαιρία και για τους scammers που εκμεταλλεύονται την επιθυμία των καταναλωτών για πολλές και καλές προσφορές. Ακόμη λοιπόν και αν συναντήσετε όρους όπως «φθηνά», «προσφορά» κλπ, μην θεωρήσετε ότι όντως πρόκειται για μια καλή ευκαιρία. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όπου οι τιμές είναι ιδιαίτερα χαμηλές ή έστω, σημαντικά χαμηλότερες από ό,τι συνήθως, τα αγαθά ενδέχεται να είναι απομιμητικά ή ελαττωματικά. Κάντε την έρευνά σας λίγο καιρό πριν προβείτε στις αγορές σας ώστε να είστε σε θέση να εντοπίσετε τις ψεύτικες προσφορές.

2. Διαβάστε τους όρους χρήσης στα e-shop και ρωτήστε για εγγυήσεις στα φυσικά καταστήματα

Ενώ οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων ανανεώνουν συχνά την πολιτική επιστροφών προς όφελος του καταναλωτικού κοινού, οι μικρότερες επιχειρήσεις ενδέχεται να δείξουν μικρότερη ευελιξία. Διαβάστε προσεκτικά τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος προτού προβείτε σε αγορά ή ρωτήστε για την πολιτική του καταστήματος, όταν αυτό είναι φυσικό κατάστημα, σε περίπτωση επιστροφής του αγαθού.

3. Προσοχή σε παρορμητικές αγορές πριν προβείτε σε συναλλαγή

Χρειάζεστε πραγματικά το προϊόν που είδατε στην βιτρίνα ή στο e-shop; Μήπως το τελικό ποσό των αγορών σας, εκτρέπει τον προϋπολογισμό σας; Η Black Friday προκαλεί τέτοιο ενθουσιασμό στους καταναλωτές που πολλές φορές προβαίνουν σε αγορές που δεν τους είναι πραγματικά αναγκαίες από το φόβο ότι μπορεί να μην προλάβουν να αξιοποιήσουν τις προσφορές! Θυμηθείτε ότι παρά τις ελκυστικές προτάσεις που τα καταστήματα μπορεί να υπόσχονται ενόψει της Black Friday, όσο προχωρούμε στην εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, η αγορά θα ανανεώσει και πάλι τις προμήθειές της προτείνοντας νέες εκπτώσεις και καινούρια αγαθά!

4. Προσοχή σε άγνωστες ή πρωτοεμφανιζόμενες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις

Οι καλύτερες προσφορές δεν παρέχονται πάντα από τις μεγάλες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις. Kαι οι μικρές ηλεκτρονικές επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν σημαντικές ευκαιρίες για αγορές, ωστόσο στις περιπτώσεις πρωτοεμφανιζόμενης ή άγνωστης επιχείρησης, θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για να μην χάσετε χρήματα. Αν διαπιστώσετε ότι παραλείπονται κρίσιμα στοιχεία για την αναγνώριση της ταυτότητας της ηλεκτρονικής επιχείρησης όπως είναι η εταιρική επωνυμία, η ταχυδρομική διεύθυνση, τα τηλέφωνα επικοινωνίας, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το ΑΦΜ της, είναι προτιμότερο να αποφύγετε να προβείτε σε αγορά μέχρι να διασταυρώσετε την αξιοπιστία της επιχείρησης διερευνώντας προηγουμένως την φήμη της στο διαδίκτυο.

5. Προσοχή σε παραπλανητικές προσφορές

Ακόμη και αν ψωνίζετε από μία ιστοσελίδα που εμπιστεύεστε, είναι σημαντικό να ελέγξετε όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν στην συναλλαγή σας: η τιμή, η εγγύηση, το κόστος μεταφοράς, η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης, μπορεί να είναι μερικές από τις σημαντικές πληροφορίες που θα καθορίσουν την τελική σας επιλογή. Πολλές φορές όμως ενδέχεται να εμφανιστούν αναδυόμενα banners με προσφορές άσχετες από αυτές που παρέχει η προμηθεύτρια επιχείρηση, από ιστοσελίδες που σας ζητούν να εισάγετε τα στοιχεία των τραπεζικών σας λογαριασμών ή και των κωδικών σας για την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Στις περιπτώσεις αυτές, επικοινωνήστε τόσο με την επιχείρηση όσο και με την τράπεζά σας και επιβεβαιώστε τη γνησιότητα του περιεχομένου των μηνυμάτων αυτών. Θα πρέπει να αποφεύγουμε προσφορές που εμφανίζονται σε αναδυόμενα παράθυρα αν προέρχονται από άγνωστους ιστοτόπους.

6. Προσοχή στην παροχή ευαίσθητων προσωπικών πληροφοριών

Στις περιπτώσεις που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική ή την χρεωστική κάρτα ελέγξτε με προσοχή το περιεχόμενο των όρων και των email που σχετίζονται με την συναλλαγή σας. Επίσης, θα πρέπει να μην προχωρήσετε σε συναλλαγή αν σας ζητείται να εγκαταστήσετε λογισμικό για την απόκτηση μιας προσφοράς.

7. Μην παρασύρεστε από ασυνήθιστα χαμηλές τιμές ή προσφορές

Ελέγξτε στα διαφημιστικά φυλλάδια, στις προωθήσεις στα social media και στα newsletters των καταστημάτων για τις τιμές των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν. Συγκεντρώστε τις αρκετές μέρες πριν την Black Friday, ώστε να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης για την τελικά προσφερόμενη τιμή και για να είστε σε θέση να εξακριβώσετε ότι πετύχατε μια πραγματικά καλή ευκαιρία αγοράς.

8. Κουπόνια προσφορών και giftcards

Όταν διαθέτετε κουπόνια προσφορών ή giftcards επιβεβαιώστε αν τα προϊόντα που επιθυμείτε διατίθενται την Black Friday ή αν οι εταιρείες που σας ενδιαφέρουν αποδέχονται τα κουπόνια αυτά και δεν εξαιρούνται των προσφορών.

9. Ελέγξτε την πολιτική ασφάλειας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές

Εφόσον σκοπεύετε να προχωρήσετε σε ηλεκτρονικές αγορές, προτιμήστε να χρησιμοποιήσετε τις προσωπικές σας συσκευές στις οποίες έχει εγκατασταθεί πρόγραμμα προστασίας από κακόβουλο λογισμικό (antivirus) και δίχτυ προστασίας (firewall). Κατά την καταχώρηση των στοιχείων της συναλλαγής σας, βεβαιωθείτε ότι έχει τεθεί σε εφαρμογή κρυπτογράφηση. Αυτό μπορείτε να το αναγνωρίσετε αν παρατηρήσετε το εικονίδιο με το κλειστό λουκετάκι πάνω αριστερά στην διεύθυνση της ιστοσελίδας και εάν η διεύθυνση ξεκινά με «https://».

10. Συμφωνήστε την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος

Σε περίπτωση που η επιχείρηση δεν παραδώσει εμπρόθεσμα το προϊόν, θυμηθείτε ότι οι συναλλαγές μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας προσφέρουν ουσιαστικές δικλείδες ασφαλείας για τους καταναλωτές, σε περίπτωση ακύρωση της συναλλαγής. Αντίθετα η πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του προμηθευτή, θα πρέπει να αποφεύγεται.

Black Friday: Τι θα ψωνίσουν οι Έλληνες καταναλωτές

Έρευνα της Klarna (υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης) έδειξε ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (86,7%) προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday.

Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο 2024 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές.

Τα τεχνολογικά είδη πρωταγωνιστούν στην Black Friday

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα τεχνολογικά προϊόντα παραμένουν η βασική προτεραιότητα για τους Έλληνες καταναλωτές, με το 38,2% να δηλώνει ότι θα επενδύσει στη συγκεκριμένη κατηγορία κατά τη φετινή Black Friday.

Ακολουθούν τα ρούχα και τα παπούτσια (33,7%), τα χριστουγεννιάτικα δώρα (22,1%), τα είδη σπιτιού (19,1%) και τα προϊόντα ομορφιάς (15,8%). Μόνο το 22,5% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει πρόθεση να κάνει αγορές κατά τη Black Friday, αλλά δεν γνώριζε τι θα ήθελε να αγοράσει.

Πόσα σκοπεύουν να ξοδέψουν οι Έλληνες καταναλωτές

Η πλειοψηφία των καταναλωτών (29,4%) σχεδιάζει να δαπανήσει από 101-250€, δείχνοντας μία ισορροπημένη προσέγγιση παρά τις οικονομικές πιέσεις, ενώ το 25,3% στοχεύει σε αγορές μεταξύ 51-100€. Το 18,9% σκοπεύει να δαπανήσει 251-500€ και το 8,9% 501-1.000€.

Λιγότεροι καταναλωτές προγραμματίζουν δαπάνες από 1.001-2.000€ (2%) ή ακόμα και πάνω από 2.000€ (1,2%). Τέλος, το 7,2% των ερωτηθέντων δηλώνει πως θα ξοδέψει λιγότερα από 50€. Η Black Friday παραμένει ένα σημαντικό καταναλωτικό ορόσημο, με τους Έλληνες να επενδύουν σημαντικά ποσά παρά την οικονομική πίεση.

Το online shopping κυριαρχεί στη Black Friday

Το 58,7% των καταναλωτών δηλώνει ότι αναζητά και αγοράζει προϊόντα online, ενισχύοντας τη στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, το 25% αναζητά προσφορές online, αλλά ολοκληρώνει τις αγορές του σε φυσικά καταστήματα. Αντίθετα, μόλις το 12,7% παραμένει πιστό στις παραδοσιακές αγορές αποκλειστικά σε φυσικά καταστήματα.

Τι λένε οι καταναλωτές για τη Black Friday

Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών για τη Black Friday αποκαλύπτουν μία ισορροπία μεταξύ προσδοκιών και επιφυλάξεων. Το 42,3% σχεδιάζει να συγκρίνει τις τιμές για να εξασφαλίσει πραγματικές εκπτώσεις, το 34,5% θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει οικονομικά, ενώ το 33,9% σκοπεύει να αγοράσει μόνο προϊόντα που θα αγόραζε ούτως ή άλλως, αλλά σε χαμηλότερες τιμές. Παράλληλα, το 20,5% θεωρεί τη Black Friday εξαιρετική ευκαιρία για προσφορές, το 19,7% αναμένει μεγάλες εκπτώσεις, ενώ ένα αξιοσημείωτο 19,5% δηλώνει ότι απέφυγε πρόσφατα αγορές, περιμένοντας τις χαμηλότερες τιμές της Black Friday.

Ωστόσο, οι καταναλωτές εμφανίζονται και επιφυλακτικοί: Το 32% αμφιβάλλει για τη γνησιότητα των εκπτώσεων, ενώ το 7,2% φοβάται ότι θα ξοδέψει περισσότερα από όσα σχεδίαζε.

«Η φετινή έρευνα της Klarna για τη Black Friday αποτυπώνει την αλλαγή στη νοοτροπία των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι επιδεικνύουν ισορροπία μεταξύ της αξιοποίησης των προσφορών και της προσοχής στο πόσα θα δαπανήσουν. Στην Klarna συνεχίζουμε να στηρίζουμε τους καταναλωτές με ευέλικτες λύσεις πληρωμών, όπως οι άτοκες δόσεις, που εξασφαλίζουν μια απρόσκοπτη και ασφαλή αγοραστική εμπειρία και κατά τη Black Friday», δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.
Read More »
Black Friday σήμερα -Τι θα ψωνίσουν φέτος οι Έλληνες καταναλωτές Black Friday σήμερα -Τι θα ψωνίσουν φέτος οι Έλληνες καταναλωτές Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024 Rating: 5

ΑΑΔΕ: Διαθέσιμη από την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου η νέα ψηφιακή εφαρμογή μητρώου δεξαμενών πρατηρίων καυσίμων

Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024

ΑΑΔΕ: Διαθέσιμη από την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου η νέα ψηφιακή εφαρμογή μητρώου δεξαμενών πρατηρίων καυσίμων


Σε λειτουργία από 1/12 τίθεται η ψηφιακή εφαρμογή μητρώου δεξαμενών πρατηρίων παροχής καυσίμων δημόσιας χρήσης και εγκαταστάσεων πωλητών πετρελαίου θέρμανσης. Η νέα εφαρμογή οδηγεί σε ακόμα πιο αποτελεσματικούς ελέγχους και περαιτέρω καταστολή του λαθρεμπορίου καυσίμων.

Υπενθυμίζεται ότι με κοινή απόφαση (Α 1151/2024) του υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Χρίστου Δήμα, του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Βασιλείου Οικονόμου, της υφυπουργού Ανάπτυξης, Άννας Μάνη και του διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων Γιώργου Πιτσιλή, προστίθενται νέοι υπόχρεοι εγγραφής στο μητρώο, καταχωρούνται επιπλέον στοιχεία στην εφαρμογή και επανακαθορίζεται η διαδικασία ψηφιακής απογραφής στοιχείων, ως εξής:
  • Συμπλήρωση / επικαιροποίηση των ήδη καταχωρημένων στοιχείων, έως 01/02/2025 πρέπει να προβούν οι: o κάτοχοι άδειας λειτουργίας πρατηρίου δημόσιας χρήσης, o πωλητές πετρελαίου θέρμανσης o εγκαταστάτες του συστήματος παρακολούθησης εισροών – εκροών
  • Πλήρης καταχώριση στοιχείων από τους νέους υπόχρεους φορείς παροχής υπηρεσιών ογκομέτρησης, έως 01/09/2025.
Η νέα εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη, 1/12, μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE (myaade.gov.gr), επιλέγοντας Τελωνειακές Υπηρεσίες ή Φορολογικές Υπηρεσίες και στη συνέχεια > Σύστημα εισροών – εκροών καυσίμων > Πρατήρια υγρών καυσίμων.

Ταυτόχρονα, 1/12 ξεκινά και η λειτουργία της αναβαθμισμένης ψηφιακής βάσης συλλογής δεδομένων εισροών – εκροών, από τα πρατήρια παροχής υγρών καυσίμων, που θα φιλοξενείται σε σύγχρονες υποδομές Cloud (G-Cloud / κυβερνητικού νέφους). Οι αρμόδιοι εγκαταστάτες του συστήματος εισροών – εκροών πρέπει να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε τα δεδομένα να αποστέλλονται στη νέα αναβαθμισμένη ψηφιακή δομή.
Read More »
ΑΑΔΕ: Διαθέσιμη από την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου η νέα ψηφιακή εφαρμογή μητρώου δεξαμενών πρατηρίων καυσίμων ΑΑΔΕ: Διαθέσιμη από την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου η νέα ψηφιακή εφαρμογή μητρώου δεξαμενών πρατηρίων καυσίμων Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024 Rating: 5

Επίδομα Παιδιού: Ανοίγει σήμερα Παρασκευή 29/11 η πλατφόρμα Α21 για υποβολή αιτήσεων

Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024

Επίδομα Παιδιού: Ανοίγει σήμερα Παρασκευή 29/11 η πλατφόρμα Α21 για υποβολή αιτήσεων


Η ηλεκτρονική πλατφόρμα Α21 –Επίδομα Παιδιού, ενεργοποιείται για νέες αιτήσεις σήμερα Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024 από τις 08.00.

Οι δικαιούχοι του Επιδόματος Παιδιού μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους στην πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ, www.idika.gr ή μέσω του διαδικτυακού τόπου, www.opeka.gr με τη χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet.

Για να ολοκληρωθεί η αίτηση πρέπει να υποβληθεί οριστικά και να έχει εγκριθεί.

Αίτηση που έχει αποθηκευτεί προσωρινά θεωρείται μη υποβληθείσα και δεν λαμβάνεται υπόψη.
Read More »
Επίδομα Παιδιού: Ανοίγει σήμερα Παρασκευή 29/11 η πλατφόρμα Α21 για υποβολή αιτήσεων Επίδομα Παιδιού: Ανοίγει σήμερα Παρασκευή 29/11 η πλατφόρμα Α21 για υποβολή αιτήσεων Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 29, 2024 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.