Για την Παραμυθιά μου, για τους τότε εκτελεσθέντες δικούς μου ανθρώπους | Γράφει ο Άλκης Φάτσιος

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022
Για την Παραμυθιά μου, για τους τότε εκτελεσθέντες δικούς μου ανθρώπους | Γράφει ο Άλκης Φάτσιος


Για την ΠΑΡΑΜΥΘΙΆ μου...
Για τους τότε εκτελεσθέντες
δικούς μου ανθρώπους ...
Για τους τότε εκτελεσθέντες
ανθρώπους ΟΛΩΝ μας...

29/9/1943
Μια μαύρη μέρα για την Παραμυθιά μου , μια μαύρη μέρα για τον τόπο μου ... για την Θεσπρωτία μας...
Οι κατακτητές Γερμανοί , τα ανθρωπόμορφα αυτά ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ - ΝΑΖΙΣΤΙΚΆ κτήνη , ΕΚΤΕΛΟΎΝ 49 προκρίτους. ΕΚΤΕΛΟΎΝ 49 Παραμυθιωτες , διαλεγμενους με περισσό ζήλο , έτσι ώστε , όχι μόνο να ορφανεψουν οικογένειες , αλλά να ορφανεψει - ΚΥΡΙΩΣ - η ΠΌΛΗ ολόκληρη . Παράλληλα στόχος ήταν και η διάχυση φόβου στον ντόπιο πληθυσμό , έτσι ώστε να μη βοηθούν τις αντάρτικες ομάδες ΕΔΕΣ και ΕΛΑΣ, που είχαν αρχίσει έντονα πλέον να μάχονται τους Γερμανούς φασίστες .
Μετά την συνθηκολόγηση της Ιταλίας την 8/9/1943 , οι Γερμανικές δυνάμεις κατοχής που αντικατέστησαν τους Ιταλούς ως κατακτητές στην Θεσπρωτία , επεδοθηκαν με ιδιαίτερη ΒΑΝΑΥΣΌΤΗΤΑ , ΣΚΛΗΡΌΤΗΤΑ και ΒΑΡΒΑΡΌΤΗΤΑ , με εκκαθαριστικές επιχειρήσεις ενάντια στον ντόπιο πληθυσμό , στις ζωές και στις σοδειές τους , έτσι ώστε να μη μπορούν να βοηθούν τους αντάρτες , διασπειροντας παντού τον φόβο ... τον φόβο για ΟΛΑ ... Οι φασιστικές δυνάμεις των Γερμανών ναζιστών , εφαρμόζουν επίσης - με ιδιαίτερη πάντα ΣΚΛΗΡΌΤΗΤΑ - την τακτική των αντιποίνων . Έτσι στις 10/9/1943 , η Γερμανική Διοίκηση Ηπείρου που έδρευε στα Γιάννενα , εξέδωσε διαταγή , σύμφωνα με την οποία για κάθε Γερμανό στρατιώτη , που θα πάθαινε οτιδήποτε ή οποιαδήποτε βλάβη από την δράση των ανταρτών , θα εκτελούνταν 10 Έλληνες πολίτες .
Έτσι λοιπόν μετά την εκτέλεση από τους αντάρτες 6 Γερμανών ( 5 στρατιώτες και 1 αξιωματικός ) στη Σκάλα της Παραμυθιάς , με βάση την προαναφερόμενη διαταγή , συνελήφθησαν και εκτελέστηκαν οι 49 πρόκριτοι της Παραμυθιάς , από το Γερμανικό Απόσπασμα ... σκορπίζοντας θρήνο και τρόμο σε όλη την περιοχή . Σκοτεινός και προδοτικός ο ρόλος Ελλήνων συνεργατών των κατακτητών - όχι μόνο στην παραπάνω εκτέλεση και ούτε βεβαίως μόνο στην περιοχή μας - πολλοί από αυτούς , μετά την απελευθέρωση είτε διαπομπεύθηκαν από τον ντόπιο πληθυσμό , είτε εκτελέστηκαν από τις αντάρτικες ομάδες πατριωτών .
Με το κείμενο μου αυτό, όπως γίνεται αντιληπτό , δεν σκοπεύω να αναφερθώ αναλυτικά σε περισσότερες ιστορικές λεπτομέρειες .. Ίσως μια άλλη φορά ..
Σήμερα θα περιοριστω σε μία ΕΥΛΑΒΙΚΉ ΥΠΌΜΝΗΣΗ του στυγερου εκείνου εγκλήματος , αποτοκου της φασιστικής και ναζιστικής θηριωδίας , με απόδοση τιμής σε όλους τους εκτελεσθέντες ...
Κλείνω αυτό το σημείωμα αισθανόμενος να με κατακλύζει μια αδηριτη ανάγκη και ως ελάχιστη τιμή στους εκτελεσθέντες , να με ωθεί να φωνάξω με όλη μου την δύναμη : Πολεμήστε παντού τον φασισμό . Ο φασισμός από όπου και αν εκπορεύεται , είτε από λευκό είτε όχι , ντόπιο , Έλληνα ή ξένο , από Ορθόδοξο στο θρήσκευμα ή Μουσουλμάνο , ή Καθολικό , ή άθεο ή οτιδήποτε άλλο , ο φασισμός αυτός δεν είναι απλά ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΟΣ και ΑΠΆΝΘΡΩΠΟΣ ... ΠΡΈΠΕΙ να ΑΦΑΝΙΣΘΕΙ , ΠΡΈΠΕΙ να ΤΣΑΚΙΣΤΕΙ , όποιο προσωπείο και αν έχει , όποια μορφή και αν παίρνει , όποιον μανδύα κι αν φοράει ...
Ο δρόμος , το ξέρω , είναι μακρύς , ο αγώνας δύσκολος και συνεχής ... Όμως πιστέψτε με , αξίζει . Είναι δε ο ελάχιστος φόρος τιμής στους 49 εκτελεσθέντες .
27/9/2021. ΆΛΚΗΣ ΦΑΤΣΙΟΣ
Ηγ/τσα. Δικηγόρος
Read More »
Για την Παραμυθιά μου, για τους τότε εκτελεσθέντες δικούς μου ανθρώπους | Γράφει ο Άλκης Φάτσιος Για την Παραμυθιά μου, για τους τότε εκτελεσθέντες δικούς μου ανθρώπους | Γράφει ο Άλκης Φάτσιος Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022 Rating: 5

Β. Γιόγιακας: Καλύτερες οδικές συγκοινωνίες με το χαμηλότερο δυνατό κόστος

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022
Β. Γιόγιακας: Καλύτερες οδικές συγκοινωνίες με το χαμηλότερο δυνατό κόστος


Η καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών με το χαμηλότερο δυνατό κόστος επιδιώκεται με τις αλλαγές που φέρνει ο νέος νόμος – πλαίσιο για τις οδικές μεταφορές, τόνισε ο Βασίλης Γιόγιακας κατά την ομιλία του στη συζήτηση του σχετικού νομοσχεδίου στη Βουλή.
Ο βουλευτής Θεσπρωτίας ανέφερε ότι με το νέο νόμο η κάθε Περιφέρεια ή και Περιφερειακή Ενότητα αποκτά καθοριστικό λόγο στον σχεδιασμό των διαδρομών και δρομολογίων στην περιοχή ευθύνης της. Επίσης, με τους διαγωνισμούς που θα γίνουν από το Υπουργείο για την ανάθεση των δρομολογίων τίθενται κριτήρια, προϋποθέσεις και ελάχιστες απαιτήσεις προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι επιβάτες – μεταξύ αυτών και όσοι ζουν σε ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές - θα λαμβάνουν συνεχώς ποιοτικές υπηρεσίες στο χαμηλότερο δυνατό κόστος. «Αυτό που ενδιαφέρει τον κόσμο δεν είναι το ποιος παρέχει ένα δημόσιο αγαθό, όπως οι οδικές συγκοινωνίες. Είναι να εγγυάται το κράτος… ότι το δημόσιο αυτό αγαθό προσφέρεται με τους καλύτερους δυνατούς όρους, προς όφελος του πολίτη και του δημοσίου συμφέροντος. Ότι οι πολίτες εξυπηρετούνται στις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις τους με συνέπεια, με αξιοπρέπεια, με ασφάλεια, καταβάλλοντας το χαμηλότερο δυνατό αντίτιμο!», υπογράμμισε ο κ. Γιόγιακας.
Σχετικά με τον προβλεπόμενο στο ίδιο νομοσχέδιο διαχωρισμό των αρμοδιοτήτων μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ – η οποία παύει να είναι θυγατρική του ΟΣΕ – ο βουλευτής Θεσπρωτίας τόνισε ότι επιλύνονται προβλήματα πολύχρονης καθυστέρησης, απώλειας κοινοτικών χρημάτων και υπέρβασης προϋπολογισμών στα έργα κατασκευής, συντήρησης και αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου. 

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας:

Κύριοι Υπουργοί,
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Είναι νομίζω χρήσιμο να προσπαθήσει κανείς – για χάρη των πολιτών τους οποίους τελικά αφορούν οι δημόσιες συγκοινωνίες – να απλοποιήσει και να συνοψίσει τις βασικές αλλαγές που φέρνει ένα κατά βάση «τεχνικό» νομοσχέδιο.
Η πρώτη από αυτές είναι ότι εισάγεται ένα ενιαίο πλαίσιο για τον σχεδιασμό, την οργάνωση, τη λειτουργία και την εποπτεία των δημόσιων οδικών μεταφορών – αστικών και υπεραστικών.
Ορίζεται μία αρμόδια Αρχή στην κεντρική διοίκηση, η Γενική Διεύθυνση Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Και μία αρμόδια τοπική αρχή στην κάθε Περιφέρεια ή την Περιφερειακή Ενότητα η οποία, μεταξύ άλλων, αποκτά καθοριστικό λόγο στο σχεδιασμό των διαδρομών και δρομολογίων στην περιοχή ευθύνης της.
Οι εισηγήσεις της κάθε τοπικής αρμόδιας αρχής βασίζονται σε Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, σε κυκλοφοριακές μελέτες, σε πολεοδομικά δεδομένα, στο προφίλ του πληθυσμού, στο γεωγραφικό ανάγλυφο.
Και, τελικά, στις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών που η κάθε περιφερειακή διοίκηση γνωρίζει και μπορεί να εκτιμήσει καλύτερα.
Γίνεται επομένως ένα βήμα αποκέντρωσης των αρμοδιοτήτων, σύμφωνα με την αρχή της εγγύτητας.

Η δεύτερη αλλαγή, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, είναι οι ανοιχτές, διαγωνιστικές διαδικασίες με τις οποίες θα ανατίθεται το μεταφορικό έργο σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα ή γεωγραφική περιοχή.
Διαδικασίες στις οποίες θα προβλέπονται κριτήρια, προϋποθέσεις και ελάχιστες απαιτήσεις:
τόσο για το μεταφορικό έργο το οποίο θα κληθεί να εκτελέσει ο ανάδοχος, όσο και για την επάρκεια, την καταλληλότητα και την ικανότητά του να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του έργου, σε μέσα και υποδομές.
Ο σκοπός του νομοθέτη εδώ είναι προφανής:
να διασφαλίσει ότι οι χρήστες των δημόσιων οδικών συγκοινωνιών, οι επιβάτες, θα λαμβάνουν συνεχώς ποιοτικές υπηρεσίες στο χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Αυτή άλλωστε είναι μια από τις κύριες επιδιώξεις του κοινοτικού κανονισμού 1370 του 2007, ο οποίος επιχειρείται να εφαρμοστεί με τον νόμο-πλαίσιο που συζητούμε.
Έρχεται επίσης ο νομοθέτης να διασφαλίσει ότι το κράτος θα στέκεται αρωγός των πολιτών που ζουν σε ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές, επιδοτώντας στην ουσία τα άγονα δρομολόγια.
Φαίνεται ωστόσο, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ότι η αντιπολίτευση «διάβασε» με άλλο τρόπο τις προθέσεις του νομοθέτη:
Αντί να δει τα οφέλη για τους εξυπηρετούμενους πολίτες, ασχολήθηκε αν και ποιοι μπορούν να διεκδικήσουν ένα «κομμάτι» από την «πίτα» του μεταφορικού έργου.
Αγνόησε το δάσος και είδε το δέντρο!
Αλλά νομίζω ότι αυτό που ενδιαφέρει τον κόσμο δεν είναι το ποιος παρέχει ένα δημόσιο αγαθό, όπως οι οδικές συγκοινωνίες.
Είναι να εγγυάται το κράτος, μέσα από το συντονιστικό, εποπτικό και ελεγκτικό του ρόλο, ότι το δημόσιο αυτό αγαθό προσφέρεται με τους καλύτερους δυνατούς όρους, προς όφελος του πολίτη και του δημοσίου συμφέροντος.
Ότι οι πολίτες εξυπηρετούνται στις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις τους με συνέπεια, με αξιοπρέπεια, με ασφάλεια, καταβάλλοντας το χαμηλότερο δυνατό αντίτιμο!
Και εξοικονομώντας χρόνο, κόπο και χρήμα!

Η εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος είναι, άλλωστε, ο τελικός σκοπός, μιας άλλης μεγάλης αλλαγής που φέρνει το νομοσχέδιο:
και αφορά τον διαχωρισμό των αρμοδιοτήτων μεταξύ του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία πλέον «απογαλακτίζεται» από τον μητρικό οργανισμό με τη μεταβίβαση των μετοχών της στο ελληνικό Δημόσιο.
Ακούσαμε τον κύριο Υπουργό αλλά και τη διοίκηση των δύο εταιρειών να αναφέρονται στα προβλήματα που έχει δημιουργήσει το σημερινό καθεστώς:
πολύχρονη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των διαγωνισμών και του παραδοτέου έργου.
Απώλεια κοινοτικών πόρων.
Υπέρβαση προϋπολογισμών.
Με το νέο μοντέλο - που εφαρμόζεται με επιτυχία στο εξωτερικό αλλά και στη χώρα μας στην περίπτωση του Αττικού Μετρό - επιδιώκεται να «τρέξουν» χωρίς παρεκκλίσεις τα έργα κατασκευής, συντήρησης και αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου.
Με Σχέδια Δράσης που θα συντάξει ο ΟΣΕ Α.Ε. σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του Εθνικού Σχεδίου Σιδηροδρομικών Μεταφορών.
Σημαντικό είναι επίσης ότι διευρύνονται οι αρμοδιότητες της ΕΡΓΟΣΕ ώστε να μπορεί να αναθέτει έργα σε τρίτους, να αναλαμβάνει έργα από τρίτους καθώς και να διευρύνει τις πηγές εσόδων της.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Όπως κάθε νομοθέτημα, ο υπό συζήτηση νόμος – πλαίσιο για τις δημόσιες οδικές αστικές και υπεραστικές μεταφορές θα κριθεί στην πράξη.
Στην κατεύθυνση αυτή έχουν ιδιαίτερη σημασία οι υπουργικές αποφάσεις με τις οποίες θα ρυθμίζονται στη λεπτομέρειά τους οι κρίσιμες προβλέψεις του.
Έχουμε την πεποίθηση ότι - ύστερα από μια περίοδο νομοθετικών παρεμβάσεων που δεν απόδωσαν τα αναμενόμενα - θα εφαρμοστούν ενιαίοι, διαφανείς, δίκαιοι και λειτουργικοί κανόνες, ώστε οι συμπολίτες μας να απολαμβάνουν ένα επαγγελματικό, ανταγωνιστικό και ανταποδοτικό δίκτυο δημόσιων οδικών συγκοινωνιών.
Read More »
Β. Γιόγιακας: Καλύτερες οδικές συγκοινωνίες με το χαμηλότερο δυνατό κόστος Β. Γιόγιακας: Καλύτερες οδικές συγκοινωνίες με το χαμηλότερο δυνατό κόστος Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022 Rating: 5

Πριν την πώληση… ανεβάζει ρυθμούς!

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022
Πριν την πώληση… ανεβάζει ρυθμούς!


Και να που η διοίκηση του ΟΛΗΓ αποφάσισε να ασχοληθεί με την κρουαζιέρα και την προσέλκυση περισσότερων κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Και στο πλαίσιο αυτό οργάνωσε επαγγελματικό ταξίδι εξοικείωσης με στελέχη εταιρειών πολυτελούς κρουαζιέρας.

Το γεγονός δε ότι η πρωτοβουλία ελήφθη λίγες μέρες πριν την ολοκλήρωση διαδικασίας πώλησης του Οργανισμού σίγουρα αποτελεί σύμπτωση… Ή για κάποιο λόγο γίνονται όλα!

Read More »
Πριν την πώληση… ανεβάζει ρυθμούς! Πριν την πώληση… ανεβάζει ρυθμούς! Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022 Rating: 5

Από Οκτώβριο υποχρεωτικές οι αλυσίδες στα οχήματα

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022
Από Οκτώβριο υποχρεωτικές οι αλυσίδες στα οχήματα


Υποχρεωτικός καθίσταται ο εφοδιασμός όλων των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με αντιολισθητικά μέσα, με στόχο την προστασία των οδηγών όταν κυκλοφορούν σε χιονισμένο ή παγωμένο οδικό δίκτυο.
Με σκοπό τη θωράκιση των οδηγών από τις έντονες χιονοπτώσεις, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κατέστησε υποχρεωτικό τον εφοδιασμό όλων των οχημάτων με αντιολισθητικές αλυσίδες ή ανάλογα αντιολισθητικά μέσα.
Ειδικότερα, με απόφαση του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλου, η οποία δημοσιεύτηκε στα τέλη Μαρτίου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, επιβάλλεται στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων όλων των κατηγοριών η υποχρέωση εφοδιασμού των οχημάτων τους με αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα, εφόσον το όχημα δεν φέρει ειδικά ελαστικά (χιονολάστιχα).
Ως «αντιολισθητικά» νοούνται οι αντιολισθητικές αλυσίδες ή οι χιονοκουβέρτες.
Διαφορετικά, οι οδηγοί πρέπει να εξοπλίζουν το όχημά τους με ελαστικά για χρήση σε συνθήκες χιονόπτωσης. Δηλαδή, τα χειμερινά ελαστικά (χιονολάστικά), τα οποία φέρουν τη σήμανση του «αλπικού» συμβόλου και τον χαρακτηρισμό M+S.
Όπως αναγράφεται στην υπουργική απόφαση, οι οδηγοί πρέπει να έχουν είτε αντιολισθητικές αλυσίδες, είτε χιονολάστιχα από τον Οκτώβριο έως τον Απρίλιο κάθε έτους, σε εθνικό ή περιφερειακό επίπεδο της χώρας.
Πρέπει, ωστόσο, να σημειωθεί ότι τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο οι οδηγοί δεν χρειάζεται να έχουν τοποθετημένα τα προαναφερθέντα αντιολισθητικά στο αυτοκίνητό τους.
Τα αντιολισθητικά μέσα πρέπει να βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο (και στη συνέχεια να τοποθετηθούν) μόνο εφόσον εκδοθεί ανακοίνωση από τις κατά τόπους αρμόδιες Διευθύνσεις της Αστυνομίας ή της Τροχαίας, σε περίπτωση που οι τελευταίες θεωρήσουν ότι συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι ασφαλείας.
Όσοι δεν συμμορφώνονται τιμωρούνται με πρόστιμο ύψους 80 ευρώ.
Read More »
Από Οκτώβριο υποχρεωτικές οι αλυσίδες στα οχήματα Από Οκτώβριο υποχρεωτικές οι αλυσίδες στα οχήματα Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022 Rating: 5

Τοποθεσίες στοιχημάτων στην Ελλάδα 2022: Ποιες τοποθεσίες για να στοιχηματίσετε;

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022
Τοποθεσίες στοιχημάτων στην Ελλάδα 2022: Ποιες τοποθεσίες για να στοιχηματίσετε;


Για μεγάλο χρονικό διάστημα, το στοίχημα έχει επηρεάσει τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας στη χώρα. Λόγω της επιρροής αυτής, πολλοί παίκτες και επιχειρηματίες ενθαρρύνονται να διευρύνουν τον τομέα. Η ενεργητικότητα των Ελλήνων παικτών επηρεάζει τον κλάδο μέρα και νύχτα.
Σήμερα, η Ελλάδα είναι πιστός υποστηρικτής των αθλητικών αγώνων. Πολλοί παίκτες του στοιχήματος στον κλάδο επωφελούνται από αυτό, επειδή δεν χρειάζεται να ταξιδέψουν μακριά για να παρακολουθήσουν μεγάλα πρωταθλήματα στον αθλητισμό. Η χώρα κατασκευάζει επίσης το αθλητικό της στάδιο, το οποίο εξυπηρετεί χιλιάδες θεατές.
Ο επιχειρηματικός τομέας των τυχερών παιχνιδιών στη χώρα δεν ωφελεί μόνο την πρόοδο αλλά και την οικονομία. Καθώς ο κλάδος αναπτύσσεται, δημιουργεί μια πρόσθετη πλατφόρμα που παρέχει ευκολία στους πιστούς παίκτες.
Τώρα μπορείτε να στοιχηματίσετε online σε διάφορους αθλητικούς αγώνες που διεξάγονται στη χώρα. Ο ιστότοπος παρέχει ζωντανά παιχνίδια όπου μπορείτε να ελέγχετε την οθόνη για να βλέπετε τις λεπτομέρειες από κοντά χωρίς να βγαίνετε έξω.
Ακόμα και αν παίζετε online, η αξία της εμπειρίας που μπορείτε να αποκτήσετε είναι η ίδια με αυτή που κερδίζετε από τα στοιχήματα στους χώρους διεξαγωγής. Η διαφορά είναι ότι μπορείτε να βλέπετε το παιχνίδι μόνοι σας και κανείς δεν θα σας αποσπάσει την προσοχή από τις δυνατές φωνές όταν στοιχηματίζουν στο σπίτι.
Ωστόσο, κάθε παίκτης έχει την προτίμησή του για την πλατφόρμα. Αν σας αρέσει να στοιχηματίζεις στο σπίτι, αυτά τα άρθρα θα σας καθοδηγήσουν σχετικά με το ποιους ιστότοπους να επισκεφθείτε.

Τοποθεσίες που μπορείτε να επισκεφθείτε
Οι αυξανόμενες στοιχηματικες εταιριες παγκοσμίως έχουν οδηγήσει σε μια πιο εύρωστη αγορά. Οι χώρες που υποστηρίζουν το στοίχημα μπορούν να δημιουργήσουν μια θετική ροή προς την οικονομία τους.
Εξάλλου, ο κλάδος των στοιχημάτων έχει τεράστια συνεισφορά στα φορολογικά τέλη. Δεδομένου ότι ο τομέας γίνεται όλο και μεγαλύτερος, ο φόρος ρέει επίσης προς τα πάνω, γεγονός που είναι χρήσιμο για την οικονομική ανάπτυξη του τόπου.
Εκτός από το επίπεδο κερδοφορίας του κλάδου, πολλοί ιστότοποι ανταγωνίζονται σήμερα στην αγορά.


Το 22Bet
Παίζοντας σε έναν δημοφιλή διεθνή ιστότοπο, μπορείτε να δοκιμάσετε να επισκεφθείτε το 22Bet. Έχει δοκιμαστεί ότι αυτή η ιστοσελίδα στοιχημάτων εξυπηρετεί ποιοτικές υπηρεσίες και γρήγορες συναλλαγές.
Όταν εγγραφείτε στην 22Bet με τουλάχιστον ένα δολάριο ευρώ, μπορείτε να εξατομικεύεται το πακέτο καλωσορίσματος σας. Για να λάβετε το μπόνους αντιστοιχίας 100%, πρέπει να κερδίσετε πέντε φορές μέσω συσσωρευτων στοιχημάτων. Επιπλέον, την Παρασκευή, δίνουν μπόνους επαναφόρτωσης της Παρασκευής, στα οποία μπορείτε να στοιχηματίσετε με έκπτωση.

Το 20Bet
Το 20Bet είναι ένας ευρωπαϊκός ιστότοπος στοιχημάτων που προσφέρει εκατό αγώνες κατάθεσης για 100 ευρώ-δολάρια. Επίσης, η ιστοσελίδα 20Bet προωθεί το σύστημά της στην αγορά με την τοποθέτηση ικανών μπόνους. Ωστόσο, η 20Bet έχει υψηλό ποσοστό ικανοποίησης από τους πελάτες της λόγω της γρήγορης διαδικασίας ψησίματος.

Ιστοσελίδα Bet It All
Λόγω της αναπτυσσόμενης βιομηχανίας, η ιστοσελίδα Bet It All είναι μία από τις νεότερες πλατφόρμες που μπορείτε να επισκεφθείτε στην αγορά. Η νέα πλατφόρμα παρουσιάζει εξαιρετικές αποδόσεις στα στοιχήματα των αγώνων μπάσκετ. Επικεντρώνονται στα αθλητικά στοιχήματα και η ιστοσελίδα εξυπηρετεί επίσης διάφορα προοδευτικά παιχνίδια καζίνο.
Αν διασκεδάζουν παίζοντας με κρυπτογραφημένα μετρητά, το Bet It All σας εξυπηρετεί. Επιπλέον, για να ενεργοποιήσετε τις αποδόσεις του παιχνιδιού, μπορεί να χρειαστεί να ποντάρετε στο μέγιστο.

Όταν επιλέγετε μια τοποθεσία
Η επιλογή της καλύτερης στοιχηματικής ιστοσελίδας στην Ελλάδα μπορεί να είναι συντριπτική, αφού φέρνουν τόσες πολλές πληροφορίες στο διαδίκτυο. Θα δυσκολευτεί να τις ελέγξετε μεμονωμένα, επειδή μια μέρα έρευνας δεν θα είναι αρκετή στον κλάδο τους.
Η έρευνα είναι απαραίτητη σε αυτόν τον κλάδο.Βεβαιωθείτε ότι έχετε ερευνήσει τον σελιδοδείκτη της ιστοσελίδας στοιχημάτων. Αυτό θα σας οδηγήσει στην ταξινόμηση όλων των bookies που είναι διαθέσιμα στον κλάδο του στοιχήματος στην Ελλάδα. Η διαφορά είναι ότι κατά την εξερεύνηση, μπορείτε να δείτε τα διαφανή σχόλια που έχει κάνει ο κάθε παίκτης.
Στη συνέχεια, επειδή έχετε ήδη συγκεντρώσει τα σχόλια που χρειάζεστε για κάθε ιστοσελίδα στοιχημάτων, μπορείτε να τα συγκρίνετε. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αποκλείσετε σιγά-σιγά τις ιστοσελίδες που δεν ανταποκρίνονται στα δικά σας πρότυπα.
Μόλις τελειώσετε με την εξάλειψη, μπορείτε να κάνετε τη δοκιμή και να τρέξετε. Σε αυτή τη διαδικασία, θα ξέρετε αν ο ιστότοπος στοιχημάτων διαθέτει σύστημα γρήγορης επεξεργασίας ή όχι, και στη συνέχεια μπορείτε να τον κλείσετε ξανά.
Επιπλέον, αν έχετε ήδη εντοπίσει τον ιστότοπο που πληροί τις προδιαγραφές σας, μπορείτε να αποφασίσετε να εγγραφεί στην πλατφόρμα. Τέλος, η διαδικασία αυτή χρησιμεύει ως ο τρόπος διασφάλισης των στοιχημάτων σας. Δεδομένου ότι πολλοί ιστότοποι phishing προσπαθούν να δελεάσουν τους ευάλωτους παίκτες, μπορείτε να τους αποφύγετε δίνοντας πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο επιλογής.

Συμπέρασμα
Σχεδόν κάθε επιχείρηση εξαρτάται από τις τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένου του κλάδου των στοιχημάτων. Δεν μπορείτε να αρνηθείτε ότι η τεχνολογία είναι μια αποτελεσματική πλατφόρμα για την αύξηση και την ανάπτυξη της επιχείρησης.
Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες που επωφελούνται από την ύπαρξη της τεχνολογίας. Η κουλτούρα των τυχερών παιχνιδιών τους ενισχύεται από το σύστημά της, το οποίο επηρεάζει την οικονομική ανάπτυξη της κοινότητας.
Η κοινότητα βιώνει μια ποιοτική διαβίωση- πολλοί πολίτες μπορούν να έχουν εργασία και να κάνουν καριέρα. Χάρη στις στοιχηματικές εταιρείες, το μέλλον της χώρας τους είναι εξασφαλισμένο.
Επιπλέον, για να αξίζει τον κόπο η καριέρα σας στο στοίχημα στην Ελλάδα, βεβαιωθείτε ότι έχετε μάθει πώς να επιλέγετε μια ιστοσελίδα για να στοιχηματίσετε.
Read More »
Τοποθεσίες στοιχημάτων στην Ελλάδα 2022: Ποιες τοποθεσίες για να στοιχηματίσετε; Τοποθεσίες στοιχημάτων στην Ελλάδα 2022: Ποιες τοποθεσίες για να στοιχηματίσετε; Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022 Rating: 5

Περιφέρεια Ηπείρου: Εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής στην Ειδική Προωθητική Εκδήλωση στη Σόφια

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022
Περιφέρεια Ηπείρου: Εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής στην Ειδική Προωθητική Εκδήλωση στη Σόφια


Η Περιφέρεια Ηπείρου, στο πλαίσιο του έργου «Δικτύωση και Προβολή του Τουρισμού της Περιφέρειας Ηπείρου», πρόκειται να διοργανώσει εκδήλωση παρουσίασης του Προορισμού στη Σόφια, την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022.
Στο πλαίσιο της προωθητικής ενέργειας η Περιφέρεια Ηπείρου, σχεδιάζει την οργάνωση Β2Β συναντήσεων των επαγγελματιών Τουρισμού της Ηπείρου με τους τουριστικούς πράκτορες της Βουλγαρίας.
Η παρουσίαση και οι συναντήσεις Β2Β θα πραγματοποιηθούν στο ξενοδοχείο Sofia Balkan Hotel σε κεντρικό σημείο της πόλης.
Όσοι ενδιαφέρονται πρέπει να συμπληρώσουν και να αποσταλούν ηλεκτρονικά στο e-mail: e.chanoglou@encore.com.gr, τη φόρμα συμμετοχής ως την 3 Οκτωβρίου 2022.
Για περαιτέρω πληροφορίες κα Ελένη Χανόγλου στο τηλ. 2310407071 ή στο e.chanoglou@encore.com.gr.
(Η συμμετοχή στο πρόγραμμα Β2Β είναι δωρεάν. Τα έξοδα μετάβασης και διαμονής βαρύνουν τον συμμετέχοντα.)
Read More »
Περιφέρεια Ηπείρου: Εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής στην Ειδική Προωθητική Εκδήλωση στη Σόφια Περιφέρεια Ηπείρου: Εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής στην Ειδική Προωθητική Εκδήλωση στη Σόφια Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022 Rating: 5

Ο Β. Γιόγιακας για τα έργα εξοικονόμησης νερού στον ΤΟΕΒ Ραγίου – Κεστρίνης

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022
Ο Β. Γιόγιακας για τα έργα εξοικονόμησης νερού στον ΤΟΕΒ Ραγίου – Κεστρίνης


Η χρηματοδότηση των έργων εξοικονόμησης νερού στον ΤΟΕΒ Ραγίου - Κεστρίνης συζητήθηκε στη συνάντηση που είχαν στην Αθήνα ο Βασίλης Γιόγιακας και ο πρόεδρος του ΤΟΕΒ Νίκος Στεργίου με τον Γενικό Γραμματέα Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Δημήτρη Παπαγιαννίδη.
Τα έργα, προϋπολογισμού 1.625.000.00€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, αφορούν τον εκσυγχρονισμό του δικτύου άρδευσης (αρδευτικών τάφρων) του ΤΟΕΒ και αναμένεται να ενταχθούν προς χρηματοδότηση στη Δράση 4.3.1 του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014 – 2020 με τίτλο «Υποδομές εγγείων βελτιώσεων». Με την ολοκλήρωση των έργου θα μειωθούν οι απώλειες αρδευτικού νερού και θα αυξηθεί η αποδοτικότητα της χρήσης του καθώς και των αρδευόμενων εκτάσεων.
Read More »
Ο Β. Γιόγιακας για τα έργα εξοικονόμησης νερού στον ΤΟΕΒ Ραγίου – Κεστρίνης Ο Β. Γιόγιακας για τα έργα εξοικονόμησης νερού στον ΤΟΕΒ Ραγίου – Κεστρίνης Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022 Rating: 5

“Ζωντανή” μαρτυρία για την εκτέλεση των 49 προκρίτων…

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022
“Ζωντανή” μαρτυρία για την εκτέλεση των 49 προκρίτων…


«Ήταν 7 το πρωί, 29 Σεπτέμβρη του 1943. Απανωτές ριπές, κροτάλισμα πολυβόλων, ακούστηκαν σε όλη την Παραμυθιά. Θρήνος στην κάθε γειτονιά». Με συγκίνηση, ο κ. Αντώνης Δρίμτζιας, θυμάται όσα βίωσε σαν παιδί, όταν οι Γερμανοί κατακτητές, εκτέλεσαν 49 προσωπικότητες της Παραμυθιάς, ανάμεσα τους και τον πατέρα του
Η συνάντηση με τον κ. Δρίμτζια, έγινε στην μαρτυρική πόλη της Παραμυθιάς, με αφορμή παλαιότερες επετειακές εκδηλώσεις στον τόπο της θυσίας. Ο κ. Δρίμτζιας, ανοίγει τα μάτια της «παιδικής του ψυχής» και αφηγείται στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, με κάθε λεπτομέρεια τα γεγονότα που συνέβησαν τις «μαύρες μέρες» εκείνου του Σεπτέμβρη
«Αφορμή για τις εκτελέσεις, εδόθη στους κατακτητές όταν, στις 24 Σεπτέμβρη, αντάρτες επιτέθηκαν σε απόσπασμα ανίχνευσης εδάφους στη θέση Σκάλα και σκότωσαν έξι Γερμανούς στρατιώτες. Σύμφωνα με τη διαταγή της γερμανικής διοίκησης, σε αντίποινα, 1 προς 10,έπρεπε να εκτελεστούν 60 χριστιανοί»
Ο 78χρονος, σκουπίζει ένα δάκρυ με το μαντήλι του και διευκρινίζει: «Εμείς στην Παραμυθιά, όπως και σε όλη την Θεσπρωτία είχαμε τριπλή κατοχή, Ιταλοί, Γερμανοί και μουσουλμάνοι. Οι Μουσουλμάνοι, είχαν σαν σκοπό να προσαρτήσουν τη Θεσπρωτία στην Αλβανία και επειδή στην Παραμυθιά, υπήρχαν προσωπικότητες που αντιστέκονταν σε αυτή τη μεγάλη τους ιδέα, προσπαθούσαν να βρουν τρόπο να τους αφανίσουν. Η ευκαιρία, μόλις τους είχε δοθεί με το αιματηρό επεισόδιο στη Σκάλα».
Οι Γερμανοί, συνεχίζει, ήθελαν να εκτελέσουν 60 ανθρώπους, ανεξάρτητα από πρόσωπα. Ήδη, είχαν συλλάβει 11 συντοπίτες μας, από τα γύρω χωριά πριν από 4 ημέρες, τους οποίους εκτέλεσαν στον περίβολο του σχολείου και τώρα έπρεπε να συλλάβουν ακόμη 49 άτομα, προκειμένου να συμπληρώσουν τη μακάβρια λίστα.
Τότε, παρουσιάστηκαν, όπως υποστηρίζει ο κ. Δρίμτζιας, δύο αδέλφια -ηγετικά στελέχη των μουσουλμάνων της περιοχής- και πρότειναν με γραπτό κατάλογο τα ονόματα των συλληφθέντων και εκτελεσθέντων στη συνέχεια.
Ο Γερμανός Φρούραρχος της Παραμυθιάς, εξέδωσε γραπτές ανακοινώσεις για τις συλλήψεις που έγιναν την νύχτα της 27ης προς την 28η Σεπτέμβρη.
«Το σύνθημα έδωσε μία φωτοβολίδα. Ήταν 11 το βράδυ της 27ης Σεπτεμβρίου. Ομάδες συλλήψεως, αποτελούμενες από 2 μουσουλμάνους και έναν Γερμανό, βγήκαν στις γειτονιές. Τα κτυπήματα στις πόρτες ήταν δυνατά. Θρήνος, μέσα στο σκοτάδι. Έμπαιναν στα σπίτια και έπαιρναν τους ανθρώπους. Ήρθαν και στο σπίτι μου, για να συλλάβουν και τον πατέρα μου. Ήταν 49 χρόνων. Ζήσαμε μια αρχαία τραγωδία. Ο ιερέας, ο γυμνασιάρχης, 3 δάσκαλοι δημόσιοι υπάλληλοι ο διευθυντής της Αγροτικής Τράπεζας, ο γιατρός, ο συμβολαιογράφος και πολλοί άλλοι, 52 άνθρωποι συνολικά, συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στο Σχολείο. Την επομένη το ξημέρωμα ακούσαμε τα πολυβόλα…
Από τους 52 συλληφθέντες εκτέλεσαν τους 49, καθώς ήδη είχαν εκτελέσει 11 και οι επιζήσαντες που έφτασαν μέχρι τον τόπο των εκτελέσεων, αλλά με εντολή του Φρούραρχου αφέθηκαν ελεύθεροι, μετέφεραν το χρονικό του μαρτυρίου που έζησαν στα χέρια των Ναζιστών.
Την νύχτα της 28ης Σεπτεμβρίου πήγε στην αίθουσα του Σχολείου ο Γερμανός Διοικητής και τους ανακοίνωσε, ότι την επομένη το πρωί θα εκτελεστούν. Ακολούθησε θρήνος, αλλά διατήρησαν την ψυχραιμία τους.
Μεταξύ των συλληφθέντων υπήρχαν και έφηβοι. Ο ιερέας Ευάγγελος Τσαμάτος είχε μαζί του το πετραχήλι και τέλεσε νεκρώσιμη ακολουθία, με ψάλτες τους μελλοθάνατους. Ένας 26χρονος γυμναστής, ο Γιαννάκης, τραγουδούσε το παραδοσιακό τραγούδι «Ο γέρο-Δήμος πέθανε».
Την επομένη, στις 5 το ξημέρωμα, τους έβγαλαν στο προαύλιο. Με τη συνοδεία μουσουλμάνων και Γερμανών οδηγήθηκαν στον τόπο της εκτέλεσης. Προπορευόταν όχημα ερπυστριοφόρο, για να καλύπτει τις φωνές τους. Όλοι τους, κατά την πορεία προς τον θάνατο, διατήρησαν την ψυχραιμία μου δεν λύγισαν.
Στον τόπο της εκτέλεσης έφτασαν και οι 52. Τότε, ο φρούραρχος έκανε την “πρόσθεση” και είπε να φύγουν 3 άτομα.
Ένας 18χρονος που εκτέλεσαν τον πατέρα του και 2 ξυλουργοί αφέθηκαν ελεύθεροι.
Στον τόπο της θυσίας, την προηγούμενη ημέρα χρησιμοποίησαν αιχμάλωτους κατοίκους από την περιοχή για να ανοίξουν δυο ομαδικούς τάφους. Πάνω από τον έναν, εκτέλεσαν τους 20 και στον δεύτερο, τους υπόλοιπους. Μεταξύ των εκτελεσθέντων ήταν ένας έμπορος με τον 16χρονο γιό του.
Η Παραμυθιά τυλίχτηκε στον θρήνο και το κλάμα. Στη θέση Καρκαμίσι, οι Ναζί είχαν στήσει μπλόκο και απαγόρευαν στις γυναίκες να πάρουν τους νεκρούς. Στα γραφεία της Κοινότητας, η γερμανική διοίκηση, θυροκόλλησε ανακοίνωση για την εκτέλεση . Στο δικό μου σπίτι μείναμε 7 παιδιά ορφανά. Τρεις μήνες αργότερο το μικρότερο ένα βρέφος 9 μηνών πέθανε από ασιτία.
Την επόμενη της εκτέλεσης, στις 30 Σεπτεμβρίου το μεσημέρι, ο τότε Μητροπολίτης Παραμυθιάς κ. Δωρόθεος Λάσκαρης, σύμφωνα με το προσωπικό του υπόμνημα προς την ιερά σύνοδο στις 20-3 1944, ήρθε από τα Ιωάννινα που βρισκόταν στην κωμόπολη και έθαψε τους εκτελεσθέντες.
Από τότε έως σήμερα, οι συγγενείς των αδικοχαμένων, ζητάμε απάντηση στο ερώτημα, μήπως η έγκαιρη παρουσία του μακαριστού Δωρόθεου, μπορούσε να είχε αποτρέψει τις εκτελέσεις;».
Ο καθηγητής Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αθανάσιος Γκότοβος, ο οποίος έχει μελετήσει τα γερμανικά αρχεία, μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για την υπόθεση της Παραμυθιάς. Επισημαίνει ότι «η Παραμυθιά, όπως και ολόκληρη η Θεσπρωτία, βρίσκεται σε μια επικίνδυνη περιοχή. Είναι τοποθετημένη πολύ κοντά στις ακτές στις οποίες, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του επιτελείου και του ίδιου του Χίτλερ θα επιχειρηθεί απόβαση συμμαχικών δυνάμεων. Η εκτίμηση αυτή, αρχίζει να διαμορφώνεται μετά την ήττα στο Στάλινγκραντ και διατηρείται μέχρι τις τελευταίες βδομάδες της παρουσίας των γερμανικών στρατευμάτων στην Ήπειρο, το φθινόπωρο του 1944.

Ο καθηγητής Παιδαγωγικής στη μελέτη του «Η Παραμυθιά στο στόχαστρο» αναφέρει ειδικότερα:
«Η Παραμυθιά, παρουσιάζεται από τη μουσουλμανική μειονοτική ηγεσία στη γερμανική αρχή, ως πόλη συνεργαζόμενη με τους αντάρτες και θεωρείται πλέον, ως κέντρο εφοδιασμού των αντάρτικων δυνάμεων, ως βάση στρατολόγησης ανταρτών και ως πολιτικό κέντρο των αντάρτικων οργανώσεων. Η Παραμυθιά πρέπει να εξουδετερωθεί. Ο πληθυσμός της πρέπει να τρομοκρατηθεί και να διασκορπιστεί. Όσο υφίσταται η πόλη αυτή ως κοινότητα, ο εφοδιασμός των ανταρτών θα συνεχίζεται.
Ο Σεπτέμβριος του 1943 είναι ένας πολύ αιματηρός μήνας, ένας μήνας γεμάτος αγριότητα. Όπως γράφει ο αντιστράτηγος Στέτνερ, απευθυνόμενος στο 22ο Σώμα Στρατού, η εποχή είναι κατάλληλη για τη συμμαχία με τους μουσουλμάνους.
Η ενεργή συμμετοχή των μουσουλμάνων της Θεσπρωτίας, και ειδικά της περιοχής της Παραμυθιάς, στις δολοφονίες που έγιναν στην πόλη τον Σεπτέμβριο του 1943, τεκμηριώνεται πέρα από κάθε αμφιβολία, μέσα από τα αρχεία του γερμανικού στρατού που κατείχε τότε την περιοχή.
Είτε με τη μέθοδο της δόλιας παραπληροφόρησης, είτε με τη μέθοδο της αντικειμενικής κατάδοσης, είτε με τη μέθοδο της ένοπλης συμμετοχής στις αναγνωριστικές και τις εκκαθαριστικές επιχειρήσεις στη Θεσπρωτία, είτε με τη μέθοδο της διαρπαγής περιουσιών, της τρομοκράτησης και της δολοφονίας, είτε με τη μέθοδο της σιωπής και της ανοχής, υπήρξε εκτεταμένη συμμετοχή του μουσουλμανικού πληθυσμού στις εκκαθαριστικές επιχειρήσεις στην περιοχή της Παραμυθιάς και της γύρω περιοχής, οι οποίες ειδικά στη Θεσπρωτία, ισοδυναμούσαν με επιχειρήσεις εθνοκάθαρσης».
Η σφαγή της Παραμυθιάς απασχόλησε τη μεταπολεμική συμμαχική και γερμανική δικαιοσύνη δύο φορές. Ο Α. Γκότοβος αναφέρει ότι η πρώτη ήταν, το 1947 με το αμερικανικό δικαστήριο να στρέφεται εναντίον επτά Γερμανών στρατηγών, που ήταν υπόδικοι για εγκλήματα πολέμου.
Η δίκη αυτή, είναι γνωστή και ως «δίκη για τις ομηρίες» ή «υπόθεση επτά» ή «δίκη των στρατηγών».
Ο στρατηγός Λάντς, διοικητής του 22ου Σώματος Στρατού, από τον Σεπτέμβριο του 1943 και μετά, ήταν ανάμεσα στους κατηγορούμενους. Ο Λάντς, στη δίκη αυτή αρνήθηκε ότι έδωσε τη διαταγή για τις εκτελέσεις στην Παραμυθιά και εμφανίστηκε να μην γνωρίζει την περίπτωση.
Καταδικάστηκε σε δωδεκαετή κάθειρξη, αλλά το 1952 ήταν ήδη ελεύθερος, με ένα είδος αμνηστίας-χάρης, που του χορηγήθηκε. Στο δικαστήριο αυτό, κανείς άλλος δεν λογοδότησε για την υπόθεση της Παραμυθιάς.
Στις 6.12.1963 ο εκπαιδευτικός Βίλχελμ Φραντς Κοκότ, ο οποίος τον Σεπτέμβριο του 1943 υπηρετούσε στην 631 μοίρα ελαφρού πυροβολικού στην Παραμυθιά, με διοικητή τον ταγματάρχη Στόκερτ, κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά εναντίον του διοικητή του λόχου του, λοχαγού Άλφρεντ Χίντελανγκ, στην οποία τον κατηγορεί ότι ήταν υπεύθυνος για την εκτέλεση 60 πολιτών της Παραμυθιάς.
Η υπόθεση ανατέθηκε σε ανακριτή, ο οποίος κάλεσε επιζώντες στρατιώτες και αξιωματικούς της μονάδας αυτής για να καταθέσουν. Ανάμεσα σε αυτούς που κατέθεσαν ήταν και δύο μέλη του εκτελεστικού αποσπάσματος που έλαβε μέρος στην εκτέλεση των 49,ένας επιλοχίας και ένας δεκανέας.
Δεν εκλήθησαν να καταθέσουν οι αξιωματικοί του σκληρού πυρήνα των Ναζί στην Ήπειρο, όπως ο τότε συνταγματάρχης Ρέμολντ, ο ίλαρχος Βον Λένθε υπεύθυνος του 2ου Γραφείου του 22ου Σώματος και ο φρούραρχος της Παραμυθιάς.
Ο καθηγητής αναφέρει: «Κανείς από τους μάρτυρες που κατέθεσαν δεν “θυμάται” το όνομα του φρούραρχου της Παραμυθιάς, ενώ η υπηρεσία δίωξης εγκλήματος και ο ανακριτής, δεν μπαίνουν στον κόπο να τον εντοπίσουν ή τουλάχιστον να διαπιστώσουν αν βρίσκεται ακόμη εν ζωή. Αρκετοί από τους καταθέσαντες απαντούν στερεότυπα, ότι δεν γνωρίζουν και δεν είδαν τίποτε, απλώς άκουσαν ότι έχει γίνει κάποια εκτέλεση».
Read More »
“Ζωντανή” μαρτυρία για την εκτέλεση των 49 προκρίτων… “Ζωντανή” μαρτυρία για την εκτέλεση των 49 προκρίτων… Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022 Rating: 5

“Φως” το όνομα της παράταξης του Λάμπρου Γεωργόπουλου, στην Περιφέρεια Ηπείρου

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022
“Φως” το όνομα της παράταξης του Λάμπρου Γεωργόπουλου, στην Περιφέρεια Ηπείρου


Σε συνέχεια της ανακοίνωσης υποψηφιότητας για της Περιφερειακές Εκλογές στην Ήπειρο, σας ενημερώνουμε για την επωνυμία (ΦΩΣ) και το σήμα του Συνδυασμού μας.
Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητές μας θα βρίσκονται στην ιστοσελίδα μας (www.fos24.gr) και στους λογαριασμούς social media που την συνοδεύουν, με βασικό email μας επικοινωνίας να είναι το info@fos24.gr.
Τα κεντρικά γραφεία μας βρίσκονται στη διεύθυνση Πάτση 5 (Πλατεία Πάργης), στα Ιωάννινα, θα είναι επισκέψιμα καθημερινά από τις 8 Οκτωβρίου 2022, ενώ σταδιακά τους επόμενους μήνες θα ανακοινωθούν και οι διευθύνσεις των γραφείων μας στις υπόλοιπες 3 πρωτεύουσες Νομών της Ηπείρου (Άρτα, Πρέβεζα, Ηγουμενίτσα).

με εκτίμηση,
Λάμπρος Γεωργόπουλος
επικεφαλής Συνδυασμού
Read More »
“Φως” το όνομα της παράταξης του Λάμπρου Γεωργόπουλου, στην Περιφέρεια Ηπείρου “Φως” το όνομα της παράταξης του Λάμπρου Γεωργόπουλου, στην Περιφέρεια Ηπείρου Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022 Rating: 5

Συνελήφθη στην Εγνατία Οδό αλλοδαπός για μεταφορά παράτυπων μεταναστών

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022
Συνελήφθη στην Εγνατία Οδό αλλοδαπός για μεταφορά παράτυπων μεταναστών


Συνελήφθη σήμερα (29-09-2022) πρώτες πρωινές ώρες στην Εγνατία Οδό από αστυνομικούς της Ο.Π.Κ.Ε. της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ηγουμενίτσας αλλοδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε κακουργηματικού χαρακτήρα δικογραφία για μεταφορά παράτυπων μεταναστών.

Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί πραγματοποίησαν έλεγχο σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε ο κατηγορούμενος, εντός του οποίου βρέθηκαν και συνελήφθησαν 4 αλλοδαποί.

Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, ο οδηγός είχε παραλάβει νωρίτερα από περιοχή της Αθήνας τους αλλοδαπούς, οι οποίοι είχαν εισέλθει σε προγενέστερο χρόνο παράνομα στη χώρα, με σκοπό να προωθηθούν στην Αλβανία.

Το παραπάνω αυτοκίνητο κατασχέθηκε, ενώ οι συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους, θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσπρωτίας.
Read More »
Συνελήφθη στην Εγνατία Οδό αλλοδαπός για μεταφορά παράτυπων μεταναστών Συνελήφθη στην Εγνατία Οδό αλλοδαπός για μεταφορά παράτυπων μεταναστών Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.