ΣΟΚ με 865 νέα κρούσματα σε 24 ώρες στη χώρα μας

Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2020
ΣΟΚ με 865 νέα κρούσματα σε 24 ώρες στη χώρα μας



Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΕΟΔΥ έχει ως εξής:
Σήμερα ανακοινώνουμε 865 νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων 82 συνδέονται με γνωστές συρροές και 44 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. 
Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 27334, εκ των οποίων το 55.6% άνδρες.  3672 (13.4%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 10802 (39.5%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.  86 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. 
Η διάμεση ηλικία τους είναι 66 ετών. 28 (32.6%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. 
To 91.9%, των διασωληνωμένων, έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 265 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.  
Τέλος, έχουμε 6 ακόμα καταγεγραμμένους θανάτους και 534 θανάτους συνολικά στη χώρα. 201 (37.6%) γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. 
Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 79 έτη και το 96.3% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.
Read More »
ΣΟΚ με 865 νέα κρούσματα σε 24 ώρες στη χώρα μας ΣΟΚ με 865 νέα κρούσματα σε 24 ώρες στη χώρα μας Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2020 Rating: 5

1.000.000 ευρώ για δράσεις βελτίωσης συνθηκών διαβίωσης των Ρομά

Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2020
1.000.000 ευρώ για δράσεις βελτίωσης συνθηκών διαβίωσης των Ρομά 



Πρόσκληση για «Υποδομές για περιθωριοποιημένες κοινότητες» (συνολικής δημόσιας δαπάνης έως 1.000.000 ευρώ), που αφορά στην ανάπτυξη ή βελτίωση μικρής κλίμακας υποδομών που θα διευκολύνουν τις συνθήκες διαβίωσης των Ρομά, εκδόθηκε από το Ε.Π. «Ήπειρος 2014-2020». 

Η πρόσκληση αφορά σε «Άκρως υποβαθμισμένες περιοχές», σε «Μικτούς καταυλισμούς» με προβλήματα πολεοδομικής οργάνωσης και στη συνύπαρξη σπιτιών και πρόχειρων καταλυμάτων και σε «Γειτονιές» οι οποίες βρίσκονται σε υποβαθμισμένες περιοχές του αστικού ιστού σύμφωνα με την συνημμένη χαρτογράφηση των οικισμών/ καταυλισμών των Ρομά. 

Φορείς υλοποίησης είναι οι Δήμοι Αρταίων, Ηγουμενίτσας, Ζηρού, Ιωαννίνων, Πρέβεζας, Πωγωνίου, Σουλίου και Δημοτικές Επιχειρήσεις αυτών. 

Ενδεικτικά δύναται να χρηματοδοτηθούν 
· Η διαμόρφωση χώρων υποδοχής σε άκρως υποβαθμισμένες περιοχές για τον διαμένοντα μόνιμο ή διερχόμενο πληθυσμό με σκοπό την εξασφάλιση βασικών συνθηκών στέγασης. Ως εκ τούτου δύναται να διαμορφωθούν, επισκευαστούν και επαναχρησιμοποιηθούν παλαιά δημόσια κτήρια, είτε να δημιουργηθούν νέοι χώροι, που θα διαθέτουν χώρους υγιεινής (WC, λουτρά κλπ) και χώρους στέγασης καθημερινών λειτουργιών (μαγείρεμα, καθαριότητα κλπ). 
· Συμπλήρωση δικτύου υποδομών και διαμορφώσεις κοινόχρηστων χώρων σε μικτούς καταυλισμούς και γειτονιές όπως δίκτυα κοινής ωφέλειας και έργα περιβαλλοντικής προστασίας, δίκτυα δημοτικού ηλεκτροφωτισμού, διαμορφώσεις πεζοδρομίων και πάρκων, κλπ. 

Οι προτάσεις θα υποβληθούν από την 27-10-2020 έως 17-12-2020 και ώρα 14.00 και θα εφαρμοστεί η μέθοδος της Άμεσης αξιολόγησης.
Read More »
1.000.000 ευρώ για δράσεις βελτίωσης συνθηκών διαβίωσης των Ρομά 1.000.000 ευρώ για δράσεις βελτίωσης συνθηκών διαβίωσης των Ρομά Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2020 Rating: 5

Δήμος Ηγουμενίτσας: Πιστώθηκαν στους δικαιούχους 1.257.235,42 ευρώ, από ληξιπρόθεσμες οφειλές

Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2020
Δήμος Ηγουμενίτσας: Πιστώθηκαν στους δικαιούχους 1.257.235,42 ευρώ, από ληξιπρόθεσμες οφειλές


Στην κατάθεση των ποσών προς τους δικαιούχους ληξιπρόθεσμων οφειλών, προχώρησε ο Δήμος Ηγουμενίτσας.
Σημαντική ήταν η συμβολή προς την επίτευξη του στόχου, που δίνει μία οικονομική ανάσα στην αγορά της Ηγουμενίτσας, του αρμόδιου Αντιδήμαρχου Οικονομικών κ. Βασίλη Γκόλια, ο οποίος, μαζί με τους συνεργάτες του, όλο αυτό το διάστημα εργαζόντουσαν αθόρυβα και μεθοδικά.


Το συνολικό ποσό που πιστώθηκε ήδη στους λογαριασμού, φτάνει τα 1.257.235,42 ευρώ

Διαβάστε την ανακοίνωση του γραφείου τύπου του Δήμου Ηγουμενίτσας:
Στο πλαίσιο της αποπληρωμής των ληξιπρόθεσμων οφειλών του Δήμου Ηγουμενίτσας, ενημερώνουμε τους συνδημότες μας ότι κατατέθηκε στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων ληξιπρόθεσμων οφειλών του Δήμου, το συνολικό ποσό των 1.257.235,42 ευρώ.
Read More »
Δήμος Ηγουμενίτσας: Πιστώθηκαν στους δικαιούχους 1.257.235,42 ευρώ, από ληξιπρόθεσμες οφειλές Δήμος Ηγουμενίτσας: Πιστώθηκαν στους δικαιούχους 1.257.235,42 ευρώ, από ληξιπρόθεσμες οφειλές Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2020 Rating: 5

Τροχαίο ατύχημα πριν λίγο στην Ηγουμενίτσα (+ΦΩΤΟ)

Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2020

Τροχαίο ατύχημα πριν λίγο στην Ηγουμενίτσα (+ΦΩΤΟ)


Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι της Τετάρτης στην παλιά Εθνική Οδό Ηγουμενίτσας - Ιωαννίνων, στη διασταύρωση προς το Φιλιάτι.

Το ατύχημα σημειώθηκε όταν κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμή συνθήκες, συγκρούστηκαν μεταξύ τους δύο ΙΧ αυτοκίνητα.

Από το ατύχημα τραυματίστηκαν οι δύο οδηγοί των οχημάτων, οι οποίοι μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Φιλιατών για τις πρώτες βοήθειες, ενώ και τα δύο οχήματα υπέστησαν σοβαρές υλικές ζημιές.

Προανάκριση για τα ακριβή αίτια του ατυχήματος, διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ηγουμενίτσας

Read More »
Τροχαίο ατύχημα πριν λίγο στην Ηγουμενίτσα (+ΦΩΤΟ) Τροχαίο ατύχημα πριν λίγο στην Ηγουμενίτσα (+ΦΩΤΟ) Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2020 Rating: 5

Ποιοι δικαιούνται φέτος επίδομα θέρμανσης και τι ποσά θα λάβουν

Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2020
Ποιοι δικαιούνται φέτος επίδομα θέρμανσης και τι ποσά θα λάβουν



Από 64 έως 350 ευρώ θα κυμαίνονται τα ποσά του επιδόματος θέρμανσης που θα χορηγηθούν φέτος όχι μόνο σε όσους χρησιμοποιούν πετρέλαιο αλλά και άλλα καύσιμα ή μέσα για τη θέρμανσή τους. Τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια χορήγησης του επιδόματος θα είναι ίδια με πέρυσι. Το money-money.gr παρουσιάζει τους πίνακες με τα ποσά για όλες τις κατηγορίες δικαιούχων.

Το σχέδιο της ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών για την χορήγηση του επιδόματος θέρμανσης τη νέα χειμερινή περίοδο (2020-2021) προβλέπει τη διεύρυνση του αριθμού των δικαιούχων, μέσω της επέκτασης του επιδόματος και σε όσους χρησιμοποιούν άλλους τρόπους θέρμανσης όπως η κατανάλωση φυσικού αερίου.

Κατά τα λοιπά, το επίδομα θα χορηγηθεί και φέτος σε κάθε φορολογούμενο που πληροί τα ίδια με πέρυσι εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια ενώ το ακριβές ποσό θα προσδιορίζεται με βάση την γεωγραφική κλιματική ζώνη διαμονής του κάθε δικαιούχου, το υψόμετρο στο οποίο διαμένει και τον αριθμό των τέκνων που τον βαρύνουν. Σε κάθε περίπτωση όμως το επίδομα δεν θα μπορεί να είναι μεγαλύτερο των 350 ευρώ.

Το επίδομα θα καλύπτει τις αγορές καυσίμων ή άλλων μέσων θέρμανσης που έχουν πραγματοποιηθεί ή θα πραγματοποιηθούν από τις 15-10-2020 και μετά.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το σχέδιο της ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών:

1) Δικαιούχοι του επιδόματος θέρμανσης θα είναι:

α) Άγαμοι φορολογούμενοι ή έγγαμοι σε κατάσταση χηρείας ή εν διαστάσει οι οποίοι κατά το προηγούμενο έτος είχαν ετήσιο συνολικό εισόδημα μέχρι 12.000 ευρώ και κατείχαν την 1η Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους αστική ακίνητη περιουσία (κτίσματα και εντός σχεδίου πόλεως οικόπεδα) συνολικής αντικειμενικής αξίας μέχρι 130.000 ευρώ.

β) Έγγαμοι και συνάψαντες σύμφωνα συμβίωσης φορολογούμενοι οι οποίοι το προηγούμενο έτος είχαν ετήσιο συνολικό οικογενειακό εισόδημα μέχρι 20.000 ευρώ και την 1η Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους κατείχαν αστική ακίνητη περιουσία αντικειμενικής αξίας μέχρι 250.000 ευρώ. Το εισοδηματικό όριο των 20.000 ευρώ προσαυξάνεται κατά 2.000 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο.

γ) Μονογονεϊκές οικογένειες οι οποίες κατά το προηγούμενο έτος είχαν ετήσιο συνολικό εισόδημα μέχρι 22.000 ευρώ και την 1η Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους κατείχαν αστική ακίνητη περιουσία αντικειμενικής αξίας μέχρι 250.000 ευρώ. Το εισοδηματικό όριο των 22.000 ευρώ προσαυξάνεται κατά 2.000 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο μετά το πρώτο.

Εξαίρεση από το δικαίωμα είσπραξης του επιδόματος θα ισχύει για όσους πληρούν τα παραπάνω βασικά εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια, αλλά ταυτόχρονα:

α) κατείχαν το 2019 αυτοκίνητα άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών, σκάφη άνω των 5 μέτρων και αεροσκάφη,

β) είναι κατά τη διάρκεια του 2020 «φιλοξενούμενοι»

γ) διέθεταν το 2019 Ι.Χ. αυτοκίνητα περισσότερα των δύο ή ποσοστά συνιδιοκτησίας επί Ι.Χ. αυτοκινήτων, τα οποία (ποσοστά) αθροιζόμενα αντιστοιχούν σε περισσότερα των δύο αυτοκίνητα.

2) Για τη χορήγηση του επιδόματος η Ελληνική Επικράτεια θα διαχωριστεί και πάλι σε τέσσερις διαφορετικές γεωγραφικές κλιματικές ζώνες (βλ. σχετικό πίνακα).

3) Το επίδομα θέρμανσης θα καθοριστεί σε:

α) 250 ευρώ για κάθε δικαιούχο με κύρια κατοικία στην Α’ ζώνη,

β) 180 ευρώ για κάθε δικαιούχο με κύρια κατοικία στη Β’ ζώνη,

γ) 110 ευρώ για κάθε δικαιούχο με κύρια κατοικία στη Γ’ ζώνη,

δ) 80 ευρώ για κάθε δικαιούχο με κύρια κατοικία στη Δ’ ζώνη.

4) Το ποσό του επιδόματος θα χορηγείται μειωμένο κατά 20% για τους μη ορεινούς δήμους που ανήκουν στις αντίστοιχες ζώνες. Η εν λόγω μείωση δεν θα ισχύει για τις ορεινές κοινότητες των μη ορεινών δήμων.

5) Το ποσό του επιδόματος θα προσαυξάνεται κατά 10% για κάθε εξαρτώμενο τέκνο του δικαιούχου.

6) Σε κάθε περίπτωση το επίδομα, όπως θα διαμορφώνεται με βάση τα παραπάνω κριτήρια, δεν θα μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των 350 ευρώ.

7) Το επίδομα θα χορηγείται κατόπιν υποβολής αίτησης του δικαιούχου σε ηλεκτρονική εφαρμογή του συστήματος TAXISNET και θα αφορά τις προμήθειες μέσων θέρμανσης που θα έχουν πραγματοποιηθεί ή θα πραγματοποιηθούν από 15 Οκτωβρίου 2020 και μετά. Το συνολικό δημοσιονομικό κόστος που θα προκαλέσει η καταβολή του επιδόματος υπολογίστηκε στα 84 εκατ. ευρώ και θα βαρύνει εξ’ ολοκλήρου τον φετινό προϋπολογισμό.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2020-2021
ΟΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ 
A’ ΖΩΝΗΓρεβενών, Δράμας, Έβρου, Ευρυτανίας, Ιωαννίνων, Καστοριάς, Κοζάνης, Σερρών και Φλώρινας
Β’ ΖΩΝΗΑρκαδίας, Ημαθίας, Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Καρδίτσας, Κιλκίς, Λάρισας, Μαγνησίας, Ξάνθης, Πέλλας, Πιερίας, Ροδόπης, Τρικάλων και Χαλκιδικής.
Γ’ ΖΩΝΗΑιτωλοακαρνανίας, Άρτας, Αττικής (εκτός Κυθήρων και νησιών Σαρωνικού), Αχαΐας, Βοιωτίας, Ευβοίας, Ηλείας, Θεσπρωτίας, Κέρκυρας, Κορινθίας, Λέσβου, Λευκάδας, Πρέβεζας, Φθιώτιδας, Φωκίδας και Χίου.
Δ’ ΖΩΝΗΑργολίδας, Δωδεκανήσου, Ζακύνθου, Ηρακλείου, Κυκλάδων, Λασιθίου, Μεσσηνίας, Λακωνίας, Κεφαλληνίας και Ιθάκης, Ρεθύμνου, Σάμου, Χανίων, τα Κύθηρα και τα νησιά του Σαρωνικού.
ΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΣΑ ΤΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
ΔΗΜΟΙ
Ν Ο Ι Κ Ο Κ Υ Ρ Ι Α
Χωρίς τέκναΜε 1 τέκνοΜε 2 τέκναΜε 3 τέκναΜε 4 ή περισσότερα τέκνα
A’ ΖΩΝΗ
Ορεινοί250275,00300,00325,00350,00
Μη ορεινοί200220,00240,00260,00280,00
Β’ ΖΩΝΗ
Ορεινοί180198,00216,00234,00252,00
Μη ορεινοί144158,40172,80187,20201,60
Γ’ ΖΩΝΗ
Ορεινοί110121,00132,00143,00154,00
Μη ορεινοί8896,80105,60114,40123,20
Δ’ ΖΩΝΗ
Ορεινοί8088,0096,00104,00112,00
Μη ορεινοί6470,4076,8083,2089,60

 

Read More »
Ποιοι δικαιούνται φέτος επίδομα θέρμανσης και τι ποσά θα λάβουν Ποιοι δικαιούνται φέτος επίδομα θέρμανσης και τι ποσά θα λάβουν Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2020 Rating: 5

Επίδομα ορεινών περιοχών, τι προβλέπει η ΚΥΑ

Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2020
Επίδομα ορεινών περιοχών, τι προβλέπει η ΚΥΑ


Στο ΦΕΚ δημοσιεύθηκε η ΚΥΑ των υπουργείων Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Εσωτερικών, Επικράτειας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης με την οποία ορίζονται οι προϋποθέσεις και η διαδικασία χορήγησης της εισοδηματικής ενίσχυσης σε οικογένειες ορεινών και μειονεκτικών περιοχών. Αναλυτικά, σύμφωνα με την απόφαση προβλέπονται μεταξύ άλλων τα εξής:

-Οι δικαιούχοι εισοδηματικής ενίσχυσης

1. Η εισοδηματική ενίσχυση της παρ. 2 του άρθρου 27 του ν. 3016/2002, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 61 του ν. 4701/2020, χορηγείται σε οικογένειες, συμπεριλαμβανομένων των μονογονεϊκών, ένα τουλάχιστον μέλος των οποίων έχει την ιδιότητα του πολίτη:

α) της Ελληνικής Δημοκρατίας,

β) κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης,

γ) κράτους ανήκοντος στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (Νορβηγία, Ισλανδία και Λιχτενστάιν) και

δ) της Ελβετικής Συνομοσπονδίας.

Στην περίπτωση που ένα μόνο μέλος της οικογένειας πληροί την προϋπόθεση του προηγούμενου εδαφίου, η αίτηση για τη χορήγηση της ενίσχυσης υποβάλλεται από το μέλος αυτό. Αν η ίδια προϋπόθεση συντρέχει στο πρόσωπο αμφότερων των συζύγων ή μερών του συμφώνου συμβίωσης, η αίτηση υποβάλλεται από έναν από αυτούς.

2. Ως «οικογένεια» νοείται το ζεύγος των σε νόμιμο γάμο ή σύμφωνο συμβίωσης συμβιούντων συζύγων, ή μερών συμφώνου συμβίωσης, αντίστοιχα, μετά των τυχόν ανηλίκων άγαμων τέκνων τους, που συμβιούν κάτω από την ίδια στέγη.

3. Ως μονογονεϊκή οικογένεια ορίζεται η οικογένεια που απαρτίζεται από ένα μόνο γονέα (άγαμο, σε χηρεία, σε διάσταση, διαζευγμένο ή λόγω κράτησης του έτερου γονέα σε σωφρονιστικό κατάστημα ή αντίστοιχες περιπτώσεις), ο οποίος ασκεί κατ’ αποκλειστικότητα ή μετά από σχετική ανάθεση με δικαστική απόφαση, συμβολαιογραφική πράξη ή πρακτικό διαμεσολάβησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, την προσωρινή ή μόνιμη επιμέλεια ενός ή περισσότερων ανήλικων άγαμων τέκνων.

4. Ανήλικα θεωρούνται τα τέκνα, τα οποία κατά το έτος υποβολής της αίτησης συμπληρώνουν το 18 έτος της ηλικίας τους. Ειδικά ως προς τις αιτήσεις που υποβάλλονται κατά το έτος 2020 και αφορούν στην εισοδηματική ενίσχυση του έτους 2019, ανήλικα θεωρούνται τα τέκνα, τα οποία συμπλήρωσαν το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας τους εντός του έτους 2019.

5. Πρόσωπο, το οποίο είναι μέλος δύο οικογενειών κατά την έννοια των παρ. 2 και 3, οι οποίες συμβιούν κάτω από την ίδια στέγη, δε δικαιούται να λάβει για το ίδιο έτος δύο φορές την ετήσια εισοδηματική ενίσχυση.

Οι προϋποθέσεις χορήγησης

1. Η εισοδηματική ενίσχυση χορηγείται υπό τις ακόλουθες σωρευτικά τιθέμενες πρόσθετες προϋποθέσεις: α) Τα μέλη της οικογένειας κατοικούν μόνιμα σε ορεινές και μειονεκτικές περιοχές, όπως αυτές ορίζονται στην παρ. 2 του άρθρου 27 του ν. 3016/2002, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 61 του ν. 4701/2020 και ειδικότερα: α) ως ορεινές περιοχές για την εφαρμογή της παρούσας, νοούνται οι ορεινές περιοχές που περιλαμβάνονται στον «ΠΙΝΑΚΑ ΟΡΕΙΝΩΝ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ (ΑΡΘΡΟ 3 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3)» της οδηγίας 81/645/ΕΟΚ, όπως αυτή ισχύει μετά την τροποποίησή της δυνάμει της απόφασης 83/339/ΕΟΚ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Οδηγίας 85/148/ΕΟΚ, της Οδηγίας 89/588/ΕΟΚ, της Οδηγίας 93/66/ΕΟΚ και της απόφασης 94/516/ΕΚ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

β) Ως μειονεκτικές περιοχές για τη χορήγηση της εισοδηματικής ενίσχυσης από το έτος 2020 και εντεύθεν νοούνται οι περιοχές με σημαντικά φυσικά μειονεκτήματα και οι περιοχές με ειδικά μειονεκτήματα, κατά την έννοια των παρ. 3 και 4, αντίστοιχα, του άρθρου 32 του Κανονισμού (ΕΕ) 1305/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Δεκεμβρίου 2013, όπως αυτές καθορίστηκαν στα σχετικά Παραρτήματα του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας», το οποίο εγκρίθηκε με την από 28.2.2019 Εκτελεστική απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής περί έγκρισης της τροποποίησης του προγράμματος αγροτικής ανάπτυξης της Ελλάδας για στήριξη από το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης και τροποποίησης της εκτελεστικής απόφασης C(2015) 9170.

γ) Για το έτος ενίσχυσης 2019, ως μειονεκτικές περιοχές νοούνται οι περιοχές που περιλαμβάνονται στον «ΠΙΝΑΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ (ΑΡΘΡΟ 3 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4) και στον «ΠΙΝΑΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ (ΑΡΘΡΟ 3 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 5) της οδηγίας 81/645/ΕΟΚ, όπως αυτή ισχύει μετά την τροποποίησή της δυνάμει της απόφασης 83/339/ΕΟΚ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Οδηγίας 85/148/ΕΟΚ, της Οδηγίας 89/588/ΕΟΚ, της Οδηγίας 93/66/ΕΟΚ και της απόφασης 94/516/ΕΚ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Ως μόνιμη κατοικία νοείται η συνεχής διαμονή στις ανωτέρω περιοχές για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) ετών, όπως τούτο προκύπτει από τις δηλώσεις φορολογίας του εισοδήματος των δικαιούχων για τα δύο (2) τελευταία πριν από την υποβολή της αίτησής τους φορολογικά έτη σε συνδυασμό με τα στοιχεία του Φορολογικού τους Μητρώου.

δ) Το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα των δικαιούχων δεν υπερβαίνει το ποσό των τεσσάρων χιλιάδων επτακοσίων (4.700,00) ευρώ, ή το κατά αναπροσαρμογή εκά-στοτε καθοριζόμενο εισοδηματικό όριο.

2. Ως ετήσιο οικογενειακό εισόδημα νοείται το ετήσιο φορολογητέο πραγματικό ή τεκμαρτό, καθώς και το απαλλασσόμενο ή φορολογούμενο με ειδικό τρόπο, εισόδημα όλων των μελών της οικογένειας του αιτούντος τη χορήγηση της εισοδηματικής ενίσχυσης. Στο ετήσιο οικογενειακό εισόδημα δεν προσμετράται το χορηγούμενο σύμφωνα με το άρθρο 235 του ν. 4389/2016 (Α’ 94), όπως ισχύει, Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, το χορηγούμενο κατ’ άρθρο 214 του ν. 4512/2018 (Α’ 5) επίδομα παιδιού, το επίδομα εκπαίδευσης ή επαγγελματικής κατάρτισης ανέργων του άρθρου 30 του ν. 4144/2013 (Α’ 88), όπως ισχύει, καθώς και τα χρηματικά ποσά που καταβάλλονται ως προνοιακές παροχές σε άτομα με αναπηρία. Η χορηγούμενη κατ’ εφαρμογή της παρούσας απόφασης εισοδηματική ενίσχυση δεν λαμβάνεται υπόψη για τον προσδιορισμό του ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος κατ’ εφαρμογή της παρούσας.

3. Για τις αιτήσεις που υποβάλλονται κατά το έτος 2020 και αφορούν στο έτος ενίσχυσης 2019, ως έτος υποβολής της αίτησης θεωρείται το έτος 2019 για τον έλεγχο της μόνιμης κατοικίας και της πλήρωσης του εισοδηματικού κριτηρίου, σύμφωνα με την παρ. 2.

Η υποβολή αίτησης

1. Για τη χορήγηση της εισοδηματικής ενίσχυσης απαιτείται αίτηση, η οποία υποβάλλεται από τον αιτούντα στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Ο.Π.Ε.Κ.Α.) μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Η ηλεκτρονική αίτηση δύναται να υποβληθεί και μέσω των εξουσιοδοτημένων χρηστών των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.). Στην περίπτωση του προηγούμενου εδαφίου, στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών δύναται να προσέλθει προς υποβολή της αίτησης και τρίτο πρόσωπο ειδικά προς τούτο εξουσιοδοτημένο από τον αιτούντα. Για την εφαρμογή της παρούσας απόφασης ως εξουσιοδοτημένοι χρήστες των Κ.Ε.Π. νοούνται οι πιστοποιημένοι χρήστες των Κ.Ε.Π. για την εφαρμογή απόδοσης Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ).

2. Την ηλεκτρονική εφαρμογή της παραγράφου 1 διαχειρίζεται, συντηρεί και αναβαθμίζει, αν απαιτείται, από την έναρξη της λειτουργίας της, η εταιρεία «Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης Α.Ε.» (Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.). Μέσω της εφαρμογής αυτής διεκπεραιώνονται οι αιτήσεις για τη χορήγηση της ενίσχυσης, δημιουργείται μητρώο δικαιούχων, διαμορφώνονται οι καταστάσεις πληρωμής της ενίσχυσης, προσδιορίζονται τα αχρεω-στήτως καταβληθέντα ποσά και διενεργούνται οι απαι-τούμενοι συμψηφισμοί ποσών.

3. Η αίτηση της παραγράφου 1 υποβάλλεται άπαξ. Σε περίπτωση έγκρισής της, το υποβληθέν αίτημα θεωρείται ότι εκτείνεται και σε κάθε επόμενο έτος, χωρίς να απαιτείται η υποβολή νέας αίτησης. Στην περίπτωση αυτή η ενίσχυση εξακολουθεί να χορηγείται μετά από την έκδοση σχετικής εγκριτικής πράξης για κάθε έτος, εφόσον από τις κατ’ έτος διενεργούμενες διασταυρώσεις προκύπτει ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις χορήγησης της εισοδηματικής ενίσχυσης. Αν η υποβληθείσα αίτηση απορριφθεί, ο αιτών δύναται να υποβάλει νέα αίτηση για τη χορήγηση της εισοδηματικής ενίσχυσης το επόμενο έτος. Σε περίπτωση έγκρισης της νέας αυτής αίτησης, εφαρμόζονται οι διατάξεις του δεύτερου και του τρίτου εδαφίου της παρούσας παραγράφου.

4. Στις περιπτώσεις που η ηλεκτρονική αίτηση υποβάλλεται από τον ίδιο τον αιτούντα, η χρήση της ηλεκτρονικής εφαρμογής της παρ. 1 γίνεται κατόπιν αυθεντικο-ποίησης με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet). Κατά την υποβολή της ο αιτών δηλώνει υποχρεωτικά α) στοιχεία ενεργού λογαριασμού (ΙΒΑΝ) πιστωτικού ιδρύματος που λειτουργεί στην Ελλάδα, ή ΕΛ.ΤΑ., δικαιούχος ή συνδικαιούχος του οποίου είναι ο ίδιος και στον οποίο θα πιστωθεί η εισοδηματική ενίσχυση, β) έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), γ) τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου. Τα ανωτέρω υπό στοιχεία (β) και (γ) στοιχεία μπορούν να αντλούνται και από το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας Πολιτών του άρθρου 48 παρ. 5 του ν. 4623/2019 (Α’ 134) με διαδικτυακή υπηρεσία που παρέχεται από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ.) της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.. Εφόσον ο αιτών είναι έγγαμος ή έχει συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, το οποίο βρίσκεται σε ισχύ, δηλώνεται υποχρεωτικά και το ονοματεπώνυμο, το πατρώνυμο, το όνομα της μητέρας, και ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) του συζύγου ή του έτερου μέρους του συμφώνου συμβίωσης. Εφόσον στην οικογένεια του αιτούντος υπάρχουν άγαμα ανήλικα τέκνα, που δηλώνονται στη δήλωση φορολογίας εισοδήματος του αιτούντος ως εξαρτώμενα μέλη, συμπληρώνεται υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμο, το πατρώνυμο, το όνομα της μητέρας και προαιρετικά ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου τους (ΑΦΜ). Κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης δεν απαιτείται η υποβολή δικαιολογητικών από τον αιτούντα, καθώς τα απαραίτητα δεδομένα αντλούνται από τους αρμόδιους φορείς.

5. Κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, μέσω διαλειτουργικότητας από τις βάσεις δεδομένων που διαχειρίζεται η Α.Α.Δ.Ε., αντλούνται και χορηγούνται στην Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε. μέσω του ΚΕ.Δ. της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ., για λογαριασμό του Ο.Π.Ε.Κ.Α., τα κατωτέρω δεδομένα της οικογένειας:

α. Ένδειξη εκκαθαρισμένης φορολογικής δήλωσης για το ελεγχόμενο ως προς το εισοδηματικό κριτήριο φορολογικό έτος (0 ή 1).

β. Ένδειξη εκκαθαρισμένης φορολογικής δήλωσης για το φορολογικό έτος που προηγείται του φορολογικού έτους της περίπτωσης α’ (0 ή 1).

γ. Τρέχουσα οικογενειακή κατάσταση με βάση τον ΑΦΜ του αιτούντος και ΑΦΜ συζύγου, ή έτερου μέρους συμφώνου συμβίωσης από το Μητρώο Φορολογουμένων, εφόσον υπάρχει.

δ. Λίστα ανήλικων εξαρτώμενων τέκνων στο Ε1 με βάση τον ΑΦΜ του αιτούντος για τα έτη αναφοράς (ΑΦΜ εξαρτώμενου τέκνου, ΑΜΚΑ εξαρτώμενου τέκνου, Έτος Γέννησης εξαρτώμενου τέκνου).

ε. Διευθύνσεις Μόνιμης Κατοικίας από το Ε1 του έτους της αίτησης και του προηγούμενου έτους (πίνακας 5 του Ε1). Για τις υποβληθείσες εν έτει 2020 αιτήσεις για το έτος ενίσχυσης 2019, ως έτος της αίτησης θεωρείται το έτος 2019.

στ. Ένδειξη φιλοξενίας κατά το έτος της αίτησης και ΑΦΜ φιλοξενούντος, αν έχει γίνει αποδεκτή η φιλοξενία, 0 σε περίπτωση απόρριψης εκ μέρους του φιλοξενούντος της δήλωσης φιλοξενίας του αιτούντος και 1 αν από τις υποβληθείσες δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος για τα δύο τελευταία πριν την υποβολή της αίτησης φορολογικά έτη δεν προκύπτει η μόνιμη διαμονή του αιτούντος σε ορεινή ή μειονεκτική περιοχή λόγω φιλοξενίας του.

ζ. Ένδειξη φιλοξενίας κατά το προηγούμενο της αίτησης έτος και ΑΦΜ φιλοξενούντος, αν έχει γίνει αποδεκτή η φιλοξενία, 0 σε διαφορετική περίπτωση. Για τις υποβληθείσες εν έτει 2020 αιτήσεις για το έτος ενίσχυσης 2019, ως έτος της αίτησης θεωρείται το έτος 2019.

η. Εισόδημα σύμφωνα με τις προβλέψεις της παρούσας για τον ΑΦΜ του αιτούντος και των υπολοίπων μελών της οικογενείας του.

6. Όταν η ηλεκτρονική αίτηση υποβάλλεται μέσω εξουσιοδοτημένου χρήστη Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών, ο αιτών, επιδεικνύοντας τα στοιχεία ταυτοποίησής του (Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας, ή Διαβατήριο σε ισχύ) χορηγεί στον εξουσιοδοτημένο χρήστη τον Αριθμό του Φορολογικού του Μητρώου (ΑΦΜ), με την χρήση του οποίου γίνεται η είσοδος στην ηλεκτρονική εφαρμογή. Για τη συμπλήρωση της αίτησης ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος ενημερώνει τον αιτούντα για όσα στοιχεία έχουν προσυμπληρωθεί και είναι διαθέσιμα από τις ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων, ακολούθως δε, συμπληρώνονται από τον εξουσιοδοτημένο χρήστη, μετά από υπόδειξη του αιτούντος, όσα εκ των προβλεπόμενων στην παρ. 4 στοιχείων χρήζουν υποβολής.

Μετά τη συμπλήρωση όλων των απαιτούμενων στοιχείων, ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος εκτυπώνει την πλήρη αίτηση με τα δηλωθέντα στοιχεία. Η εκτυπωμένη αίτηση υπογράφεται από τον αιτούντα, πριν την οριστική υποβολή της, και φυλάσσεται στο φυσικό αρχείο από τον εξουσιοδοτημένο υπάλληλο. Με την υπογραφή του ο αιτών δηλώνει ότι επιβεβαιώνει το περιεχόμενο της αίτησης, η οποία με το περιεχόμενο αυτό υποβάλλεται οριστικά.

Μετά την οριστική υποβολή της αίτησης, ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος εκτυπώνει και χορηγεί στον αιτούντα την εγκριτική ή απορριπτική απόφαση επί της αίτησής του. Στις περιπτώσεις που η αίτηση παραμένει εκκρεμής, εφαρμογής τυγχάνουν οι διατάξεις των παρ. 2 και 3 του άρθρου 4.

7. Η οριστική υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του αιτούντος, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 1599/1986 (Α’ 75), ως προς την ορθότητα των στοιχείων και την πλήρωση των προϋποθέσεων χορήγησης της ενίσχυσης, όπως αυτές προβλέ-πονται στην παρούσα απόφαση. Επιπλέον, η οριστική υποβολή της αίτησης επέχει θέση δήλωσης συναίνεσης του αιτούντος για τη διενέργεια κοινωνικής έρευνας και κατ’ οίκον επισκέψεων από αρμόδιους υπαλλήλους, αν απαιτηθεί, για επιτόπια επαλήθευση των δηλουμένων στοιχείων. Για τη διεξαγωγή κοινωνικής έρευνας ζητείται από τον Ο.Π.Ε.Κ.Α. η συνδρομή της αρμόδιας υπηρεσίας της οικείας Περιφέρειας.

8. Υπό την επιφύλαξη αυστηρότερων ποινών, που προβλέπονται στην κείμενη ποινική νομοθεσία, σε περίπτωση δήλωσης από τον αιτούντα ψευδών στοιχείων ή απόκρυψης αληθών στην αίτηση χορήγησης της εισοδηματικής ενίσχυσης, με σκοπό τον προσπορισμό περιουσιακού οφέλους στον ίδιο ή σε τρίτο, εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 22 του ν. 1599/1986 (Α’ 75).

9. Οι αιτήσεις υποβάλλονται από την 1η Σεπτεμβρίου έως την 30η Οκτωβρίου κάθε έτους.

10. Ειδικά οι δικαιούχοι της εισοδηματικής ενίσχυσης του έτους 2019, οι οποίοι δεν έχουν ήδη υποβάλει σχετική αίτηση κατ’ εφαρμογή της υπ’ αρ. 10643/359/4.3.2020 υπουργικής απόφασης (Β’ 779), όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αρ. Δ11/οικ. 20110/692/25.5.2020 υπουργική απόφαση (Β’ 2077), υποβάλουν την αίτησή τους ηλεκτρονικά στην εφαρμογή του Ο.Π.Ε.Κ.Α., σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας. Η ηλεκτρονική αυτή αίτηση συνιστά την άπαξ υποβαλόμενη ηλεκτρονική αίτηση, σύμφωνα με την παράγραφο 3 και υποβάλλεται έως την 31.8.2020.

Οι υποβληθείσες μέχρι τη δημοσίευση της παρούσας εκκρεμείς αιτήσεις για την εισοδηματική ενίσχυση του έτους 2019 διεκπεραιώνονται μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Ο.Π.Ε.Κ.Α., μετά από καταχώρηση των απαιτούμενων στοιχείων των αιτούντων στην εφαρμογή αυτή από τους εξουσιοδοτημένους χρήστες των αρμοδίων κατά τόπο Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών, τα προς καταχώριση δε στοιχεία αντλούνται από τις εντύπως υποβληθείσες αιτήσεις. Οι δικαιούχοι του προηγούμενου εδαφίου, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις για την χορήγηση της εισοδηματικής ενίσχυσης για το έτος 2020, οφείλουν να υποβάλουν σχετική αίτηση στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Ο.Π.Ε.Κ.Α. σύμφωνα με την παρ. 1, εντός της προθεσμίας της παρ. 9, και εφόσον κριθούν δικαιούχοι, η αίτησή τους για το έτος 2020 συνιστά την άπαξ υποβαλλόμενη ηλεκτρονική αίτηση, σύμφωνα με την παράγραφο 3.
Read More »
Επίδομα ορεινών περιοχών, τι προβλέπει η ΚΥΑ Επίδομα ορεινών περιοχών, τι προβλέπει η ΚΥΑ Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2020 Rating: 5

Ερώτηση Κάτση για την ολοκλήρωση του διαδημοτικού οδικού δικτύου που ενώνει Λιβαδάρι και Ελευθέρι με την Πάργα

Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2020
Ερώτηση Κάτση για την ολοκλήρωση του διαδημοτικού οδικού δικτύου που ενώνει Λιβαδάρι και Ελευθέρι με την Πάργα 



Ένα έργο πνοής, που αφορά στην ολοκλήρωση του διαδημοτικού οδικού δικτύου, που θα ενώνει το Λιβαδάρι του Νομού Πρέβεζας και το Ελευθέρι του Νομού Θεσπρωτίας με την Πάργα, φέρνουν στη Βουλή με Ερώτηση που καταθέτουν από κοινού οι Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία Νομού Πρέβεζας, Κώστας Μπάρκας και Νομού Θεσπρωτίας, Μάριος Κάτσης. Την Ερώτηση συνυπογράφουν οι αρμόδιοι Τομεάρχες του ΣΥΡΙΖΑ, Εσωτερικών, Κώστας Ζαχαριάδης και Υποδομών, Νίκος Παππάς. 

Όπως αναφέρεται στην Ερώτηση, στόχος της σχετικής Μελέτης με Αριθμό 160/2010, η οποία εκπονήθηκε το 2010 από την Τεχνική Υπηρεσία Δήμων και Κοινοτήτων (ΤΥΔΚ), της Διεύθυνσης Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Διοίκησης του Νομού Θεσπρωτίας, είναι η αναβάθμιση Δρόμου, συνολικού μήκους χιλίων επτακοσίων δεκατεσσάρων μέτρων και είκοσι ένα εκατοστών (1.714,21 μ.), ο οποίος αποτελείται από δύο τμήματα. Το πρώτο τμήμα, μήκους πεντακοσίων ογδόντα μέτρων και σαράντα ενός εκατοστών (580,41 μ.) είναι ήδη ασφαλτοστρωμένο και προβλέπεται να γίνει βελτίωσή του με διαπλάτυνση αυτού και κατασκευή σωληνωτού οχετού. Το δεύτερο τμήμα είναι χωματόδρομος. Η χάραξη ξεκινά από τη συμβολή του υπάρχοντος Δημοτικού Δρόμου «Νεκροταφείο- Λιβαδάρι» της Δημοτικής Ενότητας Μαργαριτίου του Δήμου Ηγουμενίτσας, με τη συμβολή του Δρόμου που συνδέει τον Οικισμό της Αγίας Κυριακής του Δήμου Πάργας και το Τοπικό Διαμέρισμα Λιβαδαρίου του Δήμου Πάργας. Σύμφωνα με την εκπονηθείσα Τεχνική Μελέτη προβλέπεται η διαπλάτυνση του υφιστάμενου δρόμου, η βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της χάραξης και η διάστρωση ασφαλτόδρομου. 

Αποτέλεσμα των σχετικών παρεμβάσεων είναι η κατακόρυφη βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ δύο Δήμων, της Ηγουμενίτσας και της Πάργας, καθώς ο απαιτούμενος χρόνος της διαδρομής μειώνεται στο ελάχιστο. Παράλληλα, βελτιώνεται στο κατακόρυφο η πρόσβαση στις καλλιέργειες της περιοχής και στις κτηνοτροφικές μονάδες, ενώ περιορίζονται στο ελάχιστο τις αυξημένες ανάγκες συντήρησης του δρόμου. 

Όπως προκύπτει από τη Μελέτη, ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται, μαζί με τον Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ), στα εξακόσιες τριάντα χιλιάδες (630.000) ευρώ. Η ολοκλήρωση του έργου θα έχει προφανή θετικά αποτελέσματα για την προσβασιμότητα και την οικονομία της περιοχής, με τον συσχετισμό κόστους- απόδοσης να είναι προδήλως υπέρ της ολοκλήρωσης της κατασκευής του έργου, αφού τα οφέλη από την ολοκλήρωσή του είναι πολλαπλώς περισσότερα από το κόστος κατασκευής του. 

Ακολουθεί αναλυτικά η κατατεθείσα Ερώτηση: 

Ερώτηση 
Προς τους κ.κ. Υπουργούς: 
-Εσωτερικών 
-Υποδομών και Μεταφορών 

Θέμα: «Ολοκλήρωση κατασκευής του έργου που συνδέει τα Τοπικά Διαμερίσματα Ελευθερίου του Δήμου Ηγουμενίτσας και Λιβαδαρίου του Δήμου Πάργας με την Πάργα στη θέση «Κιάφα» 

Ένα έργο πνοής για δύο όμορα Τοπικά Διαμερίσματα διαφορετικών Δήμων και Νομών αφορά στη βελτίωση του δρόμου που συνδέει το Τοπικό Διαμέρισμα Ελευθερίου του Δήμου Ηγουμενίτσας με τον δρόμο που συνδέει τον Οικισμό της Αγίας Κυριακής του Δήμου Πάργας και το Τοπικό Διαμέρισμα Λιβαδαρίου του Δήμου Πάργας στη θέση Κιάφα. 

Όπως προβλέπεται από τη σχετική μελέτη με Αριθμό 160/2010, η οποία εκπονήθηκε από την Τεχνική Υπηρεσία Δήμων και Κοινοτήτων (ΤΥΔΚ), της Διεύθυνσης Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Διοίκησης του Νομού Θεσπρωτίας, στόχος είναι η αναβάθμιση Δρόμου συνολικού μήκους χιλίων επτακοσίων δεκατεσσάρων μέτρων και είκοσι ένα εκατοστών (1.714,21 μ.), ο οποίος αποτελείται από δύο τμήματα. Το πρώτο τμήμα, μήκους πεντακοσίων ογδόντα μέτρων και σαράντα ενός εκατοστών (580,41 μ.) είναι ήδη ασφαλτοστρωμένο και προβλέπεται να γίνει βελτίωσή του με διαπλάτυνση αυτού και κατασκευή σωληνωτού οχετού. Το δεύτερο τμήμα είναι χωματόδρομος. Η χάραξη ξεκινά από τη συμβολή του υπάρχοντος Δημοτικού Δρόμου «Νεκροταφείο- Λιβαδάρι» της Δημοτικής Ενότητας Μαργαριτίου του Δήμου Ηγουμενίτσας, με τη συμβολή του Δρόμου που συνδέει τον Οικισμό της Αγίας Κυριακής του Δήμου Πάργας και το Τοπικό Διαμέρισμα Λιβαδαρίου του Δήμου Πάργας. Σύμφωνα με την εκπονηθείσα Τεχνική Μελέτη προβλέπεται η διαπλάτυνση του υφιστάμενου δρόμου, η βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της χάραξης και η διάστρωση ασφαλτόδρομου. Αποτέλεσμα των σχετικών παρεμβάσεων είναι η κατακόρυφη βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ δύο Δήμων, της Ηγουμενίτσας και της Πάργας, καθώς ο απαιτούμενος χρόνος της διαδρομής μειώνεται στο ελάχιστο. Παράλληλα, βελτιώνεται στο κατακόρυφο η πρόσβαση στις καλλιέργειες της περιοχής και στις κτηνοτροφικές μονάδες, ενώ περιορίζονται στο ελάχιστο τις αυξημένες ανάγκες συντήρησης του δρόμου. 

Όπως προκύπτει από τη Μελέτη, ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται, μαζί με τον Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ), στα εξακόσιες τριάντα χιλιάδες (630.000) ευρώ. 

Εντούτοις, ενώ η Μελέτη έχει ήδη ολοκληρωθεί και κατατεθεί στις αρμόδιες Υπηρεσίες, το έργο παραμένει ημιτελές. Δηλαδή, για έναν δρόμο μήκους λίγο παραπάνω από ενάμισι χιλιόμετρο ταλαιπωρούνται πολίτες δύο όμορων Δήμων διαφορετικών Νομών για πάνω από δέκα χρόνια. Αντίθετα, η ολοκλήρωσή του θα οδηγήσει σε προφανή θετικά αποτελέσματα για την προσβασιμότητα και την οικονομία της περιοχής, όπως αναφέρθηκε παραπάνω. 

Επειδή, για μια τόσο μικρή απόσταση ταλαιπωρούνται πολίτες για πάνω από δέκα χρόνια, 

Επειδή, υπάρχει έτοιμη μελέτη, η οποία έχει ήδη κατατεθεί στις αρμόδιες τεχνικές υπηρεσίες 

Επειδή, στον συσχετισμό κόστους- απόδοσης τα οφέλη από την ολοκλήρωση του έργου είναι πολλαπλώς περισσότερα από το κόστος κατασκευής του, 

Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί 
Σε ποια μέτρα προτίθενται να προβούν για την ολοκλήρωση του έργου; 

Οι ερωτώντες Βουλευτές 
Μπάρκας Κωνσταντίνος 
Κάτσης Μάριος 
Ζαχαριάδης Κωνσταντίνος 
Παππάς Νικόλαος
Read More »
Ερώτηση Κάτση για την ολοκλήρωση του διαδημοτικού οδικού δικτύου που ενώνει Λιβαδάρι και Ελευθέρι με την Πάργα Ερώτηση Κάτση για την ολοκλήρωση του διαδημοτικού οδικού δικτύου που ενώνει Λιβαδάρι και Ελευθέρι με την Πάργα Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2020 Rating: 5

Εκτός Θεσπρωτίας τα 3 σημερινά κρούσματα που ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ για τη Θεσπρωτία

Τρίτη, Οκτωβρίου 20, 2020

Εκτός Θεσπρωτίας τα 3 σημερινά κρούσματα που ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ για τη Θεσπρωτία

Σε άτομα που κατάγονται από τη Θεσπρωτία, δηλαδή ο αριθμός ΑΜΚΑ τους έχει εκδοθεί στη Θεσπρωτία, τα οποία όμως δεν κατοικούν στο νομό, ανήκουν τα 3 κρούσματα που ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες.

Η συνεχιζόμενη τακτική του ΕΟΔΥ, να καταγράφει δηλαδή τα κρούσματα με βάση τη διεύθυνση κατοικίας που έχει δηλωθεί στο ΑΜΚΑ, ακόμα και εάν αυτά έχουν εντοπιστεί σε άλλη περιοχή της χώρας, δημιουργεί συχνά αναστάτωση μεταξύ των κατοίκων, αλλά αυξάνει (στα χαρτιά) και το επιδημιολογικό φορτίο του νομού Θεσπρωτίας.

Read More »
Εκτός Θεσπρωτίας τα 3 σημερινά κρούσματα που ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ για τη Θεσπρωτία Εκτός Θεσπρωτίας τα 3 σημερινά κρούσματα που ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ για τη Θεσπρωτία Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Οκτωβρίου 20, 2020 Rating: 5

Η συνήθεια που έγινε λατρεία - Χωρίς νερό ξανά η Πέρδικα!

Τρίτη, Οκτωβρίου 20, 2020
Η συνήθεια που έγινε λατρεία - Χωρίς νερό ξανά η Πέρδικα!



Χωρίς νερό ξανά η Πέρδικα το Σάββατο το βράδυ. 
Το φαινόμενο πλέον έχει γίνει ενοχλητικά συχνό και έντονο ακόμη και τους χειμερινούς μήνες. 
Αν και με μειωμένη καλοκαιρινή κίνηση οι διακοπές ήταν πολλές, φανταστείτε τι έχει να συμβεί το επόμενο κανονικό καλοκαίρι. 
Έστω και αν το πρόβλημα υπήρχε πριν από την ανάληψη του δικτύου από τη ΔΕΥΑΗ εκείνη οφείλει να προσφέρει άμεσα μια λύση και να αναζητήσει τους υπαίτιους του προβλήματος σε βάθος χρόνου. 
Μπορεί το δίκτυο της Πέρδικας να είναι ένα παλαιό και κακοσυντηρημένο δίκτυο αλλά αυτό δεν συνέβη αυτόματα και κάποιοι έχουν ευθύνες. 
Μήπως είναι καιρός λοιπόν να γίνει μια έρευνα για τα χρήματα που ξοδεύτηκαν, τις πράξεις που έγιναν και τις παραλείψεις αυτών οι οποίοι ήταν βασικοί υπεύθυνοι ύδρευσης τα τελευταία χρόνια; 
Το πρόβλημα συναντάται για πάνω από μια δεκαετία με τους κατοίκους να στερούνται το πλέον βασικό δημόσιο, με υψηλότατη και τακτική χρέωση, αγαθό χωρίς κανείς να αναλαμβάνει την ευθύνη και να προτείνει λύση. 
Η ύδρευση αποκαταστάθηκε πλήρως τη Δευτέρα το μεσημέρι για τις ευνοημένες υψομετρικά περιοχές, ενώ για εκείνες που βρίσκονται σε μεγαλύτερο υψόμετρο παραμένει η πίεση σταθερά χαμηλή εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Αναγνώστης
Read More »
Η συνήθεια που έγινε λατρεία - Χωρίς νερό ξανά η Πέρδικα! Η συνήθεια που έγινε λατρεία - Χωρίς νερό ξανά η Πέρδικα! Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Οκτωβρίου 20, 2020 Rating: 5

3 κρούσματα στη Θεσπρωτία - 20 συνολικά στην Ήπειρο

Τρίτη, Οκτωβρίου 20, 2020
3 κρούσματα στη Θεσπρωτία - 20 συνολικά στην Ήπειρο




Σήμερα, 20/10/2020, δηλώθηκαν 667 επιπλέον κρούσματα. Από τα 615 εγχώρια κρούσματα, τα 88 συνδέονται με γνωστές συρροές
Αναλυτικότερα:

- 45 κρούσματα κατά τους ελέγχους που διενεργήθηκαν στις πύλες εισόδου της χώρας
- 7 εισαγόμενα κρούσματα που προσήλθαν αυτοβούλως για έλεγχο
- 250 κρούσματα στην Περιφέρεια Αττικής, εκ των οποίων 32 συνδέονται με γνωστές συρροές
- 125 κρούσματα στην Π.Ε. Θεσσαλονίκης, εκ των οποίων 24 συνδέονται με γνωστές συρροές, ενώ 27 αναφέρουν επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα
- 4 κρούσματα στην Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας
- 4 κρούσματα στην Π.Ε. Αργολίδας
- 6 κρούσματα στην Π.Ε. Αχαΐας
- 30 κρούσματα στην Π.Ε. Βοιωτίας, εκ ων οποίων 22 συνδέονται με γνωστές συρροές 
- 2 κρούσματα στην Π.Ε. Δράμας
- 1 κρούσμα στην Π.Ε. Έβρου
- 4 κρούσματα στην Π.Ε. Εύβοιας, εκ των οποίων 2 συνδέονται με γνωστές συρροές
- 9 κρούσματα στην Π.Ε. Ηλείας
- 1 κρούσμα στην Π.Ε Ημαθίας
- 8 κρούσματα στην Π.Ε. Ηρακλείου
- 3 κρούσματα στην Π.Ε. Θεσπρωτίας
- 15 κρούσματα στην Π.Ε. Ιωαννίνων
- 10 κρούσματα στην Π.Ε. Καβάλας
- 5 κρούσματα στην Π.Ε. Καστοριάς
- 2 κρούσματα στην Π.Ε. Κέρκυρας
- 2 κρούσματα στην Π.Ε. Κιλκίς
- 20 κρούσματα στην Π.Ε. Κοζάνης, εκ των οποίων 3 συνδέονται με γνωστές συρροές
- 7 κρούσματα στην Π.Ε. Κορινθίας
- 16 κρούσματα στην Π.Ε. Λάρισας, εκ των οποίων 1 συνδέεται με γνωστή συρροή
- 1 κρούσμα στην Π.Ε. Λέσβου
- 2 κρούσματα στην Π.Ε. Μαγνησίας
- 3 κρούσματα στην Π.Ε. Μεσσηνίας
- 10 κρούσματα στην Π.Ε. Πέλλας
- 2 κρούσματα στην Π.Ε. Πιερίας
- 2 κρούσματα στην Π.Ε. Πρέβεζας, συνδεόμενα με γνωστή συρροή 
- 1 κρούσμα στην Π.Ε. Ρεθύμνου
- 1 κρούσμα στην Π.Ε. Ροδόπης
- 1 κρούσμα στην Π.Ε. Ρόδου
- 1 κρούσμα στην Π.Ε. Σάμου
- 10 κρούσματα στην Π.Ε. Σερρών, εκ των οποίων 1 συνδέεται με γνωστή συρροή
- 6 κρούσματα στην Π.Ε. Τρικάλων
- 3 κρούσματα στην Π.Ε. Φθιώτιδας
- 4 κρούσματα στην Π.Ε. Φλώρινας
- 1 κρούσμα στην Π.Ε. Χαλκιδικής
- 3 κρούσματα στην Π.Ε. Χίου, εκ των οποίων 1 συνδέεται με γνωστή συρροή 
- 39 κρούσματα βρίσκονται υπό διερεύνηση
Read More »
3 κρούσματα στη Θεσπρωτία - 20 συνολικά στην Ήπειρο 3 κρούσματα στη Θεσπρωτία - 20 συνολικά στην Ήπειρο Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Οκτωβρίου 20, 2020 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.