Μέτωπο» για την κατασκευή των Διερευπαϊκών Οδικών Αξόνων ζητά ο Καχριμάνης

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 03, 2020
Μέτωπο» για την κατασκευή των Διερευπαϊκών Οδικών Αξόνων ζητά ο Καχριμάνης 



Την ανάγκη να υπάρξει ένα ευρύ μέτωπο, προκειμένου να προχωρήσει η κατασκευή των Διευρωπαϊκών Οδικών Αξόνων στην Ήπειρο, τόνισε σε συνέντευξη Τύπου ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης. 

Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε στη συνάντηση που έγινε την περασμένη Δευτέρα στο Γραφείο του Προέδρου της Βουλής στην Αθήνα και στην ενημέρωση που έγινε από τον Υπουργό Υποδομών Κωνστ. Καραμανλή, από την οποία προέκυψε ότι επί πέντε χρόνια υπήρξε απόλυτη στασιμότητα ως προς την προώθηση των διαδικασιών κατασκευής των οδικών αξόνων. «Όλες οι συζητήσεις με τον τότε υπουργό κ. Σπίρτζη γινόταν απλά για τη συζήτηση» ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως άλλες δύο υποσχέσεις του πρώην υπουργού για χρηματοδοτήσεις έργων που αφορούσαν τις οδικές συνδέσεις Μηλιές- Πράμαντα και Τετράκωμο- Καστανιά δεν τηρήθηκαν. 

Ο κ. Καχριμάνης, τόνισε ότι στη συνάντηση με τον Υπουργό – η οποία έγινε μετά τις εξελίξεις για την επέκταση της Ιόνιας Οδού μέχρι την Κακαβιά- όλοι οι παρόντες συμφώνησαν να προωθηθεί το αίτημα προς την Ε.Ε. για κατασκευή οδικού άξονα τετράιχνης διατομής με σύμβαση παραχώρησης, λαμβάνοντας ως δεδομένο το υψηλό κόστος του έργου. Υπενθύμισε μάλιστα ότι για να καταστεί δυνατή η κατασκευή της Ιόνιας οδού, χρειάστηκε να ενταχθεί στην παραχώρηση (και να εισπράττονται διόδια) και τμήμα της Εθνικής οδού Αθηνών- Χαλκίδας. 

Αναλυτικά μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης δήλωσε: 

1ον Στην Ήπειρο έχουν χαρακτηριστεί ορισμένοι δρόμοι διευρωπαϊκοί, έχουν δηλαδή ευρωπαϊκό ενδιαφέρον. Τέτοιοι είναι η σύνδεση Ιόνιας Οδού (Καμπή)- Γεφ. Καλογήρου – Πρέβεζα και όλο το παραθαλάσσιο δίκτυο προς Ηγουμενίτσα- Μαυρομμάτι και η Ιόνια Οδός μέχρι την Κακαβιά. Πρόκειται για άξονες που είναι υπό την εποπτεία του Υπ. Υποδομών και για μελέτες και για κατασκευές 

Για τον πρώτο τμήμα Καμπή- Γ. Καλογήρου - συνέχισε ο Περιφερειάρχης- μας είχε δοθεί από το Υπουργείο Υποδομών μέσω προγραμματικής σύμβασης, το δικαίωμα δημοπράτησης. Αφού μας ειπώθηκε πως είναι ώριμη η μελέτη, η Περιφέρεια δέσμευσε μέσω της Επιτροπής Παρακολούθησης του ΕΣΠΑ 35 εκ. ευρώ. Στις 4 Ιουλίου ο αρμόδιος υπάλληλος του Υπ. Υποδομών έστειλε έγγραφο στην Περιφέρεια- που παραλήφθηκε στις 16 Ιουλίου 2019- στο οποίο ανέφερε πως η μελέτη δεν είναι έτοιμη και χρειάζεται ακόμη 1,5 χρόνο για να εκπονηθεί η γεωτεχνική μελέτη. Για το άλλο τμήμα μέχρι Πρέβεζα δεν γινόταν καμία αναφορά. 

Αυτό μας οδήγησε να διερευνήσουμε το ζήτημα και ενημερωθήκαμε από την ΤΕΡΝΑ, ότι τα γεωτεχνικά του τμήματος αυτού, είναι ίδια με εκείνα του τμήματος Φιλιππιάδα – Άρτα. Μετά από αυτό ζητήσαμε να δοθεί στην Περιφέρεια η μελέτη για να αναλάβουμε εμείς το έργο, χωρίς να έχουμε καμία απάντηση από πλευράς Υπουργείου. Πρέπει να διευκρινιστεί ότι από την Καμπή στην Πρέβεζα και από την Πρέβεζα μέχρι το Μεσοπόταμο δεν υπάρχει καμία μελέτη. Υπάρχει μελέτη – μας ειπώθηκε- στο Υπουργείο από Μεσοπόταμο μέχρι Πάργα, η οποία δεν μας έχει δοθεί, ενώ αγνοείται το τι υπάρχει μέχρι το Μαυρομάτι. 

2ον: Για την Ιόνια οδό, ενημερωθήκαμε πως υπάρχει έτοιμη μελέτη για το τμήμα Ιωάννινα- Καλπάκι με τετράιχνη διατομή και για το τμήμα Καλπάκι – Γέφυρα Αγίων υπάρχει μελέτη από την πρώην Κρατική Περιφέρεια Ηπείρου τρίιχνης διατομής. Ο Υπουργός μας ενημέρωσε για την πρόταση των Υπηρεσιών του για νέα μελέτη – με χρηματοδότηση 15 εκ. ευρώ- δίιχνου δρόμου από την Πεδινή μέχρι την Κακαβιά. Είπαμε όλοι όχι και ζητήσαμε να εκτελεστεί ότι είναι ώριμο μέχρι το Καλπάκι και να επικαιροποιηθεί η μελέτη για το άλλο τμήμα σε τρίιχνη διατομή. Γενικά όλο το διευρωπαϊκό δίκτυο της Ηπείρου δεχόμαστε να γίνει με παραχώρηση και διόδια. Αυτή τη στιγμή νοιώθουμε διαχρονικά πολύ αδικημένοι στα Υπουργεία. Τα είπαμε και στον Υπουργό. Αυτό για το οποίο θα αγωνιστούμε όλοι – και είπαμε θα κάνουμε ειδικό λόμπι- είναι να τελειώνουμε με αυτό τον δρόμο προς Κακαβιά.{…}. Ως Περιφέρεια του είπα, βάζουμε 30 εκ. ευρώ, βάλτε και σεις ως Υπουργείο άλλα 30 εκ. ευρώ και να δούμε ποια άλλα ταμεία μπορούν να βοηθήσουν για να προχωρήσει η Σύμβαση Παραχώρησης. Έχουμε βάλει και 35 εκ. ευρώ για το άλλο τμήμα. Δείχνει όμως ότι επί πέντε χρόνια δεν έγινε τίποτα. {…} Ο κ. Σπίρτζης μας έλεγε ότι οι μελέτες είχαν προχωρήσει και ότι συζητούσε με την παραχωρησιούχο ΤΕΡΝΑ για να φθάσει ο δρόμος στην Κακαβιά και στην Πρέβεζα. Όλα αυτά ήταν συζήτηση για τη συζήτηση και όταν είδαν οι υπηρεσιακοί παράγοντες ότι αλλάζει η Κυβέρνηση μας έστειλαν αυτό το έγγραφο για το τμήμα Καμπή – Γέφυρα Καλογήρου» 

«Πρέπει να συντονιστούμε όλοι, να γίνει ένα μέτωπο για τους διευρωπαϊκούς δρόμους στην Ήπειρο. Πρέπει να γίνει ένα μέτωπο, εμείς δεν απορρίψαμε ούτε τα διόδια αρκεί να γίνουν οι δρόμοι», κατέληξε, ενώ για τις οδικές συνδέσεις που αφορούν την Πρέβεζα, είπε πως αναμένει την πρόσκληση του Υπουργού για αναλυτικότερη συζήτηση.
Read More »
Μέτωπο» για την κατασκευή των Διερευπαϊκών Οδικών Αξόνων ζητά ο Καχριμάνης Μέτωπο» για την κατασκευή των Διερευπαϊκών Οδικών Αξόνων ζητά ο Καχριμάνης Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Φεβρουαρίου 03, 2020 Rating: 5

Το Σούλι, στο επίκεντρο ευρείας σύσκεψης στην Παραμυθιά

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 03, 2020
Το Σούλι, στο επίκεντρο ευρείας σύσκεψης στην Παραμυθιά


Ευρεία σύσκεψη υπηρεσιακών παραγόντων παρουσία του Δημάρχου Σουλίου κ. Γιάννη Καραγιάννη, του Αντιπεριφερειάρχη Θεσπρωτίας κ. Θωμά Πιτούλη και της θεματικής Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος κας Σταυρούλας Μπραΐμη Μπότση, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής στο Δημαρχείο Σουλίου στην Παραμυθιά, με στόχο την εμπλούτιση και βελτίωση των εθνικών εορτών Σουλίου σε συνδυασμό με το φιλόδοξο σχέδιο για την ανάδειξη του ιστορικού χώρου του Σουλίου με αφορμή τον εορτασμό των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση και ύστερα από πρωτοβουλία του Δημάρχου Σουλίου..

Παρών στο σύσκεψη ήταν εκπρόσωποι της Μητρόπολης Παραμυθιάς, Δημοτικών Παρατάξεων αλλά και απόγονοι φαρών Σουλιωτών (Κουτσονικόλα, Ζέρβα και Τζαβέλα ) .

Οι εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης 1ου και 2ου βαθμού, άκουσαν τις προτάσεις των απογόνων των φαρών των Σουλιωτών για την περαιτέρω βελτίωση και εμπλούτιση των Εθνικών Εορτών Σουλίου και για το πανελλήνιο αντάμωμα Σουλιωτών με σκοπό την ολοκλήρωση του προγράμματος παρεμβάσεων και εκδηλώσεων, ενώ θα πραγματοποιηθεί και δεύτερη συνάντηση στα τέλη Μαρτίου με σκοπό την οριστικοποίηση των δράσεων και των τελικών εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν από τον Δήμο και την Περιφέρεια .
Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Δήμαρχος Σουλίου Γιάννης Καραγιάννης, στόχος των παρεμβάσεων και των εκδηλώσεων είναι η ανάδειξη του ιστορικού χώρου του Σουλίου, συνυφασμένη με τον ιστορικό πολιτισμό και το φυσικό κάλλος της περιοχής. "Το Σούλι αξίζει την προσοχή και την σκληρή δουλειά όλων μας, ώστε να βγει οριστικά από την αφάνεια και να πάρει την θέση που του αξίζει στο σήμερα, με το βλέμμα στα ιδανικά και τους αγώνες για την ελευθερία της χώρας του χθες. Απαιτείται πανστρατιά τόσο των φορέων όσο και των εθελοντών και σε αυτό αποσκοπούσε η σημερινή συνάντηση. Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία του Υπουργείου Πολιτισμού και την προγραμματική σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας και της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου για την ανάδειξη του ιστορικού χώρου του Σουλίου" σημείωσε ο Δήμαρχος Σουλίου.
Read More »
Το Σούλι, στο επίκεντρο ευρείας σύσκεψης στην Παραμυθιά Το Σούλι, στο επίκεντρο ευρείας σύσκεψης στην Παραμυθιά Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Φεβρουαρίου 03, 2020 Rating: 5

Το Engine Power στην Ηγουμενίτσα και στην Παραμυθιά (ΒΙΝΤΕΟ)

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 03, 2020
Το Engine Power στην Ηγουμενίτσα και στην Παραμυθιά (ΒΙΝΤΕΟ)


Αλλο ένα επεισόδιο του Engine Power που τα έχει όλα και μας ξεπερνά!!! Βρισκόμαστε στην Ηγουμενιτσα και την Παραμυθιά και ανεβαζουμε την ένταση πριν το 16th Motor Festival Ioannina 21-23February | Be brave to be Free

Read More »
Το Engine Power στην Ηγουμενίτσα και στην Παραμυθιά (ΒΙΝΤΕΟ) Το Engine Power στην Ηγουμενίτσα και στην Παραμυθιά (ΒΙΝΤΕΟ) Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Φεβρουαρίου 03, 2020 Rating: 5

Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα το πρωί

Κυριακή, Φεβρουαρίου 02, 2020
Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα το πρωί


Σήμερα (02-02-2020) το πρωί, στο 24,5 χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Πρέβεζας – Γέφυρας Καλογήρου (περιοχή Λούρου Πρέβεζας), Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε 40χρονος ημεδαπός, εξετράπη της πορείας του και ανετράπη εντός αύλακα όμβριων υδάτων, με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού. 

Προανάκριση για τις συνθήκες του δυστυχήματος ενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Πρέβεζας 
Read More »
Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα το πρωί Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα το πρωί Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Φεβρουαρίου 02, 2020 Rating: 5

Στις πόλεις της Ηπείρου θα φτάσει το φυσικό αέριο

Κυριακή, Φεβρουαρίου 02, 2020
Στις πόλεις της Ηπείρου θα φτάσει το φυσικό αέριο


Δυναμικό πρόγραμμα ανάπτυξης των δικτύων φυσικού αερίου σε 39 πόλεις της χώρας θέτει σε εφαρμογή η Δημόσια Επιχείρηση Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΑ).

Η ΔΕΔΑ προγραμματίζει την επέκταση της διείσδυσης του αερίου, μεταξύ άλλων, και στις λιγνιτικές περιοχές, όχι μόνο για την τροφοδοσία των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων, αλλά και για την εξασφάλιση της τηλεθέρμανσης, που παρέχουν σήμερα στους κατοίκους οι λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ.

Όπως επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΔΑ, Μάριος Τσάκας, το πρόγραμμα ανάπτυξης των δικτύων, συνολικού ύψους 250 εκατ. ευρώ είναι εμπροσθοβαρές, καθώς είναι ενδεικτικό ότι τα επόμενα δύο χρόνια, οι πελάτες φυσικού αερίου ανά την Ελλάδα που θα συνδεθούν στα νέα δίκτυα, αντιστοιχούν στους μισούς περίπου καταναλωτές φυσικού αερίου στην περιοχή της Αττικής, όπου τα δίκτυα αναπτύσσονται για περισσότερο από 20 χρόνια.
Το φυσικό αέριο θα μεταφέρεται, ανάλογα με την περίπτωση, μέσω αγωγού (από το υφιστάμενο δίκτυο του ΔΕΣΦΑ ή από τον αγωγό ΤΑΡ που προβλέπεται να τεθεί εφέτος σε λειτουργία), με βυτιοφόρα σε συμπιεσμένη (CNG) ή υγροποιημένη (LNG) μορφή.

Αναλυτικά ο προγραμματισμός για την επέκταση των δικτύων φυσικού αερίου έχει ως εξής:
Η πρώτη φάση που είχε ανακοινωθεί από πέρυσι, αλλά οι εργασίες δεν προχώρησαν λόγω ελλείψεων/καθυστερήσεων στις αδειοδοτήσεις, περιλαμβάνει 18 πόλεις στις περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης (Αλεξανδρούπολη, Δράμα, Καβάλα, Κομοτηνή, Ξάνθη και Ορεστιάδα), Κεντρικής Μακεδονίας (Αλεξάνδρεια, Βέροια, Γιαννιτσά, Κατερίνη, Κιλκίς και Σέρρες) και Στερεάς Ελλάδας (Άμφισσα, Θήβα, Καρπενήσι, Λαμία, Λειβαδιά και Χαλκίδα). Οι διαγωνισμοί για την ανάθεση των εργασιών κατασκευής των δικτύων είναι σε εξέλιξη και αναμένεται να κατακυρωθούν το Σεπτέμβριο, οπότε και θα ξεκινήσουν τα έργα. Στο μεταξύ, όπως επισημαίνει ο κ. Τσάκας, οι ενδιαφερόμενοι καταναλωτές θα μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις για σύνδεση με το δίκτυο φυσικού αερίου και σε ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΔΕΔΑ που αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον Απρίλιο.

Η δεύτερη φάση επέκτασης των δικτύων περιλαμβάνει τις εξής περιοχές: Στη Δυτική Μακεδονία: Καστοριά, Άργος Ορεστικό, Μανιάκι, Γρεβενά, Φλώρινα, Πτολεμαΐδα, Αμύνταιο, Κοζάνη. Στις τρεις τελευταίες πόλεις, που καλύπτονται σήμερα με τηλεθέρμανση από τις λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ, η επέκταση των δικτύων θα επιτρέψει την διατήρηση της τηλεθέρμανσης με συνέχιση της χρήσης του υπάρχοντος δικτύου το οποίο θα τροφοδοτείται πλέον με ζεστό νερό από καύση φυσικού αερίου αντί για λιγνίτη. Για το σκοπό αυτό εξετάζεται η διεκδίκηση ενισχύσεων και από το «Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης» της ΕΕ που θα χρηματοδοτήσει επενδύσεις στις περιοχές της Ένωσης που πλήττονται από την απολιγνιτοποίηση.

Στη Δυτική Ελλάδα: Πάτρα, Αγρίνιο και Πύργος όπου το αέριο θα μεταφέρεται σε υγροποιημένο μορφή με βυτιοφόρα. 
Στην Ήπειρο Ιωάννινα, Άρτα, Ηγουμενίτσα, Πρέβεζα. 
Στην Πελοπόννησο Τρίπολη, Μεγαλόπολη, Κόρινθος, Άργος, Ναύπλιο, Καλαμάτα. 
Για τις πόλεις που περιλαμβάνονται στη δεύτερη φάση ανάπτυξης έχουν γίνει οι προμελέτες και οι διαγωνισμοί αναμένεται να προκηρυχθούν το 2021.

Το επόμενο στάδιο θα είναι η επέκταση του φυσικού αερίου και στα νησιά, πρόγραμμα που συνδέεται και με τις ηλεκτρικές διασυνδέσεις, το μέγεθος της τοπικής αγοράς, κ.ά. Όπως επισημαίνεται, η κατασκευή υποδομής υγροποιημένου φυσικού αερίου στην Κρήτη για την ηλεκτροδότηση του νησιού δημιουργεί προϋποθέσεις και για την τροφοδοσία επιχειρήσεων (βιομηχανία, ξενοδοχεία), του αγροτικού τομέα (θερμοκήπια) αλλά και των νοικοκυριών με φυσικό αέριο που θα μεταφέρεται στις πόλεις με βυτιοφόρα σε υγροποιημένη μορφή.

Σημειώνεται ότι η ΔΕΔΑ θα ενταχθεί στην ΔΕΠΑ Υποδομών, εταιρεία που θα προκύψει από την απόσχιση των κλάδων διανομής αερίου που υπάγονται σήμερα στην ΔΕΠΑ και η οποία βρίσκεται σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης. Η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την εξαγορά του 100% των μετοχών της ΔΕΠΑ Υποδομών που περιλαμβάνει εκτός από την ΔΕΔΑ, το 100% της εταιρείας διαχείρισης των δικτύων διανομής φυσικού αερίου Αττικής και το 51% της Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας λήγει στις 14 Φεβρουαρίου.
Read More »
Στις πόλεις της Ηπείρου θα φτάσει το φυσικό αέριο Στις πόλεις της Ηπείρου θα φτάσει το φυσικό αέριο Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Φεβρουαρίου 02, 2020 Rating: 5

2 Φεβρουαρίου 2020: Η μόνη ημερομηνία με καρκινική γραφή του 21ου αιώνα

Κυριακή, Φεβρουαρίου 02, 2020
2 Φεβρουαρίου 2020: Η μόνη ημερομηνία με καρκινική γραφή του 21ου αιώνα


Μια ξεχωριστή ημέρα για τον 21ο αιώνα, είναι 2 Φεβρουαρίου 2020.

Αν διαβάσει κάποιος την ημερομηνία 02/02/2020, θα δει ότι είναι σε καρκινική γραφή, δηλαδή διαβάζεται με τον ίδιο τρόπο είτε από την αρχή είτε από το τέλος. 

Η σύμπτωση είναι εξαιρετικά σπάνιο να ισχύει για όλον τον πλανήτη και για τα οκτώ ψηφία, καθώς στην Αμερική, στις ημερομηνίες αναγράφεται πρώτα ο μήνας και μετά η ημέρα. Για παράδειγμα, στις 20.02.2002 που και πάλι υπήρχε καρκινική γραφή, στην Αμερική γραφότων 02.20.2002. 

Η τελευταία φορά που συνέβη κάτι ανάλογο ήταν πριν από 909 χρόνια, στις 11/11/1111, ενώ δεν θα ξανασυμβεί παρά μόνο μετά από 101 χρόνια, όταν το ημερολόγιο δείξει 12/12/2121.
Read More »
2 Φεβρουαρίου 2020: Η μόνη ημερομηνία με καρκινική γραφή του 21ου αιώνα 2 Φεβρουαρίου 2020: Η μόνη ημερομηνία με καρκινική γραφή του 21ου αιώνα Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Φεβρουαρίου 02, 2020 Rating: 5

Ηγουμενίτσα: Μέχρι το καλοκαίρι η επέκταση του ποδηλατόδρομου - πεζόδρομου, έως το Δρέπανο (+ΒΙΝΤΕΟ)

Κυριακή, Φεβρουαρίου 02, 2020
Ηγουμενίτσα: Μέχρι το καλοκαίρι η επέκταση του ποδηλατόδρομου - πεζόδρομου, έως το Δρέπανο (+ΒΙΝΤΕΟ)


Ξεκίνησαν οι εργασίες επέκτασης του ποδηλατόδρομου μέχρι την παραλία του Δρεπάνου και ως το καλοκαίρι αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί.
To αντικείμενο του έργου αφορά σε επεμβάσεις στη βόρεια παραλιακή ζώνη της Ηγουμενίτσας, την περιοχή που αρχίζει από το σημείο διακοπής της 1ης εργολαβίας (υφιστάμενος Πεζόδρομος-Ποδηλατοδρόμος προς Δρέπανο) έως την αρχή του camping, με σκοπό την επέκταση δικτύου πεζών και ποδηλάτων στην ευρύτερη περιοχή της πόλης της Ηγουμενίτσας. Το εν λόγω έργο έχει συνολικό μήκος 1.340,00 μέτρα. Η οριζοντιογραφία του προτεινόμενου έργου ακολουθεί σε μεγάλο βαθμό την εξωτερική οριογραμμή του υφισταμένου οδικού άξονα Ηγουμενίτσας – Δρεπάνου, η δε μηκοτομή αυτού ακολουθεί ακριβώς τη μηκοτομή του προαναφερθέντος οδικού άξονος. 

Ειδικότερα: Στη Χ.Θ 2+0,600 της δημοτικής οδού από Ηγουμενίτσα προς Δρέπανο θα γίνουν εργασίες διαπλάτυνσης της επικίνδυνης στροφής στην οποία έχουν γίνει κατά καιρούς πολλά ατυχήματα καθώς και για την εξασφάλιση του απαραίτητου εύρους για τη συνέχεια του ποδηλατόδρομου, ενώ οι εφαρμοζόμενες διατομές διακρίνονται σε δύο περιπτώσεις: 
* τμήμα Α (συν. μηκ. 690,00μ.): ως το μικρό πλάτωμα πάνω στο δρόμο το οποίο περιλαμβάνει 15 πεζόδρομο, ποδηλατόδρομο, και 
* τμήμα Β (συν. μηκ. 650,00μ.): ως το camping το οποίο περιλαμβάνει πεζόδρομο, ποδηλατοδρόμο


Read More »
Ηγουμενίτσα: Μέχρι το καλοκαίρι η επέκταση του ποδηλατόδρομου - πεζόδρομου, έως το Δρέπανο (+ΒΙΝΤΕΟ) Ηγουμενίτσα: Μέχρι το καλοκαίρι η επέκταση του ποδηλατόδρομου - πεζόδρομου, έως το Δρέπανο (+ΒΙΝΤΕΟ) Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Φεβρουαρίου 02, 2020 Rating: 5

Σεισμική δόνηση πριν λίγα λεπτά

Σάββατο, Φεβρουαρίου 01, 2020
Σεισμική δόνηση πριν λίγα λεπτά 



Σεισμική δόνηση σημειώθηκε στις 23:22 το βράδυ του Σαββάτου, με επίκεντρο 24 χλμ Ανατολικά - Νοτιοανατολικά της Πάργας.

Η σεισμική δόνηση είχε ένταση 4,5 βαθμούς της κλίμακας ρίχτερ και εστιακό βάθος 16 χιλιόμετρα και έγινε ιδιαίτερα αισθητός σε ολόκληρη την Ήπειρο.


Read More »
Σεισμική δόνηση πριν λίγα λεπτά Σεισμική δόνηση πριν λίγα λεπτά Reviewed by thespro.gr on Σάββατο, Φεβρουαρίου 01, 2020 Rating: 5

Χωρίς νερό περιοχή του Μαυρουδίου από το πρωί της Παρασκευής

Σάββατο, Φεβρουαρίου 01, 2020
Χωρίς νερό περιοχή του Μαυρουδίου από το πρωί της Παρασκευής


Σοβαρό πρόβλημα στην ύδρευση στην περιοχή του Μαυρουδίου,  έχει δημιουργηθεί από το πρωί της Παρασκευής.
Στο σημείο βρίσκεται εργάτες της ΔΕΥΑΗ, οι οποίοι προσπαθούν να αποκαταστήσουν τη βλάβη.
Ήδη στο μεγαλύτερο μέρος του χωριού η υδροδότηση έχει αποκατασταθεί, ενώ περίπου 50 σπίτια παραμένουν μέχρι και αυτή την ώρα χωρίς νερό.
Επικοινωνήσαμε με το συνεργείο που βρίσκεται στην περιοχή, οι οποίοι μας διαβεβαίωσαν ότι μέχρι το πρωί όλα τα σπίτια της περιοχής θα έχουν νερό.
Read More »
Χωρίς νερό περιοχή του Μαυρουδίου από το πρωί της Παρασκευής Χωρίς νερό περιοχή του Μαυρουδίου από το πρωί της Παρασκευής Reviewed by thespro.gr on Σάββατο, Φεβρουαρίου 01, 2020 Rating: 5

Ηγουμενίτσα: Σεβασμός κατά τη διάρκεια δημοσίων έργων

Σάββατο, Φεβρουαρίου 01, 2020
Ηγουμενίτσα: Σεβασμός κατά τη διάρκεια δημοσίων έργων



Οδός Ίριδος στην Ηγουμενίτσα.
Από την Παρασκευή άνοιξαν το χαντάκι αποκλείοντας ουσιαστικά τους κατοίκους, στην πλειοψηφία τους ηλικιωμένοι.

Έκοψαν το καλώδιο της τηλεφωνίας και είναι η γειτονιά χωρίς τηλέφωνο και internet.


Σήμερα έκλεισαν και τις διόδους από αριστερά και δεξιά, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να κυκλοφορήσει κάνεις μιας και δεν έχει ούτε φωτισμό.


Σε περίπτωση ατυχήματος θα είναι κάποιος υπεύθυνος;

Αναγνώστης
Read More »
Ηγουμενίτσα: Σεβασμός κατά τη διάρκεια δημοσίων έργων Ηγουμενίτσα: Σεβασμός κατά τη διάρκεια δημοσίων έργων Reviewed by thespro.gr on Σάββατο, Φεβρουαρίου 01, 2020 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.