ΝΙΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ: ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΠΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΠΛΑΤΑΡΙΑΣ
thespro.gr
Παρασκευή, Μαΐου 24, 2019
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΠΛΑΤΑΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2019-2023
Αγαπητές συνδημότισσες και αγαπητοί συνδημότες,
Έχοντας μπροστά μας τις δημοτικές εκλογές και τις σημαντικότατες προκλήσεις για την επόμενη τετραετία , καταθέτω την εξειδικευμένη πρόταση για το χωριό μας με θέμα την τουριστική προβολή και ανάπτυξη.
Καλώ όλους τους συνδημότες , οι οποίοι μοιράζονται τις ίδιες αρχές , αγαπούν το χωριό μας και πιστεύουν στην προοπτική του , να συμπορευτούν μαζί μας στο δρόμο για μια νέα εποχή για την Πλαταριά.
Θέλουμε την Πλαταριά με ισχυρή Πολιτιστική και Τουριστική Ταυτότητα ,με ελκυστικές τουριστικές υπηρεσίες με ισχυρή συνεισφορά στην τοπική οικονομία.
Στρατηγικοί Στόχοι του προγράμματος .
• Χρονική επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου
• Αύξηση των αφίξεων/ διανυκτερεύσεων
• Αύξηση της δαπάνης ανά επισκέπτη
Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιτυχία του προγράμματος θεωρούνται οι παρακάτω:
• Πραγματοποίηση έρευνας αγοράς για τον καθορισμό αγορών - στόχων αλλά και για την αναζήτηση νέων αγορών. Η προτεινόμενη έρευνα, θα αποτελέσει τη βάση για την κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου διαφημιστικού προγράμματος που θα καλύπτει τουλάχιστον μια τετραετία προκειμένου να είναι αποτελεσματικό. Πιο συγκεκριμένα :
Εντοπισμός των αγορών και των ομάδων του πληθυσμού που ενδιαφέρονται για τα στοιχεία που προσφέρει ο προορισμός.
Έρευνα και κατηγοριοποίηση της υπάρχουσας κατάστασης (προσφερόμενο προϊόν, δομές και υφιστάμενοι πελάτες).
Mελέτη, καταγραφή και εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος: Μελέτη πρόσθετων δυνατοτήτων ανάλογα και με την εγχώρια και διεθνή ζήτηση.
• Σύνταξη μελέτης με σκοπό την διατύπωση επιστημονικά τεκμηριωμένων προτάσεων για την βελτίωση της ποιότητας της παραλίας της Πλαταριάς . (ποτάμια-παραλία)
• Ποιοτικός εκσυγχρονισμός και αναβάθμιση των υφιστάμενων τουριστικών επιχειρήσεων (ξενοδοχείων, ενοικιαζομένων δωματίων, κάμπινγκ) και εμπλουτισμός της σύνθεσης των προσφερομένων από αυτά υπηρεσιών.
• Αναβάθμιση των υπηρεσιών και των λοιπών κλάδων του τουρισμού όπως είναι τα τουριστικά γραφεία, , τα εστιατόρια, καφετέριες, κ.λπ.
Αναλυτικά, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις εξής δράσεις:
Α.ΕΚΔΟΣΕΙΣ:
1. Έκδοση φυλλαδίου - τουριστικού οδηγού σε διάφορες γλώσσες
Β.ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ
1.Παραγωγή διαφημιστικών ταμπλό, μπάνερς κλπ. τα οποία θα τοποθετηθούν σε χώρο τον οποίο θα μας υποδείξει ο ΟΛΗΓ.
2.Τοποθέτηση καλαίσθητων πινακίδων στις εισόδους του χωριού (Από Ηγουμενίτσα, Πάργα) με το «KAΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΑΡΙΑ».
3. Επαφές με την διοίκηση του ΟΛΗΓ για τοποθέτηση και διανομή διαφημιστικού υλικού και αφισών.
Γ.ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΑΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
1. Σε συνεργασία με τον Δήμο Ηγουμενίτσας και την Περιφέρεια Ηπείρου συμμετοχή της Πλαταριάς σε τουριστικές, πολιτιστικές, εμπορικές εκθέσεις εντός κι εκτός Ελλάδος. Η εκθεσιακή παρουσία είναι χρήσιμη τόσο για τον προορισμό όσο και για τους ιδιώτες, ως ο τόπος συνάντησης για στοχευμένες επαφές με το ταξιδιωτικό κοινό, πράκτορες ή δημοσιογράφους.
2.Συμμετοχή της Πλαταριάς σε περίπτερα της Περιφέρειας Ηπείρου ή του ΕΟΤ, σε σημαντικές εκθέσεις με διεθνή προβολή.
Δ. ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
1.Δημιουργία εκδηλώσεων σε διάφορες Ευρωπαϊκές χώρες με την συνεργασία των ομογενών και ιδιαίτερα της Γερμανίας , του Βελγίου και της Ιταλίας , με θεματικές παρουσιάσεις με την επιδίωξη για την συμμετοχή των τοπικών τουριστικών γραφείων κάθε χώρας.
Ε. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
1. Δημιουργία τουριστικής ιστοσελίδας (site) της Πλαταριάς με τουριστικό υλικό. Ο ιστότοπος θα έχει ένα σύγχρονο και ελκυστικό εικαστικό περιβάλλον, που θα ακολουθεί τις τρέχουσες τάσεις, τόσο στο σχεδιαστικό, όσο και στο τεχνικό του μέρος. Θα είναι γρήγορος και αποτελεσματικός στην πρόσβαση αξιοποιώντας ανάλογες τεχνικές μεθοδολογίες και θα έχει ύφος ανάλαφρο και ευχάριστο για να κερδίζει τους δυνητικούς επισκέπτες, μέσα από ένα σύνολο έξι διαφορετικών γλωσσών.
. Επιπρόσθετες Υπηρεσίες: Internet Marketing Το πακέτο των υπηρεσιών το οποίο περιλαμβάνει είναι: Social media marketing (Facebook. ВКонтакте (Russian facebook ), Linked in, You tube channel).
ΣΤ.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΤΑ ΜΜΕ.
1. Παραγωγή θεματικών βίντεο ή ταινιών για την Πλαταριά , τέτοιων τεχνικών προδιαγραφών οι οποίες θα εξασφαλίσουν τη δυνατότητα προβολής τους όχι μόνο στο you-tube αλλά και σε εκθέσεις στο εσωτερικό και στο εξωτερικό.
2. Σχεδιασμός μηνυμάτων για το διαδίκτυο.
3. Δημιουργία μακετών και διαφημιστικές καταχωρήσεις στον έντυπο ημερήσιο και περιοδικό τύπο.
Ε. ΣΗΜΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ
1. Αξιοποίηση του υπάρχοντος οικίσκου, με δυνατότητα επέκτασης, για την δημιουργία σύγχρονου Γραφείου τουριστικών πληροφοριών της Πλαταριάς.
ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ.
1. Αποστολή διαφημιστικού υλικού σε Μ.Μ.Ε., τουριστικά γραφεία, σχολεία, συλλόγους, αποδήμους, συνέδρια, αεροδρόμια, εκδηλώσεις, , λεωφορείων, ταξί, σε ξενοδοχεία κλπ.
2. Με την βοήθεια του εκπολιτιστικού συλλόγου Πλαταριάς και του Αθλητικού Ομίλου Πλαταριάς (ΑΟΠ) ,οργάνωση ή συνδιοργάνωση ημερίδων ,συνεδρίων , χορωδιακών φεστιβάλ , αθλητικών οργανώσεων ( τουρνουά ποδοσφαίρου, σχολικών αγώνων , μπάσκετ, βόλεϊ, κολύμβησης ) μουσικών εκδηλώσεων , πολιτιστικών εκδηλώσεων και διαφόρων άλλων που προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής μας , και βοηθούν στην ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
3.Καλλιέργεια τουριστικής συνείδησης των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου, με ημερίδες, σεμινάρια, ή άλλες ειδικές εκδηλώσεις .
4. Φιλοξενία έγκριτων δημοσιογράφων που ασχολούνται με θεματικό τουρισμό και λοιπές δράσεις δημοσίων σχέσεων.
5. Συμμετοχή και συνδιοργάνωση με διαδημοτικές συνεργασίες για πολιτιστικές ανταλλαγές. Αδελφοποιήσεις με Δήμους και κοινότητες του εξωτερικού.
6. Συνεργασία με τη τοπική εκκλησία και την Μητρόπολη Παραμυθίας , για την προώθηση του Θρησκευτικού Τουρισμού.
Το έργο της προβολής του Δήμου δεν τελειώνει στα παραπάνω θέματα. Στο πνεύμα αυτό, θα αναζητηθούν στρατηγικές συμμαχίες και συνεργασίες χωρίς χρηματική επιβάρυνση, με όφελος τόσο την προβολή του τόπου όσο και την εκπαίδευση των επαγγελματιών.
Οποιοδήποτε πρόγραμμα τουριστικής ανάπτυξης – προβολής της Πλαταριάς προϋποθέτει την συντονισμένη και διαρκή προσπάθεια από κοινού όλων των εμπλεκομένων δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, προκειμένου να επιτευχθεί ο κεντρικός στόχος της ορθολογικότερης ανάπτυξης του τομέα και της βελτιστοποίησης το παραγόμενου τουριστικού προϊόντος προς όφελος της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας.
Το τοπικό συμβούλιο θα είναι σε πλήρη εναρμόνιση με το σχεδιασμό και τους στόχους του προγράμματος τουριστικής προβολής που καταρτίζει το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού , με τον Δήμο Ηγουμενίτσας και την Περιφέρεια Ηπείρου.
Καλώ όλους τους συνδημότες , οι οποίοι μοιράζονται τις ίδιες αρχές , αγαπούν το χωριό μας και πιστεύουν στην προοπτική του , να συμπορευτούν μαζί μας στο δρόμο για μια νέα εποχή για την Πλαταριά.
Νίκος Α. Αναστασίου
Υποψήφιος Πρόεδρος Τοπικού Διαμερίσματος Πλαταριάς
Πλαταριά Μάιος 2019
Υποψήφιος Πρόεδρος Τοπικού Διαμερίσματος Πλαταριάς
Πλαταριά Μάιος 2019
ΝΙΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ: ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΠΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΠΛΑΤΑΡΙΑΣ
Reviewed by thespro.gr
on
Παρασκευή, Μαΐου 24, 2019
Rating: