Οι REBELLIONS ζωντανά το Σάββατο στο Maroken στην Πλαταριά

Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016


Τo Σάββατο 5 Νοεμβρίου , οι REBELLIONS θα βρίσκονται στο φιλόξενο χώρο του Maroken στην Πλαταριά Θεσπρωτίας και θα παρουσιάσουν το διασκεδαστικό τους πρόγραμμα με τον δικό τους ιδιαίτερο τρόπο!!! Θα παίξουν γνωστές Pop, Rock επιτυχίες αλλά και έντεχνο - λαικό πρόγραμμα.

Παίζουν οι μουσικοί:
ΓΙΩΡΓΟΣ: Φωνή, Κιθάρα, Βιολί, Σαξόφωνο, Μπουζούκι, Μπαγλαμά, Κλαρίνο, Ακορντεόν
ΒΑΣΙΛΗΣ: Φωνή, Κιθάρα, Μπουζούκι, Τρομπέτα
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ: Φωνή
ΧΡΗΣΤΟΣ: Φωνητικά, Μπάσο
ΑΛΕΚΟΣ: Πλήκτρα, Ενορχήστρωση
ΧΑΡΗΣ: Τύμπανα
ΝΙΚΟΣ: Κρουστά 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ MAROKEN
Πλαταριά Θεσπρωτίας
ΤΗΛ. 6909 187653

 
Read More »
Οι REBELLIONS ζωντανά το Σάββατο στο Maroken στην Πλαταριά Οι REBELLIONS ζωντανά το Σάββατο στο Maroken στην Πλαταριά Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016 Rating: 5

ΖΗΤOYNΤΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟI H/Y & ΔΙΚΤΥΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ EΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜULTIRAMA ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ

Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016



Επιθυμητά προσόντα :
  • Πολύ καλή γνώση των προϊόντων της πληροφορικής (Hardware, Software, Internet, Δίκτυα, Κινητή Τηλεφωνία).
  • Ευχάριστη προσωπικότητα - πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας.
  • Άτομο ευγενικό, πρόθυμο και υπεύθυνο.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ,
KYΠΡΟΥ 47 ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ 



 
Read More »
ΖΗΤOYNΤΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟI H/Y & ΔΙΚΤΥΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ EΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜULTIRAMA ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΖΗΤOYNΤΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟI H/Y & ΔΙΚΤΥΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ EΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜULTIRAMA ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016 Rating: 5

Θάνατος 65χρονου στο ΠΠΓΝ Ιωαννίνων από τη νόσο των "τρελών αγελάδων" Κρόιτσφελντ - Γιάκομπ (ΒΙΝΤΕΟ)

Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016





Read More »
Θάνατος 65χρονου στο ΠΠΓΝ Ιωαννίνων από τη νόσο των "τρελών αγελάδων" Κρόιτσφελντ - Γιάκομπ (ΒΙΝΤΕΟ) Θάνατος 65χρονου στο ΠΠΓΝ Ιωαννίνων από τη νόσο των "τρελών αγελάδων" Κρόιτσφελντ - Γιάκομπ (ΒΙΝΤΕΟ) Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016 Rating: 5

Μπρούνο Μπρεγκέ: Πως «εξαφανίστηκε» ο υπολοχαγός του Κάρλος το Τσακάλι, εν πλω προς την Ηγουμενίτσα

Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016



Το θρίλερ με την απαγωγή από τη Μοσάντ στην Ηγουμενίτσα που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 1995 πάνω στο οχηματαγωγό «Λατώ» όταν «χάθηκε» ο Ελβετός τρομοκράτης

Στις αρχές Νοεμβρίου του 1995, ο καιρός στην Πέρδικα Θεσπρωτίας, δεν ενδείκνυτο για μεγάλες βόλτες. Το κρύο ήταν τσουχτερό, αλλά αυτό δεν ένοιαζε και πολύ τον Μπρούνο Μπρεγκέ, που περπάταγε στα δρομάκια του μικρού χωριού.

Τον αγαπούσε αυτόν τον τόπο, εκεί όπου έμενε μαζί με την αγαπημένη του Κάρολ και την κόρη τους, μακριά από το «εκρηκτικό» παρελθόν του.
Δεν ήταν πια ο υπολοχαγός του διαβόητου Κάρλος, του τρομοκράτη που ήταν γνωστός ως «Το τσακάλι», δεν έβαζε βόμβες, δεν συμμετείχε σε ένοπλες επιθέσεις και δεν σκότωνε «στόχους».

Κάποιοι άλλοι όμως είχαν αντίθετη άποψη για τον Ελβετό υπαρχηγό του Ίλιτς Ραμίρεζ Σάντσεζ, όπως ήταν το πραγματικό όνομα του Κάρλος.

Κάτι που ο Μπρεγκέ θα διαπίστωνε κατά την διάρκεια ενός μοιραίου όπως αποδείχτηκε ταξιδιού στην Ιταλία, μαζί με την Κάρολ και την κόρη τους στις 10 του μηνός.

Τότε που επιβιβάστηκαν στο οχηματαγωγό «Λατώ» με προορισμό την Ιταλία για ένα ταξίδι που δεν έμελλε να τελειώσει ποτέ για τον Μπρεγκέ.


Παλιοί λογαριασμοί με το Ισραήλ

Γεννημένος στις 29 Μαΐου του 1950 και μεγαλωμένος σε μια αστική οικογένεια στην Ελβετία, ο Μπρούνο Μπρεγκέ επέλεξε να εισέλθει στον χώρο της τρομοκρατίας, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει αποσαφηνιστεί το πως, με ποιους ήρθε σε επαφή και ποιοι τον έστειλαν στο Ισραήλ.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι το 1970 και σε ηλικία είκοσι ετών, ο νεαρός Ελβετός εισχωρεί στο «Λαϊκό Μέτωπο για την απελευθέρωση της Παλαιστίνης» και ετοιμάζεται για το πρώτο του χτύπημα.

Δεν θα το πραγματοποιήσει ποτέ, αφού η Μοσάντ που τον παρακολουθεί τον συλλαμβάνει στις 23 Ιουνίου του 1970, λίγο πριν φτάσει στην Χάϊφα. Στην έρευνα που κάνουν στο αυτοκίνητό του οι Ισραηλινοί πράκτορες ανακαλύπτουν δύο κιλά εκρηκτικά, με τα οποία ο Μπρεγκέ σκόπευε να χτυπήσει εγκαταστάσεις στο λιμάνι της πόλης.

Παρά τις συνεχείς ανακρίσεις ο Μπρεγκέ αρνείται ότι έχει οποιαδήποτε σχέση με το «Λαϊκό μέτωπο για την απελευθέρωση της Παλαιστίνης».

Το 1971 δικάζεται και καταδικάζεται σε δεκαπέντε χρόνια φυλάκισης, από τα οποία θα εκτίσει μόνο τα έξι. Αιτία; Οι κινητοποιήσεις υπέρ του που λαμβάνουν χώρα στην Ευρώπη αλλά και μια διεθνής επιτροπή που συστήνεται για την απελευθέρωσή του.

Μέλη της μεταξύ άλλων είναι ο Ζαν Πολ Σαρτρ, η Σιμόν Ντε Μποβουάρ, ο Νοάμ Τσόμσκι και ο Αλμπέρτο Μοράβια.
Οι Ισραηλινοί τον αφήνουν ελεύθερο στις 24 Ιουλίου του 1977 και τον απελαύνουν την ίδια ημέρα από την χώρα ως persona non grata.

Επιστρέφει στην Ευρώπη-θα ενταχθεί αρχικά στην τρομοκρατική οργάνωση Primea Linea που συνεργαζόταν στενά με τις Ερυθρές Ταξιαρχίες-εκεί όπου θα γνωρίσει από κοντά τον «Κάρλος το τσακάλι» ο οποίος θα τον εντάξει στην ομάδα του και θα εκτιμήσει τόσο τις ικανότητές του, ώστε θα τον χρίσει υπολοχαγό του.
Τα χτυπήματα

Η πρώτη του αποστολή το 1981, είναι η βομβιστική επίθεση στα κεντρικά του Radio Free Europe στο Μόναχο, ενός ραδιοφωνικού σταθμού Αμερικανικών συμφερόντων.
Ένα χρόνο μετά φτάνει μαζί με την Μαγκνταλένα Κοπ-μέλος και αυτή της ομάδας του Κάρλος-φτάνουν στο Παρίσι έχοντας αναλάβει νέα αποστολή.

Αυτή την φορά όμως δεν είναι προσεχτικός. Οι καινούργιες πινακίδες στο παλιό αυτοκίνητο με το οποίο ταξίδευαν, προκαλούν την προσοχή της Αστυνομίας.
Όταν το εντοπίζει σε υπόγειο γκαράζ, μια ομάδα περιμένει τους ιδιοκτήτες του και όταν έρχονται τους συλλαμβάνει, όχι όμως χωρίς αντίδραση.

Ο Μπρεγκέ τραβάει πιστόλι και πυροβολεί, αλλά το όπλο μπλοκάρει ενώ στην έρευνα που ακολουθεί, οι αρχές ανακαλύπτουν στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου, δύο φιάλες υγραερίου, δύο κιλά εκρηκτικών με χρονοδιακόπτη και δύο χειροβομβίδες.
Η φυλάκισή τους θα προκαλέσει ένα πογκρόμ εκδίκησης από τον Κάρλος που απαιτεί την απελευθέρωσή τους από την Γαλλική κυβέρνηση.

Μετά από μια σειρά βομβιστικών επιθέσεων, το «Τσακάλι» στέλνει επιστολή στο Γάλλο Υπουργό Δικαιοσύνης Γκαστόν Ντεφέρ ζητώντας του να αφήσει ελεύθερους τους δύο συντρόφους του.

Ο Μπρεγκέ θα βγει από την φυλακή το 1985 και θα φύγει για την Δαμασκό της Συρίας, προκειμένου να συναντηθεί με τον Κάρλος που έχει καταφύγει εκεί.

Έχει αποφασίσει να παρατήσει την ένοπλη δράση και να αποστασιοποιηθεί ολοκληρωτικά από τον «μέντορά» του, ξεκινώντας μια άλλη ζωή.




Η σχέση με την Ελλάδα

«Η ευτυχία του δεν θα κρατήσει πολύ, ούτε καν τρία χρόνια»

Ο Ελβετός υπαρχηγός του Κάρλος-θεωρείτο σύνδεσμος του τρομοκράτη με τον «ΕΛΑ» και τη «17Ν»-θα έρθει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1987, με πτήση της Ολυμπιακής από την Ζυρίχη. Οι ελληνικές αρχές έχοντας ενημερωθεί από την τότε ΚΥΠ δεν του επιτρέπουν την είσοδο και αναχωρεί με την επόμενη για την Ελβετία.
Τέσσερα χρόνια αργότερα στις 25 Φεβρουαρίου του 1991, ο Ελβετός φτάνει με πλοίο μέσω Ανκόνας στην Πάτρα, αλλά και πάλι θα σταλεί μετά από τρεις μέρες στην Ιταλία, που μας τον ξαναστέλνει πίσω και εμείς στην Ελβετία.
Είναι η τελευταία φορά που δεν γίνεται δεκτός στη χώρα μας, αφού μέσα στην ίδια χρονιά οι αρχές αίρουν την απαγόρευση εισόδου και την αντικαθιστούν με υποχρέωση αναγγελίας.
Ερωτευμένος με την Βρετανίδα Κάρολ Τόμσον ο Μπρεγκέ εγκαθίσταται στο χωριό Πέρδικα της Θεσπρωτίας και εμφανίζεται κανονικά με το όνομά του, ενώ εναντίον του δεν εκκρεμεί καμία δίωξη.
Περνάει χαλαρές στιγμές στο ιδιόκτητο σπίτι της Κάρολ και δεν θυμίζει σε τίποτα τον τρομοκράτη που ήταν το δεξί χέρι του Κάρλος, ενώ λατρεύει την κόρη που έχει αποκτήσει με την Βρετανίδα, τη μικρή Σόνα.
Η ευτυχία του δεν θα κρατήσει πολύ, ούτε καν τρία χρόνια.
Στις 10 Νοεμβρίου του 1995 ξεκινάει μαζί με την οικογένειά του για ένα ταξίδι που έμελλε να είναι χωρίς επιστροφή για τον ίδιο.

 
Τα όσα έγιναν εκείνες τις ημέρες συσσωρεύουν ένα πλήθος αναπάντητων ερωτηματικών και μια σειρά λαθών από τις ελληνικές αρχές, ενώ το νήμα της εξαφάνισης και της εμπλοκής μυστικών υπηρεσιών ξετυλίγεται όταν το πλοίο «Λατώ» δένει στην Ανκόνα.
Οι Ιταλικές αρχές κρατάνε το ζευγάρι στο πλοίο για τρεις ώρες σύμφωνα με τα όσα είπε η Τόμσον αργότερα, και επιτρέπουν μόνο την άφιξη της συντρόφου του Μπρεγκέ και της κόρης τους.

Η απαγωγή και τα σενάρια

Ο Ελβετός στέλνεται πίσω, η ταυτότητά του κρατείται στο λογιστήριο του σκάφους και οι μαρτυρίες κάνουν λόγο για βόλτες του Μπρεγκέ στα σαλόνια του σκάφους, μέχρι την στιγμή που το πλοίο προσεγγίζει το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Χρόνια αργότερα, τον Ιούνιο του 2011 σύμφωνα με e-mail που διέρρευσε από τα Wikileaks το οποίο έλαβε ο αντιπρόεδρος της Stratfor από ισραηλινό φίλο του- τα σενάρια κάνουν λόγο για στέλεχος της Μοσάντ σε επιτελική θέση από την οποία όμως έχει αποχωρήσει-η επιχείρηση απαγωγής του Μπρεγκέ είχε σχεδιαστεί πολύ προσεχτικά από τους Ισραηλινούς.

Οι τελευταίοι παρόλο που δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο στο e-mail φαίνεται ότι ήξεραν πολύ καλά τις κινήσεις του Μπρεγκέ στην Ελλάδα και την κατάλληλη στιγμή χτύπησαν!

Η εντολή της απαγωγής φέρεται να δόθηκε από το αρχηγείο της Μοσάντ στο Τελ-Αβίδ σε ελικόπτερο γεμάτο με άνδρες της ομάδας Σαγερότ Ματκάλ, της επίλεκτης αντιτρομοκρατικής μονάδας του Ισραηλινού στρατού.

Πρόκειται για την ελίτ των Ισραηλινών κομάντο, από τις τάξεις της οποίας έχουν περάσει ονόματα θρύλοι όπως ο πρώην Υπουργός Άμυνας του Ισραήλ Εχούντ Μπαράκ.

Η διαταγή που είχαν ήταν να αποσπάσουν ζωντανό τον Μπρεγκέ πριν το «Λατώ» δέσει στην Ηγουμενίτσα, εκεί όπου τον περίμενε ήδη κλιμάκιο πρακτόρων της ΚΥΠ και η επιχείρηση διήρκησε σύμφωνα με τους καλά γνωρίζοντες, δέκα περίπου λεπτά.

Παραμένει άγνωστο αν το πολεμικό πλοίο που συμμετείχε στην επιχείρηση ήταν του ΝΑΤΟ η του Ισραήλ, αν και σύμφωνα με τον αποστολέα του e-mail στον αντιπρόεδρο της Stratfor ήταν Ισραηλινό.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι από εκείνο το βράδυ, ο Μπρούνο Μπρεγκέ εξαφανίστηκε από προσώπου γης, με μια απαγωγή κομμένη και ραμμένη για τα μέτρα της Μοσάντ, η οποία φυσικά δεν ενημέρωσε κανέναν, ούτε κατόπιν εορτής.

«Τον πήραν δεκαεπτά λεπτά, πριν την άφιξη του πλοίου στο λιμάνι» γράφει ο ισραηλινός στον φίλο του Φρεντ Μπάρτον, τονίζοντας του ότι δεν υπήρχε καμία εμπλοκή του ΝΑΤΟ
Κανείς δεν ξαναείδε τον Μπρούνο Μπρεγκέ από εκείνο το βράδυ και στα χρόνια που ακολούθησαν ακούστηκαν πάρα πολλά. Γράφτηκε ότι ο Ελβετός εκτελέστηκε από πρώην συντρόφους του, όταν αποφάσισε να αφήσει πίσω του τον κύκλο του αίματος, ενώ τον Ιούνιο του 1997 σε ιστοσελίδα που ασχολείται με θέματα τρομοκρατίας και μυστικών υπηρεσιών αναρτήθηκε ένα κείμενο, που προκάλεσε κι άλλα ερωτηματικά.
Σύμφωνα με αυτό ο Μπρούνο Μπρεγκέ ήταν ζωντανός και επιτηρούμενος αυστηρά σε μυστική φυλακή της CIA κάπου στη Βουδαπέστη, από πράκτορες των Γάλλων και των Ούγγρων.

Ο Ισραηλινός πληροφοριοδότης ενστερνίζεται την τελευταία άποψη γράφοντας: «μετά την παράδοση του Μπρούνο από τους Ισραηλινούς στους Αμερικανούς σε ένα φιλικό λιμάνι, μεταφέρθηκε στην Ουγγαρία. Μόλις έμαθα ότι ο Μπρούνο έφυγε από τη Βουδαπέστη με νέα ταυτότητα στα τέλη του 1997. Αν είναι αλήθεια ότι έφυγε για την Κούβα και είναι ακόμα ζωντανός θα πρέπει να είναι 62 ετών σήμερα» τονίζει στο e-mail του 2011.
Στην Ελλάδα πάντως χρειάστηκε να περάσουν πάνω από δύο μήνες για να κινητοποιηθούν οι αρχές μετά την απαγωγή του, την εμπλοκή της οικογένειάς του και τα δημοσιεύματα, ενώ η ταυτότητά του παρέμεινε στο Λατώ μέχρι τον Ιανουάριο του 1996.

Ήταν το τελευταίο προσωπικό αντικείμενο του Ελβετού «υπολοχαγού» του Κάρλος, που παραμένει εξαφανισμένος, πιθανόν για πάντα, πληρώνοντας το τίμημα της εμπλοκής του στον κόσμο της τρομοκρατίας πολύ ακριβά, αν είναι ακόμα ζωντανός. 

Read More »
Μπρούνο Μπρεγκέ: Πως «εξαφανίστηκε» ο υπολοχαγός του Κάρλος το Τσακάλι, εν πλω προς την Ηγουμενίτσα  Μπρούνο Μπρεγκέ: Πως «εξαφανίστηκε» ο υπολοχαγός του Κάρλος το Τσακάλι, εν πλω προς την Ηγουμενίτσα Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016 Rating: 5

Η ομάδα Μητρικού Θηλασμού της Θεσπρωτίας στην ΕΡΤ3 (ΒΙΝΤΕΟ)

Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016


 

 
Read More »
Η ομάδα Μητρικού Θηλασμού της Θεσπρωτίας στην ΕΡΤ3 (ΒΙΝΤΕΟ) Η ομάδα Μητρικού Θηλασμού της Θεσπρωτίας στην ΕΡΤ3 (ΒΙΝΤΕΟ) Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016 Rating: 5

Μ-Λ ΚΚΕ Θεσπρωτίας: Νέα τάξη πραγμάτων στους Αγροτικούς Συνεταιρισμούς

Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016




Σε τρικυμία βρίσκονται οι συνεταιριστικοί κύκλοι του αγροτικού τομέα της χώρας, με αφορμή την υπόθεση συγκρότησης του νέου συνεταιριστικού φορέα που θα αντικαταστήσει την καταργημένη από τον Νόμο 3484 ΠΑΣΕΓΕΣ (Απρίλης 2016). Οι τριγμοί στο αγροτικό συνεταιριστικό στερέωμα ακούγονται ήδη από την ψήφιση του προηγούμενου νόμου για τους συνεταιρισμούς το 2011, αλλά τώρα δόθηκε η αφορμή να σχηματοποιηθούν ξεκάθαρα οι ομαδοποιήσεις.

Αν σχηματικά διακρίνουμε τέσσερες φάσεις στην νεότερη ιστορία των ελληνικών συνεταιρισμών (1η και 2η πριν και μετά την ένταξη στην ΕΟΚ του 1982, 3η μετά τις δύο αναθεωρήσεις της ΚΑΠ στα τέλη της δεκαετία του ’80, 4η μετά την αναθεώρηση της ΚΑΠ το 2005) είναι ξεκάθαρο ότι το 2016, σε εποχές κορύφωσης της κρίσης, βρισκόμαστε σε μια 5η ιστορική φάση, που υπαγορεύεται από διαφορετικές αναγκαιότητες και θα εξυπηρετήσει διαφορετικές σκοπιμότητες.

Σε αντίθεση με τις βιομηχανικά αναπτυγμένες χώρες όπου οι συνεταιρισμοί έχουν ιστορικά διαμορφωθεί σαν καθαρά κεφαλαιοκρατικές επιχειρήσεις μεγαλοαγροτών, στενά συνδεδεμένες με το πολυεθνικό κεφάλαιο, στην χώρα μας, οι συνεταιρισμοί αποτέλεσαν το βασικό μοχλό εφαρμογής των κρατικομονοπωλιακών παρεμβάσεων στον αγροτικό χώρο. Αυτές καθορίζονταν από τις εκάστοτε ιστορικές αναγκαιότητες της ελληνικής οικονομίας. Μιας οικονομίας που συστηματικά αναπτύσσονταν συμπληρωματικά και εξαρτημένα, υπηρετώντας τα συμφέροντα των μεγάλων δυνάμεων στην περιοχή, με τα αναλογούντα ανταλλάγματα για τη ντόπια μεγαλοαστική τάξη. Μετά την ένταξη στην ΕΕ το δόγμα αυτό βούλιαξε στην κυριολεξία την αγροτική παραγωγή και τώρα ρημάζει ολόκληρη τη χώρα.

Τριάντα πέντε χρόνια μετά την είσοδο στην ΕΕ, «κατορθώθηκε» να εισάγουµε σχεδόν το σύνολο των αγροτικών µας εισροών: δηλαδή σπόρους, λιπάσµατα, γεωργικά και κτηνιατρικά φάρµακα, γεωργικά µηχανήµατα, ζωοτροφές, ζωικό κεφάλαιο αναπαραγωγής, αµελκτικό εξοπλισµό, τεχνικό εξοπλισµό και αυτοματισμούς μεταποίησης. «Καταφέραμε» να χάσουμε την αυτάρκεια, σε σειρά στρατηγικών για την διατροφή του πληθυσμού μας αγροτικών προϊόντων και να βλέπουμε με συνεχόμενους ρυθμούς, ολόκληρους κλάδους τις αγροτικής παραγωγής να καταστρέφονται για χάρη των εισαγωγών από τις βόρειες βιομηχανικές χώρες. Κομβικό και στρατηγικό εργαλείο αυτών των επιλογών, ήταν οι συνεταιρισμοί, οι οποίο βρίσκονταν πάντα υπό κρατική κηδεμονία και διασφάλιζαν την συναίνεση και την υποταγή των μικρομεσαίων αγροτών στις αντιαγροτικές επιλογές των κυβερνήσεων και της ΕΕ.

Στις σημερινές συνθήκες θριάμβου της αγοράς και ραγδαίας συρρίκνωσης του κράτους, οι αγροτικοί συνεταιρισμοί καλούνται να παίξουν ένα νέο ρόλο. Πέρασε η εποχή που αποτελούσαν την «σπονδυλική στήλη» του παλιού δικομματισμού στην ύπαιθρο και μοίραζαν τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις, σαν το τυράκι στη φάκα της διάλυσης της αγροτικής παραγωγής. Τώρα οι κατευθύνσεις έρχονται από τον «αόρατο θεό» της Αγοράς, με θεματοφύλακες τα Ευρωπαϊκά όργανα και αλίμονο, με εφαρμοστή μια δήθεν «αριστερή» κυβέρνηση.

Σ’ αυτές τις νέες συνθήκες, αυτό που σήμερα διακυβεύεται στον ελληνικό αγροτικό συνεταιριστικό χώρο, είναι ο βαθμός προσαρμογής του στα ιδιωτικά συμφέροντα και στις επιδιώξεις του διεθνοποιημένου αγροτοδιατροφικού και χρηματιστηριακού κεφαλαίου. Από την ψήφιση του νέου νόμου τον Απρίλη και μετά, οργιάζει το παρασκήνιο. Στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ αγκαλιά με πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ. Τρανοί συνεταιριστές μαζί με αδίστακτους κερδοσκόπους. Γραφειοκράτες του αγροτικού συνεταιριστικού χώρου «αγκαζέ» με το τραπεζικό κεφάλαιο. Διαμορφώνονται πυρετωδώς οι συμμαχίες, που θα κληθούν να στηρίξουν τις νέες σαρωτικές αναδιαρθρώσεις στον αγροτικό χώρο που τρέχουν ήδη με εντατικούς ρυθμούς.

Από την μια μεριά βρίσκεται ο προσφάτως συγκροτημένος Σ. Α. Σ. Ο. Ε. Ε. (Σύνδεσμος Αγροτικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων και Επιχειρήσεων Ελλάδος) με επικεφαλής τον πρώην Υπουργό Γεωργίας Α. Κοντό, ο οποίος συσπειρώνει αποχωρήσαντες συνεταιριστές από την ΠΑΣΕΓΕΣ, αλλά κυρίως την κορυφή του δικτύου διαχείρισης του ΟΣΔΕ. Δηλαδή του υπεύθυνου μηχανισμού για το μοίρασμα των ευρωπαϊκών επιδοτήσεων που τελικά μορφοποιείται στην «GAIA Επιχειρείν». Μια Α. Ε. η οποία χαρατσώνει γερά τον αγροτικό κόσμο για υπηρεσίες που σε όλες τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες παρέχονται δωρεάν. Μεγαλομέτοχος της GAIA (80%), είναι η Τράπεζα Πειραιώς (σκανδαλώδης συνεχιστής της κρατικής Αγροτικής Τράπεζας) και συμμετέχουν η ίδια η ΠΑΣΕΓΕΣ (διά των συνεταιρισμών της) και η Neuropublic Α. Ε. (εταιρία πληροφορικής και μηχανογράφησης που χρηματοδοτήθηκε με εκατομμύρια ευρώ και κυριαρχεί στο χώρο των αγροτικών επιδοτήσεων). Εδώ έχουν μπει 72 υπογραφές (συνεταιρισμών αλλά και συνδικαλιστικών οργανώσεων και εταιριών μη αμιγούς συνεταιριστικού χαρακτήρα). Αυτή η ομαδοποίηση εμφανίζεται σαν «Νέος φορέας» !

Από την άλλη βρίσκεται η «Νέα ΠΑΣΕΓΕΣ». Μια πανσπερμία από μικρούς και μεγάλους αγροτικούς συνεταιρισμούς (γύρω στους 150) που συσπειρώνονται γύρω από την εναπομείνασα γραφειοκρατία της καταργημένης ΠΑΣΕΓΕΣ. Υπέρμαχοι τάχα των «καθαρών» αγροτικών συνεταιριστικών σχημάτων και των μεγάλων «συνεταιριστικών αρχών». Ξεχνούν βέβαια και το ότι είχαν αυτές τις αρχές «γραμμένες στα παλαιότερα των υποδημάτων τους», αλλά και το ότι ήταν οι ίδιοι που άνοιξαν το δρόμο όχι μόνο σε πάσης φύσεως κερδοσκοπικές Α. Ε., αλλά και το ίδιο το τοκογλυφικό/τραπεζιτικό κεφάλαιο. Τώρα όλοι αυτοί, ζητούν την θεσμική τους παρουσία στα αγροτικά όργανα.

Κατά απολύτως ξεκάθαρο τρόπο βρισκόμαστε μπροστά σε μια αναδιάρθρωση αυτού που θα μπορούσε να ονομαστεί «βαθύ αγροτικό κράτος» και το οποίο μέχρι σήμερα συνθέτονταν από τον αγροτοπατερισμό, τις συντεχνίες, την κρατική γραφειοκρατία και τα κομματικά πελατειακά δίκτυα. Η κρίση ανέδειξε με τον πιο παραστατικό τρόπο τα αδιέξοδα, τα οποία εύκολα μπορούν να ξεπεραστούν υπέρ του μεγάλου κεφαλαίου, αφού απουσιάζει ένα ρωμαλέο αγροτικό κίνημα της ακόμη κυρίαρχης στη χώρα, μικρομεσαίας αγροτιάς.

Τίποτα καλό για τον ευρύτερο αγροτικό κόσμο και την αγροτική παραγωγή της χώρας δεν πρόκειται να προκύψει από αυτές τις διεργασίες. Είναι το «παλιό» που μεταμφιέζεται δήθεν σε «νέο», για να καλύψει και να διαχειριστεί ένα νέο κύκλο αναδιαρθρώσεων στον αγροτικό χώρο. Ένα νέο κύκλο άγριας και απροκάλυπτης συγκεντροποίησης της αγροτικής παραγωγής, με αποκλειστικό στόχο το «ξεζούμισμα» του μικρομεσαίου αγροτικού νοικοκυριού και εγκλωβισμού, σε ένα απολύτως εκμεταλλευτικό σύστημα, χιλιάδων νέων που οραματίζονται μια επαγγελματική διέξοδο στην αγροτική παραγωγή.

Όλα δείχνουν ότι μεθοδεύεται και υλοποιείται μια σύγχρονη μορφή ξεκάθαρης δουλοπαροικίας στον αγροτικό χώρο, από εξωαγροτικούς παράγοντες και σε συνεργεία με το μεγάλο αγροτοδιατροφικό κεφάλαιο.

Για τον απεγκλωβισμό του μικρομεσαίου αγροτικού νοικοκυριού από αυτή την παγίδα και την αναβίωση της εγχώριας παραγωγής, απαιτείται άμεσα η οργάνωση του σε ένα γνήσιο Συνεταιριστικό Κίνημα (τέτοιο που ποτέ δεν είδαμε στην ιστορία του ελληνικού κράτους), η συσπείρωση σε διεκδικητικές συλλογικότητες για την υπεράσπιση των δικαίων του, αλλά και η αποτίναξη του ευρωπαϊκού ζυγού. Ενός ζυγού που εμφανίζεται, παραποιημένα, σαν σωτήριος στα μάτια του μοναχικού έλληνα αγρότη, με μέσο κλήρο τα 40 στρέμματα ή τα 11 στην Ήπειρο. Διαφορετικά η πορεία στην «κοιλάδα των δακρύων» που προβάλει ολοκάθαρα μπροστά στον αγροτικό κόσμο, θα είναι αναπόφευκτη.

 
Read More »
Μ-Λ ΚΚΕ Θεσπρωτίας: Νέα τάξη πραγμάτων στους Αγροτικούς Συνεταιρισμούς Μ-Λ ΚΚΕ Θεσπρωτίας: Νέα τάξη πραγμάτων στους Αγροτικούς Συνεταιρισμούς Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016 Rating: 5

Ζητείται προσωπικό για άμεση πρόσληψη

Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016


Από το φυτώριο "Ντόρκος" στο Ράγιο Θεσπρωτίας, ζητείται άμεσα προσωπικό για τις ανάγκες του φυτωρίου.

Πληροφορίες στο τηλ: 6932423770




Read More »
Ζητείται προσωπικό για άμεση πρόσληψη Ζητείται προσωπικό για άμεση πρόσληψη Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016 Rating: 5

Σύλληψη φυγόποινου αλλοδαπού στην Κεστρίνη Θεσπρωτίας

Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016



Συνελήφθη, εχτές (03-11-2016) το πρωί στην Κεστρίνη Θεσπρωτίας , από αστυνομικούς του Α΄ Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Φιλιατών, ένας 26χρονος υπήκοος Αλβανίας, ο οποίος είχε εισέλθει παράνομα στη χώρα μας, ενώ όπως διαπιστώθηκε σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Δράμας, ποινής φυλάκισης (15) μηνών, για ψευδή ανώμοτη κατάθεση.

Read More »
Σύλληψη φυγόποινου αλλοδαπού στην Κεστρίνη Θεσπρωτίας Σύλληψη φυγόποινου αλλοδαπού στην Κεστρίνη Θεσπρωτίας Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016 Rating: 5

Παραμυθιά: Η ΘΕΑΤΟ για τα 20 χρόνια της και τον «Θεατρικό Νοέμβρη 2016» (+ΒΙΝΤΕΟ)

Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016


Στην κάμερα της paramythia-online.gr μίλησε ο Γιάννης Δημάκας, για την επετειακή χρονιά της ΘΕΑΤΟ και την εκδήλωση «Θεατρικό Νοέμβρη», με την οποία γιορτάζει τα 20 χρόνια παρουσίας στα θεατρικά δρώμενα της περιοχής.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

 
 

 
Read More »
Παραμυθιά: Η ΘΕΑΤΟ για τα 20 χρόνια της και τον «Θεατρικό Νοέμβρη 2016» (+ΒΙΝΤΕΟ) Παραμυθιά: Η ΘΕΑΤΟ για τα 20 χρόνια της και τον «Θεατρικό Νοέμβρη 2016» (+ΒΙΝΤΕΟ) Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016 Rating: 5

Η πλήρης ακτινογραφία του Αυτοκινητόδρομου Ε65 - Θα απαιτούνται περίπου 5 ώρες Ηγουμενίτσα - Αθήνα

Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016


Σε πλήρη εξέλιξη είναι τα έργα για την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας, γνωστότερου ως Ε65. Το τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα μήκους 80χλμ, το μεσαίο τμήμα του δρόμου είναι αυτό που κατασκευάζεται και που πρόκειται να παραδοθεί τον ερχόμενο Μάρτιο.

Το ypodomes.com βρέθηκε στα εργοτάξια σε μία επίσκεψη που έγινε για τους δημοσιογράφους και κατέγραψε την κατάσταση των έργων. 
Στα πρώτα 8 χιλιόμετρα από την Ξυνιάδα και μέχρι τη Λίμνη Σμοκόβου τα έργα είναι λιγότερο ώριμα και θα πρέπει να γίνει αγώνας για να δοθεί η μία λωρίδα τον Μάρτιο. 
Στο υπόλοιπο τμήμα από το Σμόκοβο μέχρι τα Τρίκαλα, τα έργα είναι σχεδόν ολοκληρωμένα και απομένουν οι τελευταίες πινελιές, δηλαδή η τοποθέτηση των πλάγιων μπαρών, διαγραμμίσεις, σημάνσεις.
Με βάση τα παραπάνω τα υπόλοιπα που αναμένεται να υπάρξουν στο διάστημα Μαρτίου-Αυγούστου για την πλήρη ολοκλήρωση του τμήματος Ξυνιάδα-Τρίκαλα είναι σε αυτά τα πρώτα χιλιόμετρα και αυτό γιατί υπάρχει ακόμα θέμα με τις απαλλοτριώσεις που φτάνει στο 12% του συνολικού μήκους του έργου. 
Η Κοινοπραξία κατασκευής προκειμένου να υπερνικήσει τη δυσκολία νοίκιασε περίπου 850 στρέμματα από τα μη απαλλοτριωθέντα.
Όπως χαρακτηριστικά είπε στέλεχος της κοινοπραξίας «τον Μάρτιο θα παραδώσουμε δρόμο που ενώ θα κυκλοφορείται, δεν θα έχει απαλλοτριωθεί». 
Επίσης λύθηκε και το «μυστήριο» της επιλογής το 2013, της κατασκευής του μεσαίου τμήματος και όχι του νότιου (του Λαμία-Ξυνιάδα δηλαδή) καθώς κρίθηκε ότι ήταν τόσο ανώριμες οι απαλλοτριώσεις (στο νότιο τμήμα) που δεν θα επέτρεπαν την ολοκλήρωση του έργου, σε σύντομο χρόνο τουλάχιστον.
ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΝΟΤΙΟ ΤΜΗΜΑ ΛΑΜΙΑ-ΞΥΝΙΑΔΑ
Την ίδια ώρα, γίνεται προετοιμασία για την κατασκευή του Νότιου τμήματος Λαμία-Ξυνιάδα, που από την παραχωρησιούχο χαρακτηρίζεται αναβαλλόμενο. Το τμήμα μήκους 32,5χλμ, εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ και τώρα ο Φάκελος Μεγάλου Έργου, οδεύει προς έγκριση στις Βρυξέλλες. 
Το κόστος εκτιμάται σε 310 εκ.ευρώ.
Πιθανότατα στις αρχές του χρόνου, το έργο θα ξεκινήσει και η προοπτική είναι να ολοκληρωθεί σε 3-4 χρόνια με τον κατασκευαστή να είναι πιο αισιόδοξος και έχει καταθέσει χρονοδιάγραμμα για ολοκλήρωση του έργου σε διάστημα 2 ετών.
Ο λόγος της αισιοδοξίας είναι γιατί την περίοδο 2008-2010 από τα 32,5χλμ του τμήματος, τα πρώτα 15χλμ (από την είσοδο του Ε65 μέχρι τον Κόμβο Καρπενησίου) είναι πολύ προχωρημένα και η πρόοδος τους είναι σε ποσοστό που φτάνει το 40%. Ουσιαστικά το τμήμα αυτό θα μπορούσε σε 1,5 έτος να έχει ολοκληρωθεί καθώς απομένουν ασφαλτικά και κάποια τεχνικά.
Στα επόμενα 14χλμ (15-28) και μέχρι την Σήραγγα Δομοκού, υπάρχουν άλυτα προς το παρόν τα θέματα απαλλοτρίωσης των εκτάσεων και είναι ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος για την έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου και την αποφυγή διεκδίκησης αποζημιώσεων που θα επιβαρύνουν το κόστος του έργου.
Τέλος έχουμε τη Σήραγγα Δομοκού (29-32), η οποία με μήκος 3χλμ θα είναι και το μεγαλύτερο τεχνικό έργο του Ε65 στο σύνολο του. Τα καλά νέα είναι ότι την περίοδο 2008-2010 διανοίχθηκαν συνολικά 1.0000 μέτρα (500 μέτρα από κάθε πλευρά της Σήραγγας). 
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή το θέμα της διάνοιξης θεωρείται ότι θα μπορούσε να ολοκληρωθεί σε σύντομο χρόνο, όπως έγινε και με την περίπτωση της Σήραγγας Κλόκοβας στην Ιόνια Οδό. 
Συνολικά ο στόχος είναι μέχρι το 2019-2020 το νότιο τμήμα να έχει ολοκληρωθεί και δοθεί στην κυκλοφορία.
ΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΡΙΚΑΛΑ-ΕΓΝΑΤΙΑ
Στην ενημέρωση που έγινε για το βόρειο τμήμα, από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία, μήκους 62χλμ (πρόκειται για την αρχική λύση που είχε προκριθεί) είμαστε σε αναζήτηση της βέλτιστης χάραξης. 
Αυτή η πρώτη χάραξη οδεύει πιο ανατολικά προς τα Γρεβενά. Τώρα υπάρχουν διάφορες προτάσεις, με κάποιες να είναι με δυτικά φορά και άλλες με ανατολική.
Τα προβλήματα, συνεχίζονται και στο θέμα της χρηματοδότησης, καθώς το έργο έχει κόστος περίπου 480εκ.ευρώ, χωρίς να είναι και το οριστικό νούμερο (θα εξαρτηθεί από τη χάραξη και τα απαιτούμενα μεγάλα τεχνικά). Εδώ το Υπουργείο Υποδομών είναι σε προχωρημένη επαφή με την ΕΤΕπ, προκειμένου να εξασφαλιστεί το πολυπόθητο δάνειο που θα επιτρέψει την κατασκευή και του βόρειου τμήματος. 

Από την πλευρά του παραχωρησιούχου σημειώθηκε πάντως ότι σε περίπτωση που τελικά δεν προχωρήσει το βόρειο τμήμα, αυτό θα μπορούσε να σημάνει και την διεκδίκηση αποζημιώσεων. 

Τα προβλήματα που προστίθενται στην περίπτωση κατασκευής είναι και η απουσία απαλλοτριώσεων ή πιθανών αρχαιολογικών ανασκαφών που θα ναρκοθετούσαν χρονικά και χρηματικά την κατασκευή του τμήματος αυτού. 
Ο μεγάλος στόχος είναι εφόσον βρεθεί η χρηματοδότηση, μέχρι το 2022 να έχει ολοκληρωθεί και αυτό το τμήμα. 

Το «καλό νέο» στο βόρειο τμήμα είναι ότι τα πρώτα 15χλμ μεταξύ Τρικάλων και Καλαμπάκας είναι εξίσου προχωρημένα σε ποσοστό περίπου 40% και σε περίπτωση εκκίνησης των έργων θα ολοκληρώνονταν σχετικά γρήγορα.
Ο Ε65 ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ
Ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας, ή Ε65, στο σύνολο του θα έχει μήκος περίπου 170χλμ. Θα ξεκινά σε σύνδεση με τον ΠΑΘΕ στον Μαλιακό πριν την είσοδο της Λαμίας (ερχόμενος από Αθήνα) , θα περνά από Δομοκό, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Καλαμπάκα και θα τερματίζει στην Εγνατία Οδό. 

Η χρονοαπόσταση θα είναι περίπου 1 ώρα και 30 λεπτά από 3,5 ώρες σήμερα. Τα προτερήματα του Ε65 είναι σε πολλές περιπτώσεις εκπληκτικά καθώς φέρνουν σε απόσταση βολή τη Δυτική Μακεδονία, την Ήπειρο και τα Σκόπια από την Αθήνα.
Συγκεκριμένα, η απόσταση Αθήνα-Γρεβενά θα γίνεται σε 4 ώρες, Αθηνα-Κοζάνη σε περίπου 4 ώρες και 30 λεπτά και Αθήνα-Καστορία σε μόλις 5 ώρες. 
Για την Ήπειρο Αθήνα-Ιωάννινα θα απαιτούνται 4,5 ώρες και περίπου 5 ώρες Αθήνα-Ηγουμενίτσα.
Το έργο είναι χωρισμένο στα τμήματα Λαμία-Ξυνιάδα: 0-32χλμ, Ξυνιάδα-Τρίκαλα 32-111χλμ, Τρίκαλα-Α/Κ Γρεβενών -Α/Κ Εγνατίας 111-170χλμ. Θα λειτουργήσουν 2 μετωπικά διόδια σε Σοφάδες και Τρίκαλα και 4 πλάγια διόδια

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

 
Read More »
Η πλήρης ακτινογραφία του Αυτοκινητόδρομου Ε65 - Θα απαιτούνται περίπου 5 ώρες Ηγουμενίτσα - Αθήνα Η πλήρης ακτινογραφία του Αυτοκινητόδρομου Ε65 - Θα απαιτούνται περίπου 5 ώρες Ηγουμενίτσα - Αθήνα Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2016 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.