Τοποθετήσεις και διαθέσεις εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΔΕ Θεσπρωτίας - της Βασιλικής Νικολάου
thespro.gr
Τρίτη, Οκτωβρίου 11, 2016
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
από την έναρξη της σχολικής χρονιάς συνεχίζονται διαθέσεις εκπαιδευτικών στην Α/θμια Εκπαίδευση και επίκεινται διαθέσεις και στα ΙΕΚ , οι οποίες με διευκρινιστικό έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας έχουν υποχρεωτικό χαρακτήρα.
Εκπαιδευτικοί ΠΕ19-20 πηγαίνουν σε τρία και τέσσερα σχολεία, ώστε να συμπληρώνουν το ωράριό τους(εντός και εκτός πόλης Ηγουμενίτσας) και παίρνουν τα Μαθηματικά ως β ανάθεση στα σχολεία που υπηρετούν.Έχουμε επίσης εξαντλήσει κάθε δυνατότητα απασχόλησης με τη δεύτερη ειδικότητα (σε Μαθηματικά, Φυσική, Μουσική).Έγιναν επίσης διαθέσεις εξ ολοκλήρου στην Α/θμια σε ειδικότητες ΠΕ11 ΚΑΙ πε19-20.
Στο ζήτημα απόσπασης εκπαιδευτικών με αίτησή τους σε σχολεία του ΠΥΣΔΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, η πρότασή μου είναι να γίνει ως εξής α)να γνωστοποιήσει το ΠΥΣΔΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ αν υπάρχουν κενά σε ειδικότητες που ζητούν να αποσπαστούν(ΠΕ11 και ΠΕ19), να γνωστοποιηθεί μέσω της ΠΕΔΙΕΚ ΗΠΕΙΡΟΥ προς όλα τα ΠΥΣΔΕ Της Περιφέρειας Ηπείρου και οι ενδιαφερόμενοι, κάνοντας αιτήσεις και σύμφωνα με τα μόριά τους να αποσπαστούν.
Στο θέμα του μαθήματος των Γερμανικών έγιναν ενστάσεις για τις διαθέσεις και ύστερα από την ικανοποίηση αίτησης Εκπαιδευτικού ΠΕ07, έγιναν τροποποιήσεις στις διαθέσεις.Από συναδέλφους ΠΕ07 ενημερώθηκα ότι ακούγεται πως θα συγχωνευτούν τμήματα στα Γυμνάσια στο μάθημα των Γερμανικών, γιατί δεν επαρκούν οι καθηγητές Γερμανικών.Να σημειωθεί ότι έχουμε ζητήσει αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου για το μάθημα των Γερμανικών, εδώ και καιρό.
Στο ζήτημα των μετακινήσεων των εκπαιδευτικών η άποψή μου ήταν και είναι ακόμη, αυτές να γίνονται στην ίδια ομάδα σχολείων ή σε όμορες ομάδες, όπου αυτό είναι δυνατό.Αυτή τη λογική εξάλλου έχει και η κατανομή των σχολικών μονάδων σε ομάδες.Μέσα σε όλο αυτό το ασφυκτικό πλαίσιο της εργασιακής μας καθημερινότητας να μην εξαντλούνται ακόμη περισσότερο οικονομικά οι εκπαιδευτικοί.
Επιπλέον στο θέμα της γραμματειακής υποστήριξης(θέμα που βάζουν και τα περιφερειακά σχολεία), αλλά και τα σχολεία της ΗΓουμενίτσας, θεωρώ ότι οι εκπαιδευτικοί που έχουν κατά πολύ μειωμένο ωράριο να τα στελεχώνουν γραμματειακά, με αίτησή τους, αφού τους γνωστοποιηθούν σε ποια σχολεία υπάρχε ανάγκη γραμματειακής υποστήριξης.Φέτος δυσκολία συμπλήρωσης ωραρίου παρατηρείται στις ειδικότητες ΠΕ05,06 και σε κάποια σχολεία ΠΕ02.
Τέλος στο ζήτημα των τοποθετήσεων συναδέλφων που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και προέκυψαν λάθη κατά την ανάθεση των μαθημάτων ή από το myschool, είναι προφανές ότι αυτό δημιουργεί αδικίες στις τοποθετήσεις και διαθέσεις.Για τον λόγο αυτό δηλώνω ότι δεν πρόκειται να συμφωνήσω σε διάθεση ή τοποθέτηση συναδέλφων χωρίς εικόνα από το ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
με όλη την εικόνα που περιέγραψα αντιλαμβανόμαστε τις επιπτώσεις των μνημονίων στην εκπαίδευση, που είναι και το θέμα του συνεδρίου της ΟΛΜΕ.Γι'αυτό οφείλουμε όλοι ενωμένοι να αγωνιζόμαστε στα σχολεία για καλύτερες εργασιακές συνθήκες.
Με την αφορμή των επικείμενων εκλογών για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, σας ενημερώνω ότι δεν είμαι υποψήφια(όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε).Σις συζητήσεις μας στα σχολεία, στις γενικές συνελεύσεις, είχαμε και έχουμε την ευκαιρία να κουβεντιάζουμε για τα εργασιακά μας.Ελπίζω ότι το συνδικαλιστικό κίνημα θα συνεχίσει να διεκδικεί την είσοδο τρίτου αιρετού στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, ώστε η φωνή του κλάδου να ενισχύεται.Εντίμως σας δηλώνω ότι συνεχίζω να αγνωνίζομαι για το δημόσιο σχολείο, για το δικαίωμα ΟΛΩΝ των μαθητών να έχουν εκπαιδευτικούς, και το δικαίωμα μονίμων και αναπληρωτών στην εργασία με αξιοπρεπείς όρους.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
''Άξιζε να υπάρχουμε για να συναντηθούμε'' Γ.ΡΙΤΣΟΣ
Τοποθετήσεις και διαθέσεις εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΔΕ Θεσπρωτίας - της Βασιλικής Νικολάου
Reviewed by thespro.gr
on
Τρίτη, Οκτωβρίου 11, 2016
Rating: