Εργαζόμενοι ΟΤΑ Θεσπρωτίας: Ο Δήμος Ηγουμενίτσας πλέον δεν θα μπορεί καν να διεκδικήσει από το κεντρικό κράτος τις θέσεις εργασίας που σήμερα λείπουν.

Δευτέρα, Απριλίου 25, 2016



Με πρόσχημα την επίτευξη καλύτερων και αποτελεσματικότερων υπηρεσιών προς τους δημότες, η Δημοτική Αρχή αλλάζει για ακόμη μία φορά τον ΟΕΥ του Δήμου Ηγουμενίτσας

Η προηγούμενη αλλαγή του 2011, είχε σαν αποτέλεσμα για το Δήμο Ηγουμενίτσας να παραμείνουν 73 κενές οργανικές θέσεις παρόλο που είχαν μεταφερθεί τότε στους Δήμους οι αρμοδιότητες καταργούμενων φορέων που προέβλεπε ο Καλλικράτης . Με τις συνεχόμενες καταργήσεις οργανικών θέσεων και τη νέα αλλαγή του Ο.Ε.Υ. στο Δήμο Ηγουμενίτσας μένουν πλέον μόλις 19 κενές οργανικές θέσεις, την ώρα που οι πραγματικές ελλείψεις είναι πολλαπλάσιες. Οι αλλαγές και συγχωνεύσεις υπηρεσιών έχουν σαν αποτέλεσμα την μείωση Διευθύνσεων κατά 33 % και Μείωση Τμημάτων κατά 35%.

Ο Δήμος πλέον δεν θα μπορεί καν να διεκδικήσει από το κεντρικό κράτος τις θέσεις εργασίας που σήμερα λείπουν.

Η Δημοτική Αρχή υποστηρίζει ότι με τη συγχώνευση των υπηρεσιών θα γίνει αποτελεσματικότερη η λειτουργία των υπηρεσιών. Η πραγματικότητα είναι ότι οι αρμοδιότητες παραμένουν, δεν συγχωνεύονται ούτε συρρικνώνονται. Αυτό που στην πραγματικότητα αλλάζει είναι ότι το εναπομείναν προσωπικό θα υπερχρεώνεται και επισήμως εντολές και θέματα.

Ταυτόχρονα με αυτή την εντατικοποίηση, η Δημοτική Αρχή θα χρησιμοποιήσει τη νομοθεσία για τη στοχοθεσία και την αξιολόγηση ώστε να είναι σε θέση να πιέζει τους εργαζόμενους που αντικειμενικά δεν θα μπορούν να βγάλουν σε πέρας τον όγκο εργασίας, να τιμωρεί αυτούς που τελικά δεν τα καταφέρνουν αλλά και να στοιχειοθετεί κατά το δοκούν ιδιωτικοποιήσεις.

Με αυτό το σκεπτικό, ήδη διάφοροι αιρετοί κατηγορούν τους εργαζόμενους του Δήμου ότι είναι «τεμπέληδες» και «ανίκανοι». Οι δηλώσεις αυτές όχι μόνον είναι προσβλητικές και αναληθείς, αλλά έχουν κυρίως ως στόχο την ευκολότερα αποδεκτή από την κοινωνία, κατάργηση των δημοσίων υπηρεσιών προς όφελος του ιδιωτικού συμφέροντος.

Γίνεται φανερό ότι οι Ο.Ε.Υ αποτελούν μια ευέλικτη προσαρμογή κατά Δήμο με κοινό στόχο να υπηρετείται η επιχειρηματική τους δράση, η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρηματικών ομίλων, η αφαίμαξη των λαϊκών στρωμάτων, η ανατροπή - διάλυση των εργασιακών σχέσεων και η ιδιωτικοποίηση των έργων και η εμπορευματοποίηση των υπηρεσιών. Θα αποτελέσουν τη δαμόκλεια σπάθη υποχρεωτικών μετατάξεων και απολύσεων.

Αποδεικνύεται ότι ο στόχος τελικά, δεν είναι η αποτελεσματική λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου, αλλά η ευκολότερη μετάβαση στις ιδιωτικοποιήσεις

Είναι χαρακτηριστικό ότι η Δημοτική Αρχή ούτε για τους τύπους δεν απευθύνθηκε στο Σύλλογο Εργαζομένων. Γνωρίζουν ότι ο Σύλλογος ποτέ δεν θα συμμετείχε στη δημιουργία ενός ΟΕΥ με τελικό σκοπό την εντατικοποίηση της εργασίας και τις ιδιωτικοποιήσεις.

Αγωνιζόμαστε για:

- Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων σε όλους τους εργαζόμενους.

- Πλήρη και επαρκή κρατική χρηματοδότηση που να καλύπτει το σύνολο των αναγκών των Δήμων που θα προέρχεται από την αύξηση της φορολόγησης στο 45% του μεγάλου κεφαλαίου, της εκκλησιαστικής περιουσίας και αύξηση του ΦΠΑ στα είδη πολυτελείας κλπ.

- Διεκδικούμε την πλήρη επιστροφή των παρακρατηθέντων. Τα χρήματα αυτά ανήκουν στους εργαζόμενους. Αφαιρούνται, άμεσα ή έμμεσα, από το εισόδημά τους και αναπληρώνονται από πρόσθετους φόρους και τέλη που επιβάλλονται σε βάρος τους.

- Κατάργηση κάθε είδους τοπικής φορολογίας, ανταποδοτικών, αντισταθμιστικών και άλλων τελών, που χτυπάνε το λαϊκό εισόδημα.

- Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων που δουλεύουν με κάθε είδους σύμβαση, χωρίς όρους και προϋποθέσεις.

- Προσλήψεις νέου μόνιμου προσωπικού με πλήρη μισθολογικά και ασφαλιστικά δικαιώματα για να καλυφθούν οι αυξανόμενες κοινωνικές ανάγκες σε υπηρεσίες και υποδομές.

- Αντιπαλεύουμε τη γενίκευση της ανατροπής των εργασιακών σχέσεων και την επέκταση της εφαρμογής «ευέλικτων εργασιακών σχέσεων» στους ΟΤΑ μέσω προγραμμάτων περιορισμένου χρόνου, Τοπικών Πρωτοβουλιών Απασχόλησης, προγραμμάτων κατάρτισης, ή άλλων μέσω ΟΑΕΔ, Μ.Κ.Ο. κ.λπ., αλλά και οποιωνδήποτε άλλων μορφών επιχειρήσεων.

- Κατάργηση των δημοτικών επιχειρήσεων και όλου του νομοθετικού πλαισίου που καθιστά την τοπική διοίκηση επιχείρηση. Ένταξη των εργαζομένων των δημοτικών επιχειρήσεων που κλείνουν στις υπηρεσίες των δήμων με μόνιμη σταθερή σχέση εργασίας, πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.

- Να καταργηθεί η επιχειρηματική δράση στη λειτουργία, στις υπηρεσίες και τα έργα των Δήμων.

- Διεκδικούμε Έργα Υποδομής και Πόρους που κατευθύνονται για την κάλυψη των αναγκών της λαϊκή οικογένειας, ιδιαίτερα των νέων ζευγαριών, των ηλικιωμένων, των ατόμων με αναπηρία (π.χ. σύγχρονα σχολεία, προσχολικά κέντρα, πολιτιστικά κέντρα,)

- Κατοχύρωση Ενέργειας - Μεταφορών - Νερού ως κοινωνικών αγαθών παρεχόμενων από το κράτος με πολύ φθηνά τιμολόγια ή δωρεάν και κατάργηση του ΦΠΑ σε αντίθεση με την εμπορευματοποίηση και ιδιωτικοποίησή τους.

Κλιμακώνουμε με 48ωρη απεργία όταν η κυβέρνηση φέρει στη Βουλή το νόμο λαιμητόμο που κατεδαφίζει την κοινωνική ασφάλιση .

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
Ο.Τ.Α. ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
Read More »
Εργαζόμενοι ΟΤΑ Θεσπρωτίας: Ο Δήμος Ηγουμενίτσας πλέον δεν θα μπορεί καν να διεκδικήσει από το κεντρικό κράτος τις θέσεις εργασίας που σήμερα λείπουν. Εργαζόμενοι ΟΤΑ Θεσπρωτίας: Ο Δήμος Ηγουμενίτσας πλέον δεν θα μπορεί καν να διεκδικήσει από το κεντρικό κράτος τις θέσεις εργασίας που σήμερα λείπουν. Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Απριλίου 25, 2016 Rating: 5

Aνάρπαστα τα άγρια μανιτάρια της Θεσπρωτίας

Δευτέρα, Απριλίου 25, 2016
 
Στα δάση της Θεσπρωτίας αναφύονται πολλά μανιτάρια. 
 
Παλαιότερα γνωρίζανε οι κάτοικοι μόνο δύο είδη μανιταριών, το πρόβιο και το ζαρκαδίσιο. 
 
Όλα τα άλλα είδη τα ονομάζανε "ζουρλομάρταρα" και οι χωρικοί στην πραγματικότητα τα φοβόντουσαν, ακριβώς γιατί δεν τα γνώριζαν. 
 
Δεν αγγίζανε τίποτα, γιατί καθένα από αυτά θα μπορούσε να είναι δηλητηριώδες! 
 
Μάλιστα, όλοι ξέρανε ότι αν ακουμπούσες έστω και λίγο το μαχαίρι σου σε δηλητηριώδες μανιτάρι, οι επιβλαβείς ουσίες μεταφέρονται σε ό,τι άλλο έρχεται σε επαφή με το μαχαίρι. 
 
Βγαίνοντας στο δάσος, όμως, κανείς, έχει μόνο ένα μαχαίρι. 
 
Αν κόψει έστω και ένα "λάθος" μανιτάρι δηλητηριάζει όλα τα μανιτάρια, που κόβει στη συνέχεια. 
 
Τα τελευταία χρόνια, όμως, άρχισαν να αναγνωρίζονται τα ασφαλή και τα δηλητηριώδη και γίνονται ανάρπαστα πολλά διαφορετικά «ζουρλομάρταρα» χωρίς φόβο. 
 
Μπαίνουν οι μανιταρόφιλοι βαθιά στο δάσος για να βρούνε πιο σπάνια είδη. 
 
Την ίδια στιγμή προσέχουν πώς θα τα κόψουμε και θα τα φυλάξουν σε ψάθινο καλάθι ώστε να "παίρνουν αέρα". 
 
 Μετά τα καθαρίζουμε με ένα πινέλο. Υπάρχει ποικιλία των διαφορετικών συνταγών με μανιτάρια. 
 
Για πολλούς αποτελούν είναι είδος τροφής ανάμεσα στα λαχανικά και στα κρέατα. 
 
Το μαγειρεύουν με οποιοδήποτε τρόπο - με ζυμαρικά, με σαλάτες, με ρύζι. 
 
Γίνεται ψητό, τηγανητό, σούπα, μαγειρευτό στο φούρνο. Μπορεί να καταψυχθεί, να αποξηρανθεί, να γίνει τουρσί, να διατηρηθεί στο λάδι. 
 
Read More »
Aνάρπαστα τα άγρια μανιτάρια της Θεσπρωτίας  Aνάρπαστα τα άγρια μανιτάρια της Θεσπρωτίας Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Απριλίου 25, 2016 Rating: 5

Πνιγμένα στα χόρτα τα δημοτικά σχολεία Ποταμιάς και Γλυκής. Σκουπίδια κοντά στο ποτάμι

Δευτέρα, Απριλίου 25, 2016


Βλάστηση στο κτίριο που συστεγάζεται το πρ. δημοτικό σχολείο Ποταμιάς και το αγροτικό ιατρείο της κοινότητας, καθώς και στο δημοτικό σχολείο της Γλυκής, καταγγέλλει κάτοικος της περιοχής.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η βλάστηση είναι σε τέτοιο βαθμό όπου αποτελεί πρόβλημα και ελοχεύει κινδύνους στην παρουσία των μαθητών αλλα και των επισκεπτων. Παράλληλα καταγγέλλει την ύπαρξη σκουπιδιών και μπαζών από αδρανή υλικά δίπλα από τον ποτάμι, λίγο πριν την έναρξη της τουριστικής σεζόν.

Η paramythia-online.gr, επικοινώνησε με τον αντιδήμαρχο Σταύρο Κωσταρά και με την πρόεδρο της Γλυκής Ποταμιάς Λαμπρινή Τζίμα και σύμφωνα με όσα ανέφεραν, τα όποια προβλήματα προκύπτουν αντιμετωπίζονται άμεσα από τις υπηρεσίες του δήμου, ενώ τόνισαν την αναγκαιότητα της συμμετοχής των δημοτών στην διατήρηση της καλής εικόνας των κοινοτήτων.

Στην πρώτη φωτογραφία το πρ. σχολείο Ποταμιάς, στην δεέτερη και την τρίτη τα μπάζα στον Αχέροντα και στην τέταρτη το δημοτικό σχολείο Γλυκής:
 
http://paramythia-online.gr/paramythia/images/stories/nom1.jpg 
 http://paramythia-online.gr/paramythia/images/stories/nom3.jpg
 
http://paramythia-online.gr/paramythia/images/stories/nom4.jpg
Read More »
Πνιγμένα στα χόρτα τα δημοτικά σχολεία Ποταμιάς και Γλυκής. Σκουπίδια κοντά στο ποτάμι Πνιγμένα στα χόρτα τα δημοτικά σχολεία Ποταμιάς και Γλυκής. Σκουπίδια κοντά στο ποτάμι Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Απριλίου 25, 2016 Rating: 5

Η Μουργκάνα στη Βουδαπέστη

Δευτέρα, Απριλίου 25, 2016
Ο Ούγγρος πρωθυπουργός με τον Νίκο Γκατζογιάννη


Πρόσφατα στα μέσα περίπου Απριλίου τ.ε. ο Ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτωρ Ουρμπάν προσεκάλεσε στη χώρα του τον γνωστό Ηπειρώτη – Θεσπρωτό και ελληνοαμερικανό συγγραφέα, Νίκο Γκατζογιάννη, απ' το ιστορικό χωριό Λεια, που βρίσκεται σκαρφαλωμένο ψηλά στη Μουργκάνα.

Ο Νίκος Γκατζογιάννης παρέμεινε επί τριήμερο στη Βουδαπέστη φιλοξενούμενος του Ούγγρου πρωθυπουργού.

Με την ευκαιρία αυτή παρουσιάστηκε στο Ουγγρικό κοινό η παγκόσμια εκδοτική του επιτυχία, ΕΛΕΝΗ, η οποία έχει μεταφραστεί σε παραπάνω από 30 γλώσσες.


Α. Β.
Read More »
Η Μουργκάνα στη Βουδαπέστη Η Μουργκάνα στη Βουδαπέστη Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Απριλίου 25, 2016 Rating: 5

Καταγγελία για τον πεζόδρομο στα Σύβοτα

Δευτέρα, Απριλίου 25, 2016



ΠΡΟΣ:
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας
villioue@apdhp-dm.gov.gr
gg@apdhp-dm.gov.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

- Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης seedd@seedd.gr
- Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης info@gedd.gr
- Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας
· Διεύθυνση Γενικής Αστυνόμευσης / Τμήμα Αστυνόμευσης και Τουρισμού genast@astynomia.gr
· Διεύθυνση Τροχαίας Αστυνόμευσης trafficpolice.div@hellenicpolice.gr
- Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος info@kedke.gr
- Υπουργείο Εσωτερικών και Δημόσιας Διοίκησης info@ypes.gr
- Εισαγγελέα Θεσπρωτίας
- thespro.gr info@892.gr



Με το παρών έγγραφο μας, θα θέλαμε να καταγγείλουμε τον Δήμο Ηγουμενίτσας, συμπεριλαμβανομένου των υπηρεσιών και τμημάτων του, όπως:
  • Την επιτροπή ποιότητας ζωής
  • Την επιτροπή κυκλοφορίας
  • Το Δημοτικό Συμβούλιο
  • καθώς και όλους όσους εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα στα παρακάτω

Σύμφωνα λοιπόν με τον 311/2011 αριθμό απόφασης με Θέμα “Έγκριση Κανονισμού Πεζόδρομων και Κοινόχρηστων Χώρων Δήμου Ηγουμενίτσας. (Κανονιστική Απόφαση)” που μπορείτε να βρείτε εδώ http://www.igoumenitsa.gr/images/kanonismoi/kanonismou-pezodromion-kai-koinoxriston-xoron.pdf

στο Άρθρο 7, Κεφάλαιο 2ο, Τοπική Κοινότητα Συβότων, Ζώνη 2, αναφέρει τα εξής: “…. Μετά το κατάστημα “STEAK HOUSE” και από τις ώρες που κλείνει ο δρόμος και πεζοδρομείται θα επιτρέπεται η ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στο πεζοδρόμιο εφόσον παραμένει ελεύθερος χώρος 1,30 σε πλάτος”

Στο Άρθρο 1. Νομοθεσία, αναγράφει πως ο παρών κανονισμός διέπετε από κάποιες διατάξεις….

Σε συνέχεια της νέας Δημοτικής Αρχής, η επιτροπή ποιότητας ζωής εφαρμόζει έναν νέο κανονισμό, “Κανονισμός Χρήσης Κοινόχρηστων Χώρων Δήμου Ηγουμενίτσας” με αριθμό 125/2015 που μπορείτε να βρείτε εδώ https://yperdiavgeia.gr/pdfjs/web/viewer.html?file=/decisions/downloadPdf/15490431

και στο Άρθρο 2, Β. αναγράφει επίσης για τις διατάξεις που διέπονται.

Παράλληλα στο Άρθρο 22, Κεφάλαιο 2ο, Δημοτική Κοινότητα Συβότων, Β. Ζώνη 2, αναγράφει τα εξής: “Μετά το κατάστημα Υ.Ε. με την επωνυμία Steak House, και μόνο για τους μήνες από Ιούλιο ως 15 Σεπτεμβρίου και από ώρες 18:00 ως 06:00, που ο δρόμος πεζοδρομείται , θα επιτρέπεται η ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων πλάτους ενός μέτρου και πενήντα εκατοστών (1,50μ) επί του πεζοδρομίου”

Όπως παρατηρήσετε, στο συγκεκριμένο σημείο και των 2 αποφάσεων, έχουμε κάτι κοινό, εφόσον και η λογική που ακολουθείτε από την παρούσα Δημοτική Αρχή είναι η ίδια με την προηγούμενη, ο Δρόμος Πεζοδρομείται για κάποιες ώρες…..

Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω πως ένας Πεζόδρομος, βαπτίζεται δρόμος από τον Δήμο Ηγουμενίτσας, και εν συνεχεία με τέτοιες κανονιστικές αποφάσεις, τον μετατρέπουν πάλι σε Πεζόδρομο και ρυθμίζουν την κυκλοφορία των Πεζών.

Μάλιστα το συγκεκριμένο θέμα έχει απασχολήσει και άλλες φορές τα Τοπικά Μέσα Ενημέρωσης, και εδώ θα βρείτε πάλι πρόσφατη αναφορά στης 18/04/2016 http://www.thespro.gr/2016/04/blog-post_715.html

Στους Πεζόδρομους ρυθμίζεται η κυκλοφορία των τροχοφόρων και όχι των πεζών. Σύμφωνα με τον Νέο Οικοδομικό Κανονισμό που θεσμοθετήθηκε τον Απρίλιο του 2012, “Πεζόδρομος είναι ο Δρόμος αποκλειστικά για την κυκλοφορία των Πεζών” και “Πεζόδρομος είναι η οδός η οποία χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τους πεζούς και για είσοδο – έξοδο οχημάτων προς και από ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης παροδίων ιδιοκτησιών όπως και για οχήματα εφοδιασμού ή έκτακτης ανάγκης”, σύμφωνα με τον συγκοινωνιολόγο – πολεοδόμο, καθηγητή ΕΜΠ, κ.. Θάνο Βλαστό…..

Αναφέρω την λέξη Πεζόδρομος, διότι, στα Σύβοτα, έχει ολοκληρωθεί και εγκρίθηκε η Πολεοδομική μελέτη του οικισμού με την αριθμ. 350/12-3-1993 (ΦΕΚ 563/Δ/21- 5 -1993) απόφαση του Νομάρχη Θεσπρωτίας, (δείτε την εδώ http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC2) και στην συνέχεια έγινε τροποποίηση των όρων δόμησης με την αριθμ. 2773/15-9-1994 (ΦΕΚ 1008/Δ/29-9-1994) απόφαση του Νομάρχη Θεσπρωτίας (δείτε την εδώ http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wG2VoOP)

Όμως ο Δήμος Ηγουμενίτσας κατ’ εξακολούθηση δεν έχει λάβει ποτέ υπόψη του την απόφαση Νομάρχη 1993, την έχουν ακυρώσει με συνοπτικές διαδικασίες και εφαρμόζουν κατά παράβαση τους δικούς τους κανόνες, οι οποίοι είναι αντίθετοι προς τον σεβασμό των δημοτών, των επισκεπτών αλλά και των επιχειρηματιών.

Με αίτηση μου στον Δήμο Ηγουμενίτσας, προς την Επιτροπή Κυκλοφορίας, στης 18/08/2015 με αριθμό πρωτ. 19628, και αίτηση 24/09/2015 με αριθμό πρωτ. 22731, προς γνωστοποίηση μου με ποιες αποφάσεις ο Δήμος ενεργεί και κλείνει τον υποτιθέμενο δρόμο και τον κάνει πεζόδρομο, μου απαντάνε με το έγγραφο 23/09/2015 και αριθμό πρωτ. 19628 (δείτε συνημμένα αρχεία doc1a και doc1b) και με το έγγραφο 13/10/2015 και αριθμό πρωτ. 22731 αντίστοιχα (δείτε συνημμένα αρχεία doc2a, doc2b, και doc2c), και με ενημερώνουν για την αρχική και τροποποιητική απόφαση που έλαβε η Επιτροπή Κυκλοφοριακών και Συγκοινωνιακών Ρυθμίσεων, ότι ο υποτιθέμενος δρόμος κλείνει και γίνεται Πεζόδρομος. Χωρίς καν να έχουν λάβει υπόψη τους πάλι την απόφαση Νομάρχη. Η διαφορά της αρχικής απόφασης του εγγράφου με 27/2013 αριθμό απόφασης, με την τροποποιητική απόφαση του εγγράφου με 34/2013 αριθμό απόφασης, είναι ότι αλλάζουν το σημείο απαγόρευσης των τροχοφόρων και μικραίνουν την διάρκεια.

Ρωτώ λοιπόν τα εξής:

1. Στην τροποποιητική απόφαση 34/2013, που έχει υπογράψει και συμφωνεί ο Αναπλ. Δ/της Τμήματος Τροχαίας Ηγ/τσας, Νικολάου Βασίλειος, έχει ενημερωθεί για την απόφαση Νομάρχη του 1993? Του παρουσίασε η επιτροπή κυκλοφορίας το ανωτέρω έγγραφο προς γνώσιν του, ώστε να αντιληφθεί και να αποφασίσει βάση όλων των αληθινών εγγράφων που ισχύουν για το συγκεκριμένο θέμα? Αν δεν ενημερώθηκε, ποιοι οι λόγοι απόκρυψης της απόφασης του Νομάρχη?

2. Η επιτροπή κυκλοφοριακών και συγκοινωνιακών ρυθμίσεων παρουσίασε την απόφαση Νομάρχη του 1993 σε όλους τους παρόντες που θα αποφάσιζαν και θα ψήφιζαν την αρχική απόφαση της 27/2013? Αν όχι, ποιοι οι λόγοι απόκρυψης της απόφασης Νομάρχη?

3. Η επιτροπή κυκλοφοριακών και συγκοινωνιακών ρυθμίσεων, παρουσίασε την απόφαση Νομάρχη του 1993 σε όλους τους παρόντες που θα αποφάσιζαν και θα ψήφιζαν την τροποποίηση? Αν όχι, ποιοι οι λόγοι απόκρυψης της απόφασης Νομάρχη?

4. Γιατί ο Δήμος Ηγουμενίτσας εφόσον και οι 2 μου αιτήσεις έχουν ημερομηνία 2015, μου απαντάνε με τις αποφάσεις του 2013? Το 2013 ήταν η προηγούμενη Δημοτική Αρχή, και έλαβε τις παρούσες αποφάσεις. Πως λοιπόν η Επιτροπή Κυκλοφορίας της Νέας Δημοτικής Αρχής με Δήμαρχο τον Κ. Λώλο, υιοθετούν απόψεις και αποδέχονται αποφάσεις της επιτροπής κυκλοφορίας προηγούμενης Δημοτικής Αρχής με Δήμαρχο τον Κ. Κάτσινο?

5. Γνωρίζει η παρούσα Επιτροπή Κυκλοφορίας την μη τήρηση της απόφασης του Νομάρχη 1993 από την προηγούμενη επιτροπή κυκλοφορίας, για τον Πεζόδρομο στα Σύβοτα? Αν ναι, τότε αποδέχθηκε σιωπηρά την ακύρωση της απόφασης του Νομάρχη? Αν όχι, τότε γιατί απαντάει ο Δήμος Ηγουμενίτσας με τις αποφάσεις του 2013 και υπογράφει ως τωρινή Επιτροπή Κυκλοφορίας?

6. Τι είναι διατεθειμένος ο Δήμος Ηγουμενίτσας να κάνει για την άμεση αποκατάσταση του κανονισμού?

7. Στο Άρθρο 2. Γενικές Διατάξεις του κανονισμού 125/2015, αναφέρει για την Πολεοδομική μελέτη του οικισμού με την αριθμ. 350/12-3-1993 (ΦΕΚ 563/Δ/21- 5 -1993) απόφαση του Νομάρχη Θεσπρωτίας? Αν όχι, γιατί ?

8. Εφόσον υπάρχει από την προηγούμενη επιτροπή κυκλοφορίας, 27/2013 απόφαση, παράγραφος Β, να τοποθετηθεί πινακίδα αδιέξοδη οδός (P-25) έμπροσθεν του Κοινοτικού καταστήματος προς ενημέρωση των οδηγών, (και υπάρχει ακόμα), γιατί δεν λήφθηκε υπόψη αυτή η ταμπέλα από την τωρινή επιτροπή κυκλοφορίας και υιοθετεί νέο σημείο απαγόρευσης εισόδου τροχοφόρων από το κατάστημα Υ.Ε. Steak House?

9. Γνωρίζει ο Δήμος Ηγουμενίτσας ότι από το σημείο που απαγορεύει την είσοδο τροχοφόρων, εκεί που βρίσκεται το κατάστημα Υ.Ε. Steak House και εκτρέπει τα αυτοκίνητα αριστερά, (δείτε παρακάτω στο σχεδιάγραμμα το σημείο είναι από το 4 ως το 8) ότι και αυτός ο δρόμος είναι πεζόδρομος, και βάση ελάχιστου πλάτους χωρίς απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου ή απόφαση Νομάρχη είναι επίσης χαρακτηρισμένος Πεζόδρομος? Και μάλιστα δεν υπάρχει πεζοδρόμιο σε καμία πλευρά της ασφαλτόστρωσης, και ενώ υπάρχει πλήθος κόσμου που πεζοπορεί, ο μεγαλύτερος όγκος οχημάτων αναγκαστικά πλέον περνάει από εκεί

(Δείτε το παρακάτω σχεδιάγραμμα), Με λίγα λόγια ο επισκέπτης οδηγός, εισέρχεται στα Σύβοτα από τον κεντρικό δρόμο 1 και ας υποθέσουμε ότι θέλει να πάει στο σημείο 7. Με τον παρόν λανθασμένο καθεστώς του Δήμου, το αυτοκίνητο ακολουθεί την διαδρομή 1-2-3-4-5-6-7, που από το σημείο 2 ως το σημείο 6 είναι πεζόδρομος, μετά της 18:00 ώρα, το αυτοκίνητο πρέπει να ακολουθήσει την διαδρομή 1-2-3-4-8-9-6-7, που επίσης από το σημείο 2 ως το σημείο 8 είναι πεζόδρομος. Να λάβετε υπόψη σας ότι στο σημείο 2 υπάρχει η ταμπέλα που τοποθετήθηκε με την απόφαση 27/2013 και απαγορεύει την είσοδο τροχοφόρων, και όλα αυτά ενώ έχουν επενδυθεί χιλιάδες ευρώ για τον περιφερειακό δρόμο διπλής κατεύθυνσης, και συνεπώς το αυτοκίνητο πρέπει να ακολουθήσει την διαδρομή 1-10-11-8-9-6-7, παρακάμπτοντας όλο τον Πεζόδρομο και αφήνοντας τον αποκλειστικά στους πεζούς.
 

Βάση όλων των παραπάνω, ο Δήμος Ηγουμενίτσας ενεργεί κατ’ εξακολούθηση παραβατικά και όπως επιθυμεί, χωρίς να λαμβάνει υπόψη του προηγούμενες αποφάσεις, και απαιτεί από την Αστυνομία και Τροχαία Θεσπρωτίας να εφαρμόσει το Νόμο και την Τάξη βάση των δικών του λανθασμένων κανονισμών, χωρίς να γνωρίζει ούτε η Αστυνομία και η Τροχαία το πραγματικό καθεστώς, και αποφασίζει με λάθος κριτήρια, με αποτέλεσμα πάντα την βεβαίωση προστίμων σε επαγγελματίες των Συβότων, οι οποίοι με την ορθή εφαρμογή της απόφασης του Νομάρχη θα ήταν νόμιμοι, ενώ τώρα εφόσον δεν εφαρμόζουν την λανθασμένη πολιτική του Δήμου Ηγουμενίτσας κρίνονται παράνομοι και τους βεβαιώνονται πρόστιμα.

Για όλους τους παραπάνω λόγους ζητώ από όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες, Αποκεντρωμένη Διοίκηση, Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, Αστυνομία - Τροχαία και Εισαγγελέα Θεσπρωτίας
  • να διερευνήσουν το θέμα
  • να αποδοθούν αν υφίστανται Ποινικές ευθύνες όπως ορίζει ο Νόμος (απόκρυψη στοιχείων και εγγράφων στην Αστυνομία με αποτέλεσμα την μην σωστή αντίληψη για την σωστή απόφαση επί κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και αποφάσεων στα Σύβοτα), καθώς και την διενέργεια ακρόασης από όλους τους υπογράφοντες τις αποφάσεις του 2013 επιτροπής ποιότητας ζωής, και της επιτροπής ποιότητας ζωής του 2015
  • την ακύρωση και τον επανέλεγχο και επαναξιολόγηση του Νέου Κανονισμού Χρήσης Κοινόχρηστων Χώρων 125/2015
  • την ακύρωση των προστίμων και επιστροφή χρημάτων που βεβαιώθηκαν στους επαγγελματίες στα Σύβοτα, από την Αστυνομία Συβότων από την ημερομηνία εφαρμογής της αρχικής απόφασης του 2013, αφού οι αποφάσεις του Δήμου ακυρώνουν κατά παράβαση την Νόμιμη απόφαση Νομάρχη και συνεπώς δεν υφίστανται λόγοι παράβασης από τους Επαγγελματίες. Παραβάτης είναι αυτός που τηρεί το Νόμο ή αυτός που τηρεί την Παρανομία???

Επίσης θα ήθελα να διερευνηθούν τα παρακάτω στον κανονισμό 125/2015:

1. Άρθρο 1. Αντικείμενο & Σκοπός. Στις τρεις πρώτες παραγράφους αναγράφει ότι σκοπός του κανονισμού είναι η ασφάλεια και προστασία της κίνησης των πεζών, των ατόμων με ειδικές ανάγκες, των ηλικιωμένων, μητέρες με καροτσάκια κλπ, και ρωτώ αν εφαρμόζει ο Δήμος Ηγουμενίτσας αυτά που γράφει, ή τα γράφει για τυπικούς λόγους και με πράξεις και αποφάσεις του στον ίδιο κανονισμό αντιτίθεται σε όλα όσα γράφει? Τελικά έχουν προτεραιότητα οι πεζοί και η ασφάλεια τους? Ή δρουν μεροληπτικά εις βάρος ορισμένων επιχειρήσεων αλλά και στο σύνολο των πεζών και επισκεπτών?

2. Άρθρο 1. Αντικείμενο & Σκοπός. Στην τελευταία παράγραφο, αναγράφει “Οφείλουμε όμως να τηρήσουμε όσα το νομοθετικό πλαίσιο ορίζει”. Πιο είναι το Νομοθετικό πλαίσιο? Οι αποφάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων που δεν λαμβάνουν υπόψη τους αποφάσεις που δημοσιεύονται στο Φύλλο της Κυβέρνησης ή αυτές οι αποφάσεις που δημοσιεύονται στο Φύλλο της Κυβέρνησης?

3. Άρθρο 4. Γενικές Διατάξεις. Παράγραφο 3. Να προσκομιστούν από το αρμόδιο τμήμα έγγραφα που αποδεικνύουν την οριοθέτηση που διενεργείτε από υπαλλήλους για την κατάληψη κοινόχρηστων χώρων σε όλους τους επαγγελματίες στα Σύβοτα, για την χρήση του 2015 και 2016, όπως προβλέπει ο κανονισμός που οι ίδιοι δημιούργησαν…

4. Άρθρο 4. Γενικές Διατάξεις. Παράγραφο 4. Έχει καθορίσει η επιτροπή με σταυρονήματα τις κορυφές των χώρων που παραχωρεί? Έχει υποβάλλει τις εκθέσεις της επιτροπής στην Αστυνομία, (όπως προβλέπει ο κανονισμός που οι ίδιοι δημιούργησαν) για το έτος 2015 και 2016, για όλους όσους χρησιμοποιούν κοινόχρηστο χώρο στα Σύβοτα?

5. Άρθρο 7. Κίνηση οχημάτων σε πεζόδρομους και πλατείες. ‘Εχει εφαρμοστεί αυτό το άρθρο με όλες τις παραγράφους στον συγκεκριμένο πεζόδρομο στα Σύβοτα? και αν έχει εφαρμοστεί και το ωράριο τροφοδοσίας οχημάτων ύστερα από τοποθέτηση σχετικής ταμπέλας προς ενημέρωση

Με όλα τα παραπάνω, παρακαλώ και την Τροχαία Θεσπρωτίας να λάβει θέση, να διερευνηθούν από την αρχή όλες οι αποφάσεις των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην περιοχή των Συβότων, να ενημερωθούν επιτέλους οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες για το ισχύει και πότε, και να σεβαστούμε τους επισκέπτες που μας τιμούν με τις επισκέψεις τους στα Σύβοτα, (είτε έρχονται οδικώς, είτε αεροπορικώς, είτε ακτοπλοϊκώς), πόσο μάλλον όσοι έρχονται με δικά τους αυτοκίνητα και σταθμεύουν σε ένα Δημοτικό Χώρο Στάθμευσης (νόμιμο?) και πεζοπορούν προς το λιμάνι με μηδενικά μέτρα προστασίας όπως θέλει να εφαρμόσει ο Δήμος Ηγουμενίτσας.

Παρακαλώ για τις ενέργειες όλων.

ΥΓ: επόμενα θέματα προς ανάλυση:
Δημοτικοί Χώροι Στάθμευσης στα Σύβοτα
Πρόσβαση στην Μπέλα Βράκα
Διαύγεια Οικονομικών στα Σύβοτα
Παραλία Ζάβια

Μετά Τιμής
Βαφειάδης Αναστάσιος
Τζοβάρας Κωνσταντίνος
Read More »
Καταγγελία για τον πεζόδρομο στα Σύβοτα Καταγγελία για τον πεζόδρομο στα Σύβοτα Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Απριλίου 25, 2016 Rating: 5

“Όχι” στις μεταλλαγμένες ζωοτροφές από τους κτηνοτρόφους της Θεσπρωτίας

Κυριακή, Απριλίου 24, 2016


Το Σάββατο 23 Απριλίου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Σουλίου, “Καρκαμίσι” στην Παραμυθιά, ημερίδα για εναλλακτικές καλλιέργειες, που διοργάνωσε ο Σύλλογος Κτηνοτρόφων Θεσπρωτίας και η Greenpeace.
Η τροφή που βασίζονται όλα τα σιτηρέσια των παραγωγικών ζώων σήμερα, είναι η σόγια η οποία είναι γενετικά τροποποιημένη ενώ και η μη τροποποιημένη πιθανότατα θα έχει μολυνθεί.
Εκτός από τους κινδύνους που μπορεί να εγκυμονεί η χρήση γενετικά μεταλλαγμένων, η σόγια είναι ένα χρηματιστηριακό προϊόν με αποτέλεσμα η τιμή του να μην είναι προβλέψιμη και πολλές φορές η τιμή της να μην είναι αυτή που πραγματικά πρέπει να είναι.
 
Γι’ αυτούς τους λόγους παρουσιάστηκαν τα πλεονεκτήματα της καλλιέργειας του λούπινου, του μπιζελιού, του κουκιού, του ρεβιθιού και άλλων φυτών που μπορούν κάλλιστα να την αντικαταστήσουν.
Ο Σύλλογος Κτηνοτρόφων Θεσπρωτίας και η Greenpeace θα προσφέρουν την τεχνογνωσία σε όποιον κτηνοτρόφο ή αγρότη επιθυμεί να ασχοληθεί με την καλλιέργεια αυτών των φυτών.
Στην ημερίδα κεντρικοί ομιλητές ήταν ο Ηλίας Κάνταρος γεωπόνος, η Αφροδίτη Ρήγα γεωπόνος και η Έλενα Δανάλη επικεφαλής της εκστρατείας της Greenpeace για τη βιώσιμη γεωργία.
Στην εκδήλωση επίσης μίλησαν η πρόεδρος των κτηνοτρόφων Θεσπρωτίας Μυρτώ Λύκα, ο πρόεδρος των γεωπόνων Θεσπρωτίας Βασίλης Μουσελίμης και η γεωπόνος Μαρία Πατσιούρα.
 
Σε δηλώσεις της στο Agrotes.eu, η υπεύθυνη της εκστρατείας της Greenpeace για τη βιώσιμη γεωργία, Έλενα Δανάλη ανέφερε:
«Η ημερίδα που διοργάνωσε η Greenpeace με τον Σύλλογο Κτηνοτρόφων Θεσπρωτίας στην Παραμυθιά ήταν πολύ πετυχημένη, διότι όσοι παρευρέθηκαν (γεωπόνοι, κτηνοτρόφοι και έμποροι ζωοτροφών) μοιράστηκαν την πρόθεση τους να στραφούν άμεσα στην καλλιέργεια κουκιού, ρεβιθιού, λούπινου και μπιζελιού για αντικατάσταση της εισαγόμενης μεταλλαγμένης σόγιας στις ζωοτροφές» και συμπλήρωσε: «Το γεγονός ότι σήμερα ο Σύλλογος Κτηνοτρόφων Θεσπρωτίας ανακοίνωσε πως θα στραφεί στα κτηνοτροφικά φυτά για ζωοτροφές χωρίς μεταλλαγμένη σόγια δείχνει ότι η Θεσπρωτία μπορεί και πρέπει να στραφεί προς τα πρωτεϊνούχα κτηνοτροφικά φυτά που έχουν πολλαπλά οφέλη για τη γεωργία, το περιβάλλον, την οικονομία και τον άνθρωπο και μπορούν να φέρουν αυτάρκεια στην κτηνοτροφία που τόσο πολύ χρειάζονται οι κτηνοτρόφοι σήμερα».

 
Read More »
“Όχι” στις μεταλλαγμένες ζωοτροφές από τους κτηνοτρόφους της Θεσπρωτίας “Όχι” στις μεταλλαγμένες ζωοτροφές από τους κτηνοτρόφους της Θεσπρωτίας  Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Απριλίου 24, 2016 Rating: 5

110.260,03€ για την προμήθεια ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού για τις ανάγκες του Δήμου Ηγουμενίτσας

Κυριακή, Απριλίου 24, 2016



O Δήμαρχος Ηγουμενίτσας διακηρύσσει ότι εκτίθεται σε Ανοιχτό Ηλεκτρονικό Δημόσιο Διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου για την προμήθεια ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού για τις ανάγκες του Δήμου Ηγουμενίτσας, του Νομικού Προσώπου ΠΑΚΠΠΟ, των Σχολικών Επιτροπών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της προμήθειας ανέρχεται στο ποσό των 110.260,03€ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 23% και κριτήριο ανάθεσης είναι η χαμηλότερη τιμή για το σύνολο της κάθε ομάδας ειδών του κάθε φορέα.

Γίνονται δεκτές προσφορές για μία ή περισσότερες «ΟΜΑΔΕΣ» και για ένα ή περισσότερους φορείς, για τη συνολική όμως προκηρυχθείσα ποσότητα κάθε «ΟΜΑΔΑΣ» όπως αυτές αναλυτικά περιγράφονται στην παρούσα διακήρυξη.

Η δαπάνη χρηματοδοτείται από ίδιους πόρους του κάθε φορέα και θα βαρύνει τον προϋπολογισμό έτους 2016 και συγκεκριμένα για τον Δήμο Ηγουμενίτσας τον ΚΑ 10.6634, 20.6634, 20.6662.01 με το ποσό των 16.992,76 ευρώ και για το Νομικό Πρόσωπο Π.Α.Κ.Π.Π.Ο. τους Κ.Α 10.6634.00 και 10.6162.00 για τους Παιδικούς- ΚΑΠΗ-ΚΗΦΗ” με το ποσό των 16.572,28 ευρώ , με το ποσό των 63.007,62 ευρώ για την Α/θμια Σχολική Επιροπή και με το ποσό των 13.687,38 ευρώ για την Β/θμια Σχολική Επιτροπή.

Ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ: Η Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ: 25-04-2016.

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΩΡΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ: 18-05-2016 και ώρα 15:00.

Για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς απαιτείται να διαθέτουν ψηφιακή υπογραφή, χορηγούμενη από πιστοποιημένη αρχή παροχής ψηφιακής υπογραφής και να εγγραφούν στο ηλεκτρονικό σύστημα (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.-Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr)

Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα ή συνεταιρισμοί της ημεδαπής ή της αλλοδαπής με αντικείμενο δραστηριότητας την προμήθεια σχετικών με το αντικείμενο της παρούσας.

Η προσφορά θα πρέπει να συνοδεύεται από εγγυητική επιστολή συμμετοχής, το ύψος της οποίας πρέπει να αντιστοιχεί σύμφωνα με το άρθρο 157 ν. 4281/2014, σε ποσοστό 2% επί της συνολικής προϋπολογισθείσας δαπάνης χωρίς το ΦΠΑ της κάθε ομάδας του Φορέα ειδών στην οποία θα συμμετάσχει ο διαγωνιζόμενος, και να έχει χρονική ισχύ τουλάχιστον 150 ημερών, μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών.

Αρμόδια Υπάλληλος για πληροφορίες: Ειρήνη Γρίβα, τηλ.:2665361213, fax: 2665029119, e-mail: igoumen2@otenet.gr.

Τα έξοδα των εκ του νόμου απαραίτητων δημοσιεύσεων της περιληπτικής Διακήρυξης θα βαρύνουν τον ανάδοχο στον οποίο θα κατακυρωθεί οριστικά η προμήθεια (άρθρο 46 Ν.3801/09 ΦΕΚ 163 Α’/04-09-2009).

Αρχεία:
Διακήρυξη
Έντυπα Οικονομικών Προσφορών
Τεχνική Έκθεση
Έντυπο Τεχνικής Προσφοράς
Read More »
110.260,03€ για την προμήθεια ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού για τις ανάγκες του Δήμου Ηγουμενίτσας 110.260,03€ για την προμήθεια ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού για τις ανάγκες του Δήμου Ηγουμενίτσας Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Απριλίου 24, 2016 Rating: 5

H Oλυμπιακή Φλόγα στην Ηγουμενίτσα (ΒΙΝΤΕΟ)

Κυριακή, Απριλίου 24, 2016




Read More »
H Oλυμπιακή Φλόγα στην Ηγουμενίτσα (ΒΙΝΤΕΟ)  H Oλυμπιακή Φλόγα στην Ηγουμενίτσα (ΒΙΝΤΕΟ) Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Απριλίου 24, 2016 Rating: 5

Δείτε το Δημοτικό Συμβούλιο Σουλίου

Κυριακή, Απριλίου 24, 2016

 
Συνεδρίασε το βράδυ της Παρασκευής στην Παραμυθιά, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Σουλίου με 15 θέματα στην ημερήσια διάταξη.

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί την ανασκόπηση της συνεδρίασης από τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου καθώς και ολόκληρη την συνεδρίαση. 
 
Read More »
Δείτε το Δημοτικό Συμβούλιο Σουλίου Δείτε το Δημοτικό Συμβούλιο Σουλίου Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Απριλίου 24, 2016 Rating: 5

Δείτε το Δημοτικό Συμβούλιο Ηγουμενίτσας

Κυριακή, Απριλίου 24, 2016

Read More »
Δείτε το Δημοτικό Συμβούλιο Ηγουμενίτσας Δείτε το Δημοτικό Συμβούλιο Ηγουμενίτσας Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Απριλίου 24, 2016 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.