Υλοποίηση δράσεων "Αντικατάσταση κυψελών" και "Οικονομική στήριξη της νομαδικής μελισσοκομίας" για το έτος 2016.

Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016


Προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι μελισσοκόμοι να υποβάλλουν αίτημα συμμετοχής στις δράσεις 3.1 ‘’Αντικατάσταση κυψελών’’ και 3.2 ‘’Οικονομική στήριξη της νομαδικής μελισσοκομίας’’ του Προγράμματος Βελτίωσης της Παραγωγής και Εμπορίας των Προϊόντων της Μελισσοκομίας έτους 2016, θα πρέπει να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους σύμφωνα με το υπόδειγμα που μπορούν να προμηθευτούν από την Υπηρεσία μας, στο Κέντρο Μελισσοκομίας Ηπείρου & Αιτωλοακαρνανίας είτε απευθείας, είτε μέσω του Συλλόγου τους.

Οι αιτήσεις έχουν καταληκτική ημερομηνία υποβολής 30 Απριλίου 2016.

Οι ενδιαφερόμενοι μελισσοκόμοι της Περιφερειακής Ενότητας Θεσπρωτίας για την υποβολή των αιτήσεων και για περαιτέρω πληροφόρηση θα απευθύνονται στο:

Κέντρο Μελισσοκομίας Ηπείρου & Αιτωλοακαρνανίας
Δασκαλοπούλου 45, Τ.Κ. 30100 Αγρίνιο
Τηλέφωνο: 2641032604
Read More »
Υλοποίηση δράσεων "Αντικατάσταση κυψελών" και "Οικονομική στήριξη της νομαδικής μελισσοκομίας" για το έτος 2016. Υλοποίηση δράσεων "Αντικατάσταση κυψελών" και "Οικονομική στήριξη της νομαδικής μελισσοκομίας" για το έτος 2016. Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016 Rating: 5

Ηγουμενίτσα: Ενημέρωση από τον Καχριμάνη το Σάββατο για τις άδειες σταβλικών εγκαταστάσεων

Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016


Τον Σεπτέμβρη του 2016 τελειώνει η προθεσμία για αδειοδότηση των ήδη υφιστάμενων σταβλικών εγκαταστάσεων. 
 
 Σε μία προσπάθεια να ενημερωθούν όλοι οι κτηνοτρόφοι της Θεσπρωτίας και να προλάβουν να βγάλουν τις άδειες λειτουργίας σας καλούμε το Σάββατο 19 Μαρτίου 2016 και ώρα 11 π.μ. στο ξενοδοχείο Αντζέλικα Παλλάς στην Ηγουμενίτσα.
 
Κεντρικός ομιλητής ο περιφερειάρχης Ηπείρου κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης.

Για το Δ.Σ. του συλλόγου κτηνοτρόφων Θεσπρωτίας
η πρόεδρος Λύκα Μυρτώ
Read More »
Ηγουμενίτσα: Ενημέρωση από τον Καχριμάνη το Σάββατο για τις άδειες σταβλικών εγκαταστάσεων Ηγουμενίτσα: Ενημέρωση από τον Καχριμάνη το Σάββατο για τις άδειες σταβλικών εγκαταστάσεων Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016 Rating: 5

Στα βουνά της Πίνδου καλπάζουν αγέρωχα περίπου 3.200 άλογα

Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016

 
Στα βουνά της Πίνδου καλπάζουν αγέρωχα περίπου 3.200 άλογα της απειλούμενης με εξαφάνιση φυλής της Πίνδου, μιας γνήσιας ντόπιας ελληνικής φυλής που συνόδευε τον άνθρωπο της υπαίθρου από αρχαιοτάτων χρόνων.Ομως οι εκτροφείς τους βρίσκονται σήμερα στα όρια της απόγνωσης, καθώς εδώ και δύο χρόνια δεν έχουν πάρει τα χρήματα της επιδότησης, που αντιστοιχούν σε 350€ τον χρόνο για κάθε ζώο.Πρόσφατα συναντήθηκαν στο Κέντρο Γενετικής Βελτίωσης Ζώων, στη Νέα Μεσημβρία Θεσσαλονίκης, και συγκρότησαν Ομάδα Πρωτοβουλίας, επιδιώκοντας επαφή με την ηγεσία του υπουργείου Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και το επιτελείο του αναπληρωτή υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης. Μόνο στην Κεντρική Μακεδονία και ειδικά στις Σέρρες και στην Εδεσσα υπάρχουν σήμερα 33 εκτροφείς αλόγων Πίνδου, ενώ άλλοι τόσοι υπολογίζονται στη Δυτική Μακεδονία.Τα άλογα Πίνδου ήταν απαραίτητα παλιότερα για τις αγροτικές εργασίες, αλλά σήμερα ελάχιστα από αυτά χρησιμοποιούνται κυρίως στην...

υλοτομία και στον αγροτουρισμό - σε περιοχές όπως της Κερκίνης, της Βασιλίτσας Γρεβενών κ.ά.«Η φυλή Πίνδου είναι απόλυτα συνδεδεμένη με την πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας και τα ιδιαίτερα ήθη και έθιμα των περιοχών, όπου παραδοσιακά εκτρέφονταν. Σήμερα ωστόσο η παρουσία τους και η χρήση τους έχει περιοριστεί σημαντικά στις δράσεις του αγροτουρισμού και της υλοτομίας», λέει στην εφημερίδα «Εθνος» η γεωπόνος-ζωοτέχνης του Κέντρου Γενετικής Βελτίωσης Ζώων Θεσσαλονίκης, Σταματίνα Τριβιζάκη.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι υπηρεσίες του υπουργείου στη διαδικασία πιστοποίησης των αλόγων είναι η έλλειψη επίσημης σήμανσης, ενώ «πονοκέφαλος» παραμένει η κατανομή βοσκοτόπων.

Αυστηροί έλεγχοι
Οι προϋποθέσεις ένταξης των αλόγων στη φυλή είναι συγκεκριμένες και οι έλεγχοι αυστηροί, ωστόσο η ταυτοποίηση των αλόγων γίνεται μέσα από ειδικό δελτίο που συνοδεύεται από φωτογραφίες των ζώων. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα άλογα της φυλής Πίνδου φέρουν το χαρακτηριστικό της μεταβολής του χρώματός τους ανάλογα με την ηλικία και την εποχή, καθιστώντας τη διαδικασία αναγνώρισής τους εξαιρετικά δύσκολη.«Εχω κυριολεκτικά καταστραφεί, αφού χρειάζομαι πάνω από 500€ τον χρόνο για κάθε ζώο και δεν έχω πάρει ούτε ένα ευρώ. Διατηρώ πάνω από 500 άλογα Πίνδου, τον μεγαλύτερο αριθμό στην Ελλάδα, στα Βαλκάνια και σε όλη την Ευρώπη. Μόνο 20 από αυτά χρησιμοποιώ για αγροτουρισμό, τα υπόλοιπα τα έχω για αναπαραγωγή και τη διατήρηση της φυλής. Εξι μήνες τα έχω σε στάβλο και τώρα τα ανεβάζω στο Μπέλες για να βοσκήσουν. Απασχολώ έξι άτομα προσωπικό και, παρότι έχω ''ματώσει'' οικονομικά, αγαπώ τα άλογα και δεν μπορώ να τα αποχωριστώ», λέει στην εφημερίδα «Εθνος» ο εκτροφέας, Νίκος Βάρκας, από τα Ανω Πορόια Σερρών.Τα άλογα της Πίνδου είναι μεσαίου μεγέθους και το χαρακτηριστικό τους είναι η ανθεκτικότητά τους στις σκληρές συνθήκες εργασίας αλλά και στις αντίξοες καιρικές συνθήκες. Η φυλή της Πίνδου αποτελεί έναν πολύτιμο ζωικό γενετικό πόρο, η διάσωση του οποίου πρέπει να συνεχιστεί.Πέρα από την κατά κεφαλή οικονομική ενίσχυση του ζωικού κεφαλαίου, απαιτείται η ύπαρξη ενός ολοκληρωμένου προγράμματος διάσωσης, παρακολούθησης της εξέλιξης του πληθυσμού και αξιοποίησης των χαρακτηριστικών των ζώων που προέκυψαν από τη φυσική επιλογή εκατοντάδων ετών στις εδαφοκλιματικές συνθήκες της Ελλάδας.

Το πιο γνήσιο ελληνικό άλογο
«Είναι το πιο γνήσιο ελληνικό άλογο και το πιο σκληροτράχηλο ζώο. Είναι υπάκουο και εγκλιματίζεται εύκολα» μας λέει ο Ιορδάνης Πετρίδης, ο οποίος έχει 70 άλογα Πίνδου, κοντά στο Κλεισοχώρι Πέλλας. Αυτές τις ημέρες ανέβασε τα άλογα στο βουνό Τζένα, στα σύνορα με την ΠΓΔΜ, ενώ διαθέτει κάποια από αυτά σε υλοτόμους? άλλωστε και ο ίδιος είναι παλιός υλοτόμος. Ακόμη πιο παλιά χρησιμοποιούσε πολλά από αυτά για να μεταφέρει το γάλα από τα κοπάδια αιγοπροβάτων αλλά και ζωοτροφές στις στάνες. Ολο τον προηγούμενο αιώνα τα άλογα Πίνδου ήταν απαραίτητα σε κάθε αγροτική οικογένεια. Πήγαιναν εκεί όπου δεν μπορούσε να φτάσει αυτοκίνητο ή τρακτέρ και μετέφεραν φορτίο μεσαίου βάρους, συνήθως ξύλα, ζωοτροφές και καρδάρες με γάλα από τις στάνες. Είναι χαρακτηριστικές πολλές εικόνες περασμένων δεκαετιών, όπου συνοδεύουν μεγάλα κοπάδια αιγοπροβάτων, μεταφέροντας τους κτηνοτρόφους και τον εξοπλισμό τους.

Το 1940
Επίσης έπαιξαν σημαντικό ρόλο κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, καθώς κουβαλούσαν στην πλάτη τους όπλα και πολεμοφόδια για τους Ελληνες στρατιώτες στις δύσβατες και χιονισμένες οροσειρές της Ηπείρου και της Θεσσαλίας. «Τα άλογα της φυλής Πίνδου είναι ζώα εργασίας και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρούνται ζώα συντροφιάς ή παραγωγικά, με τα ίδια κριτήρια που συμπεριλαμβάνονται τα βοοειδή και τα αιγοπρόβατα» σημειώνει η κυρία Τριβιζάκη. Η διατροφή τους στηρίζεται βασικά στην ελεύθερη βόσκηση, όμως όταν είναι σταβλισμένα τρέφονται με σανό, καλαμπόκι και βρώμη. Ελάχιστα γνωστό είναι ότι μόλις το 4% των αλόγων της Πίνδου είναι επιβήτορες, αφού οι εκτροφείς ευνουχίζουν τον μεγαλύτερο αριθμό των ζώων για να γίνουν πιο ήρεμα και ευάγωγα.
Read More »
Στα βουνά της Πίνδου καλπάζουν αγέρωχα περίπου 3.200 άλογα  Στα βουνά της Πίνδου καλπάζουν αγέρωχα περίπου 3.200 άλογα Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016 Rating: 5

Επισκευή φωλιάς πελαργού στο χωριό Καρτέρι

Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016



Ο Φορέας Διαχείρισης Καλαμά και Αχέροντα σε συνεργασία με τη ΔΕΗ προχώρησε σε επισκευή της φωλιάς του πελαργού στο χωριό Καρτέρι Θεσπρωτίας, λόγω κινδύνου βραχυκυκλώματος πολύ κοντά στη βάση της φωλιάς. 
 
Τα ηλεκτροφόρα σύρματα είχαν σχεδόν ακουμπήσει το ένα πάνω στο άλλο και υπήρχε μεγάλη πιθανότητα πυρκαγιάς και προβλήματος στην ηλεκτροδότηση τμήματος του χωριού.
 
Στη κολώνα τοποθετήθηκε κυκλική κατασκευή διαμέτρου περίπου 1,20μ. με περιμετρικό πλέγμα. Μέρος της φυλλοστρωμνής τοποθετήθηκε στη νέα φωλιά.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό όλης της προσπάθειας.










Πελαργός περιμένει να "χτίσει" τη φωλιά του


Τελικά ο πελαργός εγκαταστάθηκε στη νέα του φωλιά

Read More »
Επισκευή φωλιάς πελαργού στο χωριό Καρτέρι  Επισκευή φωλιάς πελαργού στο χωριό Καρτέρι Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016 Rating: 5

ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ: ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΕΩΣ ΚΑΙ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ

Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016


Το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσπρωτίας, στην έκτακτη συνεδρίασή του, την 16/3/2016, και σύμφωνα και με την απόφαση της Συντονιστικής Επιτροπής της Ολομέλειας των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος , αποφάσισε:
Την παράταση της αποχήs των μελών του από την άσκηση των καθηκόντων τους, από 17 έως και 28Μαρτίου 2016 διατυπώνοντας την κατηγορηματική αντίθεσή του με τη συνολική λογική του κυβερνητικού προσχεδίου, το οποίο οδηγεί αναπόδραστα στην οικονομική και επαγγελματική εξόντωση της συντριπτικής πλειονότητας του δικηγορικού κόσμου.
Υπογραμμίζεται ότι οι δικηγόροι αδυνατούν να ανταποκριθούν στις σημερινές, ήδη βεβαρημένες ασφαλιστικές εισφορές και μια νέα επιβάρυνσή τους, σε συνδυασμό με τις υπέρογκες φορολογικές υποχρεώσεις, θα οδηγήσουν σε μηδενισμό του εισοδήματός τους και θα αυξήσουν τις ροές εξόδου από το δικηγορικό επάγγελμα.
 
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΠΟΧΗΣ
• Συμπλήρωση ορίου προσωρινής κράτησης
• Παραγραφές - προθεσμίες
• Αναστολές πλειστηριασμών
• Αιτήσεις προσωρινών διαταγών
• Για τις ποινικές υποθέσεις στα πλημμελήματα όταν συντρέχει περίπτωση παραγραφής, ήτοι για πλημμελήματα που από τον χρόνο τελέσεως της πράξεως έχει συμπληρωθεί 6ετία σε α΄ βαθμό και 7ετία σε β΄ βαθμό.
Δεν απαιτείται άδεια στην προκατάθεση προτάσεων (20ήμερο) και προσθήκης.
Αναβολές : Για τη διευκόλυνση όλων κατά τη διάρκεια της αποχής θα επιτρέπεται στους συναδέλφους η παράσταση ενώπιον των δικαστηρίων για την υποβολή αιτήματος αναβολής, με την υποχρέωση - στην περίπτωση μη παράστασης της πλευράς του αντιδίκου - να προβαίνουν αμελλητί και με κάθε πρόσφορο μέσο στην ενημέρωση του συναδέλφου που εκπροσωπεί την πλευρά του αντιδίκου για την ημερομηνία της νέας δικασίμου.
Read More »
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ: ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΕΩΣ ΚΑΙ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ: ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΕΩΣ ΚΑΙ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016 Rating: 5

Συνελήφθη 62χρονος με 652,6 γραμμάρια ηρωίνης

Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016



Συνελήφθη, σήμερα (16-03-2016) το πρωί, στην Πεδινή Ιωαννίνων, από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ιωαννίνων, ένας 62χρονος ομογενής, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε κακουργηματικού χαρακτήρα δικογραφία για μεταφορά και κατοχή ναρκωτικών ουσιών, με σκοπό την εμπορία.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο στοχευμένων επιχειρησιακών δράσεων, σήμερα το πρωί στον κόμβο της Πεδινής Ιωαννίνων, εντοπίστηκε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, το οποίο οδηγούσε ο 62χρονος δράστης και σε έλεγχο που διενεργήθηκε, οι αστυνομικοί βρήκαν και κατέσχεσαν δύο συσκευασίες που περιείχαν (652,6) γραμμάρια ηρωίνης, τις οποίες είχε αποκρύψει ο δράστης κάτω από τα ρούχα του, κολλημένες με μονωτική ταινία.

Επιπλέον, κατασχέθηκε το αυτοκίνητο του 62χρονου, ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων, το χρηματικό ποσό των (400) ευρώ, προερχόμενο από εμπορία ναρκωτικών ουσιών καθώς και τρία κινητά τηλέφωνα.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ιωαννίνων, ενώ οι έρευνες και η προανάκριση βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Ιωαννίνων.

Read More »
Συνελήφθη 62χρονος με 652,6 γραμμάρια ηρωίνης Συνελήφθη 62χρονος με 652,6 γραμμάρια ηρωίνης Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016 Rating: 5

Νταλίκα που μετέφερε άλογα έπεσε πάνω στα διόδια στην Εγνατία Οδό

Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016

 
 
Τρομερό τροχαίο συνέβη πριν από λίγη ώρα στην Εγνατία Οδό.
 
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο οδηγός της νταλίκας έχασε τον έλεγχο του οχήματος και έπεσε πάνω στα διόδια Δροσοχωρίου Ιωαννίνων, τα οποία ευτυχώς δεν έχουν τεθεί ακόμα σε λειτουργία και έτσι δεν υπήρχαν στο σημείο εργαζόμενοι. 
 
Στο σταθμό των διοδίων έσπευσαν άμεσα,δυνάμεις της τροχαίας,της πυροσβεστικής και υπάλληλοι της Εγνατίας Οδού.
 
Η νταλίκα μετέφερε τριάντα περίπου άλογα, με προορισμό την Ιταλία και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες,αρκετά από αυτά έχουν σκοτωθεί.
 
Η Πυροσβεστική έχει οργανώσει ολόκληρη επιχείρηση και σταδιακά απεγκλωβίζει τα άλογα που έχουν τραυματιστεί,αλλά τα περισσότερα είναι αφηνιασμένα και είναι πολύ δύσκολο το έργο των ανδρών της πυροσβεστικής.
Read More »
Νταλίκα που μετέφερε άλογα έπεσε πάνω στα διόδια στην Εγνατία Οδό Νταλίκα που μετέφερε άλογα έπεσε πάνω στα διόδια στην Εγνατία Οδό Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016 Rating: 5

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα πριν λίγο στην Ηγουμενίτσα (+ΦΩΤΟ)

Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα, σημειώθηκε λίγο μετά την 1 το μεσημέρι, στο πρώτο χιλιόμετρο της παλιάς εθνικής οδού Ηγουμενίτσας - Ιωαννίνων .

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ΙΧ αυτοκίνητο, έκλεισε το δρόμο σε οδηγό μηχανής, ο οποίος δεν πρόλαβε να αντιδράσει.


Από τη σφοδρή σύγκρουση, τραυματίστηκε σοβαρά ο οδηγός της μηχανής, ο οποίος μεταφέρθηκε αρχικά στο κέντρο υγείας Ηγουμενίτσας και από εκεί στο Γενικό Νοσοκομείο Φιλιατών.


Το ευχάριστο είναι πως δεν κινδυνεύει η ζωή του άτυχου οδηγού της μηχανής.

Προανάκριση για τα ακριβή αίτια του ατυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ηγουμενίτσας.
Read More »
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα πριν λίγο στην Ηγουμενίτσα (+ΦΩΤΟ) Σοβαρό τροχαίο ατύχημα πριν λίγο στην Ηγουμενίτσα (+ΦΩΤΟ) Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016 Rating: 5

Ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ για την επικινδυνότητα του εθνικού δικτύου, Αμφιλοχίας – Λευκάδας – Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας.

Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016


Το υφιστάμενο οδικό δίκτυο που συνδέει την Αμφιλοχία με Λευκάδα, Πρέβεζα, Ηγουμενίτσα και Κέρκυρα γίνεται όλο και πιο επικίνδυνο για τη ζωή των οδηγών και επιβατών. Πρόκειται για οδικό δίκτυο που είναι χαραγμένο εδώ και 60 χρόνια, που δεν ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες, και στο οποίο είναι συχνό φαινόμενο τα θανατηφόρα τροχαία. Όπου πριν λίγες μέρες είχαμε νέο θανατηφόρο τροχαίο με ένα νεκρό που ήρθε να προστεθεί στους δεκάδες νεκρούς που άφησαν την τελευταία τους πνοή σε αυτό το οδικό δίκτυο σφαγείο.

Όπως έχουμε επισημάνει και σε προηγούμενες ερωτήσεις το παραπάνω οδικό δίκτυο καρμανιόλα έχει πολλές στροφές με μια μόνο λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, χωρίς να υπάρχει σε κανένα σημείο διαχωριστική νησίδα, με παντελή έλλειψη φωτισμού σε πολύ επικίνδυνα σημεία, ενώ έχουν φθαρεί και σε πολλά σημεία δεν φαίνονται οι διαχωριστικές γραμμές ιδιαίτερα σε επικίνδυνες στροφές, όπου δεν υπάρχουν κιγκλιδώματα και οδηγούν στο γκρεμό. Σε ένα από αυτά τα σημεία είχαμε το νέο θανατηφόρο δυστύχημα στις 12/3. Στο δίκτυο σημειώνονται μέχρι και πτώσεις βράχων και πετρών αλλά και διάσπαρτες λακκούβες. Επίσης για χρόνια τώρα δεν κόβονται τα κλαδιά παραπλεύρως του δρόμου με αποτέλεσμα να έχουν φουντώσει καλύπτοντας επικίνδυνα την ορατότητα των διερχόμενων οδηγών σε πολλά σημεία. Τα τελευταία χρόνια δεν γίνεται καμία ουσιαστική παρέμβαση, απλώς γίνονται κάποια μπαλώματα, πασαλείμματα που δεν λύνουν το πρόβλημα.

Ταυτόχρονα, σχεδόν έχει σταματήσει, η κατασκευή του οδικού άξονα Αμβρακία – Ακτίου, που έχει γίνει «γεφύρι της Άρτας». Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί το 2013 και τώρα πάει για 2018 και βλέπουμε. Η κατασκευή του οδικού άξονα Αμβρακία – Άκτιο δεν αναιρεί την ανάγκη για τη βελτίωση του υπάρχοντός εθνικού δικτύου που θα παραμείνει σε λειτουργία και θα συνδέει ολόκληρες περιοχές.

Αυτή η πολιτική της εγκατάλειψης του δικτύου στη πραγματικότητα αντανακλά τόσο τον ίδιο το χαρακτήρα του κρατικού προϋπολογισμού που υποχρηματοδοτεί συστηματικά τα αναγκαία έργα για την κάλυψη των λαϊκών αναγκών, όσο και την πολιτική της απελευθέρωσης των οδικών μεταφορών για τη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας των ομίλων, αφού μέσα απ’ την εικόνα εγκατάλειψης του δικτύου και της συστηματικής αποφυγής βελτιώσεων σε σημεία του, προωθούνται ως λύσεις οι ΣΔΙΤ, τα διόδια, η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων και του οδικού δικτύου. Δεν πρόκειται για λύσεις υπέρ του λαού, αφού συνεχίζουν στο δρόμο της εμπορευμα­τοποιημένης μεταφοράς που καθιστά ολοένα και πιο ακριβό εμπόρευμα τη μετακίνηση.

Μοναδική λύση που μπορεί να καταστήσει την μεταφορά δικαίωμα, που μπορεί να καλύψει και τις επικοινωνιακές ανάγκες του ελληνικού λαού, είναι ο κεντρικός συγκοινωνιακός σχεδιασμός και η υλοποίηση των τεχνικών έργων από τον ενιαίο αποκλειστικά κρατικό φορέα κατασκευών ενταγμένο σε ένα ριζικά διαφορετικό δρόμο ανάπτυξης της ελληνικής κοινωνίας, με κριτήριο ανάπτυξης όχι το κέρδος των ομίλων, που σήμερα παράγει διόδια και πανάκριβες μεταφορές, αλλά την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει η κυβέρνηση για τη βελτίωση και αναβάθμιση του υφιστάμενο Εθνικού οδικού δικτύου, Αμφιλοχίας – Λευκάδας – Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας, διασφαλίζοντας μεταφορές ασφαλείς, που να καλύπτουν τις μεταφορικές ανάγκες του πληθυσμού.

Οι βουλευτές
Νίκος Μωραΐτης
Νίκος Καραθανασόπουλος
Read More »
Ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ για την επικινδυνότητα του εθνικού δικτύου, Αμφιλοχίας – Λευκάδας – Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας. Ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ για την επικινδυνότητα του εθνικού δικτύου, Αμφιλοχίας – Λευκάδας – Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας. Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016 Rating: 5

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΕΚΟΥ ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΦΕΣ ΚΑΙ ΖΑΛΑΔΑ - ΡΑΚΙ ΚΑΙ ΖΟΧΑΔΑ

Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016

 
Δυστυχώς αναγκάζομαι να τοποθετηθώ γιατί εμπλέχθηκε το όνομα μου, σε εκλογές όμορης Ένωσης, πράγμα που δεν ανταποκρίνεται ούτε στο ελάχιστο στη πραγματικότητα. Από τα 23 χρόνια υπηρεσίας μου, και από τα λίγα χρόνια που συνδικαλίζομαι, εκπροσωπώντας τους συναδέλφους μου, που με τιμούν με την εμπιστοσύνη τους ,έχοντας μόνο σαν πυξίδα και ρότα την επίλυση των προβλημάτων μας.
Αυτός ήταν ο λόγος άλλωστε της παρουσίας μου στη Θεσσαλονίκη, όπου σαν Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας μας, πραγματοποιήσαμε συνάντηση με τον υπεύθυνο σωμάτων ασφάλειας του ΣΥΡΙΖΑ κ. ΠΑΥΛΙΔΗ Νικόλαο. Τεραστία έκπληξη όμως μου προκάλεσε η αντίδραση, αφού μοναδικός σκοπός ήταν η προώθηση των αποφάσεων των συλλογικών οργάνων της ομοσπονδίας μας, δεν θέλω να πιστεύω ότι κάποιοι είναι αντίθετοι σε αυτό? . Αυτό που παρατηρώ και με θλίβει, δηλώνοντας από μόνο του παρακμή, είναι ότι όλα τα δυσμενή σχόλια προς το πρόσωπο μου δημοσιεύονται από ανώνυμους εκφραστές αν και οι υποκινητές αυτών είναι οι γνωστοί άγνωστοι στη μικρή κοινωνία του Λ.Σ.

Επίσης θα θεωρήσω σύμπτωση ότι τα πυρά που δέχομαι έχουν συνδυαστεί χρονικά με τη δημοσίευση της ομόφωνης απόφασης του Δ.Σ. της Ένωσης Β.Δ Ελλάδος , που δυσαρέστησε ορισμένους σχετικά με την μη συμμετοχής της ένωσης αξιωματικών (πεαλς) στα συμβούλια τοποθετήσεων – μεταθέσεων- προσφύγων των Λ/Φ και Υ/Ξ.

Δηλώνω επώνυμα λοιπόν, ότι ουδεμία σχέση έχω με τα αναφερόμενα στο πρόσωπο μου ( περί εκλογικής εμπλοκής)τα όποια παραπέμπουν σε κιτρινισμό αφού ουδέποτε αναμίχτηκα στις εσωτερικές διεργασίες άλλης Ένωσης.
Γεγονός που το γνωρίζουν και αναγνωρίζουν οι συνάδελφοι και είναι αυταπόδεικτο του χαρακτήρα μου και τις πορείας μου στα συνδικαλιστικά δρώμενα του Λ.Σ.
Εύχομαι σε όλους τους υποψηφίους στις εκλογές της Ένωσης Κεντρικής Μακεδονίας, ανεξάρτητα με ποιο συνδυασμό είναι υποψήφιοι καλή επιτυχία.
Και είμαι βέβαιος με το νέο Δ.Σ που θα προκύψει, πάντα μέσα από την μεγάλη οικογένεια της ΠΟΕΠΛΣ μαζί και από κοινού θα αγωνιστούμε για την επίλυση των προβλημάτων των στελεχών.

Υ.Γ. ΑΝ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΘΥΜΙΖΕΙ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ 80S Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΤΟ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΟΧΕΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΕ.
Read More »
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΕΚΟΥ ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΦΕΣ ΚΑΙ ΖΑΛΑΔΑ - ΡΑΚΙ ΚΑΙ ΖΟΧΑΔΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΕΚΟΥ ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΦΕΣ ΚΑΙ ΖΑΛΑΔΑ - ΡΑΚΙ ΚΑΙ ΖΟΧΑΔΑ Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.