Επίθεση κουκουλοφόρων σε μαθητή Εσπερινού Λυκείου
Αντιμέτωπος με την οργή πέντε κουκουλοφόρων βρέθηκε χθες το βράδυ, ένας μαθητής του Εσπερινού Λυκείου Ιωαννίνων, το οποίο στεγάζεται στο συγκρότητα της Ακαδημίας.
Σε ένα διάλειμμα των μαθημάτων, ο μαθητής, ο οποίος δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το 18ο έτος της ηλικίας του, βρήκε έξω από το σχολείο.
Επιστρέφοντας κι ενώ βρίσκονταν στην είσοδο του συγκροτήματος, δέχθηκε την επίθεση των πέντε αγνώστων.
Την ώρα εκείνη ήταν σε εξέλιξη ο ποδοσφαιρικός αγώνας του Ολυμπιακού με τον ΠΑΟΚ.
Το κόκκινο χρώμα που έφερε η φόρμα που φορούσε ο νεαρός μαθητής, φαίνεται ότι ήταν αυτό που εξόργισε τους πέντε αγνώστους.
Έτσι του επιτέθηκαν, του έβγαλαν το παντελόνι, του πήραν το κινητό τηλέφωνο που είχε μαζί του, του αφαίρεσαν ένα παπούτσι και εξαφανίστηκαν.
Στο σημείο κλήθηκε η αστυνομία αλλά και οι γονείς του μαθητή, ο οποίος είχε μείνει με τα εσώρουχα και σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση.
Από την οικογένεια και τον μαθητή κατατέθηκε μήνυση για παράνομη χρήση βίας.
Η Αστυνομία προχώρησε σε μεγάλη κινητοποίηση προκειμένου να εντοπίσει τους δράστες...
Η έρευνα ήταν εξονυχιστική στην ευρύτερη περιοχή, από όπου έγινε και προσαγωγή υπόπτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι προσήχθησαν και όλοι οι φίλαθλοι του Παναθηναικού, που εκείνη την ώρα βρίσκονταν στα γραφεία του συνδέσμου, στην οδό Μπιζανίου.
Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη.
Τα πλεονεκτήματα της έντυπης διαφήμισης
Με την ψηφιακή επανάσταση να βρίσκεται στο peak της, τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η χρήση της έντυπης διαφήμισης παραμένουν ισχυρά!
Αυτά είναι τα έξι βασικά πλεονεκτήματα που προσφέρει η έντυπη διαφήμιση στις B2B εταιρείες, οι οποίες επιδιώκουν να "αιχμαλωτίσουν" την προσοχή επαγγελματικού κοινού...
Προσέγγιση σε εύπορα ακροατήρια, που ασκούν επιρροή
Σύμφωνα με το Magazine Factbook 2015 της MPA, οι εφημερίδες και τα περιοδικά υπερέχουν σε σύγκριση με τα υπόλοιπα κανάλια όταν πρόκειται να προσεγγίσουν εύπορους αναγνώστες. Επιπλέον, οι ψηφιακές και έντυπες εφημερίδες διατηρούν τις κορυφαίες θέσεις για την παρακίνηση του διαφημιστικού ενδιαφέροντος μεταξύ των πιο εύπορων κοινών των Ηνωμένων Πολιτειών. Οι αναγνώστες εφημερίδων και περιοδικών είναι πιστοί σε αυτές τις εκδόσεις και συχνά αποτελούν συνδρομητές παρά απλούς αναγνώστες, έχουν τις δικές τους επιχειρήσεις ή ασκούν μεγάλη επιρροή στους χώρους εργασίας τους.
Προσέγγιση σε άτομα που διαμορφώνουν αποφάσεις
Τα βασικά άτομα που διαμορφώνουν αποφάσεις, επιλέγουν δημοσιεύσεις, όπως οι Fortune και Bloomberg, ώστε να λάβουν συμβουλές και πληροφορίες για τη διαχείριση των επιχειρήσεών τους. Όταν οι νομικές φίρμες και τα οικονομικά ινστιτούτα διαφημίζονται σε αυτές τις εκδόσεις, αποκτούν άμεση επαφή με τους συγκεκριμένους decision makers.
Επίτευξη προστιθέμενης αξίας και πρεστίζ
Τα έντυπα βρίσκονται σε κυκλοφορία αρκετές δεκαετίες, ακόμη για έναν αιώνα. Πολύ καιρό πριν οι άνθρωποι γνωρίσουν την επανάσταση που έφερε το ίντερνετ, οι πληροφορίες διαμοιράζονταν με τη χρήση έντυπων εκδόσεων. Με το να έχει κάποιος την επιχείρησή του να προβάλλεται σε ένα αξιόπιστο έντυπο, άμεσα προσδίδει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και στο μήνυμα που θέλει να στείλει.
Επωφεληθείτε από την τοπική στόχευση σε μια εθνική δημοσίευση
Πολλοί μπορούν να στοχεύσουν στο digital marketing σαν τον καλύτερο τρόπο προσέγγισης αγορών που ξεπερνούν τις τοπικές προσεγγίσεις και να στοχεύσουν σε ιδιαίτερα groups ατόμων. Κι ενώ πράγματι το digital επιτρέπει την εξειδικευμένη στόχευση, αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα που δεν έχει το έντυπο: τους ad blockers! Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της έντυπης διαφήμισης, είναι η ικανότητα να στοχεύει τοπικά σε εθνικούς έντυπους τίτλους.
Το έντυπο είναι το αντίδοτο στο multitasking
Όταν οι άνθρωποι καταναλώνουν μέσα online, συνήθως έχουν ανοικτά διάφορα browser tabs και βρίσκονται εν μέσω άλλων δραστηριοτήτων στη δουλειά ή στο σπίτι. Σύμφωνα με αυτό, εύκολα καταλαβαίνει κάποιος διαφημιζόμενος πως αν θέλει να βρει ένα περισσότερο αφοσιωμένο κοινό, που θα εστιάσει στο μήνυμα του, τότε αυτό υπάρχει σε μια έντυπη έκδοση. Στα έντυπα, βλέπετε, δεν υπάρχουν tabs και παράθυρα για να αποσπάσουν την προσοχή.
Μεγάλη διάρκεια ζωής των μηνυμάτων
Η μέση διάρκεια ζωής μιας digital διαφήμισης, εκτείνεται σε λίγα, μόλις, δευτερόλεπτα ή όσο χρειάζεται ο χρήστης για να σκρολάρει στην οθόνη ή να κάνει κλικ σε κάποιο άλλο link. Στην έντυπη διαφήμιση, αντίθετα, το μήνυμα παραμένει στην ίδια θέση κι επιτρέπει στον αναγνώστη να το δει όσες φορές θέλει, ξανά και ξανά. Μάλιστα, σύμφωνα με το Magazine Factbook η ανάγνωση ενός εντύπου μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 10 εβδομάδες μετά την ημέρα πώλησής του.
Ηγουμενίτσα: Αναβάλλονται οι εκδηλώσεις για τη Τσικνοπέμπτη
Το πρωί του Σαββάτου, αναβιώνουμε τις Τζιοραμπίνες στην Παραμυθιά
Το έθιμο των Τζιοραμπίνων αναβιώνει και φέτος ο Φιλοπρόοδος Όμιλος Παραμυθιάς, το πρωί του Σαββάτου στο δημοτικό σχολείο Βούλγαρη στη Παραμυθιά.
Η εκδήλωση θα περιεχει ζωντανή παραδοσιακή μουσική με την ορχήστρα των Νίκο Τάσση στο κλαρίνο και Δημήτρη Ευαγγέλου στο τραγούδι, τα εδέσματα της σχάρας και φυσικά πολύ χορό με την τζιοραμπίνα στο επίκεντρο.
Πρόκειται για το παραδοσιακό έθιμο των φωτιών της Παραμυθιάς, η συνέχεια ενός προχριστιανικού εθίμου που αρχικά χρησιμοποιούταν για τον εξαγνισμό του κακού και στην συνεχεία για την συναθροίση και την διασκέδαση.
Κάθε τζιοραμπίνα, όπως απαιτεί η παράδοση, συνοδευόταν από συναθροίσεις ατόμων με κρασί, τσίπουρο, αναψυκτικά, σουβλάκια, εδέσματα αποκριάτικα και μη, και φυσικά χορός με τα απαιτούμενα πειράγματα.
Κάθε γειτονιά είχε την δικής Τζιοραμνπίνα και η προετοιμασία άρχιζε μέρες πριν με την συγκέντρωση ξύλων και λάστιχων αυτοκινήτου.
Το ραντεβού λοιπόν είναι για το πρωί του Σαββάτου στις 11:30 στο σχολείο Βούλγαρη στην Παραμυθιά.
Η είσοδος είναι ελεύθερη, ωστόσο ο χορός είναι υποχρεωτικός
Χορηγός επικοινωνίας: www.paramythia-online.gr
Πολιτική σπέκουλα* Κάτση στην σύλληψη του κυκλώματος διακίνησης λαθραίων τσιγάρων
- Ήταν πολιτική απόφαση του ΣΥΡΙΖΑ (και πόσο μάλλον του κ. Κάτση) να γίνουν οι συλλήψεις;
- Είναι πολιτική επιτυχία του ΣΥΡΙΖΑ η καλή δουλεία του Λιμενικού Σώματος;
- Γνωρίζει και έχει στοιχεία πως η προηγούμενες κυβερνήσεις ήξεραν και κάλυπταν;
- Το υπουργείο, ο υπουργός, η ιεραρχία του σώματος και οι εσωτερικές υποθέσεις, λειτούργησαν, κατόπιν ενεργειών του;
Αλλά με την ευθύνη που ζήτησες και σου έδωσε απλόχερα ο Θεσπρωτικός λαός, θα έπρεπε να λειτουργείς με την υπευθυνότητα των δεύτερων ...αντα.
Η σοβαρότητα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν...
* Μάριε, για να ενημερώσεις και τους συντρόφους σου, σπέκουλα σημαίνει:
"Σπέκουλα. Πρόκειται για μία κατάσταση κατά την οποία κάποιοι κερδοσκοπούν ακόμα και υπερβολικά, εκμεταλλευόμενοι μία κατάσταση.
Ένα παράδειγμα σπέκουλας είναι το εξής:
Κάποιοι πολιτικοί εκμεταλλεύονται την οικονομική κρίση και δίνουν υποσχέσεις που είναι δύσκολο να υλοποιηθούν, μόνο και μόνο για να κερδίσουν ψήφους κτλ κτλ".
Θεσπρωτία: Δεύτερο ελαιοτριβείο πετούσε τα απόβλητα στη θάλασσα Συνελήφθη ο 54χρονος ιδιοκτήτης του
Συγκεκριμένα, στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής διαπίστωσαν την ύπαρξη θαλάσσιας ρύπανσης, αυτοδιαλυόμενη, από λύματα ελαιοτριβείου διαστάσεων 10 Χ 20 μέτρα, η οποία προερχόταν από ρέμα το οποίο εκβάλει στην εν λόγω θαλάσσια περιοχή.
Από την προανάκριση που διενεργεί το Α' Λιμενικό Τμήμα Συβότων του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας συνελήφθη ο 54χρονος ιδιοκτήτης του ελαιοτριβείου ενώ παράλληλα κινήθηκε η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων.
Ηγουμενίτσα: Η απόφαση του εισαγγελέα για τον λιμενικό και τον τελωνειακό
Εξόρμηση του Ορειβατικού Συλλόγου Ηγουμενίτσας την Κυριακή στο Φαρμακοβούνι
Ο Ορειβατικός Σύλλογος Ηγουμενίτσας την Κυριακή 6/3 θα εξορμήσει στο όρος Φαρμακοβούνι:
ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΗ: Μονή Γιρομερίου – κορυφή Λυκοράχη (1240μ) - Γιρομέρι
Βαθμός δυσκολίας: 2 (Μεσαίας δυσκολίας)
Υψομετρική διαφορά: 1000μ.
Συνολική απόσταση: 14 χλμ
Ώρες πορείας: 6-7
ΠΕΖΟΠΟΡΙΚΗ: Μονή Γηρομερίου - Βελανιδιές
Βαθμός δυσκολίας: 1 (Εύκολη)
Υψομετρική διαφορά: 500μ.
Συνολική απόσταση: 8 χλμ
Ώρες πορείας: 4
Εξοπλισμός: Ορειβατικά μποτάκια, 2 λιτρα νερό, φαρμακείο, μπατόν, αδιάβροχο/αντιανεμικό, κολατσιό, καπέλο, αντιηλιακό και κατάλληλο για την εποχή ντύσιμο.
Δηλώσεις συμμετοχής στα γραφεία του συλλόγου (παλιά μαθητική εστία, 2ος όροφος από αριστερή σκάλα) από Τρίτη 1/3 έως Πέμπτη 3/3 και ώρες 19.00-21.00
Πληροφορίες: 6984133900 & 6909224054
Άγνωστοι αφαίρεσαν έξι εικόνες – αγιογραφίες από εξωκκλήσι
Σήμερα (02-03-2016) καταγγέλθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Κόνιτσας, κλοπή στο εξωκκλήσι του Αγίου Νικολάου, στην Αετόπετρα Κόνιτσας.
Ειδικότερα, κατά το χρονικό διάστημα από 06-12-2015 έως 02-03-2016, άγνωστοι δράστες παραβίασαν την κεντρική είσοδο της εκκλησίας και αφαίρεσαν έξι εικόνες –αγιογραφίες.
Προανάκριση ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Κόνιτσας.