Τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό πεζού στην Ηγουμενίτσα

Παρασκευή, Μαΐου 01, 2015
Τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό πεζού στην Ηγουμενίτσα


Τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό πεζού, σημειώθηκε μεσημβρινές ώρες εχτές, επί της παραλιακής οδού Ηγουμενίτσας, στο ύψος του καφέ “SENTRA”, όταν 22χρονος, οδηγός Ι.Χ.Ε. οχήματος, κινούμενος επί της ανωτέρω οδού με κατεύθυνση προς Πρέβεζα, παρέσυρε και τραυμάτισε 43χρονο, ο οποίος επιχειρούσε να διασχίσει κάθετα την οδό.
Ο 43χρονος, διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ και συνοδεία στελέχους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στο Κέντρο Υγείας Ηγουμενίτσας και στη συνέχεια διεκομίσθη στο Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο Φιλιατών για περαιτέρω εξετάσεις και νοσηλεία.
Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.
Read More »
Τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό πεζού στην Ηγουμενίτσα Τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό πεζού στην Ηγουμενίτσα Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Μαΐου 01, 2015 Rating: 5

Ο οραματιστής του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας Κώστας Ντάνης

Παρασκευή, Μαΐου 01, 2015
Ο οραματιστής του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας Κώστας Ντάνης 



Πολλά χρόνια πριν αρχίσουν τα διάφορα γραφεία να εκτελούν δρομολόγια από τη χώρα μας προς άλλους προορισμούς στο εξωτερικό, ένας έμπειρος λεωφορειούχος από το τότε 21ο ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας έκανε κάτι που θα το αντέγραφαν μισό αιώνα μετά.

Όταν άρχισε η μετανάστευση στα τέλης της δεκαετίας του ’50 ειδικά προς τις αποκαλούμενες αναπτυγμένες βιομηχανικά χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και της Μπενελούξ (Κάτω Χώρες), δεν υπήρχαν πολλές επιλογές για τη μετακίνηση εκείνων που αναζητούσαν καλύτερη τύχη. Εκτός από το τραίνο δηλαδη, δεν υπήρχαν άλλες εναλλακτικές.

Τότε, ένας έξυπνος λεωφορειούχος από τη Θεσπρωτία έκανε μια ριζοσπαστική πρόταση. Όπως αφηγείται ο κ. Γιάννης Τσίγκος, ο ιδιοκτήτης του παλιού Mercedes Benz O322 της Βιαμάξ που κυκλοφόρησε εκείνη την εποχή με αριθμό ανεμοθώρακα «20» στο ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας, ο Κώστας Ντάνης, είχε προτείνει την καθιέρωση σταθεράς διεθνούς λεωφορειακής γραμμής από την Ηγουμενίτσα προς το Μόναχο της Γερμανίας.

Η Χωροφυλακή
Παρά τις αντιρρήσεις ορισμένων συντηρητικών μυαλών, ο Ντάνης γέμισε το «καμηλάκι» του με 32 επιβάτες και ξεκίνησε το πρώτο δρομολόγιο. Σύμφωνα με τον κ. Τσίγκο, οι πιτσιρικάδες και οι συγγενείς των μεταναστών είχαν συγκεντρωθεί στην Ειδομενή να τους αποχαιρετήσουν. Λίγο παρακάτω όμως, ένα κλιμάκιο της Χωροφυλακής απαγόρεψε την εκτέλεση του δρομολογίου προς το εξωτερικό.

Τα όργανα επικαλέστηκαν τον (σ.σ. άκαμπτο) κανονισμό λειτουργίας των Κοινών Ταμείων Εισπράξως Λεωφορείων (ΚΤΕΛ) όπως είχε θεσπιστεί το 1952 που απαγόρευε τέτοιου είδους λειτουργία σε αστικά, ημιαστικά και υπεραστικά λεωφορεία. Ο Ντάνης δεν απογοητεύθηκε αλλά αντιθέτως ως Ηπειρώτης που ήταν, αγύριστο κεφάλι, πείσμωσε. Λίγο καιρό μετά, νοίκιασε τουριστικό λεωφορείο και έκανε ό,τι του απαγόρευσε η Χωροφυλακή με τους άλλους τύπους επιβατικών οχημάτων.


* Στην
επάνω φωτογραφία, από τον Βασίλειο Παραμυθιώτη, ο Ντάνης από την πρώτη ημέρα παραλαβής του λεωφορείου του από τη «Βιαμάξ», σε κυκλοφορία με δοκιμαστικό αριθμό τύπου «Μ»
Read More »
Ο οραματιστής του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας Κώστας Ντάνης Ο οραματιστής του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας Κώστας Ντάνης Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Μαΐου 01, 2015 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.