ΤΟ ΝΕΟ ΔΣ ΤΟΥ «ΗΡΩΙΚΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ»

Τρίτη, Ιανουαρίου 20, 2015
ΤΟ ΝΕΟ ΔΣ ΤΟΥ «ΗΡΩΙΚΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ»


Το Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015, συγκροτήθηκε σε σώμα το ΔΣ της Αδελφότητας «Το Ηρωϊκό Σούλι», που προέκυψε από την εκλογές της Γενικής Συνέλευσης της 11-1-2015.
 
Η σύνθεση του νέου ΔΣ της Αδελφότητας «Το Ηρωϊκό Σούλι», είναι η ακόλουθη:
Πρόεδρος: Τόκκας Κωστής του Σπυρ. & της Βασιλικής από τη Σαμωνίβα
Αντιπρόεδρος: Γιωτοπούλου Βέρα από το Τσαγγάρι
Γενικός Γραμματέςας: Παπαγρηγορίου Ανθούλα από τους Κουκουλιούς
Ταμίας: Τόκκας Κωνσταντίνος του Σπυρ. & της Ζαχάρως από τη Σαμωνίβα
Μέλη: Κωλέτσης Χρήστος από το Τσαγγάρι, Τόκας Γεώργιος του Σπυρ. & της Ζαχάρως από τη Σαμωνίβα και Ντόκος Δημήτριος από τη Φροσύνη.
Αναπληρωματικά Μέλη: Τόκας (Λάμπρος) Χαράλαμπος, Ντόκος Αρσένης, Μάστορα Βασιλική


Επίσης, εκλέχτηκαν:
Για την Εξελεγκτική Επιτροπή οι:
1. Μιχάλης Παπαγρηγορίου
2. Φλωρένια Τόκα
3. Λαμπρινή Πανταζή


Αντιπρόσωποι για την Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδας οι:
1. Τόκας (Λάμπρος) Χαράλαμπος
2. Τόκκας Κωστής του Σπυρ. & της Βασιλικής
3. Τόκας Κων/νος του Σπυρ. & της Ζαχάρως
4. Κωλέτσης Χρήστος (αναπληρωματικός)
Read More »
ΤΟ ΝΕΟ ΔΣ ΤΟΥ «ΗΡΩΙΚΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ» ΤΟ ΝΕΟ ΔΣ ΤΟΥ «ΗΡΩΙΚΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ» Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Ιανουαρίου 20, 2015 Rating: 5

ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΟΓΙΑΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 628 Τ.Π. ΦΙΛΙΑΤΩΝ

Τρίτη, Ιανουαρίου 20, 2015
ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΟΓΙΑΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 628 Τ.Π. ΦΙΛΙΑΤΩΝ


Με τρόμο άκουσα στην πρωινή εκπομπή του MEGA, τον εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ, υποψήφιο βουλευτή Επικρατείας, στρατηγό Τόσκα, να αναγγέλλει το κλείσιμο όλων των μικρών στρατιωτικών μονάδων που είναι διασκορπισμένες στα σύνορα της Επικράτειας.
Μετά την χαλάρωση της φύλαξης των εξ ανατολών συνόρων, προκειμένου να εισέρχονται ανενόχλητοι οι διάφοροι λαθρομετανάστες, ο ΣΥΡΙΖΑ τώρα καταργεί και τα στρατόπεδα που προστατεύουν τα σύνορα της Χώρας.
Ανάμεσα, ασφαλώς, στα μικρά αυτά στρατόπεδα, που θα κλείσει ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι και το δικό μας.
Το ένδοξο και ιστορικό 628 Τάγμα Πεζικού Φιλιατών.
Που ήταν και είναι, μέχρι τώρα, η μοναδική εγγύηση της ασφάλειας των συνόρων μας αλλά και των ελάχιστων Θεσπρωτών ακριτών που ζουν και «φυλάτουν Θερμοπύλες» στα χωριά της Μουργκάνας.
Καλώ όλους τους συμπατριώτες Θεσπρωτούς, να αντιδράσουν δυναμικά στο σατανικό αυτό σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ.
Απαιτώ απ’ όλους τους Θεσπρωτούς υποψήφιους Βουλευτές και κυρίως εκείνους του ψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, προκειμένου να αποτρέψουμε αυτό το έγκλημα που έχει στα Κυβερνητικά του σχέδια ο ΣΥΡΙΖΑ.
Εγκλήματα κατά της ασφάλειας της Χώρας, οφείλουμε να τα αποτρέψουμε, ακόμη και σαν ιδέες.


Βασίλης Γιόγιακας
Καρδιολόγος
Υποψήφιος Βουλευτής Ν.Δ.
Read More »
ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΟΓΙΑΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 628 Τ.Π. ΦΙΛΙΑΤΩΝ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΟΓΙΑΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 628 Τ.Π. ΦΙΛΙΑΤΩΝ Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Ιανουαρίου 20, 2015 Rating: 5

Γιάννης Μιττάκος: Απο την θάλασσα... στο ποτάμι

Τρίτη, Ιανουαρίου 20, 2015
Γιάννης Μιττάκος: Απο την θάλασσα... στο ποτάμι
 
 
O υποψήφιος βουλευτής Θεσπρωτίας με το ΠΟΤΑΜΙ, Γιάννης Μιττάκος, μας αποκαλύπτεται:

Γεννήθηκα στον Πειραιά το 1979. Από το 1990 έως και σήμερα, με εξαίρεση κάποιες χρονιές, ζω και εργάζομαι στην Ηγουμενίτσα. Το 1998 φοιτώ στο Τ.Ε.Ι Ηπείρου στο τμήμα Ιχθυοκομίας-Αλιείας στην Ηγουμενίτσα ενώ το 2010 συνεχίζω με μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας αποκτώντας πτυχίο με ειδίκευση στις υδατοκαλλιέργειες.

Από το 2004 έως και σήμερα εργάζομαι σε μονάδες υδατοκαλλιεργειών ως προϊστάμενος παραγωγής στην Λωρίδα Σαγιάδας ενώ επίσης είμαι πιστοποιημένος εκπαιδευτής προσωπικού επιχειρήσεων τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ) καθώς και εισηγητής σε προγράμματα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ. Είμαι παντρεμένος με την Αναστασία - Χριστίνα Μπαμπίλη (τραπεζικό υπάλληλο) και έχω δύο υπέροχα παιδιά.

Χωρίς πολιτικό παρελθόν;
Χωρίς πολιτικό παρελθόν δεν θα το έλεγα. Πάντα παρακολουθούσα τις πολιτικές εξελίξεις, είχα άποψη κράταγα όμως μια απόσταση. Θα έλεγα όμως ότι είμαι ο ορισμός του 'ακομματίκ'. Ποτέ δεν εντάχθηκα σε κάποιον κομματικό μηχανισμό ή στρατό από αυτούς που υπήρχαν γιατί κανένας δεν με εξέφραζε.

Από την Θάλασσα στο Ποτάμι όμως;
Το Ποτάμι δεν είναι κάτι άγνωστο για εμένα το αντίθετο θα έλεγα, ως υδάτινο στοιχείο είναι κομμάτι μου. Σχετικά με το κίνημα τώρα, τάχθηκα με το Ποτάμι από την πρώτη ώρα ανακοίνωσης του. Στο Ποτάμι είδα από την πρώτη στιγμή το νέο, το κάτι διαφορετικό. Μέχρι τώρα όταν λέγαμε ότι ψηφίζαμε κάτι καινούργιο στην ουσία ψηφίζαμε το παλιό. Ήταν το ίδιο το παλαιοκομματικό το στοιχείο που υπήρχε παντού. Το Ποτάμι έρχεται λοιπόν να ανατρέψει το υπάρχον πολιτικό σκηνικό. Θέλει να επιβάλει το ήθος στην πολιτική σκηνή. Καταργεί τις όποιες παθογένειες και παρωπίδες κουβαλάει ο παλαιοκομματισμός φέρνοντας ισάξια όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές στο τραπέζι. Ήρθαμε εδώ για να επιβάλλουμε τις αλλαγές προς όφελος των πολλών. Να τα αλλάξουμε όλα χωρίς να γκρεμίσουμε την χώρα.

Γιατί κάποιος να επιλέξει εσένα και κατ' επέκταση και το Ποτάμι;
Απασχολούμαι στον κλάδο των υδατοκαλλιεργειών τα τελευταία δέκα χρόνια. Εργάζομαι στον κλάδο της πρωτογενούς παραγωγής και γνωρίζω καλά τα προβλήματα του. Αυτήν την στιγμή στον Νομό μας, οι παραγωγικοί τομείς είναι οι αιμοδότες της οικονομίας μας. Μόνο στον κλάδο των υδατοκαλλιεργειών στον Νομό μας απασχολούνται 410 άτομα. Αυτοί όλοι όμως, παραγωγοί και εργαζόμενοι δεν μπορούν να μείνουν άλλο μόνοι. Το Ποτάμι έχει ως προτεραιότητα την επανεκκίνηση του αγροτικού τομέα την αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου. Για την Θεσπρωτία και την Ελλάδα τα αλλάζουμε όλα χωρίς να γκρεμίσουμε την χώρα.
Read More »
Γιάννης Μιττάκος: Απο την θάλασσα... στο ποτάμι Γιάννης Μιττάκος: Απο την θάλασσα... στο ποτάμι Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Ιανουαρίου 20, 2015 Rating: 5

ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 2015 ΙΣΧΥΕΙ ΝΕΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ

Τρίτη, Ιανουαρίου 20, 2015
ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 2015 ΙΣΧΥΕΙ ΝΕΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ



Νέο καθεστώς για τα μέλη των Επιμελητηρίων ισχύει από την 1η Ιανουαρίου 2015. Συγκεκριμένα, καταργήθηκε η υποχρεωτική συνδρομή και στη θέση της θεσπίζεται ενιαία, ανταποδοτική συνδρομή των μελών σε όλα τα Επιμελητήρια της χώρας, ενώ με αντίστοιχες υπουργικές αποφάσεις καθορίστηκαν ενιαία ειδικά τέλη Γ.Ε.ΜΗ. προβλεπόμενων επιμελητηριακών υπηρεσιών, καθώς και ενιαίο ετήσιο τέλος διατήρησης μερίδας Γ.Ε.ΜΗ. Παράλληλα, προσδιορίστηκαν τα ενιαία ανταποδοτικά τέλη ανά παρεχόμενη υπηρεσία στα μέλη των Επιμελητηρίων και το ενιαίο ποσό ετήσιας συνδρομής για την παροχή ανταποδοτικών υπηρεσιών στα μέλη.

Σχετική νομοθεσία : Νόμος 4314/2014 και Υπουργικές Αποφάσεις ΚΥΑ 79752/30.12.2014 (ΦΕΚ 3623/Β/31.12.2014) των Υφυπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και ΥΑ 78030/30.12.2014 (ΦΕΚ 3586/Β/31.12.2014) του Υφυπουργού Ανάπτυξης.



Ειδικότερα, η ετήσια συνδρομή, αρχομένης από το 2015, ορίζεται ως εξής:

-Ανώνυμες εταιρείες, υποκαταστήματα αλλοδαπών Α.Ε. και ευρωπαϊκοί όμιλοι οικονομικού σκοπού θα καταβάλουν 100 ευρώ.

-Εταιρείες περιορισμένης ευθύνης, ιδιωτικές κεφαλαιουχικές εταιρείες, συνεταιρισμοί περιορισμένης ευθύνης και υποκαταστήματα αλλοδαπών Ε.Π.Ε. θα καταβάλουν 70 ευρώ.

-Ομόρρυθμες και ετερόρρυθμες εταιρείες, υποκαταστήματα αλλοδαπών Ο.Ε. και Ε.Ε., αστικές εταιρείες και κοινοπραξίες θα καταβάλουν 50 ευρώ.

-Ατομικές επιχειρήσεις και υποκαταστήματα αλλοδαπών επιχειρήσεων θα καταβάλουν 20 ευρώ.

-Τα υποκαταστήματα ημεδαπών επιχειρήσεων μπορούν να καταβάλουν σχετική ετήσια συνδρομή, ανάλογα με τον αριθμό τους.

Επιπλέον, για την παροχή στα μέλη των Επιμελητηρίων των κατωτέρω ανταποδοτικών υπηρεσιών, κάθε μέλος υποχρεούται να καταβάλει στο οικείο Επιμελητήριο ενιαίο τέλος υπηρεσίας, που ορίζεται ως εξής:

• Χορήγηση πιστοποιητικού εγγραφής, 5 ευρώ.

• Χορήγηση ξενόγλωσσου πιστοποιητικού εγγραφής, 10 ευρώ.

• Χορήγηση πιστοποιητικού άσκησης εμπορικής δραστηριότητας (για χρήση στα ασφαλιστικά Ταμεία), 10 ευρώ.

• Βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής των μελών τους, 5 ευρώ.

• Χορήγηση πιστοποιητικού καταγωγής προϊόντων, 10 ευρώ.

• Θεώρηση στοιχείων (τιμολογίου ή άλλου στοιχείου) που συνοδεύουν το πιστοποιητικό καταγωγής, 5 ευρώ.

• Χορήγηση καρνέ ΑΤΑ, 10 ευρώ.

Σημαντικά σημεία αναφοράς αποτελούν

Α) υπόχρεοι εγγραφής στο ΓΕΜΗ είναι όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που αναφέρονται στις διατάξεις του Ν.3419/2005,

Β) από 01/03/2015 δεν θα παραλαμβάνονται αιτήματα από τις κατά τόπους υπηρεσίες ΓΕΜΗ (όπως χορήγησης πιστοποιητικού μεταβολών, καταχώρησης μεταβολών στην μερίδα ΓΕΜΗ κλπ), εάν αυτά δεν υποβάλλονται ηλεκτρονικά. Πληροφορίες εγγραφής στην εφαρμογή Προσωποποιημένες Υπηρεσίες Γ.Ε.ΜΗ. προς τις Επιχειρήσεις, μπορούν να αναζητούν οι ενδιαφερόμενοι στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://services.businessportal.gr/ (σημειώνουμε ότι δεν υφίσταται πλέον υποχρέωση καταβολής τέλους 15,00€ για εγγραφή και λήψη κωδικών για την είσοδο στην εφαρμογή).

Γ) όλες οι ατομικές επιχειρήσεις και τα νομικά πρόσωπα πλην των κεφαλαιουχικών εταιρειών, υποχρεούνται εντός διμήνου από την υποβολή της φορολογικής τους δήλωσης, να καταχωρήσουν με ηλεκτρονικό τρόπο στο ΓΕΜΗ, το αποδεικτικό υποβολής φορολογικής δήλωσης με ταυτόχρονη την καταβολή των τελών της προαναφερόμενης ΚΥΑ.

Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας θεωρεί ότι το θέμα λειτουργίας των Επιμελητηρίων, δεν εξαντλείται μόνο στην οικονομική τους βιωσιμότητα, αλλά στο γενικότερο εκσυγχρονισμό τους, αφού στη φαρέτρα τους διαθέτουν πολλά και ισχυρά όπλα, με πρώτο και βασικό το Γενικό Εμπορικό Μητρώο.

Οι δράσεις εξωστρέφειας που υλοποιεί ο φορέας μας επί σειρά ετών, για όλους τους κλάδους της τοπικής οικονομίας, θα συνεχίσει να αποτελεί προτεραιότητά μας και βασική επιδίωξη, στην προσπάθεια αντιμετώπισης της έλλειψης ρευστότητας και της αυξανόμενης ανεργίας.

Όπως αναμένουμε μια πολύ καλή τουριστική περίοδο για το 2015, ελπίζουμε και οι υπόλοιπες προσπάθειές μας να ευοδώσεων, υποστηρίζοντας δυναμικά την επιχειρηματικότητα της Θεσπρωτίας, και δικαιώνοντας τις επιλογές μας.

Ευχόμαστε σε όλους τους συναδέλφους να είναι υγιείς, και το 2015 να είναι μια αποδοτική χρονιά.
Read More »
ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 2015 ΙΣΧΥΕΙ ΝΕΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 2015 ΙΣΧΥΕΙ ΝΕΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Ιανουαρίου 20, 2015 Rating: 5

Συνάντηση του Νικόλα Κάτσιου με τους Θεσπρωτούς ετεροδημότες στην Αθήνα

Τρίτη, Ιανουαρίου 20, 2015
Συνάντηση του Νικόλα Κάτσιου με τους Θεσπρωτούς ετεροδημότες στην Αθήνα




Σε μια εξαιρετικά ουσιαστική συνάντηση με τους "Αθηναίους" , Θεσπρωτούς, ετεροδημότες ο υποψήφιος βουλευτής με την Νεα Δημοκρατία , Νικόλας Κάτσιος , ειχε την ευκαιρία να ανταλλάξει απόψεις , προβληματισμούς αλλά και να μεταφέρει μύνυμα  αισιοδοξίας απο την πατρίδα.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 19 Ιανουαρίου το απόγευμα , στο κέντρο ¨ονείρειο¨ στο Περιστέρι .
Την εκδήλωση συντόνισε ο Θεσπρωτός  κος Γιάννης Στάθης ενώ χαιρετισμό απηύθηνε στους συγκεντρωμένους, ο  κος Βασίλης  Κάτσιος ο οποίος τονισε την ανάγκη για συμμετοχή και δράση στις επερχόμενες εκλογές .
 Χαιρετισμό και ευχές για καλή επιτυχία απηύθηνε ο  Θεσπρωτός νομικός και πολιτευτής με την ΝΔ κος Μάκης Κιάμος.
Ο Νικόλας Κάτσιος ,τόνισε στην ομιλία του την ανάγκη και επιθυμία  του , να συμπορευθεί με τους συμπολίτες του, την διάθεση  του να εργασθεί σκληρά απο την κεντρική πολιτική  σκηνή για την Θεσπρωτία.
Εξέφρασε μια νέα αντίληψη για την πολιτική και την άσκηση της και φυσικά ζήτησε την ευκαιρία και την εμπιστοσύνη απο τους συμπολίτες του να τους εκπροσωπήσει στο ανώτατο αξίωμα του Βουλευτού του Νομού.
Ο Νικόλας Κάτσιος είναι Αντιπεριφερειάρχης αγροτκής οικονομίας στην περιφέρεια Ηπείρου έχοντας εκλεγεί με πάνω απο 5.000 ψήφους στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές.
Πλήθος επωνύμων και ανωνύμων συμπατριωτών παρέστη στην εξαιρετική ατή εκδήλωση, της οποίας το κεντρικό μύνημα ήταν , ο πολιτικός πολιτισμός , η ανανέωση , οι νέοι άνθρωποι μα πάνω από όλα η μεγάλη αγάπη για την Θεσπρωτία .

Για τα Θεσπρωτικά Νέα
Γιάννης Στάθης

Φωτογραφικά στιγμιότυπα απο την εκδήλωση.







Read More »
Συνάντηση του Νικόλα Κάτσιου με τους Θεσπρωτούς ετεροδημότες στην Αθήνα Συνάντηση του Νικόλα Κάτσιου με τους Θεσπρωτούς ετεροδημότες στην Αθήνα Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Ιανουαρίου 20, 2015 Rating: 5

Δείτε τα αποτελέσματα του ΓΚΑΛΟΠ για το Νομό Θεσπρωτίας

Δευτέρα, Ιανουαρίου 19, 2015
Δείτε τα αποτελέσματα του ΓΚΑΛΟΠ για το Νομό Θεσπρωτίας


Υποψήφιοι ΣΥΡΙΖΑ

Υποψήφιοι ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ



Read More »
Δείτε τα αποτελέσματα του ΓΚΑΛΟΠ για το Νομό Θεσπρωτίας Δείτε τα αποτελέσματα του ΓΚΑΛΟΠ για το Νομό Θεσπρωτίας Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Ιανουαρίου 19, 2015 Rating: 5

Δείτε σε λίγο τα αποτελέσματα του γκάλοπ του Ράδιο Ηγουμενίτσα και της Paramythia-online για το Νομό Θεσπρωτίας

Δευτέρα, Ιανουαρίου 19, 2015
Δείτε σε λίγο τα αποτελέσματα του γκάλοπ του Ράδιο Ηγουμενίτσα και της Paramythia-online για το Νομό Θεσπρωτίας


Read More »
Δείτε σε λίγο τα αποτελέσματα του γκάλοπ του Ράδιο Ηγουμενίτσα και της Paramythia-online για το Νομό Θεσπρωτίας Δείτε σε λίγο τα αποτελέσματα του γκάλοπ του Ράδιο Ηγουμενίτσα και της Paramythia-online για το Νομό Θεσπρωτίας Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Ιανουαρίου 19, 2015 Rating: 5

Ψεύδεται ο κ. Οικονόμου πως είναι πρόεδρος της Π.Σ.Ε. Ανακοίνωση της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος

Δευτέρα, Ιανουαρίου 19, 2015
Ψεύδεται ο κ. Οικονόμου πως είναι πρόεδρος της Π.Σ.Ε.
Ανακοίνωση της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος
 
 
Επιβεβαιώνει η Πανηπειρωτική το ρεπορτάζ μας για την παραίτηση του κ. Οικονόμου από τη θέση του Προέδρου και τον φασιστικό αποκλεισμό μας από τη σελίδα της στο Facebook, με εντολή  ποιανού;
 
Δείτε ΕΔΩ το ρεπορτάζ μας (που πολλοί έσπευσαν να διαψεύσουν) και ακολουθεί η ανακοίνωση της Πανηπειρωτικής:

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος στην τακτική του συνεδρίαση της 10ης Ιανουαρίου 2015, έκανε ομόφωνα αποδεκτή την παραίτηση του Προέδρου του ΔΣ Γιώργου Οικονόμου και παράλληλα δέχθηκε στη θέση του, ως μέλος του ΔΣ τον Γιώργο Ντούρο από το Κρυονέρι (Λίμποβο) Φιλιατών. 
 
Σε ειδική συνεδρίαση μετά τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου θα γίνει αναφορά στη θητεία και την προσφορά του Γιώργου Οικονόμου στην Ηπειρωτική Αποδημία και την Ήπειρο. Επίσης ομόφωνα αποφασίστηκε η εκλογή νέου προέδρου του ΔΣ να γίνει σε εύθετο χρόνο. Χρέη προέδρου σύμφωνα με το καταστατικό, συνεχίζει να εκτελεί ο Α΄ Αντιπρόεδρος Σωτήρης Κολιούσης.

Επίσης ασχολήθηκε στη συνεδρίαση αυτή και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της ΠΣΕ. 
Τονίζει ομόφωνα ότι καταδικάζει κατηγορηματικά τις καταχρηστικές και απαράδεκτες υπεξαιρέσεις των σελίδων της Π.Σ.Ε. στο Facebook, καθώς και τη δημιουργία από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της ΠΣΕ profils, σελίδων, κοινοτήτων κλπ στο Facebook σε συλλόγους, χωρίς την έγκριση και εν αγνοία του ΔΣ της ΠΣΕ. Καλούμε τους Ηπειρωτικούς Συλλόγους και οιουσδήποτε άλλους απέκτησαν εν αγνοία του Δ.Σ. της Π.Σ.Ε. είτε profil, είτε κοινότητα, ομάδα ή σελίδα στο f\b με εμφανιζόμενο δημιουργό και διαχειριστή την Π.Σ.Ε. να προσέλθουν να παραλάβουν τους κωδικούς, ώστε μόνοι τους να διαχειριστούν εφεξής τα μέσα τους. Αν η κατάσταση αυτή συνεχιστεί, το Δ.Σ. διατηρεί τη διακριτική ευχέρεια να απευθυνθεί στις αρμόδιες διωκτικές αρχές και στη δικαιοσύνη, προκειμένου να διασφαλίσει το κύρος του και τo ρόλο της Π.Σ.Ε. έναντι οποιασδήποτε επιβουλής.

Από τούδε και εξής την ιστοσελίδα και το f/b της ΠΣΕ θα διαχειρίζεται ο Πρόεδρος και ο Γεν. Γραμματέας και τη συμμετοχή του Εφόρου Τύπου Σπύρου Τζίμα.

Διαγράφονται άμεσα ή «παγώνουν» όλες οι σελίδες, οι κοινότητες κλπ της ΠΣΕ στο f/b εκτός από την σελίδα «Π.Σ.Ε Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος (https://www.facebook.com/pages/%CE%A0%CE%A3%CE%95- %CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%83%CF%80%CE%BF%CE%BD%CE%B4%CE%AF%CE%B1-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%82/686647408085109), στην οποία παρακαλούνται να εγγράφονται οι συμπατριώτες και φίλοι της Ηπείρου και της ΠΣΕ.

Το ΔΣ επιβεβαιώνει άλλη μια φορά, ότι δεν αναρτώνται προεκλογικά ντοκουμέντα υπέρ κανενός συνδυασμού ή υποψηφίου.
Read More »
Ψεύδεται ο κ. Οικονόμου πως είναι πρόεδρος της Π.Σ.Ε. Ανακοίνωση της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος Ψεύδεται ο κ. Οικονόμου πως είναι πρόεδρος της Π.Σ.Ε. Ανακοίνωση της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Ιανουαρίου 19, 2015 Rating: 5

Οι πειρατές της Αδριατικής ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΠΟΥ ΦΩΤΙΣΕ ΤΟ NORMAN ATLANTIC

Δευτέρα, Ιανουαρίου 19, 2015
Οι πειρατές της Αδριατικής
ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΠΟΥ ΦΩΤΙΣΕ ΤΟ NORMAN ATLANTIC

Η ναυτική τραγωδία στην Αδριατική με το μοιραίο πλοίο Norman Atlantic έφερε στο φως σκοτεινές πτυχές της ασύδοτης -πέραν πάσης αμφιβολίας- πραγματικότητας με τη δράση κυκλωμάτων στα πλοία της γραμμής Ελλάδας - Ιταλίας, και την παραβίαση κανονισμών ασφαλείας που θέτει σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. 


Οδηγοί φορτηγών που κατά παράβαση κάθε εθνικού νόμου και κοινοτικής οδηγίας, υπό την ανοχή ή ακόμα και υπό την πίεση των πληρωμάτων, κοιμούνται στις κουκέτες των αυτοκινήτων στα γκαράζ των πλοίων, «παραμάγαζα» που στήνονται με εμπόρευμα τις... καμπίνες οι οποίες διπλοχρεώνονται χωρίς κανείς να γνωρίζει ποιος καρπώνεται την επιπλέον χρέωση, πλοία υπό ξένες σημαίες με ελλιπή πληρώματα στο όνομα της εξοικονόμησης του λειτουργικού κόστους αλλά και διακίνηση μεταναστών από αδίστακτα κυκλώματα τα οποία δρουν στα λιμάνια από την Πάτρα μέχρι την Ηγουμενίτσα. Πρόκειται για τα βασικά κομμάτια της ζοφερής εικόνας που αναδύθηκε τις τελευταίες ημέρες στην επιφάνεια της... Αδριατικής

Ξετυλίγοντας το κουβάρι από την αρχή, η τραγωδία του Norman Atlantic αποκάλυψε το άκρως επικίνδυνο «καθεστώς» με τις διανυκτερεύσεις οδηγών φορτηγών στα αμπάρια των πλοίων, εν γνώσει του πληρώματος, μολονότι κάτι τέτοιο απαγορεύεται ρητά. Κατά μια εκδοχή, υπό την ανοχή των υπαλλήλων ναυτιλιακών εταιρειών και παρά τους όποιους κινδύνους, οι οδηγοί προτιμούν συχνά να ξεκουραστούν στα οχήματά τους αντί στις κουκέτες. Οι ίδιοι μιλούν για απαράδεκτες συνθήκες στις καμπίνες των πλοίων που έχουν δρομολογηθεί τα τελευταία χρόνια στις γραμμές της Ιταλίας, γεγονός που τους ωθεί να κοιμούνται στις κουκέτες των φορτηγών τους.

Αναπάντητα ερωτήματα
Κατά μια άλλη εκδοχή, οι οδηγοί των φορτηγών αναγκάζονται σε περιόδους αιχμής να διανυκτερεύουν στα φορτηγά τους, λόγω έλλειψης κλινών. Ορισμένοι καταγγέλλουν ότι οι εταιρείες δίνουν προτεραιότητα στους υπόλοιπους επιβάτες και τους ίδιους τους αντιμετωπίζουν ως επιβάτες δεύτερης κατηγορίας. Το ερώτημα που τίθεται σε αυτήν την περίπτωση είναι ξεκάθαρο: Από τη στιγμή που οι μεταφορικές εταιρείες πληρώνουν εισιτήριο ανά φορτηγό που περιλαμβάνει -πέραν των εμπορευμάτων- τον ύπνο του οδηγού, ποιος εισπράττει τα χρήματα από τις καμπίνες που χρεώνονται εις διπλούν, αφού εντέλει τις πληρώνουν και οι επιβάτες που τις χρησιμοποιούν;

Πιο συγκεκριμένα, στο εισιτήριο ενός οδηγού φορτηγού περιλαμβάνονται θέση σε καμπίνα και φαγητό. Το κόστος του μετ΄ επιστροφής σε αυτά τα δρομολόγια φθάνει έως και τα 1.000 ευρώ. Ο πρόεδρος των διεθνών μεταφορέων Απόστολος Κενανίδης μιλώντας στο «Εθνος της Κυριακής» αναφέρει ότι τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει οι τύποι των πλοίων που ταξιδεύουν προς την Ιταλία. Λόγω ανταγωνισμού χρησιμοποιούνται πλοία με μεγαλύτερη χωρητικότητα σε οχήματα, περιορίζοντας τις ανέσεις στις καμπίνες σε τέτοιο βαθμό που οι συνθήκες διαμονής κάθε άλλο παρά ευχάριστες είναι. Πέραν του ότι οι χώροι έχουν περιοριστεί σημαντικά, δεν υπάρχει σε αρκετές περιπτώσεις εξαερισμός, το καλοκαίρι οι θερμοκρασίες είναι υπερβολικά υψηλές, ενώ τον χειμώνα το κρύο είναι τέτοιο που αναγκάζονται πολλοί να κοιμούνται ακόμη και με τα μπουφάν τους.

Προτιμούν λοιπόν να κοιμούνται στις κουκέτες των φορτηγών για να μπορούν την επόμενη μέρα να οδηγήσουν με ασφάλεια. Χρησιμοποιούν μόνο το μπάνιο της καμπίνας και μετά πηγαίνουν κάτω στα οχήματά τους. Χαρακτηριστικό της κατάστασης που επικρατεί στα πλοία που μοιάζουν περισσότερο με οχηματαγωγά (RO-RO), παρά με επιβατηγά, είναι ότι, σύμφωνα με τις μαρτυρίες των οδηγών, υπάρχει πλοίο που εκτελεί σήμερα δρομολόγια στις γραμμές της Αδριατικής και διαθέτει καμπίνα με περισσότερες από 15 κλίνες! Η καμπίνα αυτή διατίθεται πάντα σε οδηγούς φορτηγών...

Παλιότερα τα γκαράζ «σφραγίζονταν» και δεν μπορούσε να κατεβεί κανείς. Επειδή όμως πλέον πολλοί οδηγοί διαμαρτύρονται για την κατάσταση που επικρατεί στις καμπίνες, τους επιτρέπεται η πρόσβαση στο γκαράζ με την ανοχή των υπαλλήλων των ναυτιλιακών εταιρειών.

Ωστόσο, όπως αναφέρει ο πρόεδρος των διεθνών μεταφορέων, Απόστολος Κενανίδης, πολλές φορές, ειδικά τις περιόδους αιχμής, παρατηρείται έλλειψη σε καμπίνες. Σε αυτές τις περιπτώσεις, προτεραιότητα δίνεται στους υπόλοιπους επιβάτες του πλοίου. Ετσι, παρότι οι οδηγοί φορτηγών δικαιούνται θέση σε καμπίνα, πολλές φορές αυτές παραχωρούνται σε άλλους επιβάτες. Συνεπώς, σύμφωνα με τον κ. Κενανίδη, «οι ίδιες καμπίνες χρεώνονται δύο φορές. Το ερώτημα βέβαια που εύλογα τίθεται είναι ποιος καρπώνεται την έξτρα χρέωση».

Στην περίπτωση του Norman Atlantic οι οδηγοί των φορτηγών ήταν εκείνοι που μοίρασαν στους επιβάτες σωσίβια, ο συναγερμός δεν ενεργοποιήθηκε όταν ξέσπασε η πυρκαγιά, ενώ το πλήρωμα ασχολήθηκε ουσιαστικά με την αντιμετώπισή της δύο ώρες αργότερα. Το κρίσιμο αυτό γεγονός, σε συνδυασμό με τη σοβαρή καθυστέρηση στον απεγκλωβισμό των επιβαινόντων, μαρτυρά ότι το πλήρωμα στο πλοίο ήταν ελλιπές. Οπως κατήγγειλε στο «Εθνος» τις προηγούμενες ημέρες ο πρόεδρος της ΠΝΟ, Γιάννης Χαλάς, το συγκεκριμένο πλοίο θα έπρεπε να έχει πλήρωμα τουλάχιστον 90 ατόμων, ενώ είχε μόλις 55.

Εξαιτίας αυτής της κατάστασης, με τα πληρώματα να είναι ελλιπή, οι οδηγοί φθάνουν στο σημείο να κάνουν μόνοι τους κουμάντο για να βάλουν τα φορτηγά στα γκαράζ. Πριν από μερικούς μήνες μάλιστα, ένας οδηγός έχασε τη ζωή του, όταν ένα φορτηγό τον παρέσυρε στην προσπάθειά του να παρκάρει χωρίς τη βοήθεια του πληρώματος.

Ανώτατο στέλεχος ακτοπλοϊκής εταιρείας μιλώντας στο «Εθνος της Κυριακής» δεν διστάζει να παραδεχθεί τα όσα βλέπουν το φως τις τελευταίες ημέρες μετά τη ναυτική τραγωδία με το Norman Atlantic, υπογραμμίζοντας ότι δεν είναι δυνατόν να περιορίζει μια εταιρεία τα κόστη εις βάρος της ασφάλειας, αλλά αυτό το χάος δημιουργείται επειδή δεν υπάρχουν πλέον διαθέσιμα κεφάλαια. Οπότε οι εταιρείες φθάνουν στο σημείο να πουλάνε τα πλοία τους, και ναυλώνουν πλοία ξένων εταιρειών και υψώνουν άλλες -πέραν της ελληνικής- σημαίες πιο ανταγωνιστικές για να περιορίσουν τα κόστη λειτουργίας τους.

Πολλοί μίλησαν τις τελευταίες δύο μέρες για μεγάλη καθυστέρηση στην αντιμετώπιση της πυρκαγιάς, για ασυνεννοησία και έλλειψη συντονισμού ανάμεσα στις ελληνικές αρχές και στο πλήρωμα του Norman Atlantic. Μάλιστα, τονίστηκε με έμφαση ότι η επικοινωνία με τον πλοίαρχο ήταν δύσκολη, καθώς μιλούσε μόνο ιταλικά και πάντοτε γινόταν με κάποιον διερμηνέα που βρισκόταν δίπλα του.

Η ΑΝΕΚ, όπως και οι υπόλοιπες ακτοπλοϊκές ελέω της οικονομικής ύφεσης αλλά και του αθέμιτου ανταγωνισμού με τις ξένες εταιρείες, επιλέγουν να πωλούν τα δικά τους πλοία και να ναυλώνουν άλλα με ξένες σημαίες και εν προκειμένω την ιταλική, ώστε να μπορούν να έχουν κόστη ανταγωνιστικά με αυτά των Ιταλών που χαρακτηρίζονται από πολύ πιο «ευέλικτες» και μισθολογικά πιο ελκυστικές επανδρώσεις.

Μοιραία ασυνεννοησία
Με άλλα λόγια, επιλέγουν να ναυλώνουν πλοία με ξένη σημαία για να έχουν μικρότερο -αριθμητικά- πλήρωμα, αλλά και να απαλλάσσονται από τις ασφαλιστικές εισφορές των ναυτικών. Μάλιστα, όπως αναφέρουν παράγοντες της ναυτιλίας, εάν το Norman Atlantic είχε πλήρωμα αποτελούμενο αποκλειστικά από Ελληνες ναυτικούς, πιθανόν η περιπέτεια αυτή που εξελίχθηκε σε τραγωδία να είχε διαφορετικό τέλος, καθώς η έλλειψη συνεννόησης όχι μόνο με τις ελληνικές λιμενικές Αρχές αλλά και τους επιβάτες του πλοίου αποδείχθηκε μοιραία.

Η ναυτική τραγωδία έφερε στο φως και μια άλλη σκοτεινή πτυχή που σχετίζεται με το σύγχρονο δουλεμπόριο. Αδίστακτα κυκλώματα διακίνησης μεταναστών, που δρουν στα λιμάνια που συνδέουν Ιταλία και Ελλάδα, στοιβάζουν μέσα σε νταλίκες πρόσφυγες. Μόλις την περασμένη Κυριακή το «Εθνος» αποκάλυψε ντοκουμέντα από τα σούπερ σκάνερ των λιμενικών Αρχών με κρυμμένους μετανάστες στις καρότσες των φορτηγών. Τα κυκλώματα αυτά προωθούν τους μετανάστες από και προς την Ιταλία έναντι αδράς αμοιβής. Σύμφωνα με εκτιμήσεις αξιωματούχων, το «εμπόριο δυστυχίας» αποδεικνύεται πιο επικερδές και από το εμπόριο ναρκωτικών, ενώ στον κόλπο έχει μπει για τα καλά και η ιταλική μαφία.

Λίγο πριν αποπλεύσει από το λιμάνι της Πάτρας το Norman Atlantic, άνδρες του Λιμενικού ανακάλυψαν μετανάστες που επιχειρήθηκε με αυτόν τον τρόπο να μπουν στο πλοίο. Το αν υπήρχαν λαθρεπιβάτες κρυμμένοι στο γκαράζ του Norman Atlantic είναι ένα στοιχείο που ίσως μείνει για πάντα κρυμμένο στα απανθρακωμένα σπλάχνα του πλοίου... Κώστας Νάνος
Read More »
Οι πειρατές της Αδριατικής ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΠΟΥ ΦΩΤΙΣΕ ΤΟ NORMAN ATLANTIC Οι πειρατές της Αδριατικής ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΠΟΥ ΦΩΤΙΣΕ ΤΟ NORMAN ATLANTIC Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Ιανουαρίου 19, 2015 Rating: 5

Συλλήψεις ατόμων για διάφορα αδικήματα

Δευτέρα, Ιανουαρίου 19, 2015
Συλλήψεις ατόμων για διάφορα αδικήματα



Από αστυνομικούς Υπηρεσιών της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ηπείρου, συνελήφθησαν στην Άρτα, στην Σαγιάδα Θεσπρωτίας και στην Πρέβεζα, τρία άτομα για διάφορα αδικήματα.

Αναλυτικότερα:
Από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Άρτας, συνελήφθη χθες (17-01-2015) μετά τα μεσάνυκτα, μία 51χρονη ημεδαπή, διότι κατελήφθη να εργάζεται παράνομα, ως αποκλειστική νοσοκόμα, στο Γενικό Νοσοκομείο Άρτας.

· Από αστυνομικούς του Α΄ Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Φιλιατών Θεσπρωτίας, συνελήφθη προχθές (16-01-2015) το μεσημέρι στη Σαγιάδα Θεσπρωτίας, ένας 24χρονος υπήκοος Αλβανίας, διότι είχε παραβιάσει μέτρο απαγόρευσης εισόδου στη χώρα και σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης, ποινής φυλάκισης ενός (1) έτους και τριών (3) μηνών, για ψευδή ανωμοτί κατάθεση και παραβάσεις της νομοθεσίας «περί αλλοδαπών».

· Από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. της Διεύθυνσης Αστυνομίας Πρέβεζας, συνελήφθη χθες (17-01-2015) το μεσημέρι στην Πρέβεζα, ένας 48χρονος ημεδαπός, διότι στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε μικροποσότητα κάνναβης.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους κατά τόπους αρμόδιους κ. Εισαγγελείς Πλημμελειοδικών.
Read More »
Συλλήψεις ατόμων για διάφορα αδικήματα Συλλήψεις ατόμων για διάφορα αδικήματα Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Ιανουαρίου 19, 2015 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.