"STARS SYSTEM" Ηγουμενίτσας Ταξιδέψτε στο βαθύτερο ΕΓΩ σας

Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014
"STARS SYSTEM" Ηγουμενίτσας
Ταξιδέψτε στο βαθύτερο ΕΓΩ σας



Το κέντρο "STARS SYSTEM" στην Ηγουμενίτσα είναι γεγονός!!!
Αισθηματικά, οικογενειακά, επαγγελματικά και οικονομικά προβλήματα που σας βασανίζουν, ελάτε να τα συζητήσουμε και να ακούσετε από την πλέον ειδική, τη λύση που ταιριάζει σε εσάς, καθώς και έγκυρες προβλέψεις για το μέλλον.
Η ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΑΗΛΟΥ, κόρη του πανελληνίως γνωστού Αστρολόγου - Μελλοντολόγου κ. Σταύρου Μιχαήλου, χάρη στην πολυετή εμπειρία της, σε συνδυασμό με την ισχυρή ενόραση που έχει κληρονομήσει από τον Στ. Μιχαήλο, μπορεί να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε τις κρυφές πτυχές του εαυτού σας και με την αλάνθαστη μέθοδο της χαρτομαντείας να μάθετε τι σας επιφυλάσσει το μέλλον. Οτιδήποτε σας απασχολεί μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε μαζί.
Ταξιδέψτε μαζί της στο βαθύτερο ΕΓΩ σας με τη διαδεδομένη μέθοδο της AURA ANALYSIS.
Το κέντρο μας διαθέτει το κορυφαίο επίτευγμα και μοναδικό στην Ελλάδα υπερσύγχρονο μηχάνημα, που μπορεί να απεικονίσει με λεπτομερή τρόπο την αύρα, να τη φωτογραφήσει αλλά και να την παρακολουθήσει με διάρκεια σε πραγματικό χρόνο. Η Μαρία με εμπειρία ετών και μετά από παρακολούθηση εξειδικευμένων σεμιναρίων, έχει τη γνώση και την ικανότητα να διαβάσει την αύρα σας.
 
ΔΥΝΑΜΗ - ΓΝΩΣΗ - ΧΑΡΙΣΜΑ!!! ΕΠΙΤΥΧΙΑ 100% !!!

Μη χάνεις χρόνο.
Προγραμμάτισε το δικό σου
προσωπικό ραντεβού στο
τηλέφωνο 693 760 7176 !!!

Για μακρινές αποστάσεις
παρέχουμε τις προβλέψεις μας
και μέσω τηλεφώνου ή skype !!!
Read More »
"STARS SYSTEM" Ηγουμενίτσας Ταξιδέψτε στο βαθύτερο ΕΓΩ σας "STARS SYSTEM" Ηγουμενίτσας Ταξιδέψτε στο βαθύτερο ΕΓΩ σας Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014 Rating: 5

Περί εκπαιδεύσεως και άλλων δαιμονίων…

Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014
Περί εκπαιδεύσεως και άλλων δαιμονίων… 
 
Της Θάλειας Θεοδωρίδη

«Αυτοί που μελέτησαν προσεκτικά τον τρόπο διακυβέρνησης των ανθρώπων, πρέπει να έχουν πεισθεί ότι η τύχη των εθνών εξαρτάται από την εκπαίδευση των νέων» - Αριστοτέλης
Άλλο Παιδεία κι άλλο εκπαίδευση

Αν κοιτάξουμε στο λεξικό θα δούμε ότι ερμηνευτικά, Παιδεία σημαίνει «καλλιέργεια των νοητικών, των ψυχικών και σωματικών δυνάμεων των νέων μέσα από ένα γενικό και προκαθορισμένο, από κάθε χώρα, εκπαιδευτικό (σχολικό) σύστημα», ενώ, Εκπαίδευση είναι «η συστηματική διαδικασία μετάδοσης γνώσεων και ανάπτυξης δεξιοτήτων σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο». Τον τελευταίο καιρό, γίνεται πολύς λόγος για τη διαφορά ανάμεσα στις δύο έννοιες και τίθεται ως ζητούμενο, από το Κράτος, η Παιδεία με την ολιστική της έννοια. Διατυπώνεται δε η άποψη από τον Υπουργό Παιδείας ότι, δεν έχουμε σύστημα Παιδείας, αλλά μόνο Εκπαίδευσης.

Το «Νέο Σχολείο»

Υψηλή στοχοθεσία με νέα ενιαία προγράμματα σπουδών με κοινή φιλοσοφία από το νηπιαγωγείο, μέχρι το Λύκειο, καλλιέργεια ικανοτήτων, διαπολιτισμικότητα, άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία, τεχνολογικός εγγραμματισμός και αειφορία. Όλοι αυτοί οι στόχοι, βέβαια, θα πρέπει να επιτευχθούν σε μισθωμένα καταστήματα για τα νηπιαγωγεία, σε δημοτικά που διαιρούν τις σχολικές αίθουσες για να χωρέσουν οι μαθητές, σε ολοήμερα που οι εκπαιδευτικοί ζεσταίνουν ταπεράκια και στρώνουν ραντζάκια, σε γυμνάσια και λύκεια που έχουν βασικές ελλείψεις σε εξοπλισμένα και λειτουργικά εργαστήρια, σε σχολεία με τσιμεντωμένα προαύλια και το κυριότερο, με την απαξίωση των εκπαιδευτικών στα μάτια της κοινωνίας. Η τράπεζα θεμάτων έρχεται να λύσει το πρόβλημα των πολλών υποψηφίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ενώ, η πρόταση για απλούστευση της διδακτέας ύλης στα Δημοτικά, με βάση το γερμανικό μοντέλο, ουσιαστικά, αποδυναμώνει την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και «αιφνιδιάζει» το μαθητή στις επόμενες βαθμίδες, οπότε το «φιλτράρισμα» ολοκληρώνεται με την τράπεζα θεμάτων.

Κατάρτιση: πόσο εφικτή;

Όχι άλλα πανεπιστημιακά πτυχία, φωνάζουν πολλοί. Χρειαζόμαστε ειδίκευση και κατάρτιση για να βρούμε δουλειά. Η κατάρτιση αναφέρεται στις «βασικές σπουδές που πραγματοποιεί κάποιος σε ορισμένο πεδίο γνώσεως για επαγγελματικούς σκοπούς».

Ήδη, με το Ν. 4186/13, γίνεται προσπάθεια να αναστηθούν τα Δημόσια ΙΕΚ κι επίσης ιδρύονται οι Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης, μετά το Γυμνάσιο, στη θέση των καταργηθέντων Επαγγελματικών Σχολών. Οι 21 Σ.Ε.Κ. (από τις 96) ξεκινούν καθυστερημένα, φέτος, τη λειτουργία τους πιλοτικά, σε Δημόσια Ι.Ε.Κ. με αντιστοιχία ειδικοτήτων.

Η αλήθεια είναι, ότι έχουμε μπερδευτεί κάπως. Ακούμε παρεμφερείς όρους και συναφείς ειδικότητες σε ΕΠΑ.Λ., Σ.Ε.Κ. και Δημόσια Ι.Ε.Κ., όπως: πτυχία, διπλώματα και πιστοποιήσεις. Μετα-γυμνασιακές αλλά και μετα-λυκειακές εκπαιδευτικές βαθμίδες, με αρκετές ειδικότητες που αλληλο-επικαλύπτονται, με κοινή διδακτική ύλη, επιπέδου ΕΠΑ.Λ. - ΤΕΕ, με εργαστήρια περιορισμένων δυνατοτήτων, με έκδηλο ανταγωνισμό από την Ιδιωτική Εκπαίδευση, ενώ δε διασαφηνίζονται οι διαφορές (;) στα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων.

Ειδικά στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. η ύλη διδάσκεται με συνοπτικές διαδικασίες, από ωρομίσθιους εκπαιδευτές, δεν προτείνονται, σχεδόν καθόλου, επιστημονικά συγγράμματα από τον οδηγό κατάρτισης, παρά ένα περίγραμμα ύλης, ενώ βολεύονται στα υπάρχοντα εργαστήρια των ΕΠΑ.Λ. και Ε.Κ., ή σε «δανεικούς» χώρους ιδιωτών, που συχνά δεν πληρούν τις προδιαγραφές. Μάλιστα, με την από 18/11/2014 αιτιολογική έκθεσή του, ο Υπουργός Παιδείας προτείνει τροπολογία με την οποία η τάξη Μαθητείας ΕΠΑ.Λ. θα αντιστοιχεί σε επίπεδο 5 (ενώ τα Δημόσια Ι.Ε.Κ. σε κατώτερο επίπεδο 4). Ακούμε λοιπόν, όρους όπως «στέλεχος, τεχνικός και τεχνίτης» με κοινό παρονομαστή: τη σύγχυση για την ακριβή ιδιότητα που προσδίδει ο τίτλος σπουδών στους κατόχους τους, το ερώτημα για την επάρκεια κατάρτισής τους, αλλά και την αμφίβολη επαγγελματική αποκατάστασή τους.

Το Παιδαγωγικό Πλαίσιο της Εκπαίδευσης

Αφού λοιπόν, το Υπουργείο Παιδείας θέλει να αναβαθμίσει το σύστημα της Παιδείας, ας ξεκινήσει από τη στελέχωση της εκπαίδευσης με μόνιμο προσωπικό ειδικοτήτων, με εξοπλισμένα εργαστήρια και σύγχρονα βιβλία ποιότητας. Ας ξεκινήσει με τη διαρκή παροχή πολιτισμικών ευκαιριών στους μαθητές: θεατρικές παραστάσεις ποιότητας, συναυλίες, ομιλίες συγγραφέων, διδακτικές επισκέψεις με νόημα, δράσεις και προγράμματα που ωφελούν συλλογικά την εκπαιδευτική κοινότητα κι όχι επιλεκτικά ορισμένους συμμετέχοντες. Ας ξεκινήσει με την καθαριότητα και την αισθητική των σχολικών χώρων.

Ας ξεκινήσει με την αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης, όχι μόνο με την ίδρυση ειδικοτήτων αλλά εστιάζοντας στην παιδαγωγική προσέγγιση της διδακτικής και στη διασύνδεση των αποφοίτων με την αγορά εργασίας, ως παραγωγικών επαγγελματιών, με κουλτούρα. Η αναβάθμιση του Εθνικού συστήματος Παιδείας δεν επιτυγχάνεται με τη συρρίκνωση και την απλούστευση της ύλης. Επιτυγχάνεται με τη βιωματική πλαισίωση της ύλης με στοιχεία πολιτισμού.

«Μάθε με πώς να μαθαίνω»

Ένα από τα παράδοξα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, είναι ότι έχει επενδύσει στην Πανεπιστημιακή μόρφωση των εκπαιδευτικών αλλά ξέχασε να τους επιμορφώνει στην «Τέχνη» να μαθαίνουν τους μαθητές, πώς να μαθαίνουν. Αυτό προϋποθέτει να έχουν οι εκπαιδευτικοί, όλων των ειδικοτήτων, την ιδιότητα του παιδαγωγού που δεν αποκτιέται απλά, με την παρακολούθηση γενικών παιδαγωγικών μαθημάτων, ούτε με Σχολές Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης, ούτε αρκεί μόνο, η καλοπροαίρετη διάθεση και η ατομική πρωτοβουλία. Χρειάζεται να εξασκηθούμε σε μια διαρκή, επίσημη και θεσμοθετημένη, διαδικασία επιμόρφωσης, μέσα από την οποία θα επικαιροποιούμε και θα αναπροσαρμόζουμε τη γνώση και την πληροφορία, διαφυλάσσοντας, παράλληλα, τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης.

Ο ελληνικός πολιτισμός βασίζεται σε αρχές όπως: αυτογνωσία, εγκράτεια, αυτονομία, αυτάρκεια, λογική, γενναιότητα, εντιμότητα, μετριοφροσύνη, φιλομάθεια, δημοκρατία. Είναι μια καλή βάση να ξεκινήσουμε και πραγματικά, δεν έχουμε τίποτε να ζηλέψουμε από ξένα συστήματα, πλην των υποδομών. Εάν αντιγράφουμε πρακτικές, άσχετες με την ελληνική πραγματικότητα, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα θα είναι ένας μηχανισμός που θα παράγει «μορφωμένους ανόητους» που θα αποστηθίζουν γνώσεις, θα συμμετέχουν σε εξετάσεις, και θα αρκούνται σε προαποφασισμένες επιλογές και μειωμένες προσδοκίες εξέλιξης. Σε μια εποχή καταιγιστικών εξελίξεων και αλλαγών, «οι αναλφάβητοι του 21ου αιώνα δεν θα είναι εκείνοι που δεν ξέρουν γραφή και ανάγνωση, αλλά εκείνοι που δεν μπορούν να μάθουν, να ξεμάθουν και να ξαναμάθουν».
Read More »
Περί εκπαιδεύσεως και άλλων δαιμονίων… Περί εκπαιδεύσεως και άλλων δαιμονίων… Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014 Rating: 5

Μπανταλός; ε;;; α;;; (πως, ορίστε;)

Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014
Μπανταλός; ε;;; α;;; (πως, ορίστε;)


Αν και πολύγλωσσος ων λέω για μια και φορά να επιστρέψω στις ρίζες μου και θα θυμηθώ τα νιάτα μου στο χωριό, όπου έζησα σαν «παγουράς» μέχρι τα 18 μου χρόνια!! Μετά, τι να κάνουμε, μερικούς μας έταξε η μοίρα να είμαστε μονίμως «ξένοι», στον τόπο μας, μετά από 30 χρόνια που υπηρεσίας σε όλα τα χωριά και τις κωμοπόλεις της Πατρίδας. Άλλοι δεν πρόκαμαν και έφυγαν νωρίς, ή μάλλον τους έδιωξαν κακήν κακώς!
-«Τι χαλεύεις εδώ στον τόπο μου», μου είπε και με χούγιαξε ο γιωτάς! Με γκαιντάρισε λίγο άγρια σαν γρεντζούνι (σαν καλικάντζαρος) η ζιάπα (ο άσχημος βάτραχος) και φώναξε!
-«Βάγειρε (φύγε) κι άχνα μη βγάλεις»!
Α ωρε; (σοβαρά;;;) Με απείλησε ο ντάτσκος (ο χωριάτης); Αυτός ορέ που τόχει ντιπ χαμένο, ο ζουρλός; Έτσι που κάνει σαν μαξιουμι (μικρό παιδί) σκέφτηκα ότι σιούρησε ο σιούτος (ο ανήμπορος)!

Τώρα άμα σε πει μπανταλό (χαζό) ο ζουρλός πιάνεται; Εγώ τι να κάνω τώρα; Να σκιαχτώ ή τα πήρε τα χάπια τ; Να του παίξου μούκας (αμίλητος- σιωπηλός) μην είναι θκοτ (δικό του) ετούτο το μαντρί ή να βάλω το σκουγμό (κλάματα) σαν να σκιάζομαι και να κάνω χαβαλέ ο μπανταλός;

Μπα π' να σ' ειχε βαρέσ' το τσιόκαλο ορέ χουριάτ νταβραντζμένε!
Είναι και γκασμάς (εκτός πραγματικότητας) το ξουπαρμένο το γκαφάλι (χαμένο κορμί) κι άμα τον πετύχω πθενα θα αρχίσει να γκυλιέται και να σβαρνιέται καταγής σαν το κοκόρι που το σφαζνε για να κάνει αντράλα και να γλυτώσει το μούτεμα!! Θυμάστε τότες που τον ζιάπωσαν (συνέλαβαν) οι λιμενικοί τη ζιάπα (τον βάτραχο); Ξέρετε πως έκανε ο κλασομπανιέρας (φοβητσιάρης); Ζβαρνιόταν λες κι τον μούτεψαν στο ξύλο και τούφυγε η μαγκιά στο λεπτό. Δε με στρέει (συμφέρει) έτσι είπε. Ε ρε καφταν μερεμετ (χοντρό ξύλο) που του χρειάζονταν! Αλλά σκιαχκαν (φοβήθηκαν) οι ανθρώποι μη ζαβλακωθεί (μη το χάσει) κι άλλο και δεν τον περίλαβαν.

Το κλαπέτο (μυαλό) τουχει βαγείρει (φύγει) από καιρό και τον έχει κόψει τον άλσο αλλά και πάλι δεν κοτάει (τολμάει) να σιμώσει. Άσε που άμα τον γλιεπεις (βλέπεις) να κουσιεύει (τρέχει) λες: που γκιορεύει (γυρνάει στα χαμένα), που γκιζεράει, που αρεντεύει (γυρνάει άσκοπα) και που παένει (πηγαίνει) έτσι ζβάρα, ο τζερεμές ο ζουμπάς; Για βρούβες (στα χαμένα) παένει;
Αμ εκείνο το ματ (μάτι); Άμα σε κοζιάρει (δει), σε γκαιντάρει (κοιτάξει επίμονα) και λες ντενουάρ τον μάζωξε πάλι (πολλά νεύρα έχει ή πήρε ανάποδες) ή μονίμως έτσι τηράει ο σαλαισμένος (αυτός που τάχει χαμένα); Λες κι είναι κόκαλο (μεθυσμένος), ντιπ φλοέρας (τελείως σουρωμένος), λες και τ πήρες τίποτα θκοτ (δικό του) κάνει!
Όταν ήταν μεγάλος κι τρανός μπέχο (τζάμπα) την έβγαζε παντού ου τζες (ο μάγκας). Ψίχα ντροπή δεν είχε! Δε ματσιάλησε (μασούλησε) λέει, κι η βλιώρα (βρώμα) δεν τον ακούμπησε. Εεεε! Τσώπα! Μας ακούν! Γρι (χαμπάρι) δεν πήραμαν νομίζεις; Μπιτ (τελείως) χαζούς μας περνάς; Πρώτα σ' βγαίν' η ψχή και μετά το χούι.
Ζάρκος (γυμνός) ντιπ μπλέτς (ολόγυμνος) ήσουνα είπαν και τώρα τον έμασες τον μπερντέ. Ε, ε, ε! (Εντάξει)! Μπιστόβλιακος (λαίμαργος) δεν ήσουνα ντιπ για ντιπ (τελείως τελείως) αλλά ξεχνάς πότε στανιάρησες (πήρες τα πάνω σου) και γίνηκες με έχος (περιουσία). Δεν είπαμαν ότι χλαπάκιασες (καταβρόχθισες) τον αγλέουρα αλλά μη μας φλομώνεις με παντζιάρια και τριάρια (με κατασκευάσματα της φαντασίας και ψέματα) ότι έφκες γκαβός ορε τζιαμπούνα (άφραγκος μωρέ φωνακλά)! Ταγάρας δεν είσαι και σ κόβει η γκλάβα (το μυαλό)! Στο κάτω κάτω θα μου πεις, άμα δεν ξέρεις να τσιαλεύεις ψίχα στη ζούλα (να τα μαζεύεις λίγο διακριτικά) κάτσε σπίτι.


Υ.Σ
1. Τα ε; και α; στην αρχή είναι επιφωνήματα στα Γιαννιώτικα που σημαίνουν «συγνώμη δε κατάλαβα; ορίστε; πως είπατε;»
2. Παρεμπιπτόντως το κείμενο το μετέφρασα «κάπως» και στα «Ελληνικά» μήπως και το καταλάβει ο αποδέκτης!!! Μπορώ να το μεταφράσω ακόμη και στα Αγγλικά και στα Ιταλικά και στα Αλβανικά!! Εκεί σταματάνε οι γνώσεις μου!!! Αλλά μπα!!! Δώρον άδωρον θα ήταν!!! Οι γνώσεις του ούτε για την Ελληνική δεν επαρκούν!!!

Αφιερωμένο εξαιρετικά σε κάποιον που πρόσφατα με αποκάλεσε «μπανταλό»!!
 
Κωστάρας Σταύρος
Read More »
Μπανταλός; ε;;; α;;; (πως, ορίστε;)  Μπανταλός; ε;;; α;;; (πως, ορίστε;) Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014 Rating: 5

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ: ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ

Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ: ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ


Μια εκπληκτική φωτογράφιση με θέμα "επιστρέφω αμέσως" επινόησαν ο Λογοθεραπευτής Τάσος Μώκας, ιδιοκτήτης της κιβωτού εξέλιξης και ο Φωτογράφος Αντώνης Παπαλάμπρου. 

Η πόλη της Ηγουμενίτσας έζησε μια πολύ όμορφη εμπειρία αυτό το Σαββατοκύριακο , καθώς οι εν λόγω κύριοι "τρέλαναν" τους πολίτες της πόλης μας, καθώς έκλεισαν δρόμους, διαβάσεις, θέσεις παρκινγκ, θέλοντας στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας αναπηρίας να περάσουν το μήνυμα της εύκολης πρόσβασης και διαβίωσης αυτών των ατόμων στην καθημερινότητα. Πρωτοποριακή ιδέα Πανελλαδικά από όσο πληροφορηθήκαμε. 


Το Ράδιο Ηγουμενίτσα βρέθηκε κοντά τους, στη παραλία του Δρεπάνου και σε σημεία μέσα στη πόλη, καθώς φωτογραφίζανε αναπηρικά καροτσάκια μέσα στην άμμο και σε διαβάσεις. 
 
Εκπληκτική εμπειρία και για εμάς αυτό που ζήσαμε, αλλά και για την πόλη της Ηγουμενίτσας, καθώς η πόλη μας δείχνει ότι έχει ανθρώπους με μεράκι και σκέψη. Περιμένουμε όλη την δουλειά τους στης 3 Δεκέμβρη που θα γίνει η παρουσίαση της. 

Read More »
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ: ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ: ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014 Rating: 5

Περιμένοντας την νύχτα στο Κάστρο Ελευθεροχωρίου (+ΦΩΤΟ)

Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014
Περιμένοντας την νύχτα στο Κάστρο Ελευθεροχωρίου (+ΦΩΤΟ)

Φωτογραφίες Γιώργος Μαλαμίδης thesprotia3d.gr

Περιμένοντας την νύχτα να έρθει στο Κάστρο Ελευθεροχωρίου και ο αστερισμός του Ωρίωνα μέσα από την πολεμίστρα.

Ο Ωρίωνας (Ori), ή αλλιώς ο Κυνηγός, είναι ένας από τους πιο γνωστούς αστερισμούς. Βρίσκεται στον ουράνιο ισημερινό, γεγονός που τον καθιστά ορατό και αναγνωρίσιμο από όλα τα γεωγραφικά μήκη και πλάτη. Ο Ωρίωνας μεσουρανεί το χειμώνα, αλλά είναι ήδη ορατός από το φθινόπωρο νωρίς το πρωί μέχρι την άνοιξη.


 
Το κυρίως σχήμα του αστερισμού, που είναι και πιο εύκολα ορατό και αναγνωρίσιμο, αποτελείται από οχτώ αστέρια, τα λαμπρότερα εκ των οποίων ο Ρίγκελ(Rigel, β Orionis) και ο Μπετελγκέζ(Betelgeuse, α Orionis).

Επίσης, πολύ χαρακτηριστικά του αστερισμού είναι τα τρία αστέρια που σχηματίζουν τη Ζώνη του Ωρίωνα (Orion's Belt).Τέλος, το Ξίφος του Ωρίωνα, ανάμεσα στη Ζώνη και τα "πόδια", είναι η περιοχή που περιλαμβάνει και το ομώνυμο και πολύ εντυπωσιακό νεφέλωμα.
Read More »
Περιμένοντας την νύχτα στο Κάστρο Ελευθεροχωρίου (+ΦΩΤΟ) Περιμένοντας την νύχτα στο Κάστρο Ελευθεροχωρίου (+ΦΩΤΟ) Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014 Rating: 5

Συνάντηση για την τιμή του μανταρινιού στο Ασπροκκλήσι

Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014
Συνάντηση για την τιμή του μανταρινιού στο Ασπροκκλήσι



Ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Σαγιάδας παρακολουθώντας στενά τις δυσάρεστες εξελίξεις οι οποίες αφορούν το κατρακύλισμα της τιμής του μανταρινιού, απευθύνει κάλεσμα προς όλους τους παραγωγούς της περιοχής με σκοπό να ακουστούν όλες οι απόψεις και να συζητηθούν πιθανοί τρόποι αντιμετώπισης του φλέγοντος αυτού ζητήματος για όλους μας.

Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με καλές προϋποθέσεις - παρόλο που από ότι φαίνεται υπάρχει μια μείωση της τάξης του 20% στην παραγωγή η οποία αντισταθμίζεται από την καλή ποιότητα του μανταρινιού - και με τιμές αρκετά ικανοποιητικές. Η συνέχεια όμως διέψευσε τις προσδοκίες όλων για συγκράτηση της τιμής στο επίπεδα των 30 λεπτών/κιλό.
Με δεδομένο ότι η χρονιά αυτή σηματοδοτεί σημαντικές αλλαγές με κυριότερη την φορολογική επιβάρυνση των αγροτών, το γεωργικό εισόδημα θα υποστεί σημαντική μείωση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια (τουλάχιστον 30%).

Ο παραγωγός για να μπορέσει να τα βγάλει πέρα οφείλει να μην απαξιώσει το προϊόν του πουλώντας το σε εξευτελιστική τιμή.

Την Τρίτη 25 Νοεμβρίου και ώρα 7:00 μ.μ. σας περιμένουμε να συζητήσουμε στο Ασπροκκλήσι στο παλιό Δημαρχείο.
Read More »
Συνάντηση για την τιμή του μανταρινιού στο Ασπροκκλήσι Συνάντηση για την τιμή του μανταρινιού στο Ασπροκκλήσι Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014 Rating: 5

Έκλεισε η σήραγγα Δωδώνης εξ αιτίας … σκύλου

Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014
Έκλεισε η σήραγγα Δωδώνης εξ αιτίας … σκύλου


Για μισή ώρα περίπου, χρειάστηκε να κλείσει, αργά τη νύχτα, ο ένας κλάδος στη σήραγγα Δωδώνης. Κι αυτό γιατί, μέσα στη σήραγγα, είχε βρει καταφύγιο ένας σκύλος!

Η παρουσία του ζώου εγκυμονούσε κινδύνους για τους διερχόμενους οδηγούς. Προκειμένου λοιπόν να αποφευχθεί οποιοδήποτε ατύχημα, οι υπεύθυνοι της Εγνατίας έκλεισαν τη σήραγγα.

Στη συνέχεια και με τη συνδρομή της Τροχαίας Ιωαννίνων που κλήθηκε στο σημείο, ο σκύλος απομακρύνθηκε.

Είναι η πολλοστή φορά όπου ζώα, εισέρχονται εντός της Εγνατίας, με ότι αυτό συνεπάγεται. 
 
Read More »
Έκλεισε η σήραγγα Δωδώνης εξ αιτίας … σκύλου  Έκλεισε η σήραγγα Δωδώνης εξ αιτίας … σκύλου Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014 Rating: 5

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι αγώνες στίβου του ΠΡΩΤΕΑ Ηγουμενίτσας Συμμετείχαν 500 αθλητές από 12 σωματεία

Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι αγώνες στίβου του ΠΡΩΤΕΑ Ηγουμενίτσας
Συμμετείχαν 500 αθλητές από 12 σωματεία



Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι αγώνες στίβου "4 Συνάντηση Ακαδημιών"που διοργάνωσε ο σύλλογος ΓΣ ΠΡΩΤΕΑΣ σε συνεργασία με την ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ και το Δήμο Ηγουμενίτσας το Σάββατο 22 Νοεμβρίου.
 

 
Στους αγώνες κατηγορίας ΠΑΜΠΑΙΔΩΝ- ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Α΄ ΠΑΜΠΑΙΔΩΝ - ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Β' και ΜΙΝΙ ΠΠ-ΠΚΒ΄ και Ακαδημίας , ηλικίας από 5 έως 15 ετών συμμετείχαν 500 αθλητές συνολικά από 12 σωματεία της ευρύτερης περιοχής και σημειώθηκαν πολύ αξιόλογες επιδόσεις.
 

 
Το σωματείο του ΓΣ ΠΡΩΤΕΑ θέλει να ευχαριστήσει όλα τα σωματεία και τους αθλητές , προπονητές, συνοδούς που συμμετείχαν και συνέβαλαν ώστε να γίνουν οι αγώνες και τους χορηγούς του συλλόγου ΥΓΕΙΑ -ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ , ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΑ ΠΑΝΤΑΖΗΣ , ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ Ν. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ , ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε ΡΟΠΗ και ΑΝΤΩΝΙΟΥ -ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ καθώς και όλους τους αθλητές του ΠΡΩΤΕΑ και τους εθελοντές που συμμετείχαν στην διοργάνωση και τέλεση των αγώνων.
 
Read More »
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι αγώνες στίβου του ΠΡΩΤΕΑ Ηγουμενίτσας Συμμετείχαν 500 αθλητές από 12 σωματεία Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι αγώνες στίβου του ΠΡΩΤΕΑ Ηγουμενίτσας  Συμμετείχαν 500 αθλητές από 12 σωματεία Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014 Rating: 5

Συνάντηση με ΥΦΕΘΑ Λαμπρόπουλο Ιωάννη για το ασφαλιστικό των λιμενικών

Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014
Συνάντηση με ΥΦΕΘΑ Λαμπρόπουλο Ιωάννη για το ασφαλιστικό των λιμενικών

 
Πραγματοποιήθηκε της Τετάρτη 19-11-14 συνάντηση των Προέδρων των Ενώσεων Προσωπικού ΛΣ και μελών του ΔΣ της ΠΟΕΠΛΣ : Μπερτσιά Αθανάσιου (Κυκλάδων) Κυράνη Κων/νου (Κεντρικής Ελλάδος ) ,Καμβύση Σαράντου (Ν. Πελοποννήσου) και Δροσόπουλου Αλέκου (Β.Ελλαδος) με το Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας Λαμπρόπουλο Ιωάννη .

Βασικό θέμα συζήτησης αποτέλεσε το ασφαλιστικό των στελεχών των στελεχών ΕΔ-ΣΑ που κατετάγησαν από το 1990 έως και το 1995. Αποτελεί πάγιο αίτημα των παραπάνω Ενώσεων η άρση της αδικίας εις βάρος των στελεχών του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ που κατετάγησαν τα ανωτέρω έτη και δεν συμπληρώνουν τα 24,5 έτη υπηρεσίας μέχρι την 31-12-2014 και θα χρειαστεί να υπηρετήσουν μέχρι και 10 έτη παραπάνω συγκριτικά με συναδέλφους που υπάγονται στο ασφαλιστικό καθεστώς της συνταξιοδότησης με 24,5 έτη ασφάλισης .

Ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας κ.Λαμπρόπουλος ανέφερε ότι έχει ήδη κατατεθεί σχέδιο τροποποίησης του ασφαλιστικού Νόμου 3863/2010 για άρση της αδικίας κατανοώντας πλήρως το δίκαιο του αιτήματος για την αποκατάσταση της.

Αυτή την χρονική στιγμή η υπόθεση εξετάζεται από το Υπουργείο Οικονομικών ώστε να δοθεί το πράσινο φως προχωρήσει η υλοποίηση της .

Επιπροσθέτως συζητήθηκαν θέματα που άπτονται της δικαιοδοσίας του Υπουργείου και αφορούν σε επέκταση διάφορων ευεργετημάτων υπέρ των στελεχών του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ (Στρατιωτικές Λέσχες σίτισης ,πρόσβαση σε στρατιωτικά νοσοκομεία για τα στελέχη και τα μέλη των οικογενειών τους ,ΚΑΑΥ ,κατασκηνώσεις κ.α)

Τέλος ο κ. ΥΦΕΘΑ εξέφρασε την πρόθεσή του να συνδράμει στην επίλυση των προβλημάτων που άπτονται της αρμοδιότητας του αναγνωρίζοντας την προσφορά των στελεχών των ΕΔ –ΣΑ.
Read More »
Συνάντηση με ΥΦΕΘΑ Λαμπρόπουλο Ιωάννη για το ασφαλιστικό των λιμενικών  Συνάντηση με ΥΦΕΘΑ Λαμπρόπουλο Ιωάννη για το ασφαλιστικό των λιμενικών Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014 Rating: 5

Θέλει ο Κνίτης να κρυφτεί και η χαρά δεν τον αφήνει... "Παραμάγαζο" του ΚΚΕ το εργατικό κέντρο Θεσπρωτίας

Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014
Θέλει ο Κνίτης να κρυφτεί και η χαρά δεν τον αφήνει...
"Παραμάγαζο" του ΚΚΕ το εργατικό κέντρο Θεσπρωτίας


Σε "παραμάγαζο" του ΚΚΕ έχει εξελιχθεί το άλλοτε ισχυρό εργατικό κέντρο Θεσπρωτίας.

Ακόμα και στις ανακοινώσεις που αποστέλλουν στα τοπικά ΜΜΕ, όπως η ανακοίνωση για τις εκδηλώσεις για την 17 Νοέμβρη, το δηλώνουν με ... χαρά, βάζοντας το σήμα του ΠΑΜΕ (άλλο παραμάγαζο του ΚΚΕ αυτό) 

Και μετά περιμένουν ο κόσμος να τους εμπιστευτεί.

Το μόνο που κατάφεραν με αυτή τους την εμμονή, είναι να εισπράττουν την απαξία των εργαζομένων με αποτέλεσμα να περιφέρονται μόνοι τους, άντε 15-20 άτομα, σε κάθε συγκέντρωση τους.
Read More »
Θέλει ο Κνίτης να κρυφτεί και η χαρά δεν τον αφήνει... "Παραμάγαζο" του ΚΚΕ το εργατικό κέντρο Θεσπρωτίας Θέλει ο Κνίτης να κρυφτεί και η χαρά δεν τον αφήνει...  "Παραμάγαζο" του ΚΚΕ το εργατικό κέντρο Θεσπρωτίας Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2014 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.