Ηγουμενίτσα: 40 χρόνια ΝΔ και ΟΝΝΕΔ (+ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ)

Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014
Ηγουμενίτσα: 40 χρόνια ΝΔ και ΟΝΝΕΔ (+ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ)


Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 15 Νοεμβρίου η εκδήλωση για τα 40 χρόνια της Νέας Δημοκρατίας και της ΟΝΝΕΔ που διοργάνωσε η ΝΟΔΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

 

Στην εκδήλωση κεντρικός ομιλητής ήταν η υπεύθυνη τύπου του κόμματος κα Άννα Μίσελ Ασημακοπούλου η οποία μεταξύ των άλλων τόνισε: "η νέα δημοκρατία η παράταξη που ίδρυσε ο εθνάρχης Κωνσταντίνος Καραμανλής, παρέλαβε και διακυβέρνησε την χώρα σε κρίσιμες στιγμές της ιστορίας, και όπως και τότε έτσι και τώρα η κυβέρνηση θα καταφέρει να βγάλει την χώρα από τα μνημόνια και να την οδηγήσει στην ανάπτυξη". 

 

Ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ κ Άλκης Λάμπρου στην εισήγηση του αναφέρθηκε στην ανάγκη όλοι οι Νεοδημοκράτισσες και Νεοδημοκράτες να συστρατευθούν στον αγώνα για μια εκ νέου νίκη της Νέας Δημοκρατίας. 
Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε: "μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν καταστροφική για τα εθνικά θέματα αφού δεν έχουν ξεκάθαρη άποψη για το μέλλον της χώρας." 


Στην εκδήλωση μίλησε και ο πρώην Βουλευτής Θεσπρωτίας, επί σειρά ετών, κ. Ηλίας Βεζδρεβάνης ο οποίος έκανε μια προσωπική ιστορική αναδρομή και μίλησε για τους 5 προέδρους της ΝΔ με τους οποίους συνεργάστηκε. 
 

Επίσης χαιρετισμό απεύθυναν ο αντιπρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσπρωτίας Θωμάς Πιτούλης και ο Δήμαρχος Φιλιατών Σπύρος Παππάς

 

Κλείνοντας την εκδήλωση ο εκπρόσωπος τύπου της ΝΟΔΕ κ. Κίτσιος απηύθυνε πρόσκληση στην κα Ασημακοπούλου να επισκεφθεί ξανά την ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ. 

 
 
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Βουλευτής Θεσπρωτίας κ. Αντώνης Μπέζας , ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θωμάς Πιτουλης, ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης κ. Νικόλαος Κάτσιος ,πρώην πολιτευτές, πρώην πρόεδροι της ΝΟΔΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ, Δήμαρχοι, Δημοτικοί Σύμβουλοι και Περιφερειακοί Σύμβουλοι και μέλη του κόμματος. 
Read More »
Ηγουμενίτσα: 40 χρόνια ΝΔ και ΟΝΝΕΔ (+ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ) Ηγουμενίτσα: 40 χρόνια ΝΔ και ΟΝΝΕΔ (+ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ) Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014 Rating: 5

Εμφανίστηκαν και στην Λιμνοπούλα Παραμυθιάς οι Μυοκάστορες Συναγερμός για τις καλλιέργειες και τον υδροβιότοπο

Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014
Εμφανίστηκαν και στην Λιμνοπούλα Παραμυθιάς οι Μυοκάστορες
Συναγερμός για τις καλλιέργειες και τον υδροβιότοπο

 
 
Μετά τον Αχέροντα και στην Λιμνοπούλα (λίμνη Χόκτοβα). 
 
Ο λόγος για τον Μυοκάστορα (Myocastor coypus) που η εμφάνιση του σε διάφορες περιοχές της Ελλάδος έχει δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα τόσο σε εντατικές καλλιέργειες όσο και σε μικροκαλλιεργητές, αφού αρέσκεται στην επίθεση στην χλωρίδα των περιοχών που εμφανίζεται, με καταστροφικές συνέπειες για την παραγωγή.

Πρόσφατα είχαμε αναφερθεί στα προβλήματα που έχει δημιουργήσει στον Αχέροντα με τους παραγωγούς της περιοχής να εκπέμπουν sos μέσα από τις δηλώσεις τους στην paramythia-online.gr.

Πριν από λίγες ημέρες ο φακός του Παναγιώτη Τσουμέτη, αποθανάτισε το τρωκτικό αυτό στην Λίμνοπούλα της Σέλλιανης, προκαλώντας προβληματισμό για την εξέλιξη του, αφού πολλαπλασιάζετε με πολύ υψηλούς ρυθμούς, ενώ είναι άγνωστο πως θα αντιδράσει κατά τους θερινούς μήνες οπού η λίμνη συρρικνώνεται.

Υπενθυμίζουμε πως ο Myocastor coypus ειναι τρωκτικό της Λατινικής Αμερικής το οποίο μεταφέρθηκε στην Ελλάδα για την παραγωγή γούνας καστόρ. Ωστόσο, πολλά άτομα απελευθερώθηκαν και πλέον τους συναντάμε σε πολλά παρυδάτια μέρη της Ελλάδας. 
 
Το πρόβλημα της εισαγωγής του ξένου αυτού τρωκτικού στα Ελληνικά οικοσυστήματα γίνεται έντονο, καθώς κατατρώει τη χλωρίδα των υδροβιότοπων που ζει, χωρίς να έχει φυσικούς εχθρούς. 
 
Επιτίθεται και εξαφανίζει τις καλλιέργειες των γεωργών και η εξάπλωση του καθώς και οι καταστροφικές συνέπειες αυτής, ανησυχούν έντονα τους επιστήμονες της χώρας μας.
Read More »
Εμφανίστηκαν και στην Λιμνοπούλα Παραμυθιάς οι Μυοκάστορες Συναγερμός για τις καλλιέργειες και τον υδροβιότοπο Εμφανίστηκαν και στην Λιμνοπούλα Παραμυθιάς οι Μυοκάστορες Συναγερμός για τις καλλιέργειες και τον υδροβιότοπο Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014 Rating: 5

Αξιολόγηση – Παιδεία = 1-0

Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014
Αξιολόγηση – Παιδεία = 1-0 
 
της Θάλειας Θεοδωρίδη

«Η κριτική είναι πιο εύκολη από την πρακτική»- G. S.

Κρατάει Χρόνια Αυτή η Κολώνια
Πάνε κάτι χρόνια τώρα που ο θεσμός της αξιολόγησης είναι από τα πιο δημοφιλή θέματα συζήτησης: ναι – όχι - ναι μεν, αλλά … κι άλλες απόψεις και διχογνωμίες…  Και να, που το Π.Δ. 152/13 εφαρμόστηκε.  Ένα σύνολο κριτηρίων συνθέτει το προφίλ του κάθε εκπαιδευτικού, ο οποίος θα λαμβάνει μια θέση στην κατάταξη με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Το Δόγμα του Σοκ στην Παιδεία
Πόσο τυχαίο είναι, σε μια εποχή με τόσο δυσμενείς οικονομικές και κοινωνικές συγκυρίες, να προωθείται με ζήλο ο θεσμός της αξιολόγησης στη δημόσια εκπαίδευση; Σκωτσέζικα ντους με τις οργανικές θέσεις, έλλειψη πιστώσεων, ελάχιστες προσλήψεις αναπληρωτών, διορισμοί-εξορίες, μακριά από το σπίτι και την οικογένεια,  περικοπές μισθών που αγγίζουν το 40%, περικοπές στην περίθαλψη, πειθαρχικές διατάξεις «προς γνώση και συμμόρφωση», διαθεσιμότητες, φημολογίες για μοριοδότηση εθελοντών, στοχοποίηση των εκπαιδευτικών, που καλούνται να αποδείξουν ότι δεν είναι οι ελέφαντες του δημοσίου τομέα.
 Έρχεται, λοιπόν, ο θεσμός της αξιολόγησης να μετρήσει την αποδοτικότητα των εκπαιδευτικών κάτω από αυτές τις συνθήκες. Έρχεται, αφού προηγήθηκαν νόμοι και εγκύκλιοι που μιλάνε για ιεράρχηση, έμφαση στην πειθαρχία, στους υπηρεσιακούς κανόνες και την ατομική υπακοή. Τα μεμονωμένα περιστατικά, που σε κάθε κλάδο συμβαίνουν, παίρνουν διάσταση, παραβλέποντας το πραγματικό ισοζύγιο του εκπαιδευτικού έργου και ο εκπαιδευτικός λειτουργός, προβάλλεται στην κοινή γνώμη ως, εν δυνάμει, επίορκος δημόσιος υπάλληλος ενώ «ανάβει το πράσινο φως», έστω και στους λίγους δικομανείς πολίτες που έχουν ανάγκη, να νιώσουν παράγοντες, ακόμη και για 15 λεπτά δημοσιότητας.

Αξιολόγηση Επάρκειας ή Αντοχής;
Mια γρήγορη ματιά στο ιδεώδες του «Νέου Σχολείου» (ψηφιακού-αειφόρου ή όπως αλλιώς θέλετε):
·         Σχολικές αίθουσες- εξεταστικά κέντρα,  απογυμνωμένες από το οποιοδήποτε στοιχείο αισθητικής, με ντεσιμπέλ πίστας αεροδρομίου από την αντήχηση και την απουσία ηχο-απορρόφησης
·         Σχολεία χωρίς επαρκή θέρμανση το χειμώνα & με υψηλές θερμοκρασίες τους ζεστούς μήνες
·         Ανεπάρκεια τεχνολογικού εξοπλισμού και αδυναμία  συντήρησής του
·         Μειωμένη λειτουργικότητα (ή και απουσία) βασικών υποδομών: εργαστήρια, βιβλιοθήκες, αίθουσες προβολών, εξοπλισμένοι και κατάλληλοι χώροι άθλησης
·         Ανεπάρκεια εξειδικευμένου προσωπικού και δομών Ειδικής Αγωγής, στο όνομα της συνεκπαίδευσης
·         Ολοήμερα δημοτικά και νηπιαγωγεία, που παλεύουν να ανταποκριθούν στους αντισταθμιστικούς στόχους τους και  τους εκπαιδευτικούς να εκτελούν, χρέη τραπεζοκόμου και καθαριστή, χωρίς την υποστήριξη σταθερού βοηθητικού προσωπικού
·         Αύλειοι χώροι σε αντίφαση με το ιδεώδες αειφόρο περιβάλλον και με την ευθύνη της εφημερίας να κρέμεται πάνω από το κεφάλι του εκπαιδευτικού
Αφού λοιπόν, αξιολογήθηκαν και «επιλύθηκαν» όλα αυτά τα θέματα και πολλά ακόμη,  η πολιτεία προχωρά στην αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού. Λογική η απορία: η αξιολόγηση αφορά την επάρκεια του εκπαιδευτικού ή την αντοχή του σε αυτές τις συνθήκες εργασίας;

Στο κυνήγι των προσόντων …. κι όποιος προλάβει
Οι συζητήσεις για την αξιολόγηση, δημιούργησαν πίεση, για τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, σε πολλούς εκπαιδευτικούς. Πολλοί εκπαιδευτικοί και κατ’ επέκταση υπάλληλοι, αναλώνονται στη συγκέντρωση μορίων μέσω πιστοποιήσεων, σεμιναρίων, μεταπτυχιακών κλπ. Για να κερδίσουν ένα πιθανό προβάδισμα. Ωραία και καλά όλα αυτά, εάν πραγματικά, μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους. Εάν, όμως, περιορίζονται στη συσσώρευση «χαρτιών», τότε μάλλον, τζάμπα χρόνος και χρήμα.

Δια Βίου Επιμόρφωση
Μια βασική παράμετρος για την αύξηση της αποδοτικότητας των εργαζομένων, είναι η επιμόρφωση, δηλαδή η εκπαίδευση σε επιμέρους τομείς, καθώς και η επικαιροποίηση της γνώσης. Τα σεμινάρια που γίνονται, συνήθως, από τους σχολικούς συμβούλους, αφορούν στην επιμέρους εκπαιδευτική διαδικασία και είναι απαραίτητα.  Όμως υπάρχουν κι άλλοι τομείς  που σχετίζονται άμεσα με το εκπαιδευτικό έργο, για τους οποίους δεν γίνονται σεμινάρια, ούτε υπάρχει καθολική πρόσκληση και συμμετοχή των εκπαιδευτικών (στα σεμινάρια του ΙΝ.ΕΠ. η επιλογή των συμμετεχόντων, μετά από δική τους αίτηση, είναι ιδιαίτερα περιορισμένη) :
·         Επιμόρφωση στη Δημόσια Διοίκηση, εφόσον τα σχολεία είναι μέρος της, που θα καθοδηγεί τους εργαζόμενους εκπαιδευτικούς να έχουν καλύτερη γνώση  του δημόσιου μηχανισμού. Διαχείριση κρίσεων και συγκρούσεων, καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων με βιωματικά εργαστήρια
·         Επιμόρφωση στην Οργάνωση και Διοίκηση σχολικών μονάδων, για όλο το διδακτικό προσωπικό. Επιστημονική κι όχι εμπειρική Διαχείριση και διεκπεραίωση διαδικασιών, διοργάνωση και συντονισμός δράσεων, γνώση της νομολογίας, συμμετοχή στους συλλογικούς θεσμούς (υπηρεσιακά - σχολικά συμβούλια, σύλλογοι, επιτροπές κλπ). Εκπαίδευση στη Συμμετοχική Ηγεσία, σε βάσεις ισότιμης συνεργασίας
·         Επιμόρφωση, συχνά και μεθοδικά, στην Ειδική Αγωγή, για όλες τις ειδικότητες, έτσι ώστε οι μαθησιακές δυσκολίες και οι αναπτυξιακές διαταραχές να μην αποτελούν ένα άγνωστο πεδίο και να καλλιεργηθεί κλίμα ενσυναίσθησης για τους μαθητές με ειδικές εκπ/κές ανάγκες.
·         Νέες Τεχνολογίες, με διαρκή επικαιροποίηση γνώσεων, με εξειδικευμένες παρεμβάσεις για κάθε σχολική μονάδα κι όχι συσσώρευση γενικών πληροφοριών

Ο Μεγάλος «Χαμένος»: ο Μαθητής
Η παραγωγικότητα και η αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου είναι συνάρτηση όλων των πτυχών που συνθέτουν το παζλ της εκπαίδευσης. Τα οργανικά και λειτουργικά ζητήματα στις σχολικές μονάδες, μέχρι στιγμής, δεν αντιμετωπίζονται με την τυπική εκτέλεση του καθήκοντος, αλλά με κατάθεση ψυχής των εκπαιδευτικών.
 Θεσμοί που επιβάλλονται, υπό την απειλή ποσοστώσεων, και καλλιεργούν κλίμα αβεβαιότητας, διάσπασης και καχυποψίας, δεν έχουν θέση στην εκπαίδευση, αλλά και σε κανένα κλάδο. Η αλληλεγγύη ανάμεσα στους εργαζομένους είναι προαπαιτούμενο για την επίτευξη των κοινών επιδιώξεων: ανθρώπινες συνθήκες στα σχολεία, σύνθεση εκπαιδευτικών οργανισμών και φορέων από ικανούς ανθρώπους, διαφύλαξη των κεκτημένων δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και προστασία από ενδεχόμενες διοικητικές-κοινωνικές και πολιτικές αυθαιρεσίες.
Μια κρατική πολιτική με στόχο την αναβάθμιση της Δημόσιας Παιδείας, θα καλλιεργούσε, όλες εκείνες, τις συνθήκες και θα παρείχε την υποκίνηση, ώστε οι εκπαιδευτικοί να αποδίδουν στο μέγιστο και οι μαθητές να ωφελούνται στο μέγιστο. Τα διοικητικά μέτρα, περιορίζονται μόνο στη διαμόρφωση ενός απρόσωπου «εργοστασιακού» μηχανισμού της δημόσιας διοίκησης, διεκπεραιωτικού χαρακτήρα,  με τελικό αποδέκτη και μεγάλο χαμένο της υπόθεσης, το μαθητή.
Read More »
Αξιολόγηση – Παιδεία = 1-0  Αξιολόγηση – Παιδεία = 1-0 Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014 Rating: 5

Εκδήλωση στη Παραμυθιά από το ΠΑΜΕ Εκαιδευτικών για τo νέο σχολείο την Τετάρτη

Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014
Εκδήλωση στη Παραμυθιά από το ΠΑΜΕ Εκαιδευτικών για τo νέο σχολείο την Τετάρτη

Εκδήλωση με τίτλο, "Νέο Σχολείο – Καινούργια συνταγή με παλιά υλικά", διοργανώνει στην Παραμυθιά το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Θεσπρωτίας, την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου στις 19:00 στο θέατρο Καρκαμίσι.

Κεντρικός Ομιλητής: Τάσος Τόκας- Μέλος της Πανελλαδικής Γραμματείας του ΠΑΜΕ Εκπ/κων

Παρεμβάσεις: Δημήτρης Χριστοφίδης- πρόεδρος συλλόγου δασκάλων Θεσπρωτίας, Θοδωρής Μπρέστας- εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής, μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Θεσπρωτίας, Σωτήρης Σπύρου- εκπαιδευτικός πληροφορικής, Ηλίας Κουτσής- εκπαιδευτικός οικονομολόγος.

Στο σχετικό μήνυμα του, το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Θεσπρωτίας αναφέρει:

Εκπαιδευτικέ, γονιέ, μαθητή, μαθήτρια,

Εδώ και χρόνια ακούμε συνεχώς όμορφα και μεγάλα λόγια από τους εκάστοτε υπουργούς Παιδείας για ένα σχολείο «νέο», «ψηφιακό», «αειφόρο» με «πρώτο το μαθητή…». Όμως, σε όποιο νομοσχέδιο για τη Παιδεία κι αν ανατρέξουμε εύκολα θα καταλάβουμε ότι οι όμορφες λέξεις κρύβουν το πιο αντιδραστικό περιεχόμενο για το τι σχολείο ετοιμάζουν για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών. Η κυβέρνηση με τις ευλογίες της ΕΕ, ως πιστός υπηρέτης των επιχειρηματικών ομίλων, επιδιώκει να αλυσοδέσει την παιδεία με τις επιχειρήσεις, φτιάχνοντας ένα σχολείο της αγοράς.

Τα παραπάνω ήδη υλοποιούνται με την ένταση των ταξικών φραγμών ιδιαίτερα τώρα στη περίοδο της κρίσης, δηλαδή: μόρφωση για τους λίγους, αμορφωσιά και σκόρπιες δεξιότητες για τους πολλούς, αύξηση των λειτουργικά αναλφάβητων, άνοιγμα των σχολείων σε χορηγίες από επιχειρήσεις, εκατοντάδες κλεισίματα σχολείων, στρίμωγμα 27 μαθητών ανά αίθουσα, τσάκισμα των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ταξικών φραγμών και πετάγματος των μαθητών εκτός σχολείου αποτελεί το νέο σύστημα εξέτασης από την Α’ Λυκείου με βάση την τράπεζα θεμάτων. Η περσινή εφαρμογή του μέτρου δεν έχει να επιδείξει τίποτα θετικό. Καθηγητές, μαθητές και γονείς σε όλη τη χώρα την επικρίνουν και οι μόνοι που την επιδοκιμάζουν είναι οι ιδιοκτήτες των φροντιστηρίων αφού τους αυξάνει σημαντικά την πελατεία… Το νέο σύστημα άφησε πέρυσι περίπου το 25% των μαθητών της πρώτης τάξης μετεξεταστέο (!!!) γεγονός που καταδεικνύει ότι το πρόβλημα δεν είναι τα παιδιά μας, αλλά το ίδιο το σχολείο που έχει σχεδιαστεί για να ξεφορτωθεί μαθητές από το Λύκειο και τους ρίξει στον «καιάδα» της ψευτοκατάρτισης.

Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί η λεγόμενη «αξιολόγηση» του εκπαιδευτικού και της εκπαιδευτικής μονάδας που καμία σχέση έχει με τη βελτίωση του διδακτικού έργου. Αντίθετα, σκοπό έχει να οδηγήσει σε κατηγοριοποίηση και ανταγωνιστική λειτουργία των σχολείων με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, αποδέσμευση του σχολείου από την ευθύνη του κράτους, πλήρης κατάργηση της μόνιμης εργασίας, περαιτέρω τσάκισμα των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών.

Σε καλούμε να σκεφτείς, να προβληματιστείς τι σχολείο έχουμε ανάγκη σήμερα;
Ένα σχολείο που να μορφώνει ή ένα σχολείο που να εξοντώνει;
Ένα σχολείο που να παρέχει ολόπλευρη μόρφωση ή ένα σχολείο που να εξασφαλίζει αυτές τις δεξιότητες που χρειάζονται οι μεγάλες επιχειρήσεις για να πολλαπλασιάζουν τα κέρδη τους και να σε πετάνε στο δρόμο αν δεν τους κανείς πια;
Ένα σχολείο όπου τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών θα είναι εξασφαλισμένα, ώστε να ανταποκρίνονται ακόμη καλύτερα στο παιδαγωγικό τους έργο ή ένα σχολείο όπου οι δάσκαλοι θα είναι σκυφτοί γιατί θα έχουν την αγωνία της επιβίωσης κάθε χρόνο;

Σε καλούμε να έρθεις να κουβεντιάσουμε πάνω σε αυτά τα ζητήματα και να συζητήσουμε πώς θα παλέψουμε για την ανατροπή αυτής της κατάστασης.
Read More »
Εκδήλωση στη Παραμυθιά από το ΠΑΜΕ Εκαιδευτικών για τo νέο σχολείο την Τετάρτη Εκδήλωση στη Παραμυθιά από το ΠΑΜΕ Εκαιδευτικών για τo νέο σχολείο την Τετάρτη Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014 Rating: 5

Το τραγούδι της ημέρας (ΒΙΝΤΕΟ) Τρύπες - Καινούρια Ζάλη

Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014
Το τραγούδι της ημέρας (ΒΙΝΤΕΟ)
Τρύπες - Καινούρια Ζάλη


Read More »
Το τραγούδι της ημέρας (ΒΙΝΤΕΟ) Τρύπες - Καινούρια Ζάλη Το τραγούδι της ημέρας (ΒΙΝΤΕΟ)  Τρύπες - Καινούρια Ζάλη Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014 Rating: 5

Σαν σήμερα 18 Νοεμβρίου (ΒΙΝΤΕΟ)

Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014
Σαν σήμερα 18 Νοεμβρίου (ΒΙΝΤΕΟ)


Read More »
Σαν σήμερα 18 Νοεμβρίου (ΒΙΝΤΕΟ) Σαν σήμερα 18 Νοεμβρίου (ΒΙΝΤΕΟ) Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014 Rating: 5

ΓΚΑΛΟΠ: Επιλέξτε τα 4 άτομα που θέλετε να είναι υποψήφιοι με τη ΝΔ στην Θεσπρωτία

Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014
ΓΚΑΛΟΠ: Επιλέξτε τα 4 άτομα που θέλετε να είναι υποψήφιοι με τη ΝΔ στην Θεσπρωτία



Read More »
ΓΚΑΛΟΠ: Επιλέξτε τα 4 άτομα που θέλετε να είναι υποψήφιοι με τη ΝΔ στην Θεσπρωτία ΓΚΑΛΟΠ: Επιλέξτε τα 4 άτομα που θέλετε να είναι υποψήφιοι με τη ΝΔ στην Θεσπρωτία Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014 Rating: 5

ΓΚΑΛΟΠ: Επιλέξτε τα 4 άτομα που θέλετε να είναι υποψήφιοι με το ΣΥΡΙΖΑ στην Θεσπρωτία

Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014
ΓΚΑΛΟΠ: Επιλέξτε τα 4 άτομα που θέλετε να είναι υποψήφιοι με το ΣΥΡΙΖΑ στην Θεσπρωτία





Read More »
ΓΚΑΛΟΠ: Επιλέξτε τα 4 άτομα που θέλετε να είναι υποψήφιοι με το ΣΥΡΙΖΑ στην Θεσπρωτία ΓΚΑΛΟΠ: Επιλέξτε τα 4 άτομα που θέλετε να είναι υποψήφιοι με το ΣΥΡΙΖΑ στην Θεσπρωτία Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2014 Rating: 5

Καραμπόλα τριών αυτοκινήτων με λεωφορείο των ΚΤΕΛ (+ΦΩΤΟ)

Δευτέρα, Νοεμβρίου 17, 2014
Καραμπόλα τριών αυτοκινήτων με λεωφορείο των ΚΤΕΛ (+ΦΩΤΟ)



Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας στην Εθνική Οδό Αντιρρίου - Ιωαννίνων, στο ύψος της Αρχαίας Καληδόνας.


 
Συγκεκριμένα, λεωφορείο των ΚΤΕΛ Πρέβεζας, συγκρούστηκε με τρία επιβατικά αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τέσσερα άτομα, ευτυχώς, ελαφρά.


 
Πρόκειται για δύο γυναίκες, έναν άνδρα και μία ανήλικη κοπέλα, ενώ κανείς εκ των επιβατών του ΚΤΕΛ δεν έπαθε το παραμικρό.


 
 
Στο σημείο έσπευσαν άνδρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, οι οποίοι απεγκλώβισαν τους δύο άνδρες. Ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ μετέφεραν τους τραυματίες στο νοσοκομείο Μεσολογγίου, όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.


 
 
Επί τόπου βρέθηκαν, επίσης, άνδρες της Τροχαίας, οι οποίοι διοχέτευσαν τη ροή των οχημάτων προς το επαρχιακό δίκτυο, δεδομένου ότι η Εθνική Οδός παρέμεινε κλειστή.
Read More »
Καραμπόλα τριών αυτοκινήτων με λεωφορείο των ΚΤΕΛ (+ΦΩΤΟ)  Καραμπόλα τριών αυτοκινήτων με λεωφορείο των ΚΤΕΛ (+ΦΩΤΟ) Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Νοεμβρίου 17, 2014 Rating: 5

Ξεκίνησε σήμερα η δωρεάν παροχή φρούτων από τον Δήμο Ηγουμενίτσας (+ΦΩΤΟ)

Δευτέρα, Νοεμβρίου 17, 2014
Ξεκίνησε σήμερα η δωρεάν παροχή φρούτων από τον Δήμο Ηγουμενίτσας (+ΦΩΤΟ)


Ξεκίνησε σήμερα Δευτέρα 17 Νοεμβρίου, η παροχή δωρεάν φρούτων από τον Δήμο Ηγουμενίτσας
 
 
Καλούνται οι δικαιούχοι τροφίμων της Διεύθυνσης Πρόνοιας του Δήμου Ηγουμενίτσας να προσέλθουν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου (πρώην Μαθητική Εστία), για να παραλάβουν Δωρεάν ποσότητες Φρούτων (Μήλα, Αχλάδια, Ακτινίδια). 


 
Ώρες παράδοσης 9:30 π.μ. έως 12:30 καθημερινά για πέντε ημέρες. Πληροφορίες στο τηλέφωνο 26653.60182
Ο Αντιδήμαρχος
Ελευθέριος Κώστας
Read More »
Ξεκίνησε σήμερα η δωρεάν παροχή φρούτων από τον Δήμο Ηγουμενίτσας (+ΦΩΤΟ) Ξεκίνησε σήμερα η δωρεάν παροχή φρούτων από τον Δήμο Ηγουμενίτσας (+ΦΩΤΟ) Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Νοεμβρίου 17, 2014 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.