Ο.Λ.ΗΓ Α.Ε.: Προσλήψεις για την στελέχωση Υπηρεσιών της Εταιρείας

Ο.Λ.ΗΓ Α.Ε.: Προσλήψεις για την στελέχωση Υπηρεσιών της Εταιρείας

Η Ο.Λ.ΗΓ. ΑΕ., στα πλαίσια αναδιάρθρωσης και οργάνωσης των Τμημάτων της, προτίθεται να προβεί στην πρόσληψη ενός ατόμου για την στελέχωση της Διεύθυνσης Διοικητικού, Οικονομικών και Προμηθειών της Εταιρείας. 

Τα προσόντα που ζητούνται είναι:

•Πτυχίο Ανώτατης Σχολής Οικονομικής Κατεύθυνσης (ενδεικτικά Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τμήματος Οικονομίας).

•Άδεια Λογιστή τουλάχιστον Β’ Τάξης από το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος.
Προϋπηρεσία – Γνώσεις τήρησης λογιστικών βιβλίων, ΦΠΑ, φορολογίας.

•Άριστη γνώση Αγγλικών.

•Πολύ καλή γνώση Η/Υ (word, excel, internet).

Θα ληφθούν υπόψη γνώσεις / πιστοποιητικά ΔΠΧΑ, γνώση χρήσης μηχανογραφικών λογισμικών προγραμμάτων EPSILON και συστατικές επιστολές.

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν τα βιογραφικά τους (στα ελληνικά και αγγλικά) στο email: dmoschou@olig.gr
——–
Η Ο.Λ.ΗΓ. Α.Ε., στα πλαίσια αναδιάρθρωσης και οργάνωσης των Τμημάτων της, προτίθεται να προβεί στην πρόσληψη ενός ατόμου, με σύμβαση αορίστου χρόνου, για την στελέχωση της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών της Εταιρείας.

Απαιτούμενα προσόντα:
– Πτυχίο Πολιτικού ή Μηχανολόγου Μηχανικού (Τεχνικής σχολής ΑΕΙ / ΤΕΙ).
– Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος.
– 5 έτη επαγγελματικής εμπειρίας.
– Άριστη γνώση Αγγλικών.
– Άριστη γνώση MS Office.
– Καλή γνώση AutoCAD.

Κύρια καθήκοντα:
– Υποστήριξη διεργασιών Τεχνικού Γραφείου της Διεύθυνσης Τεχνικών
Υπηρεσιών.
– Επίβλεψη Τεχνικών Έργων στους χώρους δικαιοδοσίας του Ο.Λ.ΗΓ. Α.Ε.
– Οργάνωση και Παρακολούθηση εργασιών συντήρησης στους χώρους
δικαιοδοσίας του Ο.Λ.ΗΓ. Α.Ε.

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν τα βιογραφικά τους (στα ελληνικά και αγγλικά) στο email: worksdep@olig.g
Ο.Λ.ΗΓ Α.Ε.: Προσλήψεις για την στελέχωση Υπηρεσιών της Εταιρείας Ο.Λ.ΗΓ Α.Ε.: Προσλήψεις για την στελέχωση Υπηρεσιών της Εταιρείας Reviewed by thespro.gr on Σάββατο, Αυγούστου 10, 2024 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blog Pop-ups

Σελίδες

Από το Blogger.