POS: Επίδειξη σκληρότητας από Χατζηδάκη για το 10% που δεν πρόλαβε τις προθεσμίες
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε το υπουργείο, το 90% των υπόχρεων έχουν καταφέρει να ανταποκριθούν στις προθεσμίες, προμηθευόμενοι POS και κλείνοντας ραντεβού με τους παρόχους τεχνικής υποστήριξης μέσα στον Απρίλιο. Στοχοποίησε λοιπόν το υπόλοιπο 10%, λέγοντας ότι θα υποστούν τις συνέπειες του νόμου (υψηλά πρόστιμα κ.λπ.).
Ωστόσο, αυτό το 10% (αν τα στοιχεία του υπουργείου είναι ακριβή) αντιστοιχεί σε έναν αριθμό δεκάδων χιλιάδων, καθώς ο συνολικός αριθμός ανέρχεται σε εκατοντάδες χιλιάδες. Οι αρκετές δεκάδες χιλιάδες, λοιπόν, δεν είναι αμελητέος αριθμός. Ούτε μπορεί να υποθέσει κανείς ότι όλοι αυτοί αποφάσισαν να διακινδυνεύσουν πρόστιμα και κλεισίματα στο διηνεκές, όταν η πλειονότητα έχει ανταποκριθεί.
Ο υπουργός Οικονομικών επιμένει να αγνοεί τα μηνύματα που έρχονται «σωρηδόν» από την αγορά για πολλά προβλήματα και αδυναμία ανταπόκρισης του όλου «μηχανισμού» (πάροχοι τεχνικής υποστήριξης κ.λπ.).
Επιμένει επίσης να αγνοεί τις εκκλήσεις των φορέων των μικρομεσαίων για νέα παράταση ενός μήνα, η οποία συνοδεύεται από τη διαβεβαίωση ότι συμφωνούν απόλυτα με το μέτρο. Τίθεται το ερώτημα: για ποιον λόγο δεν δίνεται η ζητούμενη παράταση ενός μήνα για την ολοκλήρωση μιας τόσο σημαντικής μεταρρύθμισης; Προς τι αυτή η τιμωρητική διάθεση;
Έτσι, η επίδειξη σκληρότητας σε όσους δεν πρόλαβαν, ενισχύει την πειστικότητα των «ψιθύρων», που όλο και εντείνονται στην αγορά, ότι η κυβέρνηση «σπρώχνει» όσους, χωρίς να ευθύνονται, δεν πρόλαβαν να καταφύγουν στη λύση των ηλεκτρονικών παρόχων. Όπως σχολιάζουν στην αγορά, «κάπως πρέπει να βρουν κι αυτοί πελάτες, τσάμπα παίρνουν τις πιστοποιήσεις;»…
POS: Επίδειξη σκληρότητας από Χατζηδάκη για το 10% που δεν πρόλαβε τις προθεσμίες
Reviewed by thespro.gr
on
Τετάρτη, Απριλίου 03, 2024
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια: