Αντώνης Μπέζας: Έγκριση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής και Σχεδίου Τουριστικής Προβολής του Δήμου Ηγουμενίτσας

Αντώνης Μπέζας: Έγκριση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής και Σχεδίου Τουριστικής Προβολής του Δήμου Ηγουμενίτσας

Εγκρίνουμε παρά τις ελλείψεις γιατί αναδεικνύεται η συνεργασία με τους άλλους Δήμους και αποτυπώνεται η προσπάθεια να αποκτήσει ο Δήμος Ηγουμενίτσας τουριστικό προϊόν αντάξιο των χαρακτηριστικών και της κομβικής θέσης που διαθέτει

Στην έγκριση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής και του Σχεδίου Τουριστικής Προβολής του Δήμου Ηγουμενίτσας για το 2024 προχώρησε το Δημοτικό Συμβούλιο στην τελευταία του συνεδρίαση (Παρασκευή 29.3.2024). Στην τοποθέτησή του ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Μαζί για την Ηγουμενίτσα», Αντώνης Μπέζας, ανέφερε:

«Από τα στοιχεία των προηγούμενων ετών και ιδιαίτερα από τον απολογισμό του έτους 2023, προκύπτει η απουσία ουσιαστικής συνεισφοράς και συμμετοχής του Δήμου Ηγουμενίτσας στην τουριστική προβολή και γενικότερα την τουριστική αξιοποίηση της περιοχής.
Η κατάσταση αυτή θα πρέπει να αλλάξει με τη σύνταξη ενός Ολοκληρωμένου Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης με ορίζοντα τριετίας, που θα επικαιροποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα και θα έχει ως στόχο τη δημιουργία «μοναδικής ανταγωνιστικής ταυτότητας», θέτοντας ανά έτος συγκεκριμένους στόχους για την υλοποίηση δράσεων αποδοτικής και αποτελεσματικής προβολής του Δήμου, των προορισμών του και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σ’ αυτόν.

Παράλληλα, θα πρέπει να υλοποιηθούν νέα έργα που να σχετίζονται με τον πολιτισμό, τον τουρισμό, την ανάδειξη της ιστορικής και θρησκευτικής κληρονομιάς, την ανάδειξη των περιοχών φυσικής ομορφιάς και οικολογικής αξίας (πχ λίμνη Καλοδικίου Μαργαριτίου, Βραχωνάς Συβότων, παραποτάμιο πάρκο Αγίου Αθανασίου στην Πέρδικα) και τη διαχείριση της επισκεψιμότητας με έμφαση στην καινοτομία και τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων συμπεριλαμβανομένης της ΟΛΗΓ ΑΕ.

Η «Επικοινωνιακή Στρατηγική και το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής του Δήμου για το έτος 2024» μας κοινοποιήθηκε χωρίς να υπάρχουν επαρκή χρονικά περιθώρια διαβούλευσης ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζει ελλείψεις με βάση τη φιλοσοφία προσέγγισης που αναλύσαμε παραπάνω.

Για παράδειγμα, δεν περιλαμβάνει δράσεις όπως η ανάπτυξη επιπρόσθετων υπηρεσιών internet marketing, οι προωθητικές ενέργειες για την προσέλκυση του ποδηλατικού, του ορνιθοτουρισμού (πχ στην προστατευόμενη περιοχή Δρέπανο- Μακρυγιάλι) ή του πολιτιστικού τουρισμού, η εγκατάσταση infokiosks στις πύλες εισόδου ( Λιμάνι Ηγουμενίτσας – Τελωνείο Μαυροματίου), η επιλεκτική και στοχευμένη προβολή (στα αεροδρόμια Ακτίου, Κέρκυρας και Ιωαννίνων ή την Ιόνια και Αττική Οδό), η αξιοποίηση των νέων υποδομών του υπαίθριου θεάτρου και του πολιτιστικού πολυχώρου του ΕΙΝ στην Ηγουμενίτσα για δράσεις παράτασης της διαμονής των επισκεπτών, η καθιέρωση του Δήμου ως προορισμού τέλεσης γάμων με τη διαμόρφωση κατάλληλων χώρων (πχ στο Αγιονήσι Ηγουμενίτσας, την Πλαταριά ή τα Σύβοτα), η ανάπτυξη εφαρμογών ψηφιακής και διαδραστικής αναπαράστασης ιστορικών γεγονότων, η συνεργασία με Ιταλικές και Αλβανικές αυτοδιοικητικές αρχές, η διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και φιλοξενίας τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων κλπ.

Παρόλα αυτά, θα εγκρίνουμε την «Επικοινωνιακή Στρατηγική και το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής του 2024» γιατί σε αυτά αναδεικνύεται για πρώτη φορά η ανάγκη συνεργασίας και συντονισμού με τους άλλους Δήμους της Θεσπρωτίας ώστε να υπάρχουν συνέργειες και αποτυπώνεται η προσπάθεια της νέας Δημοτικής Αρχής να αποκτήσει ο Δήμος Ηγουμενίτσας ένα τουριστικό προϊόν αντάξιο των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και της κομβικής θέσης που διαθέτει».
Αντώνης Μπέζας: Έγκριση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής και Σχεδίου Τουριστικής Προβολής του Δήμου Ηγουμενίτσας Αντώνης Μπέζας: Έγκριση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής και Σχεδίου Τουριστικής Προβολής του Δήμου Ηγουμενίτσας Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Απριλίου 04, 2024 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σελίδες

Από το Blogger.