Τρένο στην Ήπειρο; Υπομονή μέχρι το 2044 και βλέπουμε.. Ο Πρωθυπουργός πριν από έναν χρόνο περίπου διαμήνυσε δια τηλεοράσεως ότι ο σιδηρόδρομος δεν φτάσει ποτέ στην Ηγουμενίτσα.. Χαρακτήρισε το έργο επιστημονικής φαντασίας και πήρε τα εύσημα από τοπικές αρχές καθώς είχε το θάρρος να πει μεγάλες αλήθειες.
Ένα χρόνο μετά το Υπουργείο Υποδομών κρατά ζωντανό το όνειρο των Ηπειρωτών και το παραπέμπει στο μακρινό μέλλον… Πάντως δεν το καταδικάζει οριστικά κάτι που έχει την αξία του.
Στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου από τον Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σταικούρα παρουσιάστηκε το σχέδιο νόμου για τον νέο ΟΣΕ καθώς και το Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης και Επενδύσεων για τον σιδηροδρομικό τομέα.
Το επενδυτικό σχέδιο είναι χωρισμένο σε τέσσερα μέρη. Στο άμεσο, το πενταετές, το δεκαετές και το 20ετές.
Στο μακροπρόθεσμο σχέδιο που έχει ορίζοντα ως το 2044 περιλαμβάνονται τα έργα της Δυτικής Εγνατίας όπως και τα έργα της Δυτικής Ελλάδας.
Στα έργα της Δυτικής Εγνατίας περιλαμβάνεται η γραμμή Καλαμπάκα Ηγουμενίτσα με εκτίμηση προϋπολογισμού 1,5 δις και με το χρηματοδοτικό πλαίσιο να είναι υπό διερεύνηση.
Υπόθεση ενός αιώνα και κάτι είναι η σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου και εκ των πραγμάτων θα μετρήσει κι άλλα χρόνια.
Είναι σημαντικό ότι το έργο μένει ζωντανό για το Υπουργείο Υποδομών και ως ένα βαθμό αυτό οφείλεται στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, δυτική πύλη της χώρας προς την Ευρώπη, το οποίο σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να καταδικαστεί ες αεί σε σιδηροδρομικό αποκλεισμό!
Τρένο στην Ήπειρο; Υπομονή μέχρι το 2044 και βλέπουμε..
Reviewed by thespro.gr
on
Τρίτη, Ιανουαρίου 09, 2024
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια: