1955. Όταν η συγκοινωνία από την Πλαταριά προς την Ηγουμενίτσα γινόταν μόνο θαλάσσια

1955. Όταν η συγκοινωνία από την Πλαταριά προς την Ηγουμενίτσα γινόταν μόνο θαλάσσια 

(Φωτογραφία: 3 Ιουλίου 1955. Το καίκι ή βενζίνα* Άγιος Ιωάννης, αναχωρεί με επιβάτες από την Ηγουμενίτσα για την Πλαταριά)

Μέχρι και τις αρχες της δεκαετίας του 60 στην Πλαταριά , η συγκοινωνία με τον "έξω κόσμο" γίνονταν κυρίως δια θαλάσσης, με καΐκια, τα οποία ονόμαζαν βενζίνες, με προορισμό την Ηγουμενίτσα ή την Κερκυρα κάποιες φορές.
Το δρομολόγιο ξεκινούσε στις 8 κάθε πρωί για Ηγουμενίτσα και επέστρεφε στην Πλαταριά στις τρεις το μεσημέρι. Το "ταξιδι" διαρκούσε περίπου μια ώρα. Το πλήρωμα ήταν ένας καπετάνιος και ένας μηχανικός. Στην "γραμμη" Πλαταριά- Ηγουμενίτσα , ταξίδεψαν τρία καΐκια, το "Μαρία" , το" Άγιος Ιωάννης" και το "Μιχαήλος". 
Το έργο τους διήρκεσε μέχρι τις αρχές του '60 όπου πλέον η διάνοιξη του δρόμου και η έλευση των αυτοκινητων περιόρισε την δραστηριότητα τους.

Γιάννης Στάθης.
(Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Ηρακλή Αναστασίου για τις πολύτιμες πληροφορίες)
Φώτο : αρχείο Γιάννης Στάθης 

* Βενζινα : σκάφος (μεγάλη βάρκα ή καΐκι) το οποίο κινείται με βενζινοκινητήρα.
1955. Όταν η συγκοινωνία από την Πλαταριά προς την Ηγουμενίτσα γινόταν μόνο θαλάσσια 1955. Όταν η συγκοινωνία από την Πλαταριά προς την Ηγουμενίτσα γινόταν μόνο θαλάσσια Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Ιουνίου 07, 2024 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blog Pop-ups

Σελίδες

Από το Blogger.