Μια ολοκληρωμένη άποψη, από έναν γνώστη της κρουαζιέρας
Αγαπητοί φίλοι κ συμπολίτες καλησπέρα σας.
Η πόλη της Ηγουμενίτσας, ζει κ χειροκροτεί τη ‘μέγιστη αδράνεια’
Είμαι Έλληνας πολίτης, κατοικώ στη Ηγουμενίτσα, δεν ανήκω σε πολιτική παράταξη, η ανάρτησή μου δεν έχει πολιτικό χαρακτήρα.
Εξασκώ το ναυτικό επάγγελμα από το 1987, τα τελευταία 23 χρόνια στην επιβατηγό ναυτιλία, κ ειδικότερα στο τομέα της κρουαζιέρας.
Λίγο πολύ, εκ των πράγματων έχω άποψη, στο αντικείμενο της ναυτιλίας κ τη διαχείριση αυτής.
Αφορμή για το σχόλιο μου / ανάρτηση, είναι:
"η άφιξη κ παραμονή, του κ/ζ ‘RIVIERA’ [αμερικανικού ομίλου NCL holding], την Απριλίου 16, 2023.
Προς ενημέρωσή σας, το πρόγραμμα αφίξεων / αναχωρήσεων, για όλα τα λιμάνια του κόσμου [κρουαζιερόπλοια], είναι αναρτημένο κ συνεχώς ανανεώνετε ως κάτωθι.
https://www.cruisemapper.com/ports/igoumenitsa-port-264
Ο έκαστος ‘Οργανισμούς Λιμένα’ υποχρεούστε να έχει αναρτήσει [up to date ], επίσημη λίστα [arrivals / departures], στη ιστοσελίδα του.
Πχ ΟΛΠ /Πειραιάς:
1] Γιατί δεν ενημερώθηκε η πόλη μας, για τη προκείμενη άφιξη του c/s RIVIERA ?!?
Απλή λογική!
Έκαστος ο οποίος/οία έχει αναλάβει διοικητικό πόστο στον ΟΛΗΓ, δεν είναι γνώστης.
Αυτό σημαίνει κ συνεπάγετε, με τη παντελή αδιαφορία, άγνοια κ εξισώνετε με 'μηδενικό πηλίκο'! ΑΠΟΤΥΧΙΑ!
Διαβάζω, διάφορα υποτιμητικά σχόλια [ειδικότερα από τους πολίτες της περιοχής], για τη πόλη της Ηγουμενίτσας.
[Άσχημη πόλη, δεν έχει να προσφέρει τίποτα, δεν έχει αξιοθέατα κ όλα τα αρνητικά κλπ.]. Μόνο 'ΔΕΝ΄, τίποτα θετικό, αξιοσημείωτο, αναγνωρίσιμο.
Αμέσως αντιλαμβάνομαι ότι, αυτοί που γράφουν κ βγάζουν τη χολή τους, είναι αταξίδευτοι, αδιάφοροι κ πάνω από όλα άσχετοι.
Δεν έχουν ποτέ προσφέρει σε αυτόν τοπ τόπο, δεν έχουν τη διάθεση, ούτε κ ποτέ πρόκειται.
Είναι κυρίως άνθρωποι οι οποίοι χαίρονται με την αποτυχία του τόπου, κ αποβλέπουν σε προσωπικό πολιτικό / επαγγελματικό κέρδος!!!
2]ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ!!!
Ο προγραμματισμός κρουαζιέρας [itinerary’s ] απαιτεί μελέτη, στατιστική, επένδυση κ σίγουρη επιτυχία άνω του 80% του σχεδίου.
Αυτό σημαίνει, μια σημερινή άφιξη έχει προγραμματιστεί τουλάχιστον 2 χρόνια πριν.
Οι προορισμοί δε προγραμματίζονται, αποκλειστικά έτσι ώστε ο επιβάτης να μείνει αποκλειστικά στη πόλη - λιμένα άφιξης.
Η αντίληψη αυτή είναι λάθος, κ ο κύριος λόγος, που η Ηγουμενίτσα δεν έγινε ποτέ προορισμός.
3]Οι προορισμοί, επιλέγονται με βάση:
• Port facilities [Πλοηγική Υπηρεσία, παραλαβή καυσίμων, παραλαβή ποσίμου νερού, παράδοση βιολογικών απόβλητων, λιμενικά τέλη κτλ.].
• Επιλογή κατά προτίμηση των επιβατών του συγκεκριμένου concept.
• Την παραμονή κ τη διάθεση ωρών στο λιμένα, προκειμένου οι εκδρομές να έχουν τη δυνατότητα μεγάλων αποστάσεων.
• Αεροδρόμιο, διεθνή προορισμών για εναλλαγή επιβατών.
• Καιρικές συνθήκες κ δυνατότητες πλοίου.
• Τον άμεσο επόμενο προορισμό.
• Μέσος όρος ηλικίας επιβάτη.
• Κοντινοί αρχαιολογικοί κ άλλοι ενδιαφέροντες προορισμοί, που έχουν ζητηθεί / απαιτηθεί από το επιβατικό κοινό.
Η λογική οι επισκέπτες δε ‘μένουν στη πόλη’, είναι η σφραγίδα της αποτυχίας.
Δεν έχουμε δικτατορία, ο κόσμος έχει δικαίωμα να κυκλοφορήσει ελεύθερα όπου θέλει κ επιθυμεί!
Το κέρδος των επιχειρήσεων στη πόλη, προκύπτει ουσιαστικά, από τα πληρώματα των πλοίων [ships crew] , είναι αποδεδειγμένο, μελετημένο!
Ένα πλοίο ατού του μεγέθους [μεσαίο] έχει περίπου 650 άτομα πλήρωμα από 35-45 εθνικότητες.
Έκαστο μέλος του πληρώματος, κατά μέσο όρο ξοδεύει 30-50 ευρώ σε κάθε έξοδό του.
Υπολογίστε λοιπόν, ποια θα ήταν τα έσοδα στης πόλης, με καθημερινές αφίξεις πλοίων.
4]ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΗ του πλοίου:
Λειτουργεί κ είναι, ο άμεσος συνδετικός κρίκος, μεταξύ του πλοίου κ ξηράς.
Αρμοδιότητα του είναι, η νόμιμη κ ομαλή, διεκπεραίωση των αναγκών του πλοίου!
Για όσους αναφέρουν ότι φέρει ευθύνη, η αντίληψη είναι εσφαλμένη.
Ένα πρακτορείο, αντιπροσωπεύει σε άλλα λιμάνια [Piraeus, Valletta, Barcelona, Hamburg etc.] περισσότερα από 1,2,3,3,5 πλοία ταυτόχρονος!
Το 'εμπορικό επιμελητήριο του τόπου, είναι αρμόδιο κ υποχρεωμένο να επικοινωνεί, από κ προς με το κλάδο του αντιστοίχου Οργανισμού Λιμένα!
Υπόψη : Ορισμένα στοιχεία στη [φυλλάδα του ΟΛΗΓ] με αναφορά το λιμένα είναι λάθος [μεγέθη πλοίων, ορολογίες κτλ]
Δημήτριος Σ. Παπατσάτσης
Μια ολοκληρωμένη άποψη, από έναν γνώστη της κρουαζιέρας
Reviewed by thespro.gr
on
Παρασκευή, Απριλίου 21, 2023
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια: