Στις 28/6/2019 μου απεστάλη από τη ΔΕΗ το παρακάτω έγγραφο με το οποίο μου γνωστοποιούν πως διεκόπη το συμβόλαιό μου και πως οφείλω το ποσό των 118€ για ανεξόφλητο ποσό.
Εφ' όσων κρατάω αρχείο από τα τιμολόγια της ΔΕΗ τα ανασκόπησα και διαπίστωσα ότι ο αριθμός της συγκεκριμένης παροχής που ανέφερε το έγγραφο, δεν είχε καμία σχέση με τον αριθμό της δικής μου .
Οπότε συμπέρανα ότι επρόκειτο για κάποιο λάθος, εφόσον όπως προ είπα κρατάω αρχείο και σύμφωνα με το οποίο δεν έχω παραλείψει καμία πληρωμή και κανένα χρέος προς αυτή την υπηρεσία έχω.
Απευθύνθηκα την ίδια μέρα στο κατάστημα της ΔΕΗ και προς μεγάλη μου έκπληξη η προϊσταμένη, στην οποία και απευθύνθηκα, μου ανακοίνωσε ότι όντως τα χρωστάω αυτά τα λεφτά και αφορά επιχείρηση που διατηρούσα στην ίδια διεύθυνση με αυτή της κατοικίας μου.
Επειδή η εν λόγω επιχείρηση έχει κλείσει από τις 15/1/2013 και το ίδιο διάστημα έγινε και η διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος καθώς και η εξόφληση του, ρώτησα την κυρία υπάλληλο γιατί δεν μου είχαν γνωστοποιήσει την οφειλή από τότε, ή τουλάχιστον τα προηγούμενα χρόνια.
Η απάντηση της ήταν άκρως προσβλητική:
"Σας έχουμε στείλει πάνω από δέκα ειδοποιήσεις κύριε..." μου είπε, με ύφος που υποδήλωνε πως με τα καμώματά μου, τους είχα χρεοκοπήσει την υπηρεσία.
Συγκέντρωσα όλη την υπομονή μου, της ζήτησα να αναθεωρήσει, διότι εγώ διεύθυνση διαμονής δεν έχω αλλάξει όλα αυτά τα χρόνια και πέραν 2από τους λογαριασμούς που μου στέλνανε για το σπίτι μου, ουδέποτε μου απέστειλαν κάποια ειδοποίηση που να αφορούσε το συγκεκριμένο ζήτημα.
Της ζήτησα μάλιστα αν μπορούσε να μου δείξει τουλάχιστον τα αντίγραφα από τα ειδοποιητήρια που ισχυριζόταν ότι όλα αυτά τα χρόνια μου στέλνανε.
Επειδή η εν λόγω επιχείρηση έχει κλείσει από τις 15/1/2013 και το ίδιο διάστημα έγινε και η διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος καθώς και η εξόφληση του, ρώτησα την κυρία υπάλληλο γιατί δεν μου είχαν γνωστοποιήσει την οφειλή από τότε, ή τουλάχιστον τα προηγούμενα χρόνια.
Η απάντηση της ήταν άκρως προσβλητική:
"Σας έχουμε στείλει πάνω από δέκα ειδοποιήσεις κύριε..." μου είπε, με ύφος που υποδήλωνε πως με τα καμώματά μου, τους είχα χρεοκοπήσει την υπηρεσία.
Συγκέντρωσα όλη την υπομονή μου, της ζήτησα να αναθεωρήσει, διότι εγώ διεύθυνση διαμονής δεν έχω αλλάξει όλα αυτά τα χρόνια και πέραν 2από τους λογαριασμούς που μου στέλνανε για το σπίτι μου, ουδέποτε μου απέστειλαν κάποια ειδοποίηση που να αφορούσε το συγκεκριμένο ζήτημα.
Της ζήτησα μάλιστα αν μπορούσε να μου δείξει τουλάχιστον τα αντίγραφα από τα ειδοποιητήρια που ισχυριζόταν ότι όλα αυτά τα χρόνια μου στέλνανε.
"Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται κύριε !!" μου απάντησε και αγνοώντας με απευθύνθηκε σε έναν κύριο που στεκόταν πίσω από μένα περιμένοντας να εξυπηρετηθεί!!!
Στον δρόμο για τον δικηγόρο μου συνάντησα έξω από το μαγαζί του έναν παλιό μου φίλο και του εξήγησα τι μου είχε συμβεί.
Αυτός χαμογέλασε και μου έδειξε το παρακάτω χαρτί που αφορούσε κατάστημα που διατηρούσε προ 5ετίας και είχε κλείσει λόγο μεταφοράς και όπως μπορείτε να διαπιστώσετε είναι πανομοιότυπα, εάν εξαιρέσεις τον αριθμό παροχής και το οφειλόμενο ποσό.
Κατόπιν των ανωτέρω προκαλώ, (επιφυλασσόμενος να ασκήσω κάθε νόμιμο δικαίωμά μου), την ΔΕΗ να ασκήσει κάθε νόμιμο δικαίωμα της (;;;) που απορρέει από την κείμενη νομοθεσία για την διεκδίκηση της ως άνω οφειλής , την οποία εγώ φυσικά και δεν αποδέχομαι!
Θεσπρωτία: Καταγγελία αναγνώστη - Καινούργια απάτη της ΔΕΗ;
Reviewed by thespro.gr
on
Σάββατο, Ιουλίου 20, 2019
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια: