Β. ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: "ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΩΝ;"
Να ληφθούν υπόψη τα Τμήματα Ένταξης για τον προσδιορισμό κενών οργανικών θέσεων στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ζητεί ο Βασίλης Γιόγιακας με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ο βουλευτής Θεσπρωτίας σημειώνει ότι ο μη υπολογισμός οργανικών θέσεων για τα 550 και πλέον Τμήματα Ένταξης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα έχει αποτέλεσμα να κατανεμηθούν ελάχιστα οργανικά κενά στην Ειδική Αγωγή αυτής της βαθμίδας. Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:
Προς τον κ. Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
ΘΕΜΑ: «Κατανομή κενών οργανικών θέσεων στα Τμήματα Ένταξης των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης»
Σύμφωνα με πρόσφατη εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ. (αρ. πρωτ. 37423/Ε2/08-03-2019) για τον προσδιορισμό κενών οργανικών θέσεων στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τα Τμήματα Ένταξης, δεν θα ληφθούν υπόψη για τον υπολογισμό των οργανικών θέσεων. Η πρόβλεψη αυτή έρχεται σε αντίθεση με τα όσα είχε αναφέρει σε συνέντευξή της η Υφυπουργός Παιδείας κα Μερόπη Τζούφη (02-11-2018) για την πρόθεση να δοθούν οργανικές θέσεις στα Τμήματα Ένταξης Γυμνασίων και Λυκείων.
Σημειώνεται ότι διορισμοί μπορεί να γίνουν μόνο εφόσον υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις, οι οποίες πρώτα καλύπτονται με μεταθέσεις του μόνιμου προσωπικού και στη συνέχεια με διορισμό. Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης που περιλαμβάνονται στους πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ. Ο μη υπολογισμός οργανικών θέσεων για τα 550 και πλέον Τμήματα Ένταξης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συνεπάγεται ότι σε αυτή τη βαθμίδα θα κατανεμηθούν μόνο οι λιγοστές κενές οργανικές θέσεις που απομένουν σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ.
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. Υπουργός:
- Γιατί για τον προσδιορισμό κενών οργανικών θέσεων στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν έχουν ληφθεί υπόψη τα Τμήματα Ένταξης,
- Πόσες είναι οι κενές οργανικές θέσεις στην ειδική αγωγή και των δύο βαθμίδων,
- Αν προτίθεται να συμπεριλάβει τα Τμήματα Ένταξης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στον προσδιορισμό των οργανικών κενών και αν θα προχωρήσει σε ισομερή κατανομή των 4.500 θέσεων ειδικής αγωγής που θα προκηρυχθούν.
Β. ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: "ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΩΝ;"
Reviewed by thespro.gr
on
Πέμπτη, Απριλίου 11, 2019
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια: