Αγριογούρουνο τραυμάτισε κυνηγό

Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018


Θύμα του αγριογούρουνου που κυνηγούσε με την παρέα του, κοντά στην Κληματιά Ιωαννίνων, έπεσε την Κυριακή ένας κυνηγός.

Ο κυνηγός, από τους πλέον έμπειρους, σύμφωνα με πληροφορίες, βρέθηκε στον δρόμο του αγριογούρουνου και πριν προλάβει να κάνει την παραμικρή κίνηση δέχθηκε τα χτυπήματά του.

Ο 35χρονος κατέληξε μέσα σε χαντάκι και στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής. Οι πυροσβέστες τον μετέφεραν με φορείο και στη συνέχεια τον παρέλαβε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Ο κυνηγός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου παραμένει για νοσηλεία. Φέρει τραύματα στα πόδια και είναι εκτός κινδύνου.



Read More »
Αγριογούρουνο τραυμάτισε κυνηγό Αγριογούρουνο τραυμάτισε κυνηγό Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018 Rating: 5

Τα δρομολόγια της Κινητής Αστυνομικής Μονάδας στο Νομό Θεσπρωτίας

Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018


Ανακοινώνεται ότι για την επόμενη εβδομάδα τα δρομολόγια που θα ακολουθεί η Κινητή Αστυνομική Μονάδα στο Νομό Θεσπρωτίας, έχουν οριστεί ως ακολούθως:

•Δευτέρα (17-12-2018) και ώρες από 18:00 έως 01:00 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ: Φοινίκι – Δάφνη – Άνω Ξέχωρο – Ριζό (Αράχωβα) – Κοκκινολιθάρι – Νεροχώρι - Κεραμίτσα- Αχουρία Κεραμίτσας – Μαλούνι - Αχούρια Μαλουνίου.
•Τρίτη (18-12-2018) και ώρες από 08:00 έως 15:00 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ: Φανερωμένη – Γηρομέρι – Μαυρονέρι – Κάτω Ξέχωρο – Κερασοχώρι – Παλαμπάς – Άγιος Νικόλαος – Άγιοι Πάντες – Κρυονέρι - Αμπελώνας.
•Τετάρτη (19-12-2018) και ώρες από 18:00 έως 01:00 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ: Τσαμαντάς – Βαβούρι – Λιάς – Λίστα – Κουρεμάδι – Κεφαλοχώρι – Μηλέα – Γαρδίκι Φιλιατών - Αναβρυτός.
•Πέμπτη (20-12-2018) και ώρες από 08:00 έως 15:00
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ: Γεροπλάτανος - Πηγαδούλια – Άγιος Αρσένιος – Σμπόκια – Κυπάρισσος – Παλαιοχώρι – Δονάτος – Γολά – Ροδοστίβα.
•Παρασκευή (21-12-2018) και ώρες από 18:00 έως 01:00
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ: Αετός – Άνω Παλαιοκκλήσι – Κάτω Παλαιοκκλήσι – Κοκκινιά (Τσατσουλέϊκα) – Χλωμός - Αχλαδιά.
•Κυριακή (23-12-2018) και ώρες από 08:00 έως 15:00
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ: Σαμονίβα – Τσαγκάρι – Φροσύνη – Αυλότοπος – Κουκλιοί – Γλυκή.


 
Read More »
Τα δρομολόγια της Κινητής Αστυνομικής Μονάδας στο Νομό Θεσπρωτίας Τα δρομολόγια της Κινητής Αστυνομικής Μονάδας στο Νομό Θεσπρωτίας Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018 Rating: 5

Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της ενορίας Κεστρίνης με τη συμμετοχή της Βυζαντινής Χορωδίας του ναού της Ευαγγελίστριας Ηγουμενίτσας

Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018


Για να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα, πρέπει να ζήσουμε τα Χριστούγεννα με επίγνωση του ποιος γεννάται, με τι σκοπό, ποια προοπτική και τι σημαίνει αυτό για μας.

Να κατανοήσουμε βιωματικά και όχι επιφανειακά τον εορτασμό των Χριστουγέννων.

Στο πλαίσιο αυτό η ενορία Κεστρίνης οργανώνει, την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου, στις 7 το απόγευμα, στο πνευματικό κέντρο του ναού του αγίου Μηνά, χριστουγεννιάτικη εκδήλωση, με την επιμέλεια του Γιώργου Ματρακούκα και τη συμμετοχή της Βυζαντινής Χορωδίας του ναού Ευαγγελίστριας Ηγουμενίτσας υπό τον πρωτοψάλτη Αναστάσιο Δηλαβέρη.

Αναλυτικότερα το πρόγραμμα έχει ως εξής:

-Προβολή Οπτικοακουστικού υλικού
-Χριστουγεννιάτικες Ιστορίες Θαυμάτων
-Ύμνους και κάλαντα των Χριστουγέννων -
από την Βυζαντινή Χορωδία του Ι. Ν. Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Ηγουμενίτσας, υπό .
-Δραματοποιημένοι μονόλογοι, αποσπάσματα πατερικών λόγων.

Εκ του Ιερού Ναού Αγίου Μηνά Κεστρίνης


Read More »
Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της ενορίας Κεστρίνης με τη συμμετοχή της Βυζαντινής Χορωδίας του ναού της Ευαγγελίστριας Ηγουμενίτσας Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της ενορίας Κεστρίνης με τη συμμετοχή της Βυζαντινής Χορωδίας του ναού της Ευαγγελίστριας Ηγουμενίτσας Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018 Rating: 5

Μ.Κάτσης: “ο ΣΥΡΙΖΑ θα ηγηθεί ενός μεγάλου Δημοκρατικού και προοδευτικού μετώπου απέναντι στην ακροδεξιά και το νεοφασισμό”

Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018
Η παρουσία του βουλευτή Θεσπρωτίας Μάριου Κάτση στην εκπομπή “Μαζί το Σαββατοκύριακο” της ΕΡΤ1, με τον Γ. Σκάλκο και την Ν. Κασιμάτη, το πρωί του Σαββάτου 15/12/2018.

Τα κυριότερα σημεία της παρέμβασης:

οι εκλογές θα γίνουν στο τέλος της 4ετίας, τον Οκτώβρη του 2019.
λάθος ο όρος “παροχολογία”, άλλωστε ό,τι εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός στην ΔΕΘ έχει ήδη νομοθετηθεί και επιπλέον προσβάλει τη νοημοσύνη των πολιτών που έβαλαν πλάτη να βγούμε από τα μνημόνια, να μη προχωρήσουμε σε ελαφρύνσεις τώρα που η οικονομία ανακάμπτει και υπάρχει το περιθώριο.
Η έξοδος από τα μνημόνια δεν ήταν αυτονόητη εξέλιξη, οι προηγούμενες Κυβερνήσεις έφερναν το ένα μνημόνιο πίσω από το άλλο, δεν έπιασαν ποτέ τους στόχους, δεν ρύθμισαν το δημόσιο χρέος και είχαν μάλιστα στον πυρήνα της πολιτικής τους, τις νεοφιλελεύθερες συνταγές του ΔΝΤ.
ψηφίσαμε ήδη την κατάργηση του μέτρου μείωσης των συντάξεων, τη μείωση του ΕΝΦΙΑ, τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών σε ελεύθερους επαγγελματίες, το τέλος επιτηδεύματος σε συνεταιρισμένους αγρότες, η μείωση του φόρου των επιχειρήσεων, την κατάργηση του φόρου στο κρασί, δώσαμε κοινωνικό μέρισμα για 2η συνεχή χρονιά και τρίτη στη σειρά μαζί με τη 13η σύνταξη, κ.α επίκειται η αύξηση του κατώτατου μισθού και η κατάργηση του υποκατώτατου ενώ έχουν ήδη επαναφερθεί οι συλλογικές διαπραγματεύσεις και η επέκταση των κλαδικών συμβάσεων.
τα δύο αντίθετα πολιτικά σχέδια είναι απο τη μία αυτό που εκφράζει ο ΣΥΡΙΖΑ και αφορά τις ανάγκες της μεγάλης κοινωνικής πλειοψηφίας και από την άλλη αυτό της ΝΔ που αφορά την ολιγαρχία και τις ελίτ.
ο λαός της Μακεδονίας, οι πολίτες της Θεσσαλονίκης και ο Πρωθυπουργός, εξέπεμψαν χθες ένα ισχυρό μήνυμα Δημοκρατίας, αντίστασης και ελευθερίας, απέναντι στο σκοτάδι, την ακροδεξιά και την πατριδοκαπηλεία.
δεν γίνεται να μας κουνάνε το δάχτυλο όσοι χρεοκόπησαν τη χώρα και τώρα κρύβονται πίσω από τις χλαμύδες και τις περικεφαλαίες, παριστάνοντας τους πατριώτες ενώ είναι πατριδοκάπηλοι.
ανατριχιαστικά όσα ακούστηκαν στο συνέδριο της ΝΔ, δηλαδή να τιμωρηθεί ο ΣΥΡΙΖΑ για τις ιδέες του. Είναι βαθιά αντιδημοκρατικές και ακροδεξιές απόψεις.
Η κατηγορία ότι πούλησε ο ΣΥΡΙΖΑ τη Μακεδονία για τις συντάξεις, είναι επικίνδυνη και γραφική ταυτόχρονα. Δεν είναι δυνατόν να θεωρούν ολόκληρη η Διεθνής κοινότητα και οι θεσμοί (OHE, EE, NATO, Κομισιόν, Eurogroup) έκαναν συμπαιγνία με τον “διαβολικό Τσίπρα” για να πληγεί ο κ.Μητσοτάκης.
ο ΣΥΡΙΖΑ θα ηγηθεί στις επόμενες εκλογές ενός μεγάλου Δημοκρατικού και προοδευτικού μετώπου απέναντι στην ακροδεξιά και τον νεοφασισμό. Είναι χρέος του απέναντι σε όσους πολέμησαν για τα ιδανικά, για τις αξίες και την Ελευθερία.
Στο πάνελ με τους Μ.Γραμματικάκη (το Ποτάμι) – Χ.Κεφαλίδου (ΚΙΝ.ΑΛΛ)
 
Read More »
Μ.Κάτσης: “ο ΣΥΡΙΖΑ θα ηγηθεί ενός μεγάλου Δημοκρατικού και προοδευτικού μετώπου απέναντι στην ακροδεξιά και το νεοφασισμό” Μ.Κάτσης: “ο ΣΥΡΙΖΑ θα ηγηθεί ενός μεγάλου Δημοκρατικού και προοδευτικού μετώπου απέναντι στην ακροδεξιά και το νεοφασισμό” Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018 Rating: 5

Το Χριστουγεννιάτικο παζάρι του 2ου Γυμνασίου Ηγουμενίτσας

Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018

Το καθιερωμένο παζάρι θα διοργανώσει και πάλι το σχολείο μας, με χριστουγεννιάτικα καλάθια, κατασκευές, ημερολόγια και ζωγραφιές που οι μαθητές, (αλλά και εκπαιδευτικοί και κηδεμόνες) ήδη φτιάχνουν με πολύ μεράκι, την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου στις 6 το απόγευμα. 

Το Εrasmus club του σχολείου μας, έχει επίσης ετοιμάσει τα έργα του με θέμα την ειρήνη ("Ambassadors for Peace"). 

 Ποσοστό από τα έσοδα θα δοθεί όπως πάντα σε φιλανθρωπικό σκοπό... 

Όμορφες εκπλήξεις θα περιμένουν τους επισκέπτες μας, με σπιτικά εδέσματα, αναψυκτικά και μουσική!


Read More »
Το Χριστουγεννιάτικο παζάρι του 2ου Γυμνασίου Ηγουμενίτσας Το Χριστουγεννιάτικο παζάρι του 2ου Γυμνασίου Ηγουμενίτσας Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018 Rating: 5

Περί πολιτικού μάρκετινγκ στην Θεσπρωτία - Του Χρήστου Γκορέζη

Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018


Αν και σε μεγάλο βαθμό το μάρκετινγκ όσον αφορά την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών (κυρίως σε τηλεπικοινωνίες, τουρισμό και τραπεζικά προϊόντα), έχει περάσει σε “άλλο επίπεδο”, ακόμα και σε τοπικό επίπεδο, ωστόσο δεν συμβαίνει το ίδιο και με το πολιτικό μάρκετινγκ, κυρίως στην αυτοδιοίκηση.

Επί σειρά ετών στην Θεσπρωτία, οι πολιτικοί έχουν στηριχθεί σε βασικές επικοινωνιακές δεξιότητες, όπως ομιλίες σε κοινό με χειροκροτητές, αφίσες, επισκέψεις σε κοινότητες και υπηρεσίες για την εξοικείωση των ψηφοφόρων με ένα όνομα και μια πλατφόρμα ιδεών.

Η μονή εξέλιξη προκύπτει μόνο από την χρήση των social media (με αστείο και ερασιτεχνικό τρόπο στις περισσότερες των περιπτώσεων), στην ανάπτυξη ιστοσελίδας (πολλές φορές χωρίς να στηρίζεται σε καμιά αρχή πολιτικού μάρκετινγκ) και τέλος στις διαφημιστικές καμπάνιες σε ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, στα οποία σε αρκετές περιπτώσεις βλέπουμε και υπερβολές άλλα και κάκιστα banners.

Το λεξιλόγιο, η εμφάνιση, οι κινήσεις, οι υποσχέσεις καθώς και τα νταραβέρια με τους υποψήφιους με γνώμονα την ψηφοθηρία και όχι τις πραγματικές δυνατότητες για διοίκηση αν και εφόσον εκλεγούν, φαντάζουν σαν τα απολυτα εθιμικά χαρακτηριστικά που όχι άπλα δεν εξελίσσονται, άλλα παραμένουν σε κατώτατο επίπεδο.

Ο λόγος είναι απλός. Η συντριπτική πλειοψηφία των υποψηφίων, δεν έχουν επαφή με το πολιτικό μάρκετινγκ και την σύγχρονη αγορά, καθώς ή θα είναι δημόσιοι υπάλληλοι, ή επαγγελματίες που παραμένουν στον αυτόματο πιλότο, διατηρώντας μια επιχείρηση που μπορεί να είναι μεν επιτυχημένη άλλα δεν εξελίσσεται με βάση τα κοινώς αποδεκτά χαρακτηριστικά του μάρκετινγκ.

Χαρακτηριστική είναι η περιπτωση δημοτικού συμβουλίου της Θεσπρωτίας που αποτελείται από 13 δημόσιους υπάλληλους, 7 με επαγγελματικό ΑΦΜ, 4 επιστήμονες, 2 συνταξιούχους και 2 στελέχη της οικονομικής αγοράς.

Οι ίδιες αρχές που λειτουργούν στην αγορά των επιχειρήσεων ισχύουν και στην πολιτική αγορά: Οι επιτυχημένες εταιρείες έχουν προσανατολισμό προς την αγορά και διαρκώς ασχολούνται με την δημιουργία αξίας για τους πελάτες τους. Με άλλα λόγια, οι επιχειρήσεις πρέπει να προβλέπουν τις ανάγκες των πελατών τους, και στη συνέχεια να αναπτύσσουν συνεχώς καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για να κρατήσουν τους πελάτες τους ικανοποιημένους.

Οι πολιτικοί έχουν παρόμοιο προσανατολισμό (ή θα έπρεπε να έχουν) ο οποίος είναι να προσπαθούν συνεχώς να δημιουργήσουν αξία για τους ψηφοφόρους τους, με τη βελτίωση της ποιότητας ζωής, και δημιουργώντας το μεγαλύτερο όφελος με το μικρότερο κόστος για την τοπική κοινωνία.

Η επιτυχία στην αυτοδιοίκηση μετριέται με τη δυνατότητα που έχει ένας ηγέτης να μετακινήσει τη κοινή γνώμη στην κατεύθυνση που θέλει. Αυτή είναι μια βραχυχρόνια μέτρηση της επιτυχίας, αλλά επίσης είναι και το μοναδικό βαρόμετρο που θα εξετάσει κάποιος την ημέρα των εκλογών και πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Η μετακίνηση της κοινής γνώμης σε μια επιθυμητή κατεύθυνση είναι η πρόκληση του μάρκετινγκ για τους επικεφαλής επικοινωνίας όλων των συνδυασμών στην εκλογική διαδικασία της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Στον αντίποδα, υπάρχει η απαξίωση κυρίως από όσους αντιλαμβάνονται το μάρκετινγκ, των αστείων επικοινωνιών στα social media που στηρίζονται στην λογική του like, ωστόσο χωρίς στην ουσία να τους προσφέρει τίποτα, αφού το σημαντικό στο πολιτικό μάρκετινγκ είναι η ανάγνωση και η κατανόηση μια θέσης ή ενός κειμένου, κάτι που στα social media δεν υπάρχει (αφου σχεδον ολες οι τοποθετήσεις περιοριζονται σε λιγες λεξεις με ευφυολογήματα) με αποτελεσμα στην συντριπτική πλειοψηφία το like να αφορά την δημοσιά σχέση του ψηφοφόρου με τον υποψήφιο χωρις όμως ουσία, αφου συμφωνα με ολες τις έρευνες το like οι ψηφοφόροι το θυμούνται για λιγες ωρες.

Βλέπουμε σε αρκετες περιπτώσεις στην Θεσπρωτία και στους 3 δήμους, να καλύπτουν την επικοινωνία τους με ακατανόητα κείμενα στα social media, κείμενα που τα γράφουν οι ίδιοι οι αιρετοί (με εξαίρεση ανα διαστήματα τον δήμο Ηγουμενίτσας), και που πολλές φορές χαρακτηρίζονται από το ακατανόητο του νοήματος που θέλουν να επικοινωνήσουν, χρησιμοποιώντας λέξεις κλισέ και βαρύγδουπες εκφράσεις, όπως το τραγικό “κατόπιν ενεργειών”.

Δηλαδή μιλάμε για υπερεκτίμηση των ελάχιστων δυνατοτήτων που έχουν στην επικοινωνία, με αποτέλεσμα την ανύπαρκτη διοχέτευση της προπαγάνδας στον τελικό ψηφοφόρο, παρά τα like που παραμυθιάζουν τον υποψήφιο.

Είναι δυνατόν μια ανάρτηση στο facebook να γκρεμίσει ολόκληρες καριέρες που κάποιοι έχτιζαν για χρόνια; Και όμως είναι. Και το έχουμε δει (σε μικρότερο βαθμό) και σε τοπικό επίπεδο, κυρίως σε περιπτώσεις που ο πολτικός παρασύρεται και απαντά αμέσως με επιθετικό τρόπο σε σχόλιο, έστω και αν το σχόλιο του ψηφοφόρου, είναι κακοπροαίρετο.

Επειδή η είσοδος στα social media είναι δωρεάν και η χρήση τους σχετικά απλή, οι πολιτικοί μας τα υποτιμούν. Επειδή είναι φτηνά στη χρήση τους μέσα, η προσέγγιση των πολιτικών είναι τις περισσότερες φορές ερασιτεχνική. Υποεκμεταλλεύονται τις δυνατότητες τους και δεν τα χρησιμοποιούν στο εύρος που θα μπορούσαν και συνήθως επιλέγουν να τα ενημερώνουν οι ίδιοι.

Αν ο πολιτικός δε αναφερθεί με σωστό τροπο εξ αρχής στις θέσεις του και στις τοποθετήσεις του, σίγουρα θα βρεθούν άλλοι που θα το κάνουν για λογαριασμό του και κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί στον πολιτικό πως τα συμπεράσματα που θα βγουν θα είναι και αυτά που ο ίδιος επιθυμεί. Άρα λοιπόν ο πολιτικός θα πρέπει συνεχώς να υπενθυμίζει ποιος είναι και τι πρεσβεύει.

Επίσης δεν θα πρέπει η δραστηριότητα να παρουσιάζει μεγάλες αυξομειώσεις. Είναι λογικό κατά την προεκλογική περίοδο να υπάρχει ένας καταιγισμός από post, με τις δραστηριότητες και τις θέσεις του πολιτικού, όμως και μετά το τέλος της προεκλογικής περιόδου το προφίλ πρέπει να συνεχίσει να ενημερώνεται αναλογικά με τη δραστηριότητα που υπάρχει. Αυτό στην Θεσπρωτία δεν υπάρχει σε μεγάλο βαθμό, με αποτέλεσμα στην συντριπτική πλειοψηφία, να αποδεικνύεται το όψιμο ενδιαφέρον από τους υποψήφιους.

Οι ιστοσελίδες και τα social media τείνουν να αντικαταστήσουν τις παραδοσιακές πολιτικές επικοινωνίας τις συγκεντρώσεις σε δημόσιους χώρους, τις αφίσες στους δρόμους, τις ομιλίες της προεκλογικής περιόδου γιατι:
– Σε μια επιτυχημένη τοπική ιστοσελίδα με μεγάλη επισκεψιμότητα, με ένα κλικ, θα διαβαστεί η επικοινωνία του πολιτικού από δεκάδες χιλιάδες μάτια.
– Οι πολιτικοί και τα κόμματα που εκπροσωπούν προτιμούν το Ίντερνετ διότι μέσω αυτού η προβολή τους απλοποιείται, γίνεται πιο οικονομική και τους δίνει τη δυνατότητα να απευθυνθούν σε μεγαλύτερο κοινό.
– Οι διαφημιστικές πλατφόρμες τόσο των σοβαρών τοπικών ιστοσελίδων, όσο και του Facebook και της Google διαθέτουν στοιχεία όπως δημογραφικά δεδομένα, ενδιαφέροντα, συνήθειες που αποτελούν χρυσάφι στα χέρια ενός έμπειρου πολιτικού.
– Μέσω facebook μπορείς να στοχεύσεις άτομα στην Παραμυθιά που έχουν συγκεκριμένη ηλικία και ενδιαφέρονται για συγκεκριμένο ή αντίπαλο κόμμα. Είναι δηλαδή εύκολο σε κάποιον πολιτικό που κατεβαίνει για δήμαρχος να στοχεύσει γυναίκες 45-55 στην Παραμυθιά που ενδιαφέρονται για το Χ ή Ψ κόμμα.
– Μπορεί μάλιστα να κάνει στοχεύσεις ανάλογα με το αν ο χρήστης έχει προηγουμένως επισκεφτεί την ιστοσελίδα του ή το Facebook Page, αν έχει σχολιάσει, αν έχει στείλει μήνυμα κλπ.
– Οι προχωρημένες στοχεύσεις αυτών των μέσων τα κάνουν πραγματικά ακαταμάχητα καθώς γλιτώνουν χρόνο και χρήμα.

Όσον αφορά την φυσική επικοινωνία του υποψηφίου με τον ψηφοφόρο, εκεί τα πράγματα είναι δύσκολα, όταν ο χαρακτήρας του πρώτου, δεν τον αφήνει να κερδίσει την εκτίμηση του συνομιλητή. Όταν δηλαδή το χαρακτηριστικό γνώρισμα του αιρετού στην φυσική επικοινωνία του, είναι το πως θα μειώσει τον πολίτη / δημότη, πως θα τον απαξιώσει και πως θα αποδομήσει την γνώμη του, χωρίς να υιοθετήσει καμιά από τις προτάσεις του, τότε κανένας επικοινωνιολόγος δεν μπορεί να βοηθήσει, γιατί το παιχνίδι έτσι έχει χαθεί…

Ο κάθε σοβαρός υποψήφιος, αντιλαμβάνεται το έλλειμμα στην δυνατότητα επικοινωνίας που έχει ο ίδιος, και σίγουρα δεν την υπερτιμά. Αφήνει την δουλειά αυτήν να την κάνει ο επικοινωνιολόγος που θα επιλέξει, γνωρίζοντας πως έτσι θα περιορίσει τα αυτογκόλ που θα έβαζε ο υποψήφιος, αν διαχειριζόταν μόνος του την επικοινωνία του.

Τεχνικές υπάρχουν πολλές, ωστόσο θα μείνουμε σε όσες μπορούν να αναφερθούν: Υπάρχουν αρκετές επιλογές διαθέσιμες για τον κάθε υποψήφιο, συμπεριλαμβανομένων των επιτυχημένων ΕΓΚΥΡΩΝ, χωρίς παραπληροφόρηση ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης (που έχουν υποπολλαπλάσια αναγνωσιμότητα από όλα τα social media και τις πρόχειρες ιστοσελίδες χωρίς αρθρογραφία άλλα με copy paste), της τηλεόρασης, των εφημερίδων, των emails άλλα και των social media, όταν γίνεται με σωστό τρόπο.

Ειδικότερα οι τελευταίες βουλευτικές εκλογές είχαν το χαρακτηριστικό της χρήσης και άλλων μέσων, πέραν των παραδοσιακών, προκειμένου οι υποψήφιοι να περάσουν το μήνυμα τους στο εκλογικό σώμα. Εν ολίγης, οι υποψήφιου διάλεξαν ένα πιο άμεσο τρόπο προσέγγισης των ψηφοφόρων, παρακάμπτοντας τα παραδοσιακά μέσα.

Στο μέλλον, μπορούμε να αναμένουμε ότι οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις θα συνεχίσουν να έχουν ένα προφανές αντίκτυπο στο πολιτικό μάρκετινγκ. Οι εξελίξεις στα μέσα επικοινωνίας, και ειδικά οι διαδραστικές τεχνολογίες, έχουν τη δυναμική να αλλάξουν – εξελίξουν τη διαδικασία των εκλογών, σε μια πιο άμεση δημοκρατία

Έκαστος στο είδος του, λέει ο θυμοσοφικός λαός μας, όποτε την επικοινωνια ας την αφήσουν στους ειδικούς…

Συμπέρασμα
– Στην Θεσπρωτία οι υποψήφιοι διαχρονικά στις αυτοδιοικητικές εκλογές, υπερεκτιμούν τις ελάχιστες δεξιοτεχνίες στην επικοινωνία, με ελάχιστες εξαιρέσεις.
– Το πολιτικό μάρκετινγκ μπορεί να οριστεί ως, «.. η εφαρμογή των αρχών και διαδικασιών μάρκετινγκ σε πολιτικές εκστρατείες από διάφορα άτομα και οργανισμούς. Οι διαδικασίες που εμπλέκονται περιλαμβάνουν την ανάλυση, ανάπτυξη, εκτέλεση και τη διαχείριση των στρατηγικών εκστρατειών των υποψηφίων αιρετών στην αυτοδιοίκηση, πολιτικών κομμάτων, κυβερνήσεων, εκπρόσωπων ειδικών ομάδων που επιδιώκουν να οδηγήσουν την κοινή γνώμη, να υποστηρίξει τη δική τους ιδεολογία, να κερδίσουν εκλογές, και να περάσουν νομολογίες για την αντιμετώπιση των αναγκών και επιθυμιών των επιλεγμένων ατόμων και ομάδων σε μια κοινωνία».
– Το μάρκετινγκ έχει ένα σημαντικό ρόλο να διαδραματίσει στη διαμόρφωση των πολιτικών ιδεολογιών κάθε πολιτικού χώρου.
– Η πολιτική ιδεολογία έχει αρχίσει να λαμβάνει υπόψη της το μάρκετινγκ. Παλαιότερα, η ιδεολογία βασιζόταν στις βασικές διαφορές του μοντέλου διακυβέρνησης ενος δήμου.
– Η «πολιτική εικόνα» διαμορφώνεται με τον ίδιο επιτηδευμένο τρόπο όπως τα πιο επιτυχημένα προϊόντα.
– Η συσκευασία, η ετικέτα, το χτίσιμο της εικόνας, η διαφημιστική δύναμη είναι τόσο μεγάλη σήμερα, που σχεδόν ο καθένας μπορεί να γίνει να φαίνεται και να ακούγεται πολιτικά ελκυστικός ακόμα και στον πιο απαιτητικό και δύσκολο δημότη.
– Η εφαρμογή τεχνικών μάρκετινγκ και στρατηγικών στο πολιτικό φάσμα, θα αλλάξει το πολιτικό τοπίο και την πολιτική όπως τη ξέρουμε σήμερα τα επόμενα χρόνια, ακόμα και στην προϊστορική από θέμα πολιτικού μάρκετινγκ Θεσπρωτία.
Read More »
Περί πολιτικού μάρκετινγκ στην Θεσπρωτία - Του Χρήστου Γκορέζη Περί πολιτικού μάρκετινγκ στην Θεσπρωτία - Του Χρήστου Γκορέζη Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018 Rating: 5

Μέχρι το 2021 θα διαρκέσουν οι έρευνες απο τα ΕΛΠΕ. Τι αναφέρθηκε στην ημερίδα της Παραμυθιάς

Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018


Ενημερωτική ημερίδα πραγματοποιήθηκε στην Παραμυθιά, με αφορμή την έναρξη της πρώτη ερευνητική περίοδος -διάρκειας τριών ετών- πραγματοποίησε κλιμάκιο της επιτελικής ομάδας της ΕΛΠΕ UPSTREAM «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Έρευνα και Παραγωγή Υδρογονανθράκων Α.Ε.».

Η ημερίδα που πραγματοποιήθηκε με μικρή συμμετοχή, έγινε στο πλαίσιο των δράσεων ενημέρωσης από την ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ για την πληροφόρηση της τοπικής κοινωνίας και των φορέων αναφορικά με το πρόγραμμα γεωφυσικών καταγραφών που θα λάβει χώρα στην χερσαία περιοχή παραχώρησης «Άρτα – Πρέβεζα», για τον εντοπισμό κοιτασμάτων πετρελαίου.

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας υπήρξε αναλυτική παρουσίαση του προγράμματος, καθώς και διάλογος με τους παρευρισκόμενους, αναφορικά με τον τρόπο διεξαγωγής των εργασιών, με τους παρευρισκόμενους, κυριως απο συλλογικότητες που αντιδρούν στην εξόριση, να σημειώνουν την κάθετη αντίθεση τους στο πρόγραμμα. Βίντεο απο την συζήτηση σε επόμενο άρθρο.

Σύμφωνα με όσα ανέφεραν τα ΕΛΠΕ:

Οι έρευνες -σε αυτό το στάδιο που θα διαρκέσει μέχρι το 2021- θα επαναλάβουν και επεκτείνουν γεωφυσικές μετρήσεις που γίνονται από την ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ (παλαιότερα ΔΕΠ και ΔΕΠ ΕΚΥ) στην περιοχή από τις αρχές της δεκαετίας του 1980, χωρίς καμία επιβάρυνση της τοπικής κοινωνίας και του περιβάλλοντος.

Σε περίπτωση επιτυχίας, διευκρινίστηκε ότι ποσοστό 5% θα αποδίδεται ως ενίσχυση στην Περιφέρεια, από το 25% συνολικά που επιβάλλει το Ελληνικό Δημόσιο ως φόρο στα έσοδα του αναδόχου.

Ειδικότερα, τόσο σε τοπικό όσο και εθνικό επίπεδο τα οφέλη αναμένεται να είναι πολλαπλάσια:
– βελτίωση της απασχόλησης με έμφαση στην εντοπιότητα,
– απορρόφηση ανειδίκευτου εργατικού προσωπικού, αλλά και εξειδικευμένων εργαζομένων (π.χ. γεωλόγοι, μηχανικοί πετρελαίου, οικονομολόγοι, νομικοί και άλλοι που τώρα μεταναστεύουν)
– αύξηση της αυτοδυναμίας σε ενεργειακούς πόρους,
– εξασφάλιση της βιωσιμότητας του Ασφαλιστικού συστήματος της χώρας μέσω της λειτουργίας του Ταμείου Αλληλεγγύης Γενεών, που θα εισπράττει τα κρατικά έσοδα,
– δημιουργία ενός νέου τομέα της εθνικής οικονομίας, ενισχύοντας σημαντικά τη θέση της Ελλάδας ως ενεργειακού κόμβου, αλλά και της Εθνικής κυριαρχίας

Είναι χαρακτηριστικό ότι, η ενίσχυση της συμμετοχής υδρογονανθράκων ελληνικής προέλευσης στην κάλυψη των αναγκών της χώρας θα συντελέσει στη βελτίωση του εμπορικού ισοζυγίου, με σημαντικά οφέλη για την ελληνική οικονομία και την κοινωνία. Αξίζει να αναφερθεί ότι για το 2017, τα κόστη για την αγορά και εισαγωγή πετρελαίου και φυσικού αερίου κυμάνθηκαν στα ίδια περίπου επίπεδα με τα έσοδα του Τουριστικού τομέα (14 δις Ευρώ).

Τέλος, έγινε αναφορά σε περιβαλλοντικά θέματα και δόθηκαν τεκμηριωμένες απαντήσεις στις απορίες και τις ανησυχίες των πολιτών αναφορικά με την έρευνα για την εξόρυξη υδρογονανθράκων. Απαράβατη αρχή του Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ είναι ο απόλυτος σεβασμός στο Περιβάλλον και στις υφιστάμενες δραστηριότητες των τοπικών κοινωνιών. Δέσμευση του Ομίλου είναι η εφαρμογή όλων εκείνων των τεχνολογικών μεθόδων, που θα επιτρέψουν να εντοπιστούν εκμεταλλεύσιμα κοιτάσματα υδρογονανθράκων με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, διασφαλίζοντας, παράλληλα, την ανεκτίμητη κληρονομιά που έχουμε ως λαός, τον φυσικό πλούτο των θαλασσών μας και των βουνών μας που αιώνες τώρα συναποτελούν με τον άνθρωπο αυτό που είναι η Ελλάδα.

Το πλαίσιο της Σύμβασης Μίσθωσης που υπεγράφη μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ και κυρώθηκε ως Νόμος (Ν 4526/18) για τη περιοχή Άρτας –Πρέβεζας, με ισχύ από τις 16/3/2018, προβλέπει ένα αρχικό στάδιο ερευνών διάρκειας 7 ετών και στη συνέχεια σε περίπτωση εντοπισμού οικονομικά εκμεταλλεύσιμων ποσοτήτων πετρελαίου προβλέπει στάδιο ανάπτυξης και παραγωγής του κοιτάσματος για 25 χρόνια.

Το ερευνητικό στάδιο των 7 ετών χωρίζεται σε 3 φάσεις, η πρώτη διάρκειας 3 ετών, η δεύτερη 2 ετών και η τρίτη διάρκειας 2 ετών.

Στη πρώτη ερευνητική περίοδο των τριών ετών, με ακουστικές γεωφυσικές μεθόδους τελευταίας τεχνολογίας ερευνάται το υπέδαφος της περιοχής και θα χαρτογραφηθούν με μεγάλη ακρίβεια στόχοι που πιθανόν να έχει συγκεντρωθεί και αποθηκευτεί πετρέλαιο.

Στην δεύτερη ερευνητική περίοδο, εκτελούνται γεωτρήσεις (ερευνητικές γεωτρήσεις) για την επαλήθευση ύπαρξης κοιτάσματος υδρογονανθράκων.

Αυτή η φάση θα διαρκέσει 2 χρόνια, μέχρι την άνοιξη του 2021. Θα συνεχιστεί η έρευνα και κατά την τρίτη ερευνητική φάση με πρόσθετες γεωτρήσεις για την περιχάραξη τυχόν ανακαλύψεων μέχρι την άνοιξη του 2023 και θα ακολουθήσει το στάδιο της ανάπτυξης, που συνήθως απαιτεί 4-5 χρόνια, ώστε να έχουμε το πρώτο βαρέλι πετρελαίου.


 
Read More »
Μέχρι το 2021 θα διαρκέσουν οι έρευνες απο τα ΕΛΠΕ. Τι αναφέρθηκε στην ημερίδα της Παραμυθιάς Μέχρι το 2021 θα διαρκέσουν οι έρευνες απο τα ΕΛΠΕ. Τι αναφέρθηκε στην ημερίδα της Παραμυθιάς Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018 Rating: 5

Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στο Δημοτικό Σχολείο Γραικοχωριου

Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018


Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Γραικοχωριου, σας προσκαλεί στην Χριστουγεννιάτικη Γιορτή, που διοργανώνει την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης "ΑΡΙΑΔΝΗ". 

Τους μικρούς μας φίλους, τους περιμένουν πολλές εκπλήξεις κ δωρα!


 
Read More »
Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στο Δημοτικό Σχολείο Γραικοχωριου Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στο Δημοτικό Σχολείο Γραικοχωριου Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018 Rating: 5
Blog Pop-ups

Σελίδες

Από το Blogger.