Την Τετάρτη 21 Ιούνη πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας στην Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας με θέμα την εγγραφή των μαθητών στα ΕΠΑΛ στα πλαίσια πανελλαδικής κινητοποίησης των τοπικών ΕΛΜΕ ύστερα από σχετικό κάλεσμα της ΟΛΜΕ.
Στο πλαίσιο της παράστασης πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον προϊστάμενο στον οποίο γνωστοποιήθηκαν τα αιτήματα του κλάδου σχετικά με τα ΕΠΑΛ, αιτήματα που έχουν να κάνουν με:
· την άμεση απόσυρση της επίμαχης εγκυκλίου που θέτει σοβαρά εμπόδια στην εγγραφή αλλά και στην ανανέωση της εγγραφής μαθητών στα ΕΠΑΛ,
· την εφαρμογή του προηγούμενου τρόπου εγγραφής για όλους τους μαθητές, σ αυτό το στάδιο. την παροχή δυνατότητας εγγραφής – και επομένως επαναπροσδιορισμού τμημάτων και τομέων – σε όσους μαθητές αποκτήσουν το δικαίωμα μετά τις 30 Ιουνίου,
· Να δοθεί όλος ο απαραίτητος χρόνος στους μαθητές να ενημερωθούν για να επιλέξουν το σχολείο τον τομέα και την ειδικότητα της επιλογής τους.
· Τα τμήματα οι τομείς και οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ να ολοκληρωθούν στις 20 Σεπτεμβρίου. Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα τομέων και ειδικοτήτων, κατευθύνσεων και Ο.Π.
· 20 μαθητές στα τμήματα – 15 στις κατευθύνσεις – 10 στα εργαστήρια.
Σχετικά με τα ολιγομελή τμήματα (στο νομό μας λειτουργούν αρκετά λόγω και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των περιφερειακών ΕΠΑΛ) δεν δόθηκε κάποια δέσμευση. Σχετικά με την εγκύκλιο εγγραφών ο προϊστάμενος, αφού αναγνώρισε το σύντομο χρονικό πλαίσιο και κάποιες τεχνικές δυσκολίες, δεσμεύτηκε να μεταφέρει το αίτημα στην περιφερειακή διεύθυνση και εκτίμησε πως θα υπάρξει παράταση.
Συνάδελφοι,
Δεν χρειάζεται εφησυχασμός!!! Οι αντιεκπαιδευτικοί σχεδιασμοί βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη!!!
Υ.Γ. Χαιρετίζουμε τους δεκάδες συναδέλφους στο νομό μας και τους χιλιάδες σε όλη τη χώρα που κόντρα στις «φιλότιμες» προσπάθειες των συμβιβασμένων συνδικαλιστικών ηγεσιών στην ΟΛΜΕ και σε τοπικές ΕΛΜΕ, απείχαν από τη διαδικασία αξιολόγησης των υποψηφίων διευθυντών.
Παράσταση διαμαρτυρίας στην Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας
Reviewed by thespro.gr
on
Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2017
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια: