Κύριε Πρωθυπουργέ,
Κυρίες και κύριοι εκπρόσωποι των Κομμάτων του Ελληνικού Κοινοβουλίου, Υπουργείο Υποδομών ,Υπουργείο Παιδείας, Κτηματική Υπηρεσία Δημοσίου, Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στο Μόναχο, κυρίες και κύριοι των ΜΜΕ,
Αγαπητοί Συμπατριώτισσες και Συμπατριώτες,
όλα τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας, οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το σχολικό κτίριο το οποίο προοριζότανε για τα ελληνόπουλα το αργότερο στις 19.10.2016 θα αποτελεί οριστικό παρελθόν, είτε καταδαφιστεί είτε συνεχιστεί το χτίσιμο για να γίνει γερμανικό δημόσιο σχολείο.(ακόμα και μετά από μία τυχόν χρόνια δικαστική διαμάχη που θα κοστίσει επιπρόσθετα στο κράτος, σε μια χαμένη (βάση των συμβολαίων που έχουν υπογραφεί) εξ αρχής υπόθεση!)
Προτείνουμε για το λόγο αυτό, άμεσα, να εξεταστούν με βάση το παραπάνω συμπέρασμα νέα ενδεχόμενα που μπορούν να προταθούν στην γερμανική πλευρά ώστε το σχολείο να χτιστεί και να εξασφαλιστεί η στέγαση των ελληνοπαίδων ανεξάρτητα πλέον από το ιδιοκτησιακό καθεστώς.
Τέλος καλούμε για μια ακόμη φορά την Κυβέρνηση να αποκαλύψει και να ξεσκεπάσει όλους αυτούς, που μέχρι σήμερα κοροΐδεψαν, με το αζημίωτο φυσικά, τον ελληνισμό του Μονάχου και ήταν οι υπαίτειοι που χάθηκε τόσο άδικα, το “ Όνειρο της Παρoικίας“, στο Μόναχο της Γερμανίας.
Σήμερα δεν είναι ακόμη η στιγμή για τις ευθύνες και το ρόλο του οποιουδήποτε στο ότι χάθηκε τόσο άδικα, το Όνειρο της Παρικοίας, στην περιοχή του Μονάχου. Για το θέμα θα επανέλθουμε αργότερα!
Πιστεύουμε όμως ακράδαντα, ότι είναι μείζοντος σημασία για το μέλλον της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης και παιδείας στο εξωτερικό και απαραίτητο για την Ελλάδα, τώρα όσο ποτέ:
Η Ανέγερση ενός Ελληνικού Σχολείου και συνάμα Πολιτιστικού κέντρου στην καρδιά της Ευρώπης, που τόσο ανάγκη σε αυτές τις δύσκολες εποχές έχει ο ελληνισμός της περιοχής και χρειάζεται στρατηγικά η Πατρίδα!
Για το Δ.Σ.
Für den Vorstand
Balogiannis Panagiotis
Krikis Athanasios
Vorsitzender Schriftführer
Νέα παρέμβαση της Ελληνικής Κοινότητας Κάρλσφελντ Μονάχου για σχολικό κτίριο
Reviewed by thespro.gr
on
Τετάρτη, Οκτωβρίου 12, 2016
Rating: