Προαπαιτούμενο για την εκταμίευση της δόσης αποτελεί η πώληση της Εγνατίας Οδού.
Ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος της χώρας, που πληρώθηκε χρυσάφι, οδηγείται στην εκποίηση, που μπορεί να βαφτιστεί και αξιοποίηση... Η Εγνατία όπως την γνωρίζαμε μέχρι σήμερα σε λίγους μήνες θα αποτελεί παρελθόν! Για την εκταμίευση των 2,8 δις ευρώ, παραχωρείται ο μοναδικός σύγχρονος οδικός άξονας της χώρας για τα επόμενα 35 χρόνια.
Μάλιστα εντός των ημερών αναμένεται η προκήρυξη του διαγωνισμού ώστε να πειστούν οι εταίροι για τις προθέσεις της ελληνικής κυβέρνησης. Η πώληση αναμένεται να συνοδευτεί με περισσότερους σταθμούς διοδίων, όπως άλλωστε προβλέπεται σε υπουργικές αποφάσεις που έχουν υπογραφεί τα τελευταία τρία χρόνια, πιθανότατα όμως και με αύξηση στο αντίτιμο καθώς σήμερα θεωρείται ότι η εταιρία κρατά τα διόδια κατά 50% χαμηλότερα.
Η Εγνατία κατασκευάστηκε με κονδύλια των κοινοτικών προγραμμάτων και δάνεια που ήρθαν να καλύψουν την εθνική συμμετοχή. Στην Ήπειρο συνέβη και το παράδοξο της διάθεσης πιστώσεων από το περιφερειακό πρόγραμμα! Χρήματα -150 εκατομμύρια περίπου- που προορίζονταν για άλλα έργα της περιοχής είχαν μεταφερθεί στη χρηματοδότηση ενός εθνικού έργου, πράγμα που δεν έχει προηγούμενο στη χώρα.
Και οι Ηπειρώτες θα είναι σ΄αυτούς που θα πληρώνουν σε τρεις σταθμούς διοδίων –εντός της περιφέρειας- με ανοιχτό πάντα το ενδεχόμενο πέρα από το Δροσοχώρι να λειτουργήσουν διόδια και στην είσοδο της Εγνατίας, στο λιμάνι Ηγουμενίτσας δηλαδή, πράγμα που προβλέπεται στην τελευταία απόφαση του Υπουργείου Υποδομών.
Μάλιστα εντός των ημερών αναμένεται η προκήρυξη του διαγωνισμού ώστε να πειστούν οι εταίροι για τις προθέσεις της ελληνικής κυβέρνησης. Η πώληση αναμένεται να συνοδευτεί με περισσότερους σταθμούς διοδίων, όπως άλλωστε προβλέπεται σε υπουργικές αποφάσεις που έχουν υπογραφεί τα τελευταία τρία χρόνια, πιθανότατα όμως και με αύξηση στο αντίτιμο καθώς σήμερα θεωρείται ότι η εταιρία κρατά τα διόδια κατά 50% χαμηλότερα.
Η Εγνατία κατασκευάστηκε με κονδύλια των κοινοτικών προγραμμάτων και δάνεια που ήρθαν να καλύψουν την εθνική συμμετοχή. Στην Ήπειρο συνέβη και το παράδοξο της διάθεσης πιστώσεων από το περιφερειακό πρόγραμμα! Χρήματα -150 εκατομμύρια περίπου- που προορίζονταν για άλλα έργα της περιοχής είχαν μεταφερθεί στη χρηματοδότηση ενός εθνικού έργου, πράγμα που δεν έχει προηγούμενο στη χώρα.
Και οι Ηπειρώτες θα είναι σ΄αυτούς που θα πληρώνουν σε τρεις σταθμούς διοδίων –εντός της περιφέρειας- με ανοιχτό πάντα το ενδεχόμενο πέρα από το Δροσοχώρι να λειτουργήσουν διόδια και στην είσοδο της Εγνατίας, στο λιμάνι Ηγουμενίτσας δηλαδή, πράγμα που προβλέπεται στην τελευταία απόφαση του Υπουργείου Υποδομών.
Προαπαιτούμενο για την δόση η πώληση της Εγνατίας - Διόδια και στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας
Reviewed by thespro.gr
on
Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 15, 2016
Rating: