Η Λαϊκή Συσπείρωση Ηγουμενίτσας για τη χερσαία ζώνη




Προς τον Δήμαρχο Ηγουμενίτσας
Τον πρόεδρο του Δ.Σ. Ηγουμενίτσας
Τα μέλη του Δ.Σ. Ηγουμενίτσας
κοινοποίηση Μ.Μ.Ε. Θεσπρωτίας


Αγαπητοί συνάδελφοι

Σας είναι γνωστό ότι πρόσφατα ο Δήμος Πατρέων μετά από αγωνιστικές κινητοποιήσεις κέρδισε μέρος της χερσαίας ζώνης της Πάτρας. Με ομόφωνη του απόφαση το Δ.Σ. της Πάτρας έκανε αποδεκτή την πρόταση του υπουργείου, και ψήφισε την συνέχιση της διεκδίκησης μέχρι να δοθεί στον Δήμο ολόκληρη η χερσαία ζώνη με παράλληλη χρηματοδότηση για την συντήρηση και αξιοποίηση του χώρου.

Είναι επίσης γνωστό ότι ανάλογο πρόβλημα ,ίσως πιο οξυμμένο, αντιμετωπίζουμε και στον Δήμο μας. Σήμερα το παραλιακό μέτωπο της πόλης μας εμφανίζεται σαν «ορφανό» δηλαδή σαν να μην ανήκει σε κανένα φορέα. Το εκμεταλλεύεται «κατά το δοκούν» η Κτηματική Δημοσίου με τραγελαφικά αποτελέσματα. Δρόμοι της πόλης αστυνομεύονται από το Λιμενικό, καταστρέφεται το πράσινο, δεν συντηρείται ο χώρος ,αλαλούμ με την ενοικίαση χώρων κλπ. Το πρόσφατο «ατύχημα» των δύο νέων στα σάπια κάγκελα στον παραλιακό χώρο, έφερε ξανά σε επικαιρότητα την αξιοποίηση του χώρου άρα και το ιδιοκτησιακό. Επιχειρηματικά σχέδια που δόθηκαν στην δημοσιότητα ,αλλά και πληροφορίες που διαχέονται, λένε ότι η ΟΛΗΓ Α.Ε. δείχνει ενδιαφέρον να αποκτήσει ξανά τον συγκεκριμένο χώρο.

Είναι όμως γνωστό σε όλους ότι η ΟΛΗΓ Α.Ε. πάει για ξεπούλημα.

Άρα αν η χερσαία ζώνη πάει στην ΟΛΗΓ Α.Ε. ,πάει για ιδιωτικοποίηση.

Αυτό θα έχει σαν συνέπεια τον αποκλεισμό των λαϊκών στρωμάτων της πόλης μας από την ελεύθερη πρόσβαση και τη δωρεάν χρήση, για να ικανοποιηθούν οι πιεστικές λαϊκές ανάγκες στην ξεκούραση, την αναψυχή, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό.

Πιστεύουμε ότι το θέμα είναι σοβαρό και ότι πρέπει να προλάβουμε τις εξελίξεις.

Για αυτό και ζητούμε την άμεση συνεδρίαση του Δ.Σ. μας με θέμα:

«Διεκδίκηση της χερσαίας ζώνης Ηγουμενίτσας με παράλληλη διεκδίκηση πόρων για την συντήρηση και αξιοποίηση αυτής. Μεθόδευση της διεκδίκησης αυτής με αγωνιστικές κινητοποιήσεις.»

Η πείρα από τον Δήμο Πατρέων έδειξε ότι οι μόνοι αγώνες που πάνε χαμένοι είναι αυτοί που δεν γίνονται

Ηγουμενίτσα 06/09/2016
Για την «Λαϊκή Συσπείρωση»
Δώρης Δήμας



Σας επισυνάπτουμε την δημοσίευση της απόφασης του Δήμου Πατρέων ,καθώς και την εισήγηση του Δημάρχου Κ. Πελετίδη:



http://www.e-patras.gr/web/guest
Ομόφωνα η Πάτρα ζητά τη θάλασσά της, ελεύθερη από κάγκελα και άλλα... εμπόδια
Ημ/νία Δημοσίευσης: 01/09/2016

Συνεδρίασε χθες το Δημοτικό Συμβούλιο της Πάτρας, με θέμα το σχέδιο οριστικής παραχώρησης του θαλάσσιου μετώπου στο Δήμο Πατρέων, που κατέθεσε η κυβέρνηση.

Στη συνεδρίαση είχαν κληθεί και συμμετείχαν εκπρόσωποι φορέων της πόλης.

Το Δημοτικό Συμβούλιο, με ομόφωνη απόφασή του, έκανε δεκτό το σχέδιο του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κάνοντας συγκεκριμένες παρατηρήσεις και προτάσεις επ' αυτού..

Στην απόφαση μεταξύ άλλων, τονίζεται ότι το προτεινόμενο σχέδιο δεν ικανοποιεί τη συνολική διεκδίκηση για άμεση απόδοση ολόκληρης της λιμενικής ζώνης, από το Διακονιάρη (νέο λιμάνι) έως το Μείλιχο (Αγυιά). Δεν παραχωρείται άμεσα ένα τμήμα της παραλιακής ζώνης στο κεντρικότερο σημείο της πόλης, βόρεια του μόλου της Αγίου Νικολάου μέχρι την οδό Θεσσαλονίκης, που προτείνεται να παραχωρηθεί όταν κατασκευασθεί το εμπορικό τμήμα του λιμανιού.

Η πρόταση της κυβέρνησης για οριστική απόδοση ενός μέρους του θαλασσίου μετώπου κινείται σε θετική κατεύθυνση. Η αποδοχή της δεν σημαίνει με κανένα τρόπο πως δεν συνεχίζεται ο αγώνας του Πατραϊκού λαού μέχρι να ικανοποιηθεί το σύνολο των αιτημάτων του, με την οριστική παραχώρηση και του τμήματος που τώρα δεν παραχωρείται.

Το Δημοτικό Συμβούλιο ομόφωνα αποδέχεται την πρόταση, απαιτώντας να διατυπωθεί με σαφήνεια στην τελική σύμβαση η δέσμευση του Υπουργού για την παραχώρηση του τμήματος του εμπορικού λιμένα, όταν οι λειτουργίες του μεταφερθούν στο νέο λιμάνι.

Το Δημοτικό Συμβούλιο έκανε αποδεκτή την πρόταση του Ναυτικού Ομίλου Πατρών (ΝΟΠ), να συμπεριληφθεί στην οριστική σύμβαση παραχώρησης και ο χώρος του Κολυμβητηρίου του ΝΟΠ, ο οποίος πρέπει να περιέλθει στο Δήμο.

Ταυτόχρονα πρέπει να ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία ώστε το ταχύτερο δυνατό η κυβέρνηση, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα, να ολοκληρώσει την οριστική παραχώρηση.

Στην υπάρχουσα πρόταση υπάρχουν αρκετά ζητήματα που χρειάζονται αποσαφήνιση, καθώς επίσης και τεχνικά και νομικά ζητήματα που βλέπουν οι υπηρεσίες του Δήμου μας. Αφορούν την πρόταση του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε., όπως αυτή κατατέθηκε και την προτεινόμενη ΚΥΑ.

Συνεχίζονται οι παρεμβάσεις και τα έργα ανάπλασης ταυτόχρονα με τις διαδικασίες οριστικής παραχώρησης.

Καθοριστικό ζήτημα για την συνολική ανάπλαση τόσο της παραλιακής ζώνης όσο και του συγκροτήματος του λιμένα, είναι η χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό και η ένταξη σε προγράμματα ΕΣΠΑ.

Προς αυτή την κατεύθυνση απαιτούμε το αυτονόητο, να έχουμε αρωγούς την κυβέρνηση και την Περιφέρεια, για να μπορούμε να προχωρήσουμε στους σχεδιασμούς άμεσα και όχι μετά από την «τυπική» οριστικοποίηση της παραχώρησης.



Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ



Ολόκληρη η εισήγηση του Δημάρχου Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, έχει ως εξής:

"Στις 9/8/2016 ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, εκ μέρους της κυβέρνησης, μας απέστειλε σχέδιο οριστικής απόδοσης του θαλασσίου μετώπου στο Δήμο Πατρέων. Το σχέδιο αυτό έρχεται σε απάντηση της χρόνιας διεκδίκησης του πατραϊκού λαού για την άμεση και οριστική παραχώρηση ολόκληρου του παραλιακού μετώπου.

Η άποψη της Δημοτικής Αρχής για το ζήτημα εκφράστηκε στις 140/2015, 450/2015, και 460/2016 αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου. Παραθέτουμε χαρακτηριστικό απόσπασμα της ομόφωνης απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου στις 1/4/2015 «(...) Η Λιμενική Ζώνη, όπως και το υπόλοιπο παραλιακό μέτωπο, αποτελεί ζωτικής σημασίας χώρο για την απρόσκοπτη επαφή με το υγρό στοιχείο του λαού και της νεολαίας. Αποτελεί το φυσικό περιβάλλον, το οποίο πρέπει να υπερασπιστούμε από την ιδιωτικοποίηση και την παράδοση σε επιχειρηματικούς ομίλους που είναι στους σχεδιασμούς της ΕΕ του κεφαλαίου και του ΤΑΙΠΕΔ. Το Δημοτικό Συμβούλιο απαιτεί την οριστική παραχώρηση για την ελεύθερη πρόσβαση και τη δωρεάν χρήση, για να ικανοποιηθούν οι πιεστικές λαϊκές ανάγκες στην ξεκούραση, την αναψυχή, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό. Διεκδικούμε από την κυβέρνηση την άμεση και οριστική παραχώρηση του παραλιακού μετώπου (από τις εκβολές του Διακονιάρη, μέχρι τις εκβολές του Μειλίχου), καθώς και τη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό για την ανάπλασή της (...)»

Αυτή είναι η αφετηριακή μας γραμμή με την οποία κρίνουμε την πρόταση της κυβέρνησης και του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε..

Συνυπολογίζουμε και παίρνουμε υπόψη τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις που αφορούν την "αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας", την ίδρυση του νέου υπερταμείου με την επωνυμία «Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας ΑΕ», τη δέσμευση για 99 χρόνια του συνόλου των δημόσιων περιουσιακών στοιχείων αλλά και τη συνδιαχείρισή τους με την Ευρωπαϊκή Ένωση και τον ΕΜΣ, τη συστηματική εκποίηση των υποδομών της χώρας στο κεφάλαιο που συντελείται ταχύτατα το τελευταίο διάστημα, όπως στις περιπτώσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, και των περιφερειακών αεροδρομίων.

Στο υπό κατάθεση νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών «ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ Ο.Τ.Α., ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ Ο.Τ.Α. ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ». η κυβέρνηση ξαναθέτει σε ισχύ θεσμικό πλαίσιο για την δυνατότητα συμμετοχής των φορέων της ΤΔ σε ΑΕ με αποκλειστικό στόχο αυτή την φορά την αξιοποίηση της δημοτικής ακίνητης περιουσίας. Προσδιορίζει δε την συμμετοχή της ΤΔ στις ΑΕ για την αξιοποίηση της ακίνητης δημοτικής περιουσίας με μειοψηφικό πακέτο ( μέχρι το 49%).

Με βάση τα παραπάνω, οι κατά καιρούς διεκδικούμενες και παραχωρούμενες από το κράτος εκτάσεις στους δήμους, άλλες εκτάσεις που έχουν στην ευθύνη τους οι Δήμοι, που διασώθηκαν από καταπατητές, κτηριακές υποδομές τους (π.χ. αθλητισμού-πολιτισμού κ.λπ.) που σήμερα καταρρέουν γιατί αδυνατούν να συντηρηθούν λόγω λειψής χρηματοδότησης, με βάση και το νέο πλαίσιο, θα οδηγούνται στην αγκαλιά επιχειρηματικών – κατασκευαστικών ομίλων και πάντα σε βάρος της εξυπηρέτησης των λαϊκών αναγκών.

Τα αναφέρουμε όλα αυτά γιατί θέλουμε με σαφήνεια να θέσουμε ότι δεν αρκεί η παραχώρηση στο Δήμο, ακόμα και ο δημόσιος χαρακτήρας της παραλιακής ζώνης, για να διασφαλιστεί ότι αυτή θα αξιοποιηθεί για να καλύψει τις ανάγκες του πατραϊκού λαού. Δεν τρέφουμε καμία αυταπάτη πως η παραχώρηση του χώρου στο λαό της Πάτρας θα κόψει την όρεξη στα επιχειρηματικά συμφέροντα που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν την παραλιακή ζώνη.

Σε κάθε περίπτωση. τον τελικό λόγο θα έχει ο λαός της Πάτρας και το κίνημά του, που πρέπει να υπερασπιστεί το χώρο με τη δράση του και με τη διεκδίκηση από την κυβέρνηση της απαραίτητης χρηματοδότησης για την ανάπλαση του, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν χώρος ξεκούρασης, αναψυχής, πολιτισμού και αθλητισμού χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση του λαού.

Η δημοτική αρχή, από την αρχή της ανάληψης των καθηκόντων της, συμπεριέλαβε αυτές τις διεκδικήσεις στο πρόγραμμά της. Δεν έκατσε με σταυρωμένα χέρια, δεν περιορίστηκε σε υπομνήματα, συναντήσεις με υπουργούς και ‘'δημόσια'' αλληλογραφία. Πήρε πρωτοβουλίες ώστε να στηριχθεί καλύτερα το αίτημα του πατραϊκού λαού. Διεκδικήσαμε την απόδοση της παραλιακής ζώνης για να καλυφθούν οι λαϊκές ανάγκες στην αναψυχή, την άθληση δίπλα στη θάλασσα αφού είμαστε μια πόλη που ‘'βλέπει'' στη θάλασσα. Διοργανώθηκε με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, μια πρώτη κινητοποίηση στις 4/4/2015, που έγινε υπόθεση των μαζικών φορέων της πόλης μας. Απορρίφθηκε το πρώτο σχέδιο παραχώρησης που απέστειλε η κυβέρνηση καθώς αποτελούσε πισωγύρισμα ακόμα και από τη σύμβαση προσωρινής παραχώρησης. Ζητήθηκε συνάντηση με τον πρωθυπουργό. Καθώς δεν υπήρξε επίσημη απάντηση στο αίτημά μας, διοργανώθηκε και δεύτερη κινητοποίηση και πορεία ως το νέο λιμάνι στις 5/7/2016 που επίσης ήταν μαζική και μαχητική. Συμμετείχαμε σε κοινή πρωτοβουλία με άλλους δήμους που έχουν λιμάνια, κάνοντας καθαρή και ενισχύοντας τη διεκδίκηση του πατραϊκού λαού.

Ταυτόχρονα, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε με καθοριστική τη στήριξη του προσωπικού και των υπηρεσιών του Δήμου, τη διαμόρφωση του Νότιου Πάρκου, που σε μικρό χρονικό διάσημα έχει αναδειχθεί σε χώρο άθλησης πολιτισμού, αναψυχής για τον Πατραϊκό λαό και ειδικά για τις νότιες συνοικίες της Πόλης μας.

Όλες αυτές οι ενέργειες δεν έγιναν απρόσκοπτα, αντίθετα υπήρχαν αντιδράσεις και προβλήματα που έβαζαν οι κρατικές υπηρεσίες, που δεν αναγνώριζαν στο Δήμο την κυριότητά του στο χώρο, και προκάλεσαν τη αντίδραση του κρατικού μηχανισμού. Ο Δήμαρχος κλήθηκε να απολογηθεί στο λιμεναρχείο για τα έργα ανάπλασης του νοτίου πάρκου, ενώ συχνή ήταν και η παρεμπόδιση των εργαζομένων του δήμου που τα εκτελούσαν. Ακυρώθηκαν από τον ασκούντα καθήκοντα Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου μας.

Στην πράξη επιβεβαιώνεται πως μόνο η λαϊκή κινητοποίηση, η παρέμβαση με σταθερή διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων, που δεν μπαίνουν στο ‘'στενό κορσέ'' των μνημονίων, της Ε.Ε., του κεφαλαίου και των αστικών κυβερνήσεων που τα υλοποιούν, μπορούν να φέρουν αποτελέσματα. Τελικά μπήκε ‘'το νερό στ' αυλάκι'' και έτσι μετά την προσωρινή σύμβαση παραχώρησης την 24/1/2012 προχωρούμε προς την Οριστική Σύμβαση Παραχώρησης.

Το προτεινόμενο σχέδιο οριστικής απόδοσης του θαλασσίου μετώπου δεν ικανοποιεί τη συνολική διεκδίκηση για άμεση απόδοση ολόκληρης της λιμενικής ζώνης, από το Μείλιχο ως το Διακονιάρη. Δεν παραχωρείται το τμήμα βόρεια του μόλου της Αγίου Νικολάου μέχρι την οδό Θεσσαλονίκης, που προτείνεται να ικανοποιηθεί όταν κατασκευασθεί το εμπορικό τμήμα του λιμανιού. Μέχρι τότε προτείνεται η διάθεση, για απολύτως ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών, χώρων της Χερσαίας Λιμενικής Ζώνης επί μήκους 100 μέτρων βορείως της προβλήτας της Αγίου Νικολάου με παράλληλη μετατόπιση των ορίων του κώδικα ασφαλείας (ISPS). Αποχαρακτηρισμό από Χερσαία Λιμενική Ζώνη και παραχώρηση λωρίδας πλάτους 3 μέτρων παράλληλα με το υφιστάμενο όριο Χερσαίας Λιμενικής Ζώνης από την προβλήτα Αγίου Νικολάου έως την οδό Νόρμαν. Επίσης προτείνεται να παραμείνει εντός Χερσαίας Λιμενικής Ζώνης λωρίδα κατά μήκος των κρηπιδωμάτων, πλάτους 6 μέτρων. Η λωρίδα θα είναι ελεύθερης πρόσβασης, ήπιας κυκλοφορίας, όπως αναφέρει το σχετικό σχέδιο του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε.. Η λιμενολεκάνη μεταξύ μόλου Αγίου Νικολάου έως Γούναρη θα χρησιμοποιείται ως εφεδρική – εκτάκτων αναγκών.

Η πρόταση της κυβέρνησης για οριστική απόδοση ενός μέρους του θαλασσίου μετώπου κινείται σε θετική κατεύθυνση. Η αποδοχή της δεν σημαίνει με κανένα τρόπο πως δεν συνεχίζεται ο αγώνας του Πατραϊκού λαού μέχρι να ικανοποιηθεί το σύνολο των αιτημάτων του. Προτείνουμε το Δημοτικό μας Συμβούλιο να αποδεχθεί την πρόταση αφήνοντας ανοιχτό το συνολικό μέτωπο διεκδίκησης. Να ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία ώστε το ταχύτερο δυνατό η κυβέρνηση, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα, να ολοκληρώσει τη διαδικασία οριστικής παραχώρησης. Η κυβέρνηση να αναλάβει την υποχρέωση να εκδοθούν το ταχύτερο δυνατό όλες οι αναγκαίες διοικητικές πράξεις, προκειμένου να παραχωρηθούν οι χώροι.

Στην υπάρχουσα πρόταση υπάρχουν αρκετά ζητήματα που χρειάζονται αποσαφήνιση, καθώς επίσης και τεχνικά και νομικά ζητήματα που βλέπουν οι υπηρεσίες του Δήμου μας. Αφορούν την πρόταση του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε., όπως αυτή κατατέθηκε και την προτεινόμενη ΚΥΑ. Ενδεικτικά αναφέρουμε τη χρήση της λιμενολεκάνης από το μόλο Αγίου Νικολάου έως Γούναρη, που θα γίνεται για έκτακτες ανάγκες όπως αναφέρει η Κ.Υ.Α.. Οι περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης προσδιορίζονται επακριβώς από τις διατάξεις του άρθρου 2.4 (ii) της από 12/12/2002 Σύμβασης Προσωρινής Παραχώρησης από το Δημόσιο προς τον Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε. και στην 2.4(ii) της από 24/1/2012 Σύμβασης Προσωρινής Παραχώρησης στο Δήμο Πατρέων.

Για την ελευθέρωση της Γούναρη (πλοία Schengen, πυροσβεστική, αποθήκες) πρέπει να υπάρχει χρονοδιάγραμμα για την απομάκρυνσή τους το συντομότερο δυνατό. Σαφής δέσμευση με καταληκτική ημερομηνία μέχρι 30/6/2017.

Ο όρος ‘'υπαίθριοι χώροι'' που αναφέρεται στην Κ.Υ.Α. να προσδιοριστεί με ακρίβεια ότι αφορά το τμήμα του προβλήτα που παραμένει λιμενική ζώνη.

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Κύριο στοιχείο της πολιτικής που θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε είναι οι αναπλάσεις και οι δράσεις μας να προχωρούν ταυτόχρονα με τις διαδικασίες οριστικής παραχώρησης. Αυτή η επιλογή στηρίζεται και νομικά στη σύμβαση προσωρινής παραχώρησης τις 24/1/2012, την 7/7/2015 απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας τμήμα Ε', τις δικαστικές αποφάσεις που πάρθηκαν στην Πάτρα σχετικά με τα θέματα της αντιπαράθεσης για το ιδιοκτησιακό καθεστώς με τον Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε., την πρόσφατη απόφαση της κυβέρνησης. Στο χώρο από το μόλο Αγίου Νικολάου έως Γούναρη, ξεκινούν τώρα μελέτες που θα έχουν αναφορά και θα κουμπώνουν σ' έναν μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό για όλη την παραλιακή ζώνη. Ο Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε., με βάση και την απόφαση του υπουργείου Οικονομικών (Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας) θα πρέπει να αναλάβει άμεσα την κατεδάφιση της επικίνδυνης κατασκευής που χρησιμοποιούταν ως αποθηκευτικός χώρος και κρατητήριο του Λιμενικού.

Καθοριστικό ζήτημα για να γίνει η ανάπλαση που επιθυμούμε τόσο για την παραλιακή ζώνη όσο και για το συγκρότημα του Λιμένα, είναι η χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό και η ένταξη σε προγράμματα ΕΣΠΑ.

Προς αυτή την κατεύθυνση απαιτούμε το αυτονόητο, να έχουμε αρωγούς την κυβέρνηση και την Περιφέρεια, για να μπορούμε να προχωρήσουμε στους σχεδιασμούς άμεσα και όχι μετά από την ‘'τυπική '' οριστικοποίηση της παραχώρησης.

Με τις παρεμβάσεις και αναπλάσεις που θα προωθήσουμε η παραμονή του εμπορικού λιμανιού θα φαίνεται ‘'σαν τη μύγα μες το γάλα''. Η οριστική παραχώρηση και αυτού του κομματιού είναι θέμα πολιτικό και θα κριθεί στο άμεσο μέλλον Δεν επαναπαυόμαστε. Σε κάθε περίπτωση εμείς δεν θέλουμε λιμενολεκάνες ''νεκρές'', τις θέλουμε με ζωή.

Η παραλιακή ζώνη, με αλλαγές που πρέπει να γίνουν και στην Όθωνος Αμαλίας, χωρίς τρένο επιφανειακό, θα αλλάξουν τη μορφή της πόλης μας! Για να έχει ο πατραϊκός λαός αυτό που δικαιούται».
Η Λαϊκή Συσπείρωση Ηγουμενίτσας για τη χερσαία ζώνη Η Λαϊκή Συσπείρωση Ηγουμενίτσας για τη χερσαία ζώνη Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 07, 2016 Rating: 5
Blog Pop-ups

Σελίδες

Από το Blogger.