Αξιότιμες κυρίες και κύριοι της επιτροπής αξιολόγησης,
Λίγους μήνες πριν ο διευθυντής του σχολείου μας,του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας μας ενημέρωσε για το διαγωνισμό Ρομποτικής. Οι περισσότεροι από μας ξέραμε τα Lego σαν παιχνίδια με τα οποία παίζαμε στον ελεύθερο χρόνο μας και δεν είχαμε ιδέα από προγραμματισμό. Δειλά δειλά αρχίσαμε να σχηματίζουμε ομάδες προσπαθώντας για πρώτη φορά να δουλέψουμε ομαδικά για τη συμμετοχή σε ένα διαγωνισμό. Δεν ήταν εύκολο να συνεργαστούμε στην αρχή γιατί ο καθένας από μας είχε τις ιδέες του και ήθελε να γίνει το δικό του. Σιγά σιγά αρχίσαμε όμως να λειτουργούμε σαν ομάδα, τους «Ρομπομπλάστερς», να αξιολογούμε τις ιδέες, και να δουλεύουμε ομαδικά βοηθώντας ο έναν τον άλλο. Με τη βοήθεια του καθηγητή πληροφορικής του σχολείου μας μάθαμε τις βασικές αρχές προγραμματισμού και το “scratch” το εργαλείο με το οποίο ζωντανέψαμε τις δημιουργίες μας δίνοντας τους κίνηση- γεγονός το οποίο στην αρχή μας εντυπωσίασε! Μελετήσαμε ακόμα βασικά στοιχεία της επιστήμης της Αστρονομίας μαθαίνοντας πολλά καινούργια πράγματα για το γαλαξία μας , την κίνηση των πλανητών και το διάστημα.
Λίγους μήνες πριν ο διευθυντής του σχολείου μας,του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας μας ενημέρωσε για το διαγωνισμό Ρομποτικής. Οι περισσότεροι από μας ξέραμε τα Lego σαν παιχνίδια με τα οποία παίζαμε στον ελεύθερο χρόνο μας και δεν είχαμε ιδέα από προγραμματισμό. Δειλά δειλά αρχίσαμε να σχηματίζουμε ομάδες προσπαθώντας για πρώτη φορά να δουλέψουμε ομαδικά για τη συμμετοχή σε ένα διαγωνισμό. Δεν ήταν εύκολο να συνεργαστούμε στην αρχή γιατί ο καθένας από μας είχε τις ιδέες του και ήθελε να γίνει το δικό του. Σιγά σιγά αρχίσαμε όμως να λειτουργούμε σαν ομάδα, τους «Ρομπομπλάστερς», να αξιολογούμε τις ιδέες, και να δουλεύουμε ομαδικά βοηθώντας ο έναν τον άλλο. Με τη βοήθεια του καθηγητή πληροφορικής του σχολείου μας μάθαμε τις βασικές αρχές προγραμματισμού και το “scratch” το εργαλείο με το οποίο ζωντανέψαμε τις δημιουργίες μας δίνοντας τους κίνηση- γεγονός το οποίο στην αρχή μας εντυπωσίασε! Μελετήσαμε ακόμα βασικά στοιχεία της επιστήμης της Αστρονομίας μαθαίνοντας πολλά καινούργια πράγματα για το γαλαξία μας , την κίνηση των πλανητών και το διάστημα.
Έτσι μελετώντας, δουλεύοντας μεθοδικά και με πολλή όρεξη φτάσαμε στην κατασκευή των Ρομπομπλάστερς με τίτλο «Ταξιδεύοντας στον Κρόνο» που αποτελείται από: δύο πλάκες κόντρα πλακέ, ένα διαστημόπλοιο , έναν γερανό, μία βάση, ένα μικρό όχημα για φωτογραφίες, τον πλανήτη Κρόνο και μινιατούρες πλανητών.Κατά τη δημιουργία της κατασκευής έχουμε χρησιμοποιήσει δύο αυτοματισμούς.
1.Το μικρόφωνο του υπολογιστή, το οποίο χρησιμοποιούμε για να ξεκινήσει ο κινητήρας.
2. Τον αισθητήρα απόστασης για να σταματάει ο κινητήρας.
1.Το μικρόφωνο του υπολογιστή, το οποίο χρησιμοποιούμε για να ξεκινήσει ο κινητήρας.
2. Τον αισθητήρα απόστασης για να σταματάει ο κινητήρας.
Πίσω από την κύρια κατασκευή υπάρχει μία βοηθητική κατασκευή για φόντο καθώς και τρεις γαλαξίες και μερικά αστέρια. Η κατασκευή αυτή αναπαριστά δύο πλανήτες: τον Άρη και τον Ερμή, που γυρίζουν γύρω από τον Ήλιο. Ο Κώδικας έχει δημιουργηθεί με το προγραμματιστικό περιβάλλον scratchχρησιμοποιώντας διάφορες εντολές. Τοποθετήσαμε το μοτεράκι πάνω σε μία πλακέτα. Ύστερα βάλαμε πάνω στο μοτεράκι έναν άξονα. Φτιάξαμε τον Ήλιο, τον Ερμή, τον Άρη και έναν δορυφόρο. Τα τοποθετήσαμε πάνω στον άξονα ο οποίος τα γυρίζει. Επίσης χρησιμοποιήσαμε γρανάζια και ένα λαστιχάκι.
Με τα λιγοστά μέσα που διέθετε το σχολείο μας και πολύ μεράκι ετοιμάσαμε το ταξίδι μας στον Κρόνο. Ελπίζουμε να το απολαύσετε και εσείς όσο και εμείς…..
Με τα λιγοστά μέσα που διέθετε το σχολείο μας και πολύ μεράκι ετοιμάσαμε το ταξίδι μας στον Κρόνο. Ελπίζουμε να το απολαύσετε και εσείς όσο και εμείς…..
Ευχαριστούμε πολύ
Ρομπομπλάστερς
Ρομπομπλάστερς
Οι Ρομπομπλάστερς του Α' Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας
Reviewed by thespro.gr
on
Τετάρτη, Μαρτίου 23, 2016
Rating: