ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ
Όταν Ιεράρχες, που κρύβονται πίσω από τους συνήθης ύποπτους διαπλεκόμενους, που δεν λένε να ξεκολλήσουν από τα παραδικαστικά, σε συνδυασμό με τα παρεκκλησιαστικά και τα παραπολιτικά;
Όταν δεν κάνουν πίσω, για δεκαετίες, χρησιμοποιώντας κάθε μέσο, μέθοδο και αρωστημένη φαντασία, προκειμένου να επιβάλλουν τον προστατευόμενο γυρολόγο, που παριστάνει ακόμη τον Ιεράρχη, σε κάποια Μητρόπολη;
Όταν, δεν διστάζουν να προετοιμάζουν την «εγκατάσταση» αυτού του απαξιωμένου στην πίστη και τις καρδιές των Ορθόδοξων πιστών της πατρίδας, σε Μητρόπολη, της οποίος ο Δεσπότης είναι εν ζωή και ενεργός;
Για πόσο ακόμη θα δοκιμάζουν την αντοχή, την ανοχή, αλλά την οργή και το ανάθεμα των Πιστών της Θεσπρωτίας, κάποια κυκλώματα, που τα διακινούν, γνωστός Θεσπρωτός πολιτικός του παρελθόντος, μεγαλοεκδότης και μεγαλοοικονομικός παράγοντας των Αθηνών;
Ε, λοιπόν, ας το πάρουν απόφαση:
Ιεράρχη έχουμε.
Ζει και μας καθοδηγεί.
Τον αγαπάμε και τον στηρίζουμε.
Ας το πάρουν απόφαση.
Έχουμε δικό μας «φυτόριο», όταν έρθει η ώρα της κρίσης.
Ας το πάρουν απόφαση.
Τον «εκλεκτό» τους Θεόκλητο Κουμαριανό, δεν τον θέλει ο Θεσπρωτικός λαός και δεν θα του επιτρέψει, ούτε το βλέμμα του να στρέψει, στη Μητρόπολή του.
Για όσους δεν γνωρίζουν ή δεν θυμούνται τα του βίου και της πολιτείας του Θεόκλητου (να τον κάνει δηλαδή ο ίδιος ο Θεός), τους παραθέτουμε δύο σχόλια του παρελθόντος, από την πληθώρα που είχαν κατακλίσει την Ορθόδοξη Κοινή γνώμη:
ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΣ κατατρεγμένος ενίοτε έβρισκε φιλάδελφη παρηγοριά και φιλοξενία στον φίλο του Ιγνάτιο Λάππα της Λάρισας
Ιεράρχη έχουμε.
Ζει και μας καθοδηγεί.
Τον αγαπάμε και τον στηρίζουμε.
Ας το πάρουν απόφαση.
Έχουμε δικό μας «φυτόριο», όταν έρθει η ώρα της κρίσης.
Ας το πάρουν απόφαση.
Τον «εκλεκτό» τους Θεόκλητο Κουμαριανό, δεν τον θέλει ο Θεσπρωτικός λαός και δεν θα του επιτρέψει, ούτε το βλέμμα του να στρέψει, στη Μητρόπολή του.
Για όσους δεν γνωρίζουν ή δεν θυμούνται τα του βίου και της πολιτείας του Θεόκλητου (να τον κάνει δηλαδή ο ίδιος ο Θεός), τους παραθέτουμε δύο σχόλια του παρελθόντος, από την πληθώρα που είχαν κατακλίσει την Ορθόδοξη Κοινή γνώμη:
ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΣ κατατρεγμένος ενίοτε έβρισκε φιλάδελφη παρηγοριά και φιλοξενία στον φίλο του Ιγνάτιο Λάππα της Λάρισας
ΔΥΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΠΑΝ... ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟΚΛΗΤΟ ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟ:
«Ἐμπλέκεται στὸ Παραδικαστικό»
Ἦταν «τὸ κέντρο τοῦ “Τσουναμιοῦ” τὸ 2005»
«Εἶναι “Ἀκατάλληλος” γιὰ Ἐπίσκοπος»
Μ΄ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,
ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ;
Ἡ Ἱ. Σύνοδος ἔκανε ἕνα τερατῶδες λάθος καὶ τώρα ἀκούγεται ὅτι σκέπτεται νὰ τὸ διπλασιάσει. Ἀποδέχθηκε τὸ 2005 τὴν παραίτηση ἑνὸς Ἐπισκόπου, ποὺ τὸ ὄνομά του ἐνεπλάκη στὰ σκάνδαλα τῆς ἐποχῆς ἐκείνης, (παραδικαστικὸ κύκλωμα κ.λπ.), ἀρνούμενη νὰ προχωρήσει σὲ ἐκκλησιαστικὴ δίκη γιὰ νὰ διελευκάνει τὴν ὑπόθεση (ὅπως ἔχει καθῆκον κατὰ τοὺς Ἱ. Κανόνες καὶ τὴν ἐκκλησιαστικὴ δικαιοσύνη). Ἀποδέχτηκε, ὅμως ἡ Σύνοδος ἔτσι, ἢ ἄφησε ἔμμεσα νὰ περιπλανᾶται ἡ ἐνοχή του. Στιγμάτισε τὸν πρώην μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος κ. Θεόκλητο Κουμαριανὸ διαπαντός, ἀφοῦ δὲν θὰ ἔχει εἰς τὸ ἑξῆς τὴν δυνατότητα νὰ ἀποδείξει τὴν ἀθωότητά του –ὅπως θὰ εἶχε ἐὰν ἐδικάζετο. Οὐσιαστικὰ δηλαδή, ἔχασε τὴν «ἔξωθεν καλὴ μαρτυρία»· τὴν ἀποδοχὴ κλήρου καὶ λαοῦ (Α΄ Τιμ. γ' 7).
Τὸ γεγονὸς αὐτὸ φορτίστηκε τότε περισσότερο, καθὼς διέρρεαν στὶς ἐφημερίδες φῆμες περὶ πονηρῶν μεθοδεύσεων: παραίτηση τώρα, καὶ ὅταν ἠρεμήσουν τὰ πράγματα καὶ ξεχαστοῦν τὰ γεγονότα νὰ ἐπανέλθει ὁ παραιτηθεὶς μητροπολίτης σὲ ἄλλη μητροπολιτικὴ θέση.
«Ἐμπλέκεται στὸ Παραδικαστικό»
Ἦταν «τὸ κέντρο τοῦ “Τσουναμιοῦ” τὸ 2005»
«Εἶναι “Ἀκατάλληλος” γιὰ Ἐπίσκοπος»
Μ΄ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,
ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ;
Ἡ Ἱ. Σύνοδος ἔκανε ἕνα τερατῶδες λάθος καὶ τώρα ἀκούγεται ὅτι σκέπτεται νὰ τὸ διπλασιάσει. Ἀποδέχθηκε τὸ 2005 τὴν παραίτηση ἑνὸς Ἐπισκόπου, ποὺ τὸ ὄνομά του ἐνεπλάκη στὰ σκάνδαλα τῆς ἐποχῆς ἐκείνης, (παραδικαστικὸ κύκλωμα κ.λπ.), ἀρνούμενη νὰ προχωρήσει σὲ ἐκκλησιαστικὴ δίκη γιὰ νὰ διελευκάνει τὴν ὑπόθεση (ὅπως ἔχει καθῆκον κατὰ τοὺς Ἱ. Κανόνες καὶ τὴν ἐκκλησιαστικὴ δικαιοσύνη). Ἀποδέχτηκε, ὅμως ἡ Σύνοδος ἔτσι, ἢ ἄφησε ἔμμεσα νὰ περιπλανᾶται ἡ ἐνοχή του. Στιγμάτισε τὸν πρώην μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος κ. Θεόκλητο Κουμαριανὸ διαπαντός, ἀφοῦ δὲν θὰ ἔχει εἰς τὸ ἑξῆς τὴν δυνατότητα νὰ ἀποδείξει τὴν ἀθωότητά του –ὅπως θὰ εἶχε ἐὰν ἐδικάζετο. Οὐσιαστικὰ δηλαδή, ἔχασε τὴν «ἔξωθεν καλὴ μαρτυρία»· τὴν ἀποδοχὴ κλήρου καὶ λαοῦ (Α΄ Τιμ. γ' 7).
Τὸ γεγονὸς αὐτὸ φορτίστηκε τότε περισσότερο, καθὼς διέρρεαν στὶς ἐφημερίδες φῆμες περὶ πονηρῶν μεθοδεύσεων: παραίτηση τώρα, καὶ ὅταν ἠρεμήσουν τὰ πράγματα καὶ ξεχαστοῦν τὰ γεγονότα νὰ ἐπανέλθει ὁ παραιτηθεὶς μητροπολίτης σὲ ἄλλη μητροπολιτικὴ θέση.
Καὶ νά, λοιπόν, ἐκεῖνα ποὺ τότε παρουσίαζαν οἱ γνῶστες τῶν ἐκκλησιαστικῶν παρασκηνίων δημοσιογράφοι καὶ τὰ Μ.Μ.Ε. ἀποδείχτηκαν «προφητικά»! Μετὰ ἀπὸ λίγο ἔγινε προσπάθεια νὰ χρησθεῖ μητροπολίτης Κορίνθου· ἀπέτυχε! Στὴν συνέχεια προσπάθησαν νὰ τὸν χρήσουν Μεσσηνίας· κι αὐτὴ ἡ μεθόδευση ἀπέτυχε. Κατόπιν φιλοξενεῖτο ὡς ἄτυπος βοηθὸς τοῦ μητροπολίτη Καλαβρύτων καὶ φάνηκε πὼς ἑτοιμάζεται καὶ γιὰ «διάδοχός» του. Καὶ τώρα διαδίδεται στὰ Μ.Μ.Ε. ὅτι ἑτοιμάζεται γιὰ μητροπολίτης Μαρωνείας (στὴν Κομοτηνή)!
Βέβαια, ἔτσι κι ἀλλιῶς τὸ σύστημα ἐκλογῆς ἐπισκόπων εἶναι διαβεβλημένο. Θυμίζουμε τί ἔχει πεῖ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος: «Σήμερα δὲν πρέπει νὰ εἴμαστε ὑπερήφανοι γιὰ τὸν τρόπο ἐκλογῆς τῶν Ἀρχιερέων» (ἔγραφε πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο). «Εἶναι διαβλητὸς καὶ ἀναξιόπιστος».
Βέβαια, ἔτσι κι ἀλλιῶς τὸ σύστημα ἐκλογῆς ἐπισκόπων εἶναι διαβεβλημένο. Θυμίζουμε τί ἔχει πεῖ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος: «Σήμερα δὲν πρέπει νὰ εἴμαστε ὑπερήφανοι γιὰ τὸν τρόπο ἐκλογῆς τῶν Ἀρχιερέων» (ἔγραφε πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο). «Εἶναι διαβλητὸς καὶ ἀναξιόπιστος».
Kαὶ ἀλλοῦ ἔλεγε: «Στὶς σχέσεις μας... βλέπω τὰ δαιμόνια τῶν μηχανορραφιῶν, ἀντιπαθειῶν, συκοφαντιῶν, φιλαργυρίας, ἀρχομανίας ποὺ μᾶς κατατρύχουν... (σ.σ. ἐννοεῖ: τοὺς ἐπισκόπους!). Κλονίζεται ἡ ἐμπιστοσύνη τῶν πιστῶν μας ἀπὸ τὶς ἴντριγκες καὶ τὶς μεθοδεύσεις μας. Τὰ ὑποστηριζόμενα ἐκ μέρους μας, ὅτι δῆθεν τὸ Ἅγιο Πνεῦμα λειτουργεῖ μέσα καὶ ἀπ' αὐτοὺς τοὺς τρόπους, εἶναι λόγια ἀποενοχοποίησης»!!!
Μετὰ ἀπ’ αὐτά, πρέπει οἱ ἐκλέκτορες «δεσποτικῷ δικαίῳ» Μητροπολίτες καὶ Ἀρχιεπίσκοπος, γιὰ νὰ διασώσουν καὶ τὸ τελευταῖο ἴχνος ἀξιοπρέπειας ποὺ τοὺς ἀπέμεινε, νὰ λάβουν ὑπ’ ὄψιν ὅσα ἔγραψαν τότε οἱ ἐφημερίδες καὶ δὲν μπόρεσε νὰ διαψεύσει ἡ ἔρευνα, ὅσα εἶπαν δημόσια ὁ τότε Ἀρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, οἱ μητροπολίτες Καλαβρύτων καὶ ὁ Ζακύνθου Χρυσόστομος γιὰ τὸν κ. Κουμαριανό.
Μετὰ ἀπ’ αὐτά, πρέπει οἱ ἐκλέκτορες «δεσποτικῷ δικαίῳ» Μητροπολίτες καὶ Ἀρχιεπίσκοπος, γιὰ νὰ διασώσουν καὶ τὸ τελευταῖο ἴχνος ἀξιοπρέπειας ποὺ τοὺς ἀπέμεινε, νὰ λάβουν ὑπ’ ὄψιν ὅσα ἔγραψαν τότε οἱ ἐφημερίδες καὶ δὲν μπόρεσε νὰ διαψεύσει ἡ ἔρευνα, ὅσα εἶπαν δημόσια ὁ τότε Ἀρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, οἱ μητροπολίτες Καλαβρύτων καὶ ὁ Ζακύνθου Χρυσόστομος γιὰ τὸν κ. Κουμαριανό.
1. Ὁ μὲν ἀρχιεπ. Χριστόδουλος εἶχε πεῖ γενικὰ γιὰ τὰ σκάνδαλα, στὴν περίοδο τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ “τσουναμιοῦ”:
«Εἴμαστε ὑπεύθυνοι (ἐμεῖς οἱ ἐπίσκοποι, γιατὶ) ὄχι μόνον ἐπροστατεύσαμε, ἀλλὰ καὶ ἀνεχθήκαμε νὰ ὑπάρχουν “ἐπίορκοι” Μητροπολῖται ποὺ κατελήφθησαν ἀπὸ “φιληδονία”, καὶ μετατρέψαμε τὶς Μητροπόλεις μας σὲ θερμοκήπια ἀθλιοτήτων...».
Ἀπὸ ὅλα αὐτὰ τὰ τότε ὁμολογημένα σκάνδαλα, κανεὶς δὲν τιμωρήθηκε, παρὰ μόνο ὁ κ. Κουμαριανὸς «ἀναγκάσθηκε» σὲ παραίτηση γιὰ νὰ μὴ δικασθεῖ, ὅπως ἔγραψε ὁ Τύπος.
2. Ὁ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος, ἐπίσης, εἶχε μιλήσει πιὸ συγκεκριμένα:
α) Τὴ δεκαετία τοῦ 1990 εἶχε χαρακτηρίσει τὸν κ. Κουμαριανὸ ὡς «πρόσωπο ἀκατάλληλο» γιὰ νὰ γίνει Ἐπίσκοπος! Καὶ φαίνεται κάτι ἤξερε, γιατὶ εἶναι γνωστὸ πὼς τὰ κωλύματα ἱερωσύνης εἶναι συγκεκριμένα. Καὶ ἔκανε αὐτὴ τὴ δήλωση, παρόλο ποὺ ὁ τότε μητροπολίτης Δημητριάδος Χριστόδουλος ἦταν αὐτάδελφός του στὴν «Χρυσοπηγή», καὶ εἶχε ἐκφρασθεῖ ὑπὲρ τῆς ἐπισκοποιήσεως τοῦ κ. Κουμαριανοῦ, ἀφοῦ τὸν γνώριζε καλὰ ὡς πνευματικό του τέκνο. Πρᾶγμα ποὺ σημαίνει ὅτι τὰ στοιχεῖα τοῦ Καλαβρύτων ἦσαν τόσο ἰσχυρά, ὥστε οὔτε ἡ μαρτυρία τοῦ ἀδέλφοῦ του Χριστόδουλου τὸν ἔπεισαν γιὰ τὴν καταλληλότητα τοῦ κ. Κουμαριανοῦ!
Καὶ β) Ὁ κ. Ἀμβρόσιος, τὴν περίοδο τοῦ 2005 εἶχε ἀποδεχθεῖ ὅτι ὁ «Σεβασμιώτατος κ. Θεόκλητος εἶχε ἀναμειχθῆ εἰς τὸ ἐπικληθὲν “παραδικαστικὸν κύκλωμα”». (Βέβαια ἀργότερα, μὲ τὴν ἴδια εὐκολία ποὺ τὸ εἶχε παραδεχθεῖ, τὸ ξε-παραδέχτηκε, ποιός ξέρει γιὰ ποιούς λόγους. Ὅμως, οἱ ὑποψίες παραμένουν, ἡ ἔξωθεν καλὴ μαρτυρία ἀπέδρασε!
«Εἴμαστε ὑπεύθυνοι (ἐμεῖς οἱ ἐπίσκοποι, γιατὶ) ὄχι μόνον ἐπροστατεύσαμε, ἀλλὰ καὶ ἀνεχθήκαμε νὰ ὑπάρχουν “ἐπίορκοι” Μητροπολῖται ποὺ κατελήφθησαν ἀπὸ “φιληδονία”, καὶ μετατρέψαμε τὶς Μητροπόλεις μας σὲ θερμοκήπια ἀθλιοτήτων...».
Ἀπὸ ὅλα αὐτὰ τὰ τότε ὁμολογημένα σκάνδαλα, κανεὶς δὲν τιμωρήθηκε, παρὰ μόνο ὁ κ. Κουμαριανὸς «ἀναγκάσθηκε» σὲ παραίτηση γιὰ νὰ μὴ δικασθεῖ, ὅπως ἔγραψε ὁ Τύπος.
2. Ὁ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος, ἐπίσης, εἶχε μιλήσει πιὸ συγκεκριμένα:
α) Τὴ δεκαετία τοῦ 1990 εἶχε χαρακτηρίσει τὸν κ. Κουμαριανὸ ὡς «πρόσωπο ἀκατάλληλο» γιὰ νὰ γίνει Ἐπίσκοπος! Καὶ φαίνεται κάτι ἤξερε, γιατὶ εἶναι γνωστὸ πὼς τὰ κωλύματα ἱερωσύνης εἶναι συγκεκριμένα. Καὶ ἔκανε αὐτὴ τὴ δήλωση, παρόλο ποὺ ὁ τότε μητροπολίτης Δημητριάδος Χριστόδουλος ἦταν αὐτάδελφός του στὴν «Χρυσοπηγή», καὶ εἶχε ἐκφρασθεῖ ὑπὲρ τῆς ἐπισκοποιήσεως τοῦ κ. Κουμαριανοῦ, ἀφοῦ τὸν γνώριζε καλὰ ὡς πνευματικό του τέκνο. Πρᾶγμα ποὺ σημαίνει ὅτι τὰ στοιχεῖα τοῦ Καλαβρύτων ἦσαν τόσο ἰσχυρά, ὥστε οὔτε ἡ μαρτυρία τοῦ ἀδέλφοῦ του Χριστόδουλου τὸν ἔπεισαν γιὰ τὴν καταλληλότητα τοῦ κ. Κουμαριανοῦ!
Καὶ β) Ὁ κ. Ἀμβρόσιος, τὴν περίοδο τοῦ 2005 εἶχε ἀποδεχθεῖ ὅτι ὁ «Σεβασμιώτατος κ. Θεόκλητος εἶχε ἀναμειχθῆ εἰς τὸ ἐπικληθὲν “παραδικαστικὸν κύκλωμα”». (Βέβαια ἀργότερα, μὲ τὴν ἴδια εὐκολία ποὺ τὸ εἶχε παραδεχθεῖ, τὸ ξε-παραδέχτηκε, ποιός ξέρει γιὰ ποιούς λόγους. Ὅμως, οἱ ὑποψίες παραμένουν, ἡ ἔξωθεν καλὴ μαρτυρία ἀπέδρασε!
Ἀλλὰ ἔχουμε καὶ δεύτερη σκληρὴ ἐπιβεβαίωση γιὰ τὴν δράση τοῦ κ. Κουμαριανοῦ ἀπὸ τὸν πρ. Ζακύνθου Χρυσόστομο. Μὲ ἐπιστολή του (11/3/2007) τάσσεται κατὰ τῆς ἐκλογῆς τοῦ κ. Θεοκλήτου Κουμαριανοῦ ὡς μητροπολίτου τότε Μεσσηνίας, θεωρώντας «ἀδιανόητο θράσος» οἱ ἔνοχοι καὶ οἱ σκανδαλοποιοὶ νὰ νομίζουν πὼς τὰ σκάνδαλα ξεχάστηκαν. Ἂν ὑποκύψουμε (γράφει πρὸς τοὺς συνεπισκόπους του) καὶ τὸν ψηφίσουμε γιὰ ἐπίσκοπο «δικαίως» ὁ λαὸς θὰ ἐπιρρίψει καὶ σὲ μᾶς τὶς ἴδιες ρετσινιὲς καὶ θὰ μουρμουρίζει φωναχτὰ πλέον «Ἄστους μωρέ, ὅλοι τους τὰ ἴδια εἶναι».
«Ὁ Ζακυνθινὸς Ἱεράρχης ὑποστηρίζει συγκεκριμένα ὅτι ὁ Μητροπολίτης Βρεσθένης καὶ διατελέσας Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος εἶχε παραιτηθεῖ "ἐξαιτίας τῶν σκανδάλων, τὰ ὁποῖα ξεσπάσαν καὶ ταλάνισαν ἐπὶ μακρὸν τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Σᾶς ὑπενθυμίζω ὅτι πρόκειται περὶ τοῦ κέντρου τοῦ 'τσουναμιοῦ', τὸ ὁποῖο ἔπληξε ἀποκλειστικῶς τὸ περιβάλλον τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Χριστόδουλου...", προσθέτει» (Θ. Τσάτση, Ἐλευθεροτυπία, 12/03/2007).
Μετὰ ἀπὸ αὐτά, εἶναι δυνατόν, ἔστω καὶ ὡς ὑπόθεση νὰ συζητεῖται ἡ ἀνάδειξη τοῦ κ. Κουμαριανοῦ σὲ Ἐπίσκοπο Μαρωνείας;
«Φιλορθόδοξος Ἕνωσις “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”»
καὶ «Ὀρθ. Χριστ. Ἀγωνιστικὸς Σύλλογος “Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης”»
Προωθούν για νέο Μητροπολίτη Παραμυθίας τον ... κ. Θεόκλητο (Κουμαριανό)!!!
“Ὁ Θεὸς τῶν δυνάμεων͵ ἐπίστρεψον δή͵ καί ἐπίβλεψον ἐξ οὐρανοῦ καὶ ἴδε, καὶ ἐπίσκεψαι τὴν ἄμπελον ταύτην …” (Ψαλμ. οθ΄15)
Δυστυχώς, οι περί την εκκλησιαστική εξουσία διαμοιράζουν «κατά το δοκούν» τις Μητροπόλεις ζώντων Μητροπολιτών! Ενεργούν σαν να είναι τσιφλίκι τους η κάθε Μητρόπολη! Αδιαφορούν για τον ευσεβή λαό μας! Περιφρονούν το Θέλημα του Θεού και εμπαίζουν με τις επιλογές τους, το Άγιο Πνεύμα!
«Ὁ Ζακυνθινὸς Ἱεράρχης ὑποστηρίζει συγκεκριμένα ὅτι ὁ Μητροπολίτης Βρεσθένης καὶ διατελέσας Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος εἶχε παραιτηθεῖ "ἐξαιτίας τῶν σκανδάλων, τὰ ὁποῖα ξεσπάσαν καὶ ταλάνισαν ἐπὶ μακρὸν τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Σᾶς ὑπενθυμίζω ὅτι πρόκειται περὶ τοῦ κέντρου τοῦ 'τσουναμιοῦ', τὸ ὁποῖο ἔπληξε ἀποκλειστικῶς τὸ περιβάλλον τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Χριστόδουλου...", προσθέτει» (Θ. Τσάτση, Ἐλευθεροτυπία, 12/03/2007).
Μετὰ ἀπὸ αὐτά, εἶναι δυνατόν, ἔστω καὶ ὡς ὑπόθεση νὰ συζητεῖται ἡ ἀνάδειξη τοῦ κ. Κουμαριανοῦ σὲ Ἐπίσκοπο Μαρωνείας;
«Φιλορθόδοξος Ἕνωσις “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”»
καὶ «Ὀρθ. Χριστ. Ἀγωνιστικὸς Σύλλογος “Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης”»
Προωθούν για νέο Μητροπολίτη Παραμυθίας τον ... κ. Θεόκλητο (Κουμαριανό)!!!
“Ὁ Θεὸς τῶν δυνάμεων͵ ἐπίστρεψον δή͵ καί ἐπίβλεψον ἐξ οὐρανοῦ καὶ ἴδε, καὶ ἐπίσκεψαι τὴν ἄμπελον ταύτην …” (Ψαλμ. οθ΄15)
Δυστυχώς, οι περί την εκκλησιαστική εξουσία διαμοιράζουν «κατά το δοκούν» τις Μητροπόλεις ζώντων Μητροπολιτών! Ενεργούν σαν να είναι τσιφλίκι τους η κάθε Μητρόπολη! Αδιαφορούν για τον ευσεβή λαό μας! Περιφρονούν το Θέλημα του Θεού και εμπαίζουν με τις επιλογές τους, το Άγιο Πνεύμα!
Το «λαμπρό» μέλλον της ωραίας Παραμυθιάς
Φαίνεται πως ο κ. Ιερώνυμος B΄ προσπαθεί να απαλλαγεί από πιέσεις υποσχόμενος Μητροπόλεις. Οι φήμες οργιάζουν ότι “δόθηκε το χρίσμα” για την Μητρόπολη Παραμυθιάς στον Βρεσθένης κ. Θεόκλητο Κουμαριανό, το “καμάρι” του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου.! Σ’ αυτόν πού το 2005, σαν άλλη … “Ιφιγένεια”, είχε θυσιασθεί για το αφεντικό του, τότε με το μεγάλο ξέσπασμα των Εκκλησιαστικών σκανδάλων!
Φαίνεται πως ο κ. Ιερώνυμος B΄ προσπαθεί να απαλλαγεί από πιέσεις υποσχόμενος Μητροπόλεις. Οι φήμες οργιάζουν ότι “δόθηκε το χρίσμα” για την Μητρόπολη Παραμυθιάς στον Βρεσθένης κ. Θεόκλητο Κουμαριανό, το “καμάρι” του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου.! Σ’ αυτόν πού το 2005, σαν άλλη … “Ιφιγένεια”, είχε θυσιασθεί για το αφεντικό του, τότε με το μεγάλο ξέσπασμα των Εκκλησιαστικών σκανδάλων!
Παλιές ιστορίες από κέντρα διασκεδάσεως
Οι αναγνώστες που έχουν απορίες για το παρελθόν του κ. Θεοκλήτου, μπορούν να απευθυνθούν στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Τι απέγινε η σχισμένη σελίδα του βιβλίου συμβάντων της Αστυνομίας Θεσσαλικής Πρωτευούσης, που «καίει» τον τιτουλάριο κ. Θεόκλητο;
Για το συγκεκριμένο συμβάν, ο κ. Θεόκλητος απαλλάχτηκε(.!) των κατηγοριών με βάση το εξ 92 σελίδων Ανακριτικό Πόρισμα του Μητροπολίτου Ξάνθης κ. Παντελεήμονος, (κατόπιν του υπ’ Αρ. Πρωτ. 659/Διεκπ. 395/18-2-2005 εγγράφου της Δ.Ι.Σ. της Εκκλησίας της Ελλάδος). Από τον εν λόγω ανακριτικό Φάκελο αποκαλύπτουμε, μέρος του κατηγορητηρίου: “… 2.
Οι αναγνώστες που έχουν απορίες για το παρελθόν του κ. Θεοκλήτου, μπορούν να απευθυνθούν στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Τι απέγινε η σχισμένη σελίδα του βιβλίου συμβάντων της Αστυνομίας Θεσσαλικής Πρωτευούσης, που «καίει» τον τιτουλάριο κ. Θεόκλητο;
Για το συγκεκριμένο συμβάν, ο κ. Θεόκλητος απαλλάχτηκε(.!) των κατηγοριών με βάση το εξ 92 σελίδων Ανακριτικό Πόρισμα του Μητροπολίτου Ξάνθης κ. Παντελεήμονος, (κατόπιν του υπ’ Αρ. Πρωτ. 659/Διεκπ. 395/18-2-2005 εγγράφου της Δ.Ι.Σ. της Εκκλησίας της Ελλάδος). Από τον εν λόγω ανακριτικό Φάκελο αποκαλύπτουμε, μέρος του κατηγορητηρίου: “… 2.
Πρός συγκάλυψιν τοῦ προηγουμένως μνημονευθέντος γεγονότος … ὁ καθ’ οὗ ἡ ἀνάκρισις (ενν. ο κ. Θεόκλητος Κουμαριανός) κατέβαλε τό ποσόν τῶν πεντήκοντα ἑκατομμυρίων δραχμῶν, χάρις δέ εἰς τήν παρέμβασιν τῶν τριῶν ὡς ἄνω προσώπων κατέστη δυνατόν νά καταστραφῆ τό οἰκεῖον φύλλον τοῦ βιβλίου συμβάντων τοῦ ἀστυνομικοῦ τμήματος εἰς τό ὁποῖον εἶχε ἀναγραφῆ τό περιστατικόν συλλήψεως τοῦ καθ’ οὗ ἡ ἀνάκρισις, ὁ δέ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Τρίκκης καί Σταγῶν κ. Ἀλέξιος ἐπείσθη καί ἀνήρεσε τήν ὑπ’ αὐτοῦ ἀναγνώρισιν τοῦ καθ’ οὗ ἡ ἀνάκρισις”. Μετά απ’ αυτά, ο κ. Θεόκλητος ήδη μετράει ΤΡΕΙΣ παταγώδεις αποτυχίες για να εκλεγεί σε Μητροπολιτικό Θρόνο... αλλά μάλλον δεν του φτάνουν.!
Απεγνωσμένες προσπάθειες από τον Χριστόδουλο
Για την ιστορία και συνοπτικά, λοιπόν, υπενθυμίζουμε ότι, αρχικά ο κ. Θεόκλητος παραιτήθηκε από την Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος, λόγω και των προσωπικών του… “περιπετειών”, αλλά και προκειμένου να διασωθεί ο μακαρίτης ο Χριστόδουλος, το 2005, όπως προαναφέραμε.
Λίγο αργότερα, ο τότε Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος επεχείρησε με πάθος, να προωθήσει τον συγκεκριμένο Μητροπολίτη, πρώτα στην Κόρινθο με διάφορες μεθοδεύσεις και κατόπιν αιφνίδια στην Καλαμάτα. Όμως, σύσσωμος ο Κορινθιακός και ο Μεσσηνιακός λαός και η ηγεσία τους αντέδρασαν άμεσα και απέτρεψαν δυναμικά αυτές, τις “ἐν σκότει καί σκιᾷ” μεθοδεύσεις!
Θα πρέπει, επί πλέον, να σημειωθεί ότι, ο κ. Θεόκλητος, σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες δεν δικαιούται να εκλεγεί σε Μητρόπολη, διότι εκούσια παραιτήθηκε από την Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος, στην οποία βρισκόταν ως Επίσκοπος.
Για την ιστορία και συνοπτικά, λοιπόν, υπενθυμίζουμε ότι, αρχικά ο κ. Θεόκλητος παραιτήθηκε από την Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος, λόγω και των προσωπικών του… “περιπετειών”, αλλά και προκειμένου να διασωθεί ο μακαρίτης ο Χριστόδουλος, το 2005, όπως προαναφέραμε.
Λίγο αργότερα, ο τότε Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος επεχείρησε με πάθος, να προωθήσει τον συγκεκριμένο Μητροπολίτη, πρώτα στην Κόρινθο με διάφορες μεθοδεύσεις και κατόπιν αιφνίδια στην Καλαμάτα. Όμως, σύσσωμος ο Κορινθιακός και ο Μεσσηνιακός λαός και η ηγεσία τους αντέδρασαν άμεσα και απέτρεψαν δυναμικά αυτές, τις “ἐν σκότει καί σκιᾷ” μεθοδεύσεις!
Θα πρέπει, επί πλέον, να σημειωθεί ότι, ο κ. Θεόκλητος, σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες δεν δικαιούται να εκλεγεί σε Μητρόπολη, διότι εκούσια παραιτήθηκε από την Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος, στην οποία βρισκόταν ως Επίσκοπος.
Προφανώς, αφού δεν μπορούσε να είναι Μητροπολίτης στην συγκεκριμένη τοπική Εκκλησία, για τους παραπάνω σαφώς διαφαινομένους λόγους, ασφαλώς και δεν επιτρέπεται να τοποθετηθεί ως Ποιμήν σε άλλη Εκκλησιαστική Επαρχία!!! Αποτυχημένη προσπάθεια με αιφνιδιασμούς και “πνευματικο-Εκκλησιαστικούς” εκβιασμούς. Παρόλα αυτά, πριν μερικούς μήνες (21 Φεβρουαρίου 2013), ο κ. Θεόκλητος ξαναπροσπάθησε να επιτύχει την εκλογή του στην Μητρόπολη Κομοτηνής, αλλά και πάλι έμεινε «εκτός του νυμφώνος».
Το φοβερό είναι ότι, σε αυτή του την προσπάθεια, κυριάρχησε η πίεση και ο στυγνός ψυχολογικός εκβιασμός προς τους Μητροπολίτες πού εξελέγησαν κατά την εποχή του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου. Έλεγαν, δηλαδή, οι προωθούντες τον κ. Θεόκλητο στους εκλέκτορες: “Ο μακαρίτης ο Χριστόδουλος ήθελε να αποκαταστήσει τον κ. Θεόκλητο. Επομένως, αν τολμήσετε να μην τον ψηφίσετε, τότε είστε επίορκοι και αγνώμονες. Αλλά και πατραλοίες και πατροκτόνοι του ευεργέτου σας!!!”.
Τέτοια και άλλα παρόμοια, είναι γραμμένα και σε Εκκλησιαστικές Ιστοσελίδες…
Το φοβερό είναι ότι, σε αυτή του την προσπάθεια, κυριάρχησε η πίεση και ο στυγνός ψυχολογικός εκβιασμός προς τους Μητροπολίτες πού εξελέγησαν κατά την εποχή του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου. Έλεγαν, δηλαδή, οι προωθούντες τον κ. Θεόκλητο στους εκλέκτορες: “Ο μακαρίτης ο Χριστόδουλος ήθελε να αποκαταστήσει τον κ. Θεόκλητο. Επομένως, αν τολμήσετε να μην τον ψηφίσετε, τότε είστε επίορκοι και αγνώμονες. Αλλά και πατραλοίες και πατροκτόνοι του ευεργέτου σας!!!”.
Τέτοια και άλλα παρόμοια, είναι γραμμένα και σε Εκκλησιαστικές Ιστοσελίδες…
Παρά τον φοβερό “Ψυχο-Εκκλησιαστικό” εκβιασμό, όμως, και την αντικανονική πίεση προς τους εκλέκτορες Επισκόπους, και αυτή η προσπάθεια ναυάγησε, λόγω της επεμβάσεως διαφόρων παραγόντων...
Όμως η όρεξη του κ. Θεοκλήτου για Μητρόπολη δεν κόβεται με τίποτα. Τώρα ζητάει να “βολευτεί” στην Μητρόπολη Παραμυθιάς, λες και επειδή του το “έταξε” ο Χριστόδουλος, οι άλλοι είναι υποχρεωμένοι να υποκύψουν.! Και κατά τα άλλα, πρόκειται για εκλογές … “ἐν Ἁγίω Πνεύματι”.! Μιλάμε ή δεν μιλάμε για εμπαιγμό;;;
Όμως η όρεξη του κ. Θεοκλήτου για Μητρόπολη δεν κόβεται με τίποτα. Τώρα ζητάει να “βολευτεί” στην Μητρόπολη Παραμυθιάς, λες και επειδή του το “έταξε” ο Χριστόδουλος, οι άλλοι είναι υποχρεωμένοι να υποκύψουν.! Και κατά τα άλλα, πρόκειται για εκλογές … “ἐν Ἁγίω Πνεύματι”.! Μιλάμε ή δεν μιλάμε για εμπαιγμό;;;
ΟΧΙ και από την Ηγουμενίτσα!!!
Άραγε θα αποδεχθούν να τους «φορτώσουν» τον εν λόγω κληρικό οι ηρωϊκοί καί αδούλωτοι Ηπειρώτες της πανέμορφης Παραμυθιάς; Ασφαλώς όχι.Σύσσωμοι λαός και άρχοντες της Ηγουμενίτσης και όλης της Εκκλησιαστικής Επαρχίας θα τορπιλίσουν και αυτή την προσπάθεια πού, “ἐν κρυπτῷ καί παραβύστῳ”, επιδιώκεται από τον κ. Κουμαριανό και το περιβάλλον του.
Για σκεφθείτε το για λίγο. Μία παταγώδης καταστροφική πορεία στην Καρδίτσα και αναγκαστική απομάκρυνσή του, συν τρεις προσπάθειες αποτυχημένες να ξαναεκλεγεί, και επιδιώκει για ΠΕΜΤΗ φορά..! Αυτό σημαίνει ότι, δεν πρόκειται εύκολα να “καταθέσει τα όπλα” ούτε ο ίδιος ούτε οι ομοϊδεάτες του.! Και αυτοί μεν σχεδιάζουν, το πώς “θ’ αρπάξουν την σφραγίδα” και θ’ αναρριχηθούν στο θρόνο της εξουσίας.
Ο λαός του Θεού, όμως, “ἤλπισεν ἐπί Κύριον• βοηθός καί ὑπερασπιστής αὐτῶν ἐστιν” (Ψαλμ. ριγ’ 17).
Υ.Γ.
Εννοείται ότι, τα ίδια θα ισχύουν πάντοτε για τον κ. Κουμαριανό, οποιαδήποτε Μητρόπολη και αν “βάλει στο στόχαστρό” του!
Ιωάννης Κωνσταντίνου
Άραγε θα αποδεχθούν να τους «φορτώσουν» τον εν λόγω κληρικό οι ηρωϊκοί καί αδούλωτοι Ηπειρώτες της πανέμορφης Παραμυθιάς; Ασφαλώς όχι.Σύσσωμοι λαός και άρχοντες της Ηγουμενίτσης και όλης της Εκκλησιαστικής Επαρχίας θα τορπιλίσουν και αυτή την προσπάθεια πού, “ἐν κρυπτῷ καί παραβύστῳ”, επιδιώκεται από τον κ. Κουμαριανό και το περιβάλλον του.
Για σκεφθείτε το για λίγο. Μία παταγώδης καταστροφική πορεία στην Καρδίτσα και αναγκαστική απομάκρυνσή του, συν τρεις προσπάθειες αποτυχημένες να ξαναεκλεγεί, και επιδιώκει για ΠΕΜΤΗ φορά..! Αυτό σημαίνει ότι, δεν πρόκειται εύκολα να “καταθέσει τα όπλα” ούτε ο ίδιος ούτε οι ομοϊδεάτες του.! Και αυτοί μεν σχεδιάζουν, το πώς “θ’ αρπάξουν την σφραγίδα” και θ’ αναρριχηθούν στο θρόνο της εξουσίας.
Ο λαός του Θεού, όμως, “ἤλπισεν ἐπί Κύριον• βοηθός καί ὑπερασπιστής αὐτῶν ἐστιν” (Ψαλμ. ριγ’ 17).
Υ.Γ.
Εννοείται ότι, τα ίδια θα ισχύουν πάντοτε για τον κ. Κουμαριανό, οποιαδήποτε Μητρόπολη και αν “βάλει στο στόχαστρό” του!
Ιωάννης Κωνσταντίνου
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ
Reviewed by thespro.gr
on
Παρασκευή, Νοεμβρίου 06, 2015
Rating:
ME MEYALO PONO TA KAMOMATA TOU THEOKLITOU POU MONO THEOKLITOS DEN INE SAN PROEDROS EPI 20 HRINIA SE ELLINIKI EKLISIA TOU SYDNEY TA 10 APO AFTA STO SINBOULIO TIS ARHIEPISKOPIS AUSTRALIAS KE IPEFTHINOS STIS DIMOSIES SHESIS EHO KAPIA PIRA DIA TOUS PNEBMATIKOUS PATERES POU O KATHE PIMENARHIS MAS FORTONI STO SBERKO TOU TALEPOROU HRISTIANOU O TITOS INE ENAS APLOS YNISIOS KLIRIKOS ME AYNA ESTIMATA TON IHA FILOXENISI PALIOTERA STO SYDNEY KE ENDIPOSIASE ME TIN APLI PNEBMATIKI TOU PAROUSIA.DEN IPARHI HIROTERO APO FANDASMENO KLIRIKO POU SKANDALIZI ME TA KAMOMATA TOU TOUS APLOUS PISTOUS YIA AFTO (THEOKLITE) ISE ANEPITHIMITOS APO OLOUS MAS STIN ISTORIKI MITROPOLI PARAMITHIAS PIYENE STIN AFRIKI NA KANIS IERAPOSTOLI AN EHIS THEO MESA SOU POU DEN PISTEBO OTI EHIS.INE IERI IPOHREOSI NA ANDISTATHOUME OLI SE AFTI TIN ENERYIA.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήταν μεγάλη ευλογία να έχει η Θεσπρωτία τον Θεοκλητο. Μόνο για την κακιά των οργανώσεων που είναι η πληγή της Εκκλησίας. Ο Θεόκλητος αθωώθηκε αλλά αυτοί τους οργανωσιακους δεν μετράει..
ΑπάντησηΔιαγραφή