Ηγουμενίτσα: Καταγγελία αναγνώστη
Το ανάλγητο πρόσωπο του S/M Μαρινόπουλος
Η ανησυχία και ο προβληματισμός των τελευταίων ημερών, με τις τράπεζες να είναι κλειστές και όσοι έχουν μερικά χρήματα σε αυτές, να μην μπορούν να βγάλουν από τα μηχανήματα ΑΤΜ, πάνω από 50€ (σχεδόν όλα τα ΑΤΜ στην Ηγουμενίτσα έχουν στερέψει από την Τρίτη από 20ευρα) φέρνουν πολλούς από εμάς αντιμέτωπους με κάθε είδους προβλήματα κυρίως από ανασφάλεια.
Πόσο μάλλον όταν έχεις να θρέψεις ένα νεογέννητο μωράκι, μόλις 20 ημερών.
Έτσι και συμπολίτης μας, γονέας νεογέννητου κοριτσιού 20 ημερών, ο οποίος είναι δημόσιος υπάλληλος και πληρώνεται αναγκαστικά μέσω λογαριασμού τραπέζης, αφού κατάφερε σε δύο ημέρες να συγκεντρώσει, το "αστρονομικό" ποσό των 120€, η πρώτη του σκέψη ήταν να αγοράσει τα απαραίτητα για να θρέψει το παιδί του.
Έτσι, μη γνωρίζοντας για πόσες ημέρες θα μπορεί να βγάζει χρήματα από την τράπεζα (τις πρώτες ώρες κανείς μας δεν γνώριζε πως και για πόσο θα λειτουργούσε ο περιορισμός στις αναλήψεις), την Τρίτη το πρωί, μετέβη σε 2 σούπερ μάρκετ της πόλης μας καθώς και σε 3 φαρμακεία για να αγοράσει το βρεφικό γάλα frisolac 800 γραμμαρίων, καταφέρνοντας να αγοράσει 6 κουτιά, καταβάλλοντας όλο το ποσό που είχε στη διάθεσή του, δηλαδή 126€.
Ένα κουτί αγόρασε στο S/M Μασούτης, τρία στο S/M Μαρινόπουλος και από ένα, στα τρία φαρμακεία.
Όντας η πρώτη φορά που θα τάιζε το κοριτσάκι του το συγκεκριμένο γάλα, δεν γνώριζε πως ο οργανισμός της μικρής είχε αλλεργία σε αυτό.
Μετά από επίσκεψη στον παιδίατρό του, το απόγευμα της ίδιας ημέρας, τον συμβούλευσε να αγοράσει αντιαλλεργικό γάλα.
Μετά από επίσκεψη στον παιδίατρό του, το απόγευμα της ίδιας ημέρας, τον συμβούλευσε να αγοράσει αντιαλλεργικό γάλα.
Μη έχοντας πλέον άλλα χρήματα, επισκέφθηκε και πάλι την επομένη, την Τετάρτη το πρωί, τα προαναφερθέντα καταστήματα και φαρμακεία, ζητώντας να γίνει αντικατάσταση στα κουτιά βρεφικού γάλατος που είχε αγοράσει, με το αντιαλλεργικό που τον συμβούλευσε ο παιδίατρός του.
Όλα έδειχναν να κυλούν ομαλά, αφού και τα δύο φαρμακεία (το ένα κουτί από το τρίτο φαρμακείο δεν μπορούσε να το αντικαταστήσει αφού η συσκευασία είχε ανοιχτεί) αλλά και το S/M Μασούτης αντικατέστησαν το γάλα, ως όφειλαν και ως επιβάλει η απλή λογική και ανθρωπιά.
Όταν όμως επισκέφθηκε το S/M Μαρινόπουλος, απ' όπου είχε αγοράσει τις τρεις συσκευασίες, έκπληκτος ενημερώθηκε από τον υπεύθυνο του καταστήματος, πως η πολιτική της εταιρίας, δεν επιτρέπει να κάνει κάτι τέτοιο.
Υπενθυμίζουμε πως ο συμπολίτης μας δεν ζητούσε να του επιστραφούν χρήματα, αλλά να αγοράσει τρεις συσκευασίας, ισόποσου κόστους, αντιαλλεργικό γάλα.
Μάταια προσπάθησε να πείσει τον υπεύθυνο του Super Market και ενοχλημένος, αποχώρησε άπραγος.
Στην επικοινωνία που είχε μαζί μας, μας δήλωσε πως αποφάσισε να προβεί στη καταγγελία στα ΜΜΕ, θέλοντας να δείξει το ανάλγητο πρόσωπο της συγκεκριμένης εταιρίας, και όχι του υπεύθυνου του καταστήματος της Ηγουμενίτσας, ειδικά αυτές τις ημέρες που όλοι μας περνάμε μια πρωτόγνωρη εμπειρία ανασφάλειας.
"Σαν νέος γονέας, που θέλω να ατενίζω το μέλλον της οικογένειάς μου με αισιοδοξία, περίμενα οι δυσκολίες που ζούμε όλοι μας ανεξαιρέτως, πως θα μας έκαναν να σκεφτόμαστε λίγο πιο ανθρώπινα και συμπονετικά. Δυστυχώς διαψεύστηκα και αντί τα προβλήματα να μας φέρνουν πιο κοντά, η ματαιόδοξες εποχές που ζούμε, που όλα μετριούνται σε χρηματική αξία, μας κάνουν όλο και να απομακρυνόμαστε και να προσπερνάμε τις ανθρώπινες αξίες μας"
Ηγουμενίτσα: Καταγγελία αναγνώστη Το ανάλγητο πρόσωπο του S/M Μαρινόπουλος
Reviewed by thespro.gr
on
Παρασκευή, Ιουλίου 03, 2015
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια: