Τρία μεγάλα έργα, το καθένα με την δική του, ξεχωριστή σημασία, αλλά καθοριστικής σημασίας για την αναπτυξιακή προοπτική της Ηπείρου, έχουν μετατραπεί σε σύγχρονα γεφύρια της Άρτας...
Οι καθυστερήσεις είναι τεράστιες, οι παλινωδίες συνεχείς, ενώ την ίδια ώρα δεν υπάρχει η παραμικρή αντίδραση από κανέναν φορέα της περιοχής.
Το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, έργο που χρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους, οδηγείται από καθυστέρηση σε καθυστέρηση. Οκτώ χρόνια σχεδόν, φαίνεται ότι είναι λίγα για την ολοκλήρωσή του.
Τους τελευταίους τρεις μήνες κι ενώ αναμένονταν η έκδοση της οικοδομικής άδειας από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, δεν υπάρχει η παραμικρή εξέλιξη. Και φυσικά δεν ασκείται η παραμικρή πίεση προς το κράτος ώστε να δοθεί επιτέλους ένα τέλος.
Στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, τα πάντα κινδυνεύουν να μετατραπούν σε ένα μεγάλο ναυάγιο. Τις τελευταίες ημέρες υπήρξαν κάποιες τμηματικές παραδόσεις έργων της δεύτερης φάσης, ενώ η τρίτη, η οποία σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί εντός του ΕΣΠΑ, ατενίζει τον ορίζοντα της επόμενης πενταετίας.
Κι αυτό υπό την προυπόθεση ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά, σε επίπεδο χρηματοδότησης αλλά κι εκτέλεσης φυσικού αντικειμένου και δεν θα επαναληφθούν τα γεγονότα της τελευταίας τριετίας όπου οδήγησαν σε υποκατάσταση εργοληπτικής εταιρίας.
Το λιμάνι είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα στην Ήπειρο, με καθοριστική συμβολή στην αναπτυξιακή πορεία της περιοχής, που όμως δυστυχώς δεν ολοκληρώθηκε στην ώρα του και είναι άγνωστο αν και πότε θα αποπερατωθεί.
Η Αμβρακία Οδός, οδηγείται σε νέα καθυστέρηση... Οι τέσσερις εργολαβίες, που έχουν περάσει από σαράντα κύματα, μπορεί να ολοκληρωθούν μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες, όμως θα πρέπει να ακολουθήσει ένα έργο- σκούπα, προκειμένου ο δρόμος να έχει την μορφή του κλειστού αυτοκινητόδρομου.
Εκτιμάται ότι αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί σε λιγότερο από μία τριετία....
Πρόκειται για εξελίξεις που θα έπρεπε να προβληματίσουν αλλά και να κινητοποιήσουν όλους τους φορείς της Ηπείρου... Της περιοχής, που πέραν της Εγνατίας Οδού και την Ιόνιας που έχει βρει ως ένα βαθμό τους ρυθμούς της, δεν έχει καταφέρει να ολοκληρώσει άλλα σοβαρά έργα υποδομής, που μπορούν να δημιουργήσουν πραγματικές συνθήκες ανάπτυξης.
Οι καθυστερήσεις είναι τεράστιες, οι παλινωδίες συνεχείς, ενώ την ίδια ώρα δεν υπάρχει η παραμικρή αντίδραση από κανέναν φορέα της περιοχής.
Το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, έργο που χρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους, οδηγείται από καθυστέρηση σε καθυστέρηση. Οκτώ χρόνια σχεδόν, φαίνεται ότι είναι λίγα για την ολοκλήρωσή του.
Τους τελευταίους τρεις μήνες κι ενώ αναμένονταν η έκδοση της οικοδομικής άδειας από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, δεν υπάρχει η παραμικρή εξέλιξη. Και φυσικά δεν ασκείται η παραμικρή πίεση προς το κράτος ώστε να δοθεί επιτέλους ένα τέλος.
Στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, τα πάντα κινδυνεύουν να μετατραπούν σε ένα μεγάλο ναυάγιο. Τις τελευταίες ημέρες υπήρξαν κάποιες τμηματικές παραδόσεις έργων της δεύτερης φάσης, ενώ η τρίτη, η οποία σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί εντός του ΕΣΠΑ, ατενίζει τον ορίζοντα της επόμενης πενταετίας.
Κι αυτό υπό την προυπόθεση ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά, σε επίπεδο χρηματοδότησης αλλά κι εκτέλεσης φυσικού αντικειμένου και δεν θα επαναληφθούν τα γεγονότα της τελευταίας τριετίας όπου οδήγησαν σε υποκατάσταση εργοληπτικής εταιρίας.
Το λιμάνι είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα στην Ήπειρο, με καθοριστική συμβολή στην αναπτυξιακή πορεία της περιοχής, που όμως δυστυχώς δεν ολοκληρώθηκε στην ώρα του και είναι άγνωστο αν και πότε θα αποπερατωθεί.
Η Αμβρακία Οδός, οδηγείται σε νέα καθυστέρηση... Οι τέσσερις εργολαβίες, που έχουν περάσει από σαράντα κύματα, μπορεί να ολοκληρωθούν μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες, όμως θα πρέπει να ακολουθήσει ένα έργο- σκούπα, προκειμένου ο δρόμος να έχει την μορφή του κλειστού αυτοκινητόδρομου.
Εκτιμάται ότι αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί σε λιγότερο από μία τριετία....
Πρόκειται για εξελίξεις που θα έπρεπε να προβληματίσουν αλλά και να κινητοποιήσουν όλους τους φορείς της Ηπείρου... Της περιοχής, που πέραν της Εγνατίας Οδού και την Ιόνιας που έχει βρει ως ένα βαθμό τους ρυθμούς της, δεν έχει καταφέρει να ολοκληρώσει άλλα σοβαρά έργα υποδομής, που μπορούν να δημιουργήσουν πραγματικές συνθήκες ανάπτυξης.
Αεροδρόμιο Ιωαννίνων, λιμάνι Ηγουμενίτσας, Αμβρακία… Τρία μεγάλα έργα, τρία «γεφύρια της Άρτας»
Reviewed by thespro.gr
on
Πέμπτη, Μαρτίου 05, 2015
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια: